![]() |
#501 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Superteddy, vi skal jo ha en del salt. Men på meg så hjelper det å bare drikke to store glass vann ekstra, så tisset du ut saltet |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥
![]() |
![]() |
#502 |
Gjest
|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Tusen takk for støtten alle sammen! |
![]() |
![]() |
#503 |
Medlem
Hvor: Lillehammer
Alder: 43
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Hva bruker du til kos da snuppa? Jeg koste meg ganske masse med min fetasnack! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#504 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
![]() |
Å ? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse
![]() |
![]() |
#505 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Ja, er litt koselig. Blir en liten Mary Kay familie. Hun som er hovedjsefen min holder aldri kjeft og maser i ett sett. "Hvis dere selger så så mye, så skal dere få.......ET SKJERF!" Juhu, er skjerf liksom. Men ellers er det koselig. Får man seg bare et kurs i uka, så har man jo tjent inn en del. Det er bare å komme i gang, for første pakka man taper litt på fordi man ikke helt vet hva man skal bestille. Men man får jo mye hjelp av de som er hakket over deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Lykke til Val. Jeg har ikke "koset" meg siden jeg begynte på kuren jeg. Det nærmeste må være microstekte hvitostskiver, og det er det eneste. Savnet er der selvfølgelig, men siden jeg har som mål å endre gamle spisemønstre så synes jeg det er best sånn. Jeg er innstilt på det, og det hjelper, men jeg skal ikke nekte på at jeg har tenkt tanken på å slikke på potetgull!! Desperasjonen er stor til tider. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LKHF
![]() |
![]() |
#507 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Den er jo nesten ny |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Gjest
|
Jeg mener noe søtt! |
![]() |
![]() |
#509 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Så flink, Val! |
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Gjest
|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Haha slikke potetgull |
![]() |
![]() |
#511 |
Medlem
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Godt å høre at jeg ikke er den eneste desperate her inne. *ler* |
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Det syns jeg du skal gjøre namba! Håper jeg finner en ny i dag og så blir det spennende å se hva jeg veier i morgen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?så flinke dere er |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg ?
![]() |
![]() |
#515 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Eilinee: Jeg har heller ikke kvitteringen på den gamle vekten. Jeg kommer til å bytte den som om den var den nye. De kan jo ikke fortsette å selge slike vekter som er så dårlige, så jo fler som klager på dem jo bedre. Da er de nødt til å ta inn bedre kvalitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#516 |
Gjest
|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?OOPS! Jeg har glemt at det er påske snart...da får vi jo besøk av slekta! De elsker godterier og spiser det hele tiden....shit, hvordan skal jeg klare å la være? og nå som jeg ikke skal spise søtningsstoff heller så er det jo ingen alternativer...bacongull da...Ah, nå gruer jeg meg nesten til de kommer.. |
![]() |
![]() |
#517 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Ikke lett det der nei. Det går jo an å spørre om de kan være så snill å ta litt hensyn. f.eks bare ha godteri framme en time for dag. Da rekker de å ha i seg mye godt, og du trenger kun å være sterk i en time. går du en halvtimes tur, så må du bare være sterk en halvtime for dagen. Tar du en dusj når du har vært på tur så trenger du faktisk ikke se noe til godteriet heller. Folk flest er villige til å gjøre sånt bare de blir spurt. Hvis det er barn med så kan jo de ha påskeegg. Vi voksne spiser jo ikke påskegodtet til barna uansett, selv om vi er fristet. Du får fokusere på å kose deg i hyggelig selskap i steden for å trykke i deg. Det er jo så klart ikke like enkelt når du (enda) ikke har noe resultat å bevare, men hvis du bestemmer deg så klarer du det sikkert - hvis ikke godteriet står fremme hele tiden da. Da blir det verre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Samme her! Drit kjipt at det er påske nå. Jeg vil ha marsipan med sjokolade, nam, nam. Og jeg kommer til å få påskeegg av samboeren min. Men, det får ligge i skapet. Nå må vi være flinke, damer!!! Jeg hadde så lyst på sjokolade i dag at jeg holdt på å dø, men klarte meg.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Gjest
|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Ja får vel spørre om de ikke vil være litt sunne de også. |
![]() |
![]() |
#520 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg kom til å tenke på en ting. Nå har jeg gått ned 6 kilo. Det er det samme som en firepakning med brus! Det er tungt det. Det er i grunnen rart at jeg ikke kjenner meg lettere, for om jeg skulle drasset rundt med en sånn en hele dagen så ville jeg blitt mer sliten enn det jeg er uten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#521 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Val, du har vært så flink så lenge uten store resultater, så ta det litt som det kommer. Flink e rdu i hvert fall. I dag spiste jeg to skjeer med ris, for var på resturant med svigers. Men kunne ikke bare slurpe i meg sausen. To skjeer sender meg vel ikke rett ut av ketose? |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg fikser ikke cocosa'en 'strigh't, og med enten litt bakekakao ( eller |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg ?
![]() |
![]() |
#523 |
Seniormedlem
![]() |
Ja, babyen min nærmer seg åtte kilo nå. Skal jeg være helt ærlig så merker jeg jo godt på armene at jeg bærer henne, men å gå opp trappa med henne føles ikke spesielt tungt. Det er ganske merkelig. Sju kilo er tungt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Min baby er litt over 8 kilo, så jeg har snart tatt hun igjen |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3
![]() |
![]() |
#525 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg har gått ned 8 kilo =)Måtte bare innom legen å låne vekta |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? | Titti | Eurodiett | 2 | 23-10-10 20:11 |
Æsj jeg har hatt sprekk....:( | Iset | Atkins kosthold | 5 | 05-04-04 12:42 |