Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 18-01-11, 22:18   #5276
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Ikkje minst føler eg meg beglodd der eg står med handlekorga mi med smør, ein literpakke med 40% fett fløte, rømme, fett kjøt, rosenkål og store eggepakkar.

Jeg har begynt å grøsse innvendig når jeg ser folk handler hvitt brød, margarin (gjerne Vita hjertego), syltetøy (kjøpt syltetøy er stort sett ikke spiselig overhodet!), kjeks og f.eks. lettrømme og yoghurt med 0% fett.

Så titter jeg fornøyd i min egen handlekurv som inneholder grønnsaker, seterrømme, bremykt, kylling, fisk og egg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 18-01-11, 22:51   #5277
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Og så et spørsmål , ikke om ketolyse denne gangen :
Hvordan oppbevarer man kokt juleskinke i kjøleskapet? Hvilken embalasje holder den seg best i uten å bli dårlig? (coop extra har nemlig kokt juleskinke til 49 kg kiloen !!) Er plastpose bra, eller alu folie kanskje?

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 18-01-11, 22:55   #5278
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Og så et spørsmål , ikke om ketolyse denne gangen :
Hvordan oppbevarer man kokt juleskinke i kjøleskapet? Hvilken embalasje holder den seg best i uten å bli dårlig? (coop extra har nemlig kokt juleskinke til 49 kg kiloen !!) Er plastpose bra, eller alu folie kanskje?

Foreldrene mine bruker alltid alufolie til den slags kjøtt. Holder seg i dagesvis, det!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 18-01-11, 22:55   #5279
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg lurer på hvem av dere som leser min blogg på jevnlig basis? Det har seg nemlig sånn at wordpress har statistikkteller som viser hvor trafikken kommer fra, og...JEG SER DERE NÅR DERE KOMMER HERFRA!!

Hva er bloggen din da!!

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 18-01-11, 23:19   #5280
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

*vinke til Cherry*

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light
Gammel 19-01-11, 07:50   #5281
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har å bestilt time hos legen for å få målt c-peptid, for å sjekke om jeg kan være insulinresistent. Og vil han ikke, så skal han

Bare lurte på om det er andre prøver som er lurt å ta i samme slengen?

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 19-01-11, 07:55   #5282
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Har å bestilt time hos legen for å få målt c-peptid, for å sjekke om jeg kan være insulinresistent. Og vil han ikke, så skal han

Bare lurte på om det er andre prøver som er lurt å ta i samme slengen?

B-vitamin, D-vitamin, stoffskiftet, jern, alat... ja..u name it.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 19-01-11, 07:57   #5283
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

B-vitamin, D-vitamin, stoffskiftet, jern, alat... ja..u name it.

Hvorfor det, jeg vil bare sjekke om jeg er insulinresistent og ikke nødvendigvis ta hver minste lille prøve bare for å gjøre det liksom?

Har tatt mange prøver (som har vært bra) det siste året av ulike grunner, men jeg vet at c-peptid ikke er sjekket derfor jeg vil få sjekka det.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 19-01-11, 08:13   #5284
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Hvorfor det, jeg vil bare sjekke om jeg er insulinresistent og ikke nødvendigvis ta hver minste lille prøve bare for å gjøre det liksom?

Har tatt mange prøver (som har vært bra) det siste året av ulike grunner, men jeg vet at c-peptid ikke er sjekket derfor jeg vil få sjekka det.

Nei om du bare skal sjekke insulinstatusen så er det jo helt greit, da trenger du ikke så mye annet

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 19-01-11, 08:24   #5285
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sjekk i alle fall stoffskifte, mineraler/elektrolytter, jern, B12. Viktige prøver, og greit å ha tatt .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 19-01-11, 09:30   #5286
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ok, hjernen min funker ikke alltid som jeg vil, meeeen ... Jeg feller av på bærestykket til en genser med rund sal. Og, det jeg pleier å gjøre er å dele antall masker jeg har på pinnen med antall masker jeg skal felle av, for å få en jevn felling. Men, når jeg sitter igjen med f.eks tallet 7,5, da er det jo ikke så lett å felle jevnt. Så, blir det riktig om jeg feller annenhver sjuende maske og annenhver åttende? Vil det gå opp i opp? Mye mulig stiller meg i domrianklassen med spørsmålet, men jeg spør nå likevel .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 19-01-11, 09:36   #5287
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har nett bestilt mikrosimkort frå Netcom sine nettsider. Nokon som har peiling på kor lang tid det tek før slikt kjem fram i posten?

Samtidig - korleis betaler ein 250kr for dette, når dei ikkje spør etter kredittkortopplysningar? Moglegvis teit spørsmål frå meg, men ikkje bur eg der heime, og ikkje er kortet til meg heller.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 19-01-11, 09:51   #5288
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ok, hjernen min funker ikke alltid som jeg vil, meeeen ... Jeg feller av på bærestykket til en genser med rund sal. Og, det jeg pleier å gjøre er å dele antall masker jeg har på pinnen med antall masker jeg skal felle av, for å få en jevn felling. Men, når jeg sitter igjen med f.eks tallet 7,5, da er det jo ikke så lett å felle jevnt. Så, blir det riktig om jeg feller annenhver sjuende maske og annenhver åttende? Vil det gå opp i opp? Mye mulig stiller meg i domrianklassen med spørsmålet, men jeg spør nå likevel .

Eg pla både felle og legge ut anna kvar 7 eller 8 maske hvis eg fer 7,5. Så det bør gå. Du kan jo telle etter når du er ferdig med omgangen.
Er det barnemariusen du driv med? Blir den bra?
Eg har ikkje begynt på den eg skulle strikke, for må gjere ferdig ein voksen fyst.

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening
Gammel 19-01-11, 09:56   #5289
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Sjekk i alle fall stoffskifte, mineraler/elektrolytter, jern, B12. Viktige prøver, og greit å ha tatt .

Tror ikke stoffskiftet har blitt sjekka det siste året, men alle de andre er blitt sjekket minst 3-4 ganger (og har vært fine) det siste året, så jeg tror jeg lar det være opp til legen om han vil sjekke det i tillegg. Er litt spent på om jeg må grine meg til å få målt c-peptid

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 19-01-11, 09:57   #5290
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av katten, her.

Eg pla både felle og legge ut anna kvar 7 eller 8 maske hvis eg fer 7,5. Så det bør gå. Du kan jo telle etter når du er ferdig med omgangen.
Er det barnemariusen du driv med? Blir den bra?
Eg har ikkje begynt på den eg skulle strikke, for må gjere ferdig ein voksen fyst.

Jeg tenkte jo at det egentlig var logisk, men jeg er ute av stand til å tenke logisk nå . Men, det høres jo bra ut. Jeg er petimeter, så jeg teller over etterpå uansett om jeg får rundere tall ... .
Har lagt til sides barnegenseren, tom for garn, serru. Så nå skal jeg ENDELIG få ferdig min egen mariusgenser som jeg vel kjøpte garn og mønster til for ... tre år siden .
Takk for hjelpa!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 19-01-11, 21:48   #5291
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg mistenker at jeg reagerer på lactose, leste på lommelegen at de som har hatt store mageoperasjoner ofte blir intolerante? (Jeg har hatt en stor mageoperasjon) Noen som vet?

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 19-01-11, 22:11   #5292
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Jeg mistenker at jeg reagerer på lactose, leste på lommelegen at de som har hatt store mageoperasjoner ofte blir intolerante? (Jeg har hatt en stor mageoperasjon) Noen som vet?

Nå vet jeg ikke hvilken type operasjon du har hatt, men det jeg har lest om iallefall vekt/slankeoperasjoner, er at man kan utvikle det ja, . Jeg vet ikke hvordan det er mulig, men det må være en av kroppens måter å reagere på.

Håper andre kan svare deg bedre.

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 20-01-11, 04:53   #5293
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, det treng ikkje vere store operasjonar heller. Ein av dei første pasientane eg hadde i sjukepleie hadde vorte operert for tarmslyng, og fjerna ein liten bit av tarmen, men det var nok til å skape all slags plager, og mjølk var veldig ugreit. I hennar tilfelle hadde nok operasjonen påverka utskillinga av laktase, vil eg tru, ettersom det er i tynntarmen ein finn dette enzymet. Korleis koblinga er med operasjonar andre stadar i mage-tarm-systemet, veit eg ikkje.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 20-01-11, 09:51   #5294
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som kan anbefale en bra vekt (til å veie meg selv på), dem jeg har er så fryktelig ustabil og hva den viser kommer ann på hvordan jeg står påden. Trenger egentlig ikke sånn vekt med analysefunksjon, de er bare frustrerende.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 20-01-11, 09:53   #5295
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har litt samme problemet Lillemy. Den har litt sitt eigen liv! Eg har høyrt at vanlege badevekter ikkje er særleg mykje verdt etter ca 5 år, men mi er ikkje så gammal enno trur eg.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-01-11, 10:03   #5296
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har ei digital vekt som kan vise opp til 3 kg (!) i forskjell - da går jeg av og på uten å flytte på den.
Ondskapsfulle meg har satt den på gjestebadet... Men kanskje det er batteriene som ikke er helt gode??

Ellers tror jeg at de helt enkle vektene er de beste. Hovedsaken er jo ikke om de viser helt rett, men at de er stabile

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 20-01-11, 10:05   #5297
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har man krav på stønad til kosthold hvis man har et barn med matallergi?
Må barnet i så fall være multiallergisk?
Hvis det er noen som vet, er jeg takknemlig for et svar

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 20-01-11, 10:07   #5298
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har en vekt jeg kjøpte for 250 kroner fra Ellos for et par år siden. Ærlig talt kjøpte jeg den mest for utseendet . Den er rød med ornamenter på. Fiiin!
Uansett, den er så stabil som du får den. Jeg har ikke plass til å ha vekta stående framme, så jeg må sette den på høykant når den ikke er i bruk, og legge den på gulvet hver gang jeg skal bruke den, men det er ingen slinger i valsen med den i alle fall. Trenger ikke noe kroppsanalysestyr, for jeg vet ganske sikkert at de billige variantene uansett ikke klarer å sende elektroniske signaler gjennom hele kroppen, og da er det i grunn ganske fånyttes, i hvert fall for meg med tynne bein og beinete hofter, kan bli temmelig misvisende .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 20-01-11, 10:07   #5299
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Mi vekt er heilt enkel, digital sak, men kan vise ein kilo skilnad frå eine sekundet til det neste. Passar på at den står heilt rett og beint, men..

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-01-11, 10:39   #5300
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har vekta mi stående på samme plass og prøver og stå helt likt hver gang, men den bare endrer seg fra hver gang jeg går på. Har kjøpt en sånn bodyanalyser som jeg hodler i hendene i Japan og den er ganske stabil i verdiene jeg måler fra dag til dag så derfor bruker jeg den også, men i og med at vekta mi ikke har endret seg så vet jeg jo ikke om den stemmer.

Mener jeg leste i en tråd her inne at noen hadde kjøpt en vekt som er veldig stabil, har prøvd å finne den igjen men klarer det ikke. Fint dersom noen har et konkret tips/merke og komme med.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 4 (0 medlemmer 4 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no