Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1000 tråden!!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 21-09-04, 19:46   #576
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk
Cool

Muzik

Åååh - Maria, Maria med Santana! Smask! Men den er vel av nyere dato?

Hørte du ikke på Dire Straits, Manfred Mann, ELO, CCR, Pink Floyd, Queen og ikke minst på Bob Dylan?

Jeg liker det meste jeg også, men er vel enig i at dansband og en del country ikk er min stil. Eksperimentell jazz - grøss! Jeg går forresten på Jam-timer, og der er vi litt innom hip-hop - det er utrolig gøy å danse etter i hvert fall.
Har hørt litt på opera også, men av den lettere sorten. Stearinlys, rødvin og opera, liksom - litt sensuelt hva?

Ha en musikalsk kveld!
marianne

Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 21-09-04, 19:58   #577
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Nei NÅ altså! Nå får jeg ta Vikingarnarnanana og Kramgoda låtar 544378 i forsvar. Og Ole Ivars! (som om jeg er så veldig fan.... )

Du skal få sukkertøy og du skal få lade!

Nei, så tjukk du har blitt!
Nå har du pina dø lagt på deg gitt.
Du som var tynn som ei høvelflis
Nå er'u blitt feit som en julegris!

Det er det eneste jeg kan - men ønsker meg den som ringemelodi på mobilen.... Syns'n er tøff!!

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 21-09-04, 20:16   #578
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg spiser mye forskjellig musikk,jeg. helt avhengig av humør og hensikten md musikken.

Skal det være jobbemusikk, dvs husarbeidsmusikk, så kan jeg åpne alle vinduer og sette på opera eller feks noe av Kiri Tekanawa. Da får jeg masse krefter og lyst til å jobbe.

Skal det være lese-/læremusikk så er det noe lett klasisk, feks Mozart Romanser

Eller kosemusikk om kvelden kan være Blues, Gjerne Reidar Larsen eller Amund Maarud eller gammelblues.

Søndag morgen noe klasisk.

Ellers liker jeg 60-70-80-90 -talls pop/vise/dansemusikk generelt.
Jeg er ikke musikalsk, men liker å lytte

Også må jeg få informere om at det jeg spurte om; hvorfor flagges det i dag? JO, fordi det er statsbesøk. Den Italienske presidenten og frue er på besøk

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 21-09-04, 20:20   #579
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av marianne

Åååh - Maria, Maria med Santana! Smask! Men den er vel av nyere dato?

Yepp, men kjempebra fremdeles ! Black Magic Woman og Abracsas var min tids topper fra Santana.

Opprinnelig lagt inn av Marianne

Hørte du ikke på Dire Straits, Manfred Mann, ELO, CCR, Pink Floyd, Queen og ikke minst på Bob Dylan?

Yess, yess og yess, yess, yess, yess og yess !!! All musikken fra Woodstock, - Og Leonard Cohen m/Suzanna. Joni Mitchell med "Blue" og Kate Bush !!!

Kveldens klassiske tips: Sett på Bach's Brandenburger
Concertos etter vinen og osten, - sånn rett før sengetid...... (Bolero er ut datert !!)

Ha en sensuell kveld !

Gammel 21-09-04, 20:49   #580
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Men tør noen innrømme at de har sett på Grand Prix på TV?? Jeg tør! Jeg tør tilogmed innrømme at jeg kjøper Se og Hør jeg! Men tilbake til Grand Prix... Det er to sanger jeg ikke helt blir ferdig med - ikke fordi de er så bra, men fordi de er så like..... Derfor kan det fort gå litt i tull.....

Romeo! Romeo!
Gudene skal vite at du aldri blir en
Romeo! Romeo!
Prøv å ta det med roooo

Diggi-loo Diggi-ley
alle tittar på ....

Romeo! Romeo!

....osv....

Gammel 21-09-04, 21:01   #581
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Er Ketil Stokkan sexy eller var det låta hans?

Hæh? Brandenburger Tor med Ketil Stokkan - er den no' sexy, da?

Huff og huff, nå har jeg gått att og fram, til og fra, fram og tilbake, satt meg opp og ned ved pc'n i hele dag - og denne siden står på stort sett hele dagen!

Dårlig samvittighet for å ikke klare å gå forbi pc'n uten å svippe en snartur innom her. Nå får det holde!!! Jeg går jo glipp av tv'n og alt mulig!

Ha en sexy kveld med Ketil Stokkan!
marianne

Gammel 21-09-04, 21:04   #582
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Bach's Brandenburger
Concertos

Har vel ikkeno med Kjetil Stokkan å gjøre vel !!!!!

Åååååååå, kan dere ikke bare LESE hva jeg skriver da, isteden for å rote det enda mere til for meg idag ??? Uansett hva jeg skriver så blir det bare rot & tull visst. Er kjempetrøtt og SKAL logge meg ut øyeblikk. Nå må jeg finne på flere ord å skrive for ikke å bli slettet også .

......eller tuller dere bare med meg igjen ??? Det er ikke snilt mot en gammel dame !!

Gammel 21-09-04, 21:15   #583
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Dette innlegget får bare slettes hvis det ikke blir nok ord - det gjør ingenting, for nå bare gapskratter jeg noe så godt og inderlig over det salige kaoset som råder her inne!!

Tjo-hei - Leverpostei!

Vil bare minne Nille om at det ikke trenger være sammenheng mellom innleggene her - og at Romeo faktisk ble sunget av Ketil Stokkan(d? ) men at det selvfølgelig ikke har noe med om han er sexy å gjøre - eller med Brandenburger Concertos eller Tor å gjøre.

Stadig like forvirra?

Ikkje etter neste episode av......."Forviklingar" (hilsen Harald Mæle)

Gammel 21-09-04, 21:16   #584
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

[quote=Nille]Har vel ikkeno med Kjetil Stokkan å gjøre vel !!!!!

Got You There, nille!

Foreslår for deg denne kvelden:

- The Blues Brothers: Gimme Some Lovin'

- B.B. King & Eric Clapton: Hold On, I'm Coming

- Van Morrison: Ain't No Sunshine, Days Like This, Brown Eyed Girl

- Eric Clapton: Before You Accuse Me

- Bruce Springsteen: Hungry Heart

- Santana, Hendrix & Clapton: After Midnight

Ooh...Mama!

Gammel 21-09-04, 21:17   #585
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Nei, så tjukk du har blitt....

Kommer aldri til å vise gubben innlegga i denne tråden

Fedonisten må være drømme-dama til mannen min,- når det gjelder musikksmak i alle fall. (Bråkikka i profilen hennes for å sjekke ut at det ikke var gubben min som fleipa med meg.)

I år har sommer-plagen her i huset vært "Det er så mye rart som går, - en vet aldri hva slags sjukdom en får", i fjor sommer - "Nei, så tjukk du har blitt"

har de gutta i Ole Ivars aldri tenkt til å legge opp eller pensjonere seg eller noe sånt

Lurer hva neste sommers Ole Ivars plage heter..... SUKK

"Snille" jenter får ingenting....

Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 21-09-04, 21:21   #586
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Lightbulb

Huh...rødvinen kaller, hører jeg

Skulle bare tulle litt med Ketil Stokkan, jeg...eller med nille, da!

Helt villt! Ha...ha...ha!

Helt utrolig at Fedonisten kommer inn med Romeo og Ketil Stokkan innimellom min Brandenburger Tors Ketil Stokkan og Nille's Brandenburger Concertos.

Jeg venter i spenning på neste innlegg!!!

Puh...jeg trur jeg fortjener et glass vin, jeg!

Ha en vill og våken aften!

Spente, spenstige og spretne marianne

Gammel 21-09-04, 21:25   #587
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Musti

Kommer aldri til å vise gubben innlegga i denne tråden

Fedonisten må være drømme-dama til mannen min

Å nei - ikke si det!!! Jeg kan godt være drømmedama til noen altså, men helst ikke en annen kvinnes mann, og særlig ikke på grunn av Ole Ivars!! Får kanskje presisere at jeg IKKE er fan av dem - men at jeg på grunn av min kostholds-interesse syns at akkurat den "tjukke-sangen" er morsom.

Jeg er mer av typen som får følgende bilder på netthinna når jeg hører "dæinse-musikk"......

Da kjæm'n Johan inn på lokalet. Sveipe over lokalet med sitt slørete blikk... Hæinn har pynte seg i dag, har på rau-skjorta og skinn-væsten. Trange ola-bukser og kvite tennis-sokker i treskoa. Oppsann - der reiste jaggu gølvet seg og slo'n i svime gitt....jaja.....er'e fæst så er'e fæst.

Konklusjon: JE ER ITTE DRØMMEDAMA ÅT GUBBEN DIN!!!

Gammel 21-09-04, 21:32   #588
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Ketil Stokkan versus Ole Ivars versus han Johan

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Å nei - ikke si det!!! Jeg kan godt være drømmedama til noen altså, men helst ikke en annen kvinnes mann, og særlig ikke på grunn av Ole Ivars!! Får kanskje presisere at jeg IKKE er fan av dem - men at jeg på grunn av min kostholds-interesse syns at akkurat den "tjukke-sangen" er morsom.

Jeg er mer av typen som får følgende bilder på netthinna når jeg hører "dæinse-musikk"......

Da kjæm'n Johan inn på lokalet. Sveipe over lokalet med sitt slørete blikk... Hæinn har pynte seg i dag, har på rau-skjorta og skinn-væsten. Trange ola-bukser og kvite tennis-sokker i treskoa. Oppsann - der reiste jaggu gølvet seg og slo'n i svime gitt....jaja.....er'e fæst så er'e fæst.

Konklusjon: JE ER ITTE DRØMMEDAMA ÅT GUBBEN DIN!!!

Samma det vel, Fedonisten - om du er drømmedama til en annens mann! Skjerp appetitten ute - og gå hjem og spis! Det gjør jeg hele tiden, jeg. Ser på sjokolade og sjokolade i butikken - og går hjem og spiser egg!

Hold ut jenter, (hvor er gutta forresten?). Eh...ikke rart de holder seg unna, når jeg tenker meg om. Hold ut litt til, for jeg kom akkurat på at jeg snart runder 90 - og det på bare èn uke! Neeei - ikke 90 år - det bare virker sånn! Neei - ikke 90 kg - det bare virker sånn!

90 innlegg vel! Kult? Bare to til etter dette. Det skal jeg klare!

Bare...PST...ikke ring barnevernet!

Ha en taletrengt aften!
marianne

Gammel 21-09-04, 21:45   #589
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs
Talking

DERE TO ER KLIN HAKKA
KJEMPEHERLIGE SPRØ !!!!!!!!!

Lo så jeg nesten tissa i buksa her.
Men, du Fedo - kjente eimen av fersk himkok fra det lokalet ditt å jeg.
Du kæn jo ta ein dæns me gaml kællen min da, berre for arti.

Blei detta 50 orda a, nope trur nok ikke det

Sist redigert av Musti : 21-09-04 kl 21:48. Årsak: Dænse, dænse dokka mi
Gammel 21-09-04, 21:51   #590
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Men, du Fedo - kjente eimen av fersk himkok fra det lokalet ditt å jeg.

Blei detta 50 orda a, nope trur nok ikke det

FEDO?? Har aldri følt meg mer som en hund enn akkurat nå. HMPFR! FEDO!!! Jaja. Eimen av hembrent er nok absolutt til stedet i lokalet ja - men må bare presisere at lokalet ikke er m i t t da....

Kan jo benytte anledningen til å introdusere dere for to lokale fæst-drikker; Løten-campari og Stange-sjampis

Løten-campari: hembrent og nasablod!
Stange-sjampis: hembrent og Nyco. Drekk mens det bruse.....

Gammel 21-09-04, 22:04   #591
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Grand Prix og sånt...

Hæh? Drekker Fido himkok, sa du Musti... ?

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Men tør noen innrømme at de har sett på Grand Prix på TV?? Jeg tør! Men tilbake til Grand Prix... Det er to sanger jeg ikke helt blir ferdig med - ikke fordi de er så bra, men fordi de er så like..... Derfor kan det fort gå litt i tull.....

Romeo! Romeo!
Gudene skal vite at du aldri blir en
Romeo! Romeo!
Prøv å ta det med roooo

Diggi-loo Diggi-ley
alle tittar på ....

Romeo! Romeo!

....osv....

(PS - jeg kutta ut det jeg ikke likte i quoten, ikke noe å snakke om, bare en bagatell egentlig - det med Se og Hør).

Jeg har sett på Grand Prix, jeg - ja jøss.

Husker godt Mata Hari, Samid Ædnan og Lenge Leve Livet med Dollie de Luxe, jeg. Vel, det var vel ikke favorittene. Men Anita Skorgan og Jahn Teigen var jo søte, da - i Adieu. Og jeg var stolt når Bobbysox vant! Vi pleide og mime og synge etter Grand Prix-sangene, vi - men jeg må jo si at mange av de engelske, irske og svenske var favorittene.

Nå babler jeg mest om Grand Prix fordi jeg har ambisjoner om et par innlegg til i kveld. Bare på trass. 89 er jeg vel kommet til nå, trur eg!
Ett igjen og så er målet nådd (til nye lesere må jeg bare få informere om at vi ikke snakker om kilo her).

"Rødvinen roper"
"Hakke tid - må bare skrive et innlegg først!"

Tørst hilsen marianne

Gammel 21-09-04, 22:05   #592
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Talking

Fedo eller Fido eller noe sånt .. kjært barn har mange navn!

Jenter, vi er vel ganske høyt oppe på invitasjonslista til detta 1000 treffet det er snakk om nå eller. Vi må jo få prøvd ut det spennende drinke-utvalget til Fedo (nisten). Jeg er i alle fall klar som et egg ..... til ganske mye egentlig,- trur eg.

Ha en useriøs aften, det ville sikkert Marianne ha sagt

Gammel 21-09-04, 22:24   #593
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

På tide å roe ned litt for min del..... Ler så mye at jeg ikke kommer til å få sove hvis jeg ikke begynner nedtrappingen. I kveld har det nesten vært som å være på et av de "gode gamle vorspiel'ene" jeg hadde sammen med en venninne da vi var YFS...

Vi kunne altså ha vorspiel - bare hun og jeg - i 4 timer før vi gikk ned på stam-puben vår. Der skulle vi alltid bare ta EN øl før vi gikk på byen.... "Plutselig" skrudde dem på lyset og sa det var stengt gitt.... Det som faktisk skjedde var at eieren "jagde" ut de som ikke var ønsket, låste døra, dro ned persiennene - og så hadde vi "privatfest" etterpå.

Morgenen etterpå - når jeg tuslet ut på stua, bakfull og fæl - så det ut som om det hadde vært 20 stykker i leiligheten min.... At to jenter kan herje og rote så fælt på vorspiel....

*sukk* det var tider det......

Gammel 21-09-04, 22:25   #594
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Talking

Drinks

Har HP tenkt å lage drinker som egen kategori under oppskrifter, lurer nå jeg på...

Fido har et par utmerkede på lur, og en god sak kan ikke gjentas for mange ganger:

quote:
Løten-campari: hembrent og nasablod!
Stange-sjampis: hembrent og Nyco. Drekk mens det bruse.....

unquote

Jeg lurer på om disse oppskriftene er fra den tiden jeg drakk Sangria og Kir. Var det trendy med Kir på 80-tallet, liksom eller har det aldri vært trendy med Kir?

Og er Løten-Campari og Stange-sjampis fra den tiden kabaret, fiskepudding i hvit saus med erter og gulrøtter i terteskjell, oste-fondue, leskedrikk, limonade, blodpudding, lungemos, reke-coctail, betasuppe, fletteloff, smørgrøt var moderne spise?

Eller har Løten-Campari og Stange-sjampis aldri vært moderne utenfor Løten og Stange?

Hva med nå da? Hva er trendy å drikke for tiden (utenom rødvin (ja, ja - jeg hører du roper)?

Hva passer til Bruschetta, foccaccia, sushi, guacamole, chapati, tapas, wrap, tzatziki, garam masala, carpaccio, ciabatta, fajitas, burritos, taco liksom?

Eller til fett og proteiner av ulike slag? Nei, man drikker jo ikke under Atkins, nei - hvordan kunne jeg være så dum Nei, nå må jeg gå - rødvinen roper, har jeg sagt

Ha en eller annen aften!
marianne on the rocks

Gammel 21-09-04, 22:32   #595
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Opprinnelig lagt inn av marianne

Jeg lurer på om disse oppskriftene er fra den tiden jeg drakk Sangria og Kir. Var det trendy med Kir på 80-tallet, liksom eller har det aldri vært trendy med Kir?

Je drakk støtt Kir Royal je da men...... Dæ var i vaffal innmari fint å trendi.... Men ellers var det mest Irish coffee ja. Itte akkruat mæ ækte vare da - for som mange sa på den tia; Bli så då'li ta polsprit'n atte.....

Så hadde jeg en periode med shots - og hujedamej! Det er vel det eneste som er å si om det. Tyrker-shots syns jeg fortsatt er godt, men prøv å få i meg en galliano..... Eller Apfelkorn..... Etter å "ha sett" cup-finalen på stampuben 3 ganger på samme dag (måtte jo ta opp på video - så festen kunne vare lenge) med øl og Apfel til frokost - etter å ha vært på byen dagen før..... Aldri mer....

Men det var nok av fest-betroelser fra Fedonisten.....

Gammel 21-09-04, 22:35   #596
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Nei, ærlig talt, slenger dere inn håndklet alt nå…….. Nå går de gamle hjem

Tenke, tenke, - om det skal bli julebord ut av detta må vi (løper å henter kalkis) skrive 400 innlegg på ca 10 uker som blir 70 dager. Og 400 delt på 70= Jøsses, ikke mer en 5,71 innlegg pr. dag.

Fordeling : Mariannne 5 pr. dag og Fedo/Musti deler på resterende 0,71

Tøft,- detta skal gå bra ….er dere klare eller

Kan vi gjøre som på Grethe Roede og spare opp kose-karbo-merker

Fedo lille, jeg er gør go på vorspill
Marianne, blir kvalm bare du sier Kir ..., men, du, skal du ikke dele litt på den rødvina di a

Gammel 21-09-04, 22:43   #597
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Slenger aldri inn håndkle tenk! ....henger det pent på plass før jeg smyger mine lekre føtter (les innlegg til Marianne om å se godt ut og føle seg bra eller no sånt...) under dyna til min kjære mann. Mann? Hallo? Hi Ho Silver??? Å - han sitter i telefon og snakker om racing med gutta.... BOMBE!!!

Apropos å slenge...

Husk å ta
alltid lua av
Ikke kast den
ikke sleng den
Pent og rent på knaggen heng den
Tørk av foten din
Og gå stille inn

Og ja! Dette var 2. vers av "Nei nei gutt"

Gammel 21-09-04, 22:54   #598
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Smile

Nå SKAL jeg slutte å skrive og ta ett glass før bysselallan

Nei, ærlig talt, slenger dere inn håndklet alt nå…….. Nå går de gamle hjem

Argh...jeg klarer ikke å stoppe nå!!! Ikke baare fordi du sa: nå går de gamle hjem, nei!

Fordeling : Mariannne 5 pr. dag og Fedo/Musti deler på resterende 0,71

Hva mener'u? 5 enheter rødvin? 5 Kir? 5 vårspiil?

Kan vi gjøre som på Grethe Roede og spare opp kose-karbo-merker

Kose-karbo-merker....ha...ha...ha! Er det sant!?
Jeg leste at mange menn kunne tjene mye på å ta oppvasken, og da er det kos det er snakk om...ha...ha! Gutter! Hør her!

Fedo lille, jeg er gør go på vorspill
Marianne, blir kvalm bare du sier Kir ..., men, du, skal du ikke dele litt på den rødvina di a

Å jo - flaska, eh...jeg mener kartongen, er ennå ikke tom!

Og du - Musti, jeg blir så imponert av den på slutten hos deg hver gang:

"snille" jenter får ingenting.

Jeg har vel egentlig lært/hørt at "alt ordner seg for snille jenter!" Hva mener resten av jentene om dette - og hva mener gutta??!!

Ha en trøtt og useriøs aften som jeg! Nå slutter jeg å skrive, tar ett glass rødvin, og legger meg! Ha en god natt ogxå da!

marianne

Gammel 21-09-04, 22:54   #599
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Men Musti da! Nå har jeg en høne eller to å plukke med deg! (Var det også gammeldags å si eller Marianne? Tør snart ikke skrive noe her jeg, i tilfelle det står på lista di over utdaterte ting... )

Musti; Listen carefully - I shall say this only once:

1) Hvordan skal Marianne klare 5 innlegg per dag, mens du og Fedo skal dele på 0,71. Du kan vel regelen om å ikke svare på sitt eget innlegg?

2) Hvor kommer JEG inn i bildet? Hrmpffffff.......

Gammel 21-09-04, 22:58   #600
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Å ha en høne å plukke med noen..... Er det det samme som å gå på høne-sanking?? Jeg har aldri helt skjønt det ordtaket altså.... Men er sikker på at et klokt hode nå vil forklare meg alt. MHM? Marianne? Eller er det kanskje helt ut å forklare noe til de som ikke skjønner noe også?

Tiden flyr altså....

Lukket tråd

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:26.