Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1000 tråden!!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 21-09-04, 23:02   #601
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Ja, mannfolk ja, det kunne vi vel sikkert diskutere de neste 50 inlegga eller noe sånt. Er bare litt vanskelig å tenke her jeg sitter midt i mellom et tv på full spiker og en cd-spiller som spyr ut tekno på høyeste lydnivå. Ikke rart det går i surr for meg. Når skal de unga gå å legge seg!!? Men, de er det kjæreste jeg har da. Nudligene mine.

Mannfolka var det ja.- kjekke å ha innimellom. Når jeg ikke får opp rødvinsflaska, når det er 20 kalde blå ute og jeg ikke gidder å gå i boden for å hente ved .. da er de go'e da. Men, pokker ta dem, ikke sant Fido, når du legger deg å fryser på beina,- jo hvor er de da..... preker i telefon med kameraten sin om racing. Jammen sa jeg smør,- eller olivenolje, kaldpressa sådann. Nei, vi bytter dem ut med ei varmeflaske eller noe sånt, i alle fall for vinteren.

På torsdag kommer gubben min hjem, og han er ikke som alle andre menn,- trur eg ......

"Snille" jenter får ingenting....

Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 21-09-04, 23:07   #602
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

En høne svarer en annen...

Ååh, ikke skriv noe mer interessant og morsomt nå. Jeg MÅ gå å legge meg, har jeg sagt. Eller ikke legge meg, da. Jeg må slå av pc'n snart (sånn at mannen min ikke skjønner at jeg har sittet jevnt ved pc'n i dag når han kommer hjem fra skolen. Rar skole, gitt - oppe seint den skolen. Han har sikkert lært MYYYE!). Mannen min og jeg må da konversere (hva synes du om det uttrykket, MHM?) og ta et glass rødvin sammen. Guud - tenk om jeg ikke har rødvin, da - etter alt dette! Ja, i hvert fall så skall jeg ennå ikke legge meg egentlig.

[quote=MHM]Men Musti da! Nå har jeg en høne eller to å plukke med deg! (Var det også gammeldags å si eller Marianne? Tør snart ikke skrive noe her jeg, i tilfelle det står på lista di over utdaterte ting... )

En høne å plukke...hmm! Kanskje som nr. 5 på en skala fra en til ti (og nå var jeg snill) for utdaterte uttrykk. Nei, når jeg tenker meg om er "en høne å plukke" skikkelig kult. Det tror jeg at jeg skal si mere!

Ha en XXX kveld! (Nå lurer dere fælt nå!)
marianne

Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 21-09-04, 23:10   #603
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Okei, nå skal jeg ikke plukke ei høne med deg Musti, men jeg er grådig nysgjerrig:

1) Hvor gamle unger i huleste har du som er oppe NÅ?!?

2) "Jammen sa jeg olivenolje". Det MÅ da bli en slager?

3) Hvordan er gubben din a'?

Jeg skriver også bla-bla-bla for å få femti ord.

Gammel 21-09-04, 23:12   #604
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Marianne! Nå går du og drikker den hersens rødvinen før den blir sur - og så legger du deg! Jeg orker snart ikke mer latter og knising, og det tror jeg snart ikke mannen min orker heller. Han tror nemlig at jeg sitter og leser Anatomi, fysiologi og sykdomslære - og læren om kroppen er da virkelig ikke SÅ morsom at man må sitte å "tenåringsfnise" i flere timer.

Håper bare ikke han forteller til "alle" hvor flink og iherdig student jeg er.....

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 21-09-04, 23:30   #605
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Skjønte du ikke det da HMH??!!

Sa jo det bare for at du liksom skulle forbarme (ert, ert Marianne, flott ord ikke sant) deg over Marianne da vet du. Regna jo med at du ville ta din del, du er jo en av dem som kan te seg. (Å jeg kan mange FOTTE ord gett) . Kommer nok flere som vil dele på den 5'ern der skal du se. (Roper høyt på Nille, Nalana ........og alle sammen)

Vi kan godt plukke høner sammen vi,- på vorspillet om du vil!!

Plukk, plukk,

Sa høna på haugen….. Klukk, klukk var det

Musti svarer på spørsmål:

1. De er alt for små til å være oppe nå (15, 13), vil du prøve å få dem i seng for meg snille du
  2. Kult, jepp
  3. Sukk, skal vi sitte oppe i hele natt

4. Bla, bla, bla, bla-blabla, klukk, klukk, (må ha egg til omeletten i morgen)

Musti: er overtrøtt, hyperaktiv og fnisete som en 14'is

Gammel 22-09-04, 08:56   #606
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg vil ha en ny aksje i det julebordet men har ikke tid til å skrive akkurat nå. Dere tåler en dårlig vits eller?

En morsom start på en mandag:

En sjetteklasselærer, fru Haugen, spurte klassen sin, "Hvilken mennekelige

kroppsdel blir 10 ganger større enn sin opprinnelige størrelse, når den blir

stimulert?"

Ingen i klassen svarte, inntil Mari reiste seg opp, ganske sinna, og sier;

"Du skal vel ikke spørre 6. klassinger sånne slags spørsmål! Jeg skal sladre

til foreldrene mine, og dem kommer til å snakke med rektor og da får du

sparken!" Så satte hun seg ned igjen.

Læreren, fru Haugen, ignorerte henne og spurte klassen igjen, det samme

spørsmålet, "HVilken del på kroppen blir 10 ganger større enn sin egen

størrelse når den blir stimulert?"

Lille Mari fikk hakeslepp, og sa til sine klassekamerater, "HERREGUD! Hun

kommer til å få store problemer altså, bare vent!" Læreren fortsatte å

ignorere Mari, og henvendte seg til resten av klassen, "Hallo, er det noen,

i det hele tatt, som vet dette?"

Endelig reiste Håkon seg opp og så rundt seg, ganske nervøst, han sier: "Den

kroppsdelen som blir 10 ganger større enn sin egen størrelse når den blir

stimulert, er pupillen i øyet."

Fru Haugen sier: "Veldig bra, Håkon." Så snudde hun seg til Mari og

fortsetter, "Når det gjelder deg, unge dame, har jeg tre ting jeg ønsker å

si:

1. Du har en "skitten" fantasi

2. Du har ikke lest på leksene til i dag

3. En dag, kommer du til å bli VELDIG skuffet....

Gammel 22-09-04, 09:07   #607
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Her var det jammen noen som hadde vorspiel til julebordet i går. Endelig var det noen som tok litt ansvar for denne tråden igjen. Jeg bare lurer det er vel ingen betingelse at vi skal skrive 1000 innlegg for å ha julebord? Det var grillfest vi skulle ha ved 1000. Vi må ikke miste grillenfesten av syne "Julebord" kan vi vel ha uansett....

Hvor var det vi skulle ha julebordet?

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 22-09-04, 09:24   #608
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Jeg vil også fortelle vits! Denne har jeg fått på SMS av en av mine "dårlige venninner" selvfølgelig - ville ALDRI ha skrevet noe sånt selv....

Kona kommer hjem etter å ha vært på dildoparty, og mannen hennes spør i en smart tone: "Nåh - var det noen på min størrelse?"

"Ja, men de ble solgt som ørepropper..."

Gammel 22-09-04, 09:58   #609
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Grillfest????

Må ha missa stygt jeg nå.

Var det grillfest, hmmmm,- må vi vente så lenge da?

Og grilling rundt juletider ????

Jeg bare spør jeg?

Og jeg å lurer på hvor det julebordet skal være, Anne?

Må bare fortelle dere at jeg er kjempestøl i dag,- i alle lattermusklene min.

Og Guro og Fedo – nå ser det ut som det er ”På’an igjen”.

Forresten så har jeg har omdøpt MHM til HMH!
Hennes Majestet Høneplukker

Apropos ”øreplugger” :

Kona sier til den amorøse mannen sin:

Jeg setter ikke i gang et helt treskeverk for et lite halmstråd sin skyld!”

Gammel 22-09-04, 10:05   #610
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Musti

Og Guro og Fedo

SLUTT Å KALL MEG FEDO SLUTT Å KALL MEG FEDO SLUTT Å KALL MEG FEDO SLUTT Å KALL MEG FEDO SLUTT Å KALL MEG FEDO SLUTT Å KALL MEG FEDO
JEG HETER FEDONISTEN JEG HETER FEDONISTEN JEG HETER FEDONISTEN JEG HETER FEDONISTEN JEG HETER FEDONISTEN JEG HETER FEDONISTEN JEG HETER FEDONISTEN JEG HETER FEDONISTEN!!!

KAN DU FÅ DET INN I DET LILLE MUSE-TASTATURET DITT - ELLER MÅ JEG KOMME Å PLUKKE EN HØNE MED DEG???

Gammel 22-09-04, 10:11   #611
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Smile

Jammen, jammen ….. du er jo blitt min lille Fedo!

Ok,

jeg skal slutte å kalle deg Fedo, jeg skal slutte å kalle deg Fedo, jeg skal slutte å kalle deg Fedo, jeg skal slutte å kalle deg Fedo, jeg skal slutte å kalle deg Fedo, jeg skal slutte å kalle deg Fedo, jeg skal slutte å kalle deg Fedo, jeg skal slutte å kalle deg Fedo, jeg skal slutte å kalle deg Fedo,

TRUR EG

Høneplukker jobben er dessverre besatt, av HMH. Så det så!!

Gammel 22-09-04, 10:22   #612
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg liker heller ikke at du kaller snille, gode, omsorgsfulle, morsomme, energiske, flotte Fedonisten vår for Fedo....Bare så du vet det

Hun er nemlig Fedonisten og kan aldri bli noe annet. Vi kommer ikke til å skjønne hvem du mener hvis du ikke kaller henne Fedonisten, skjønner du. VI VIL IKKE SKJØNNE DET!!! Så det så...

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Gammel 22-09-04, 11:06   #613
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

ROLIG NÅ ANNE, TENK PÅ STRESSHORMONENE!

Heretter skal Fedonisten baaare hete Fednoisten.
Lover på tro og ære (bare for din skyld!)
Betyr det også at MHM ikke kan hete HMH (Hennes Majestet Høneplukker) lenger ?

Siden jeg kom inn på stresshormoner:

Når jeg har en telefon som kimer, to-tre stykker som snakker til meg samtidig og alle vil ha kjappe svar,- da blir jeg stressa da.
Prøver å puste rolig med magen - men greier ikke å roe ned situasjonen.
Hva gjør dere andre?
Prøver jo å roe meg ned og ta en ting av gangen men skuldrene kryper "to trappetrinn opp", magen knyter seg og jeg kjenner at hodepinnen murrer og det tar ganske lang til før kroppen faller til ro.

Sikkert feil forum å nevne stresshormoner i men ...

Gammel 22-09-04, 11:13   #614
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Datt liksom litt sammen jeg nå. Også vet jeg ikke helt hvorfor... Har jo ikke gjort noe galt - bare dusja? DET kan vel ikke virke inn på formen i negativ retning vel Eller er det kanskje fordi MHM erter meg i journalen til Ryli? Eller at Ryli liksom skal gå på måneskinnstur med MHM - og så kan plutselig jeg også være med? Hva slags mann ER DENNE RYLI egentlig????

Eller er det rett og slett fordi jeg ikke kan utsette å finne fram skolebøkene lenger? HMPFR! Misliker de studiene så sterkt atte - blir stressa av det! Særlig fordi Aetat er inne i bildet! Dobbelt-hmpfr!

Gammel 22-09-04, 11:41   #615
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Så godt å høre at vi er flere som ikke får gjort det vi skal. Det står oppgaver i kø her hos meg som bare MÅÅ gjøres NÅ! Enda sitter jeg bare her og surrer rundt på forumet,- og koser meg glugg i hjel.

Lurer på om jeg blir stressa om jeg finner fram bøtte og kluter.

Tror jeg må tenke litt på om jeg tørr å ta sjansen på at det går bra. Stresshormoner,- fysj a mei. Fæle greier.

Hva er egentlig verst? Stresshormoner eller rot? Blir stressa bare å måtte bestemme meg for det ene eller andre her. Det blir jo som å velge mellom pest eller kolera, ikke sant!

Forresten, så er veldig misunnelig på den løpende musa i avataren din, FedoNISTEN!

Ønsker meg en mus med tykk mage som ligger på ryggen og spiser ost i avataren min.

Ha en stressfri dag (fritt sitert etter Marianne)

Gammel 22-09-04, 11:57   #616
Husmusa
Medlem

Husmusa sin avatar

Hvor: På jæren
Alder: 55
Husmusa er ny på veien

Hehehe

Vil være med jeg og =)

En værbitt landsens gubbe rusler inn i banken og sier til damen i skranken:
- Jeg skal ha åpna en sånn derre jevla konto.Damen skvetter litt - Unnskyld, jeg tror jeg misforsto. hva er det egentlig De sa?
- Hælvete, har'u møkk i øra eller? Jeg skal ha åpna en sånn derre jevla konto!- Min gode mann, vi tolererer ikke den slags språk her i banken!
Hun reiser seg forferdet og går inn til filialsjefen, og forteller ham on den ubehøvlede fyren. Filialsjefen går straks for å irettesette mannen.
- Hva er egentlig problemet Deres?
- Jeg har vel faen ikke noe problem jeg,vel? Jeg har vinni femti millioner i noe sånn derre Lotto-greier, og jeg vil ha åpna en jevla konto i denne fordømmade banken!
- Faen så klart! Og denna snerpete megga lager kødd for deg?

Min Hverdag
Husmusa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Egendefinert
Gammel 22-09-04, 12:21   #617
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk
Red face

Jag är inte sjuk...

Herlig å være igang igjen! Ha...ha..ha...husmusa!

Dere har vel vært i Syden, jenter? Hvor er dette Syden hen, egentlig?

På Alcudia på Mallorca var det mange turister, de fleste norske, men også endel svenske.
Svensken la merke til at nordmennene hadde så godt drag på damene, mens svensken ikke visste hvordan han skulle tè seg for å oppnå damenes gunst.
En dag går svensken bort til den ene nordmannen og spør:
- Jeg har sett at dere nordmenn har så godt drag på damene, hvordan bærer dere dere ad for å oppnå draget?
- Å, det er lett, svarte nordmannen. Jeg putter bare 4 poteter nedi badebuksa, og når damene ser det, så bare lengter de etter å være sammen med meg.
Svensken takker for rådet.
Noen dager etterpå, kom svensken til nordmannen igjen, og sa:
- Jeg gjorde som du sa, men da flyktet damene i vill fart fra meg! Hvorfor tror du de gjorde det?
- Det er sannelig ikke rart det. Jeg sa jo du skulle potetene ned foran i buksa, mens du har jo puttet dem nedi bak i buksa... svarte nordmannen.

Ehh...

Ha en solskinnsrik dag!
marrianne

Gammel 22-09-04, 12:44   #618
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Vi hadde styremøte på jobben i går.

Jeg var ute og shoppet inn litt å tygge på. Det skulle bare være noe småtteri, for møtet skulle være kl 1500. Nå pleier jeg å kjøpe frukt til møtet, så det var ikke noe nytt. Litt kjeks får de som vil ha også, og kaffe og mineralvann. Denne gangen kjøpte jeg i tillegg masse nøtter, tørkete aprikoser og svisker. ( Misjonerer i det små ) Gjett om det slo an. Sjefen fikk skikkelig positiv tilbakemelding på godisene... og kjeksen var knapt rørt. Han ville det skulle bli standard på møtene. Masse frukt og nøtter, og Farris eller vann

Yes, styremøter..here we come. With love from Lavkarbo

Gammel 22-09-04, 14:39   #619
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Åh - jeg digger de lotto-reklamene altså! Har dere sett den om landinga på Mars som går på TV nå? Så den i sta mens jeg venta på at reprisen på Tabloid skulle begynne, og lo høyt for meg selv!!! RAI RAI!!

Ny vits i stafetten:

Brudeparet skal til å legge seg bryllupsnatten i huset til hans foreldre. Det er et gammelt hus og det er veldig lytt. De går til sengs, og i det han skal til å slukke lyset ser han bort på gavebordet og sier: "Fy flate! Her var det mye dritt!!" Sekundet etter hører de fra det andre soverommet: "SNU HENNE!!!"

Gammel 22-09-04, 15:13   #620
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Wink

Skinnlua

Bare En vits før maten! :

I barnehagen lekte lille Ole og lille Kari sammen i sandkassa. Plutselig steg Ole ut av sandkassen og halte frem tissetassen sin for å tisse. Lille Kari, som var enebarn og aldri hadde sett en naken gutt før, stirret på Oles tissetass, og sa:
- Men Ole da, kan du tisse med en sånn en?
- Å ja da, svarte Ole. Nå for tida kan du pisse med hva du vil, mamman min pisser med ei gammel skinnlue!

Ha en fortreffelig ettermiddag!
marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Gammel 22-09-04, 20:05   #621
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Puuuhhhh!

Dette var slitsomt! Skulle egentlig vært meldeplikt når det gode selskap forflytter seg til 1000-tråden, sånn etter en lang dvale mener jeg. Har jo tatt meg nesten hele dagen å komme i kapp med dere.
Endelig har jeg fått lest siste innlegg, og da er det jo på sin plass at jeg også gjør en innsats.
Det er stort sett for trivelig her inne, og dette hjalp ikke på gitt. Man har jo et liv å leve ved siden av karbo-junkie også. Jeg er blitt en dårligere mor og husmor og mindre effektiv i jobben min her jeg sitter alt for lenge hver kveld og dag og koser meg med alle innlegg og innfall.

Må ikke glemme det positive da. Denne siden har så stor betydning for min nye suksess på helse-fronten, at det oppveier for det negative. Det nærmeste året har nemlig min vekt og min helse 1. prioritet

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
Gammel 22-09-04, 20:11   #622
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Talking

Oops!

Endelig noen som var inne her! Da er det klart for mitt innlegg nr. 100:

Mannen kommer hjem fra jobben, og ved middagsbordet sier han til sin kone:

- Det fortelles at vaktmesteren i blokka har ligget med all fruene her i huset, unntatt en. Vet du hvem det er?
– Å, det må være hun der sure fru Olsen oppe i 4. etasje, svarte kona.

Oops!

Ha en glad kveld! Nå skal jeg lage mat av ingenting...

marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Gammel 22-09-04, 22:20   #623
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Jeg er her jeg - men jeg er skrekkelig redd for å bli oppdaga altså.... Derfor må jeg sørge for at det blir femti ord i dette innlegget, for da kanskje HP ikke oppdager de andre 7-8 som bare har noen få. For du vet vel det? At innleggene dine er for korte? Jeg teller alltid jeg - for å sjekke... Selv om jeg har skrevet en "hel side" på PC'n - så teller jeg. I tilfelle det skulle mangle et ord. Vil ikke bli tatt for no' vettu. Men - har ikke du lagt deg da? Du sa det i sta....

Gammel 22-09-04, 22:27   #624
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Hei Guro! (Er det lov å si hei i denne tråden mon tro? )

Du kan se programmet i reprise vet du, tror det går lørdag, kanskje?

Har hatt fryktlig "datatrøbbel" i dag, dvs. routeren på maskina skrur seg av mens jeg skriver innlegg og så trykker jeg på send-knappen og da blir de borte...

TO lange innlegg jeg skrev i dagboka mi bl. a.... så jeg ga opp inntil videre.

Nå får jeg huske å koble meg på igjen før jeg prøver å sende dette innlegget...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 22-09-04, 22:50   #625
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Heisann

Her kommer jeg, seint men godt ..... har nemlig sloss med en diger haug med sokker,- der ingen ser ut til å passe sammen. Har en diger kurv med "enslige" som bare venter på en partner. Hmmmm. Noen som er interresert i en byttehandel

Tørketrommelen min spiser sikringer i dag, jammen godt gubben kommer i morgen så han får tatt en kikk. Liker ikke tull med sånne strøm-greier, skummelt det

Ellers, hvordan går det med dere andre,- jeg sitter her å koser meg med litt nylaget Heistad jordbærmousse ..... om dere stikker innom en tur så kan dere få smake

Lukket tråd

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50.