Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1000 tråden!!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 22-09-04, 22:50   #626
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hah !! Dere visste ikke dere at jeg er vikar for HP når han "sover" !!!!
Var på jobb til 22.15, så jeg var litt treig i avtrekket !!

Hehe kan tro det var kjempekjekt å slette og slette og slette alle sammen Guro !! Tusen takk for at du gjorde det mulig for meg. Jeg fikk ENDELlG lov til å slette istedenfor å bli sletta sjøl !!

Ja, da var det 50 ord ja !!

Gammel 22-09-04, 22:59   #627
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Oj, der kom bestemor Nille med sletter'n sin
og nå som Guro var så godt i gang her.
Kan jeg friste med litt jordbærmousse, Nille?
Det sies at en blir så glad, snill og ser litt gjennom fingrene med fillesaker når en bare får en liiiten smak.

Lurer bare på, er det Manpower som leier deg ut som natte-vikar for HP?

50 ord kan jammen være mange

"Snille" jenter får ingenting....

Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 22-09-04, 23:06   #628
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk
Wink

ti på topp

Min ti-på-topp liste over web-sider med bra design: (brukervennligheten er ikke sjekket ut):

1. www.karbojunkie.com (off course)

2 www.rettelinjer.no

3 http://www.gfxvision.net/index2.php

4 www.ifi.no

5 www.hilmershus.no

6 www.bbc.co.uk/food

7 www.klikk.no

8 www.husfliden.no

9 www.brostecopenhagen.com

10 www.ballerina.dk (søtt, da!)

Disse er raskt tatt fra mine favourites, så det finnes veldig mye mer bra der ute. Neste liste må bli ti-verste! (Sjekk ut enkelte amerikanske sider, ikke mye dust der, nei!)

Ha en ti-på-topp aften!

marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 22-09-04, 23:35   #629
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

En mann i 40 årene fortalte sin kone en dag at han ikke lenger elsket
henne og at han hadde funnet seg en ny. Han gav bare sin kone 3 dager på å
flytteut av deres store hus.

Hun brukte den første dagen til å pakke ned sakene sine i store flyttekartonger. Andre dagen kom flyttefirmaet og flyttet hennes ting.
Tredje dagen satte hun seg ned, for siste gang, ved deres vakre spisebord,
med levende lys. Hun satte på litt rolig bakgrunnsmusikk og serverte seg
selv 1 kilo reker, en boks med svart kaviar og en god flaske Chardonnay.

Når hun var ferdig å spise gikk hun rundt i hvert rom og la rekerestene og
kaviar fint i foldene i de store gardinlengdene. Etter dette ryddet hun av
spisebordet, og gjorde oppvasken. Og deretter gikk hun derifra.

Når mannen kom hjem, med sin nye unge kjæreste var det en ren fryd de
førstedagene. Men, sakte men sikkert, begynte huset å lukte. De prøvde alt,
vasket og skuret. De undersøkte ventilasjonen etter døde mus og rotter og de
bestilte inn tepperens. De hengte opp "Air Fresheners" over alt. Et vaskefirma kom for å gjøre stor rengjøring, så de fikk flytte ut i noen dager. De betalte til og med for å bytte ut vegg til vegg teppet. Men dessverre, ingenting fungerte.

Folk sluttet å komme på besøk. Håndverkere nektet å jobbe i huset, og hjemmehjelpen sa opp...

Til slutt var det så galt at de ikke orket mer og bestemte seg for å
flytte.
En måned senere, selv etter å ha halvert prisen, hadde de ikke klart å
finne noen som var interessert i å kjøpe deres stinkende hus.

Ryktet spredde seg, meglerfirmaene ringte aldri tilbake til dem. Til slutt
lånte de penger fra banken og kjøpte et nytt hus.

Ekskona ringte sin tidligere mann og spurte om hvordan alt sto til. Han
forklarte henne så klart hele historien om det stinkende huset. Hun satt
stille og hørte på alle hans klager. Og når han hadde forklart historien
sa hun at hun savnet sitt gamle hjem så utrolig mye og at hun kunne tenke seg å redusere skillsmisseoppgjøret i utbytte av å få det gamle huset tilbake.

Klar over at hans ekskone ikke hadde noen anelse om hvor forferdelig huset
luktet, gikk han med på en pris som var en tiendel av den takserte verdien
-bare hun signerte papirene samme dag. Hun gikk med på det og innen en time hadde hans advokat levert papirene.

En uke senere sto mannen og hans nye kjæreste og flirte når de så flyttefirmaet pakke ned deres ting for å flytte til deres nye hjem, alt sammen,-inkludert gardinene...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 23-09-04, 11:42   #630
seagirl
Medlem

seagirl sin avatar

Alder: 54
seagirl er en juvelseagirl er en juvelseagirl er en juvel
Thumbs down

Den var bare rå Lise

Mitt første innlegg på 1000 tråden - får håpe denne får bli her
Tema: Hvordan gjøre dagens begynnelse fin for andre???
Musti, heretter kalt Sunshine av meg - gjorde min dag fortreffelig i går Derfor tenkte jeg - at jeg skulle gjøre dagen fin for noen - i dag

Jeg hoppet opp av sengen i morges, skrev et lite brev til min datter på 11 år, jeg skrev at jeg er glad i henne, at hun er snill, flink fin osv.... Jeg bruker å si disse tingene til henne, men nå var de skrevet ned - med små hjerter Og så skrev jeg at jeg er stolt av henne, fordi hun er den hun er Da frøkna kom på badet - var brevet klistret på speilet - og hun brukte eeeennnddddaaa lengere tid der enn vanlig Da jeg gikk på badet etterpå var brevet snudd, og hengt opp på speilet igjen - med masse fine ord og hjerter til mamman Sukk, så deilig følelse i hjertet da Og for en koselig og harmonisk morgen Nå skal jeg pønske ut noe for mannen og minstejenta - og reservesønnen til han kommer hit igjen Og mamma, og pappa, og vennene mine og.......

Jeg oppfordrer alle til å komme med forslag til å gjøre dagen god for andre

fra meg, håper alle får en strålende dag - og fokuserer på de positive tingene i livet

Gammel 23-09-04, 12:12   #631
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Fokusere postitiv! Jada!!

Jeg synes det er morsomt at jeg har rekord i slettede meldinger etterhverdandre i 1000-tråden. Tror egentlig at jeg har en rekord til. Jeg er den eneste som har fått slettet et gyldig innlegg også. Men jeg trenger å få bekreftet det. Altså, når man først skriver et innlegg som blir for kort (fordi man har det litt travelt), og så etterpå skriver et som er langt nok - men som i er ugyldig når det blir lagt inn pga 2 etterhverandre regelen, også blir det ugyldige slettet - da blir vel nummer 2 gyldig? Eller?

Jeg krangler ikke! Jeg er bare positiv og har det egentlig litt morsomt ...

Gammel 23-09-04, 12:28   #632
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Oi Guro...noen har slettet i feil rekkefølge helt klart. Dette kan bli morsomt. Nå lager vi litt bråk

Jeg så begge innleggene dine jeg og tror noen hadde det veeeeldig gøy når den store slettedagen pågikk.

Kanskje det forsvant noen som var kritiske også eller avslørende eller elller. Litt sensur her tydeligvis Jeg lurer forresten på om smilys teller?

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 23-09-04, 13:03   #633
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg er helt sikker på at smilies teller som ord. 'Bilder' seier jo mer en tusen ord! - Oj - da kan jeg ... Nå tester vi det, Anne!

Nå?

Gammel 23-09-04, 13:10   #634
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Bildet sier mer enn ord, helt klart, for dette forteller meg at du er :

Kjempeblid i dag , men at du er litt sjenert/brydd over hva du skriver, men skitt au..la det stå til. Så synger vi litt karaoke sammen istedet og rekker tunge til de som sletter innleggene våre.

Stemte et eller?

Oi jeg glemte at vi tok en skål på alt sammen......

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Gammel 23-09-04, 13:24   #635
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Kunne du lese ut alt det? Så avslørende ...

Prøv denne da, Anne! Du er , er du nemlig!

Men i og med at vi ikke har fått testet om smilies gjelder enda så får jeg legge på noen ord her til slutt slik at dette inlegget ikke blir slettet i hvertfall for slettede inlegg blir det hverken grillfest eller julebord av. Så!

Gammel 23-09-04, 13:35   #636
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Å Guro du er vel i deg jeg. Jo da jeg kan nok være både bli og tøff. Tror nok jeg har litt humoristisk sans også, og liker å gi bort en "blomst" i ny og ne. Og er nok ganske mye på nettet ja . Det har du helt rett i i hvertfall Og denne tråden har i hvertfall vi gjort vårt beste for å holde liv i. Bare for å få oss en fest....

Gammel 23-09-04, 14:14   #637
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Denne er ordentlig med bare og nok ordentlige ord!

To nonner er ute og går en ettermiddag. Den ene kalles

Søster Matematikk på grunn av hennes skarpe matematiske

sans, og den andre kalles for Søster Logikk, fordi hun er

så logisk. Det begynner å bli mørkt, og de er fortsatt

langt borte fra klosteret.

Søster Matematikk, - Har du lagt merke til den mannen bak

oss, han følger etter oss? Gud vite hva han vil.

Søster Logikk, - Det er da logisk - han vil voldta oss.

Søster Matematikk, - Å nei - med denne avstanden kommer

han til å ta oss igjen innen et kvarter. Hva skal vi

gjøre?

Søster Logikk, - Det eneste logiske vi kan gjøre - vi går

fortere.

Søster Matematikk, - Det virker ikke.

Søster Logikk, - Selvfølgelig virker det ikke! Han gjør jo

det eneste logiske - han går også fortere!

Søster Matematikk, - Så hva gjør vi nå? Med denne

avstanden vil han ta oss igjen i løpet av ti minutter.

Søster Logikk, - Det eneste logiske vi kan gjøre er å

skille lag. Du går den veien, og jeg går den veien. Han

kan ikke følge etter begge to av oss. Mannen valgte å

forfølge Søster Logikk, mens Søster Matematikk når frem

til klosteret i god behold. Hun er veldig bekymret for den

andre nonnen, som omsider dukker opp.

Søster Matematikk, - Søster Logikk - gudskjelov! Fortell

meg - hva skjedde!

Søster Logikk, - Det skjedde det eneste logiske, mannen

kunne jo ikke følge etter oss begge to, så han valgte meg.

Søster Matematikk, - Ja ja, det vet jeg jo godt (litt

misunnelig). Men hva hendte deretter?

Søster Logikk, - Det eneste logiske, jeg begynte å løpe,

så fort jeg kunne, og mannen begynte å løpe så fort han

kunne.

Søster Matematikk, - Og så, hva hendte så?

Søster Logikk, - Det eneste logiske, han tok meg igjen!

Søster Matematikk, - Å nei! Hva gjorde du da?

Søster Logikk, - Det eneste logiske, jeg løftet opp kjolen

min!

Søster Matematikk, - Å nei Søster! - hva gjorde mannen?

Søster Logikk, - Det eneste logiske, han trakk ned buksene

sine.

Søster Matematikk, - Å nei! Hva hendte så?

Søster Logikk, - Ja det er jo helt logisk! En nonne med

kjolen løftet opp kan jo løpe fortere enn en mann med

buksene nede.

Og til de av dere som trodde denne historien skulle bli

frekk: Be straks 4 Fader Vår og gå så tilbake til arbeidet!

Gammel 23-09-04, 14:23   #638
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Prøver her også jeg

Som kanskje noen har fått med seg, så har jeg problemer med å laste ned bilder til karbo-junkie. Har fått tips fra HP om å prøve å slå av brannmuren. Sånt tar tid skal vite, men i dag gjør jeg endelig et forsøk med det. Selv om bilder sier mer enn tusen ord, så må jeg nok bable litt før jeg prøver meg på bildet. Har ikke særlig stor tro på at det går uansett. Men et bidrag til 10000-tråden skal det bli. (Jeg vet at det er tusen ja, men jeg omtalte den som hundre foorrige dagen, så jeg tar bare med den nullen som manglet sist)

Om ikke annet så ble det i hvert fall flere ord av det

Bildet viser forresten meg i august 2005

Jippi, nå skal jeg bli aktiv i oppskriftstråden

Vedlagte bilder
Filtype: jpg compositor etter.JPG (31,1 KB, 8 visninger)

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste

Sist redigert av nalana : 23-09-04 kl 16:10. Årsak: jippi
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
Gammel 23-09-04, 20:46   #639
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Sven våkner opp hjemme med en utrolig bakrus. Han tvinger seg selv

til åpne øynene og det første han ser er et par Ibux og et glass vann

på nattbordet. Han setter seg opp i sengen og ser sine klær fremfor

seg, alt rent og nystrøket. Sven ser seg rundt i rommet og ser at det er

helt perfekt orden, rent og ryddig. Så viser det seg at hele huset er

det samme. Han tar Ibux'en og legger merke til en lapp på stuebordet;

Elskling, frokosten står på kjøkkenet, jeg gikk ut tidlig for å handle.

Jeg elsker deg.

Så går Sven til kjøkkenet og ganske riktig finner han varm frokost

og avisen der til han. Hans sønn sitter ved bordet og spiser frokost,

så Sven spør; "Min sønn hva skjedde egentlig i går kveld?"

Hans sønn svarer; "Jo du kom hjem etter klokken 03:00, full og

sinnsforvirret. Du slo i stykker en del møbler, spydde i hallen og ga deg selv et

blått øye når du gikk på døren."

Forvirret spør Sven; "Så hvorfor er alt i orden og så rent og

dessuten ferdig frokost som ventet på meg?

Sønnen svarer; "Aha, du lurer på det! Mamma slepte deg inn på

soverommet, og når hun forsøkte å ta av deg buksene sa du;

La meg være i fred damen, jeg er gift........................................

"Snille" jenter får ingenting....

Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 23-09-04, 21:08   #640
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av guro

Jeg er helt sikker på at smilies teller som ord. 'Bilder' seier jo mer en tusen ord! - Oj - da kan jeg ... Nå tester vi det, Anne!

Nå?

Jeg går ut ifra at du har skrevet :koden: for hvert bilde, så da går denne ok? Eller hva sier du nille?

Ellers må jeg si at jeg virkelig gleder meg til julebordsesongen i år! Ser ut til at der kan bli mange artige innslag, smoothie gjeng i bikini, også denne side fraksjonen som skal stille i bare tennis sokker. Kan bli et morsomt julebord!

Gammel 23-09-04, 23:35   #641
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Innlegg nr. 500

Dette er mitt innlegg nr. 500. Femhundre. Var det femhundre ord man måtte skrive for ikke å bli slettet her, eller bare femti? Husker ikke. Går på Atkins jeg skjønner du...Men dette er ikke innlegg nr. 50 men 500. Det er ti ganger så mye det. Det betyr at jeg har skrevet fem hundre innlegg. Og nå har jeg skrevet femti ord også regner jeg med. Noen andre enn meg får telle, for nå skal jeg legge meg.

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 24-09-04, 08:36   #642
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Opprinnelig lagt inn av HP

Jeg går ut ifra at du har skrevet :koden: for hvert bilde, så da går denne ok?

Det er klart jeg har .

Oj, da er jeg der igjen. Det var jo egentlig alt jeg hadde å si i denne omgang. Teller de ordene i quoten tro? Jeg får fortsette å bable litt for sikkerhettskyld. Nå skal jeg betale regninger - har litt mange av dem om dagen. Nå er det vel nok?

Gammel 24-09-04, 13:30   #643
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Jøss Guro

Det der så lite ut. Ble bekymret på dine vegne, og måtte telle. Det var nok uten quotingen og uten den siste setningen også. Da er det jo ikke sååå anstrengende å finne femti ord. Lover å skrive oftere jeg også da. Tipper at jeg har nok allerede også!

hilsen meg : )

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste

Sist redigert av nalana : 24-09-04 kl 13:31. Årsak: øøøøøøøøøhhhhhhhh
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
Gammel 24-09-04, 13:30   #644
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Nå har ikke jeg skrevet noe her på to dager, og jeg er redd det kvalifiserer til strafferunder på grillfesten. Eller på julebordet. Vet ikke helt hva sånne strafferunder er for noe - men det er sikkert ikke noe hyggelig, så det er best å skjerpe seg.

Kanskje noe å tenke på for de som ikke bidrar i denne stafetten - men som gjerne blir med på fest lissom...... Tenk om dere også får strafferunder *skjelve-skjelve*

Om dette er en trussel? Næ-æi - bare litt å skrive om sånn at det blir GODT over 50 ord

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 24-09-04, 13:35   #645
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Det er...

...virkelig veldig lite som skal til dere. Femti ord er bare ca 3 linjer. Jeg lover å skjerpe meg, og slenge inn en 3 - 4 linjer myyye oftere. Nå har jeg ikke noe særlig å si, men femti ord skal det nok fort bli allikevel.Nå hadde jeg bare seks ord igjen : )

Gammel 24-09-04, 14:01   #646
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Strafferunder

I dag har min mann bursdag, og jeg skal kjøpe et lite knallrødt minikjøleskap og sette i garasjen. Det har akkurat plass til en six-pack, og det kommer jo godt med alle kvelder der ute med de andre bilgale gutta i gata som "tilfeldigvis" stikker innom garasjen en tur. Jeg har selvsagt kjøpt øl til å fylle opp. Billig på Lidl, faktisk.

To av gutta i gata skal sette opp rød lysslynge og diskoanlegg på hele forsiden av huset vårt til mannen min kommer hjem fra trening i kveld. Vi eeelsker å bedrive practical jokes med hverandre. Når naboene kom hjem fra ferien i sommer, hadde mannen min og jeg kappet av et edelgrantre, satt opp i en fot og pyntet fullt opp med julepynt. He..he..he. De hadde overraskelses-party for meg sist bursdag, og den syke digre lysslynga satt i ett tre foran huset vårt en gang vi kom hjem en dag i mars.

(Nå kom nabo'n innom og sa at lysslynga var opptatt - en annen på jobben har bursdag...populær lysslynge, gitt)

48-49-50

Fredag er en bra dag, noe på tv selv om mann er opptatt med trening og bilprat i garasjen. Barn ser gjerne på Beat for Beat og ikke minst Kjetil og Kjartan-show. Vi skulle vel helst tatt det opp, men onga synes det er så utrolig voksent og koselig å sitte og se tv sammen med oss. Og da synes vi det er koselig og, da! Og så blir det natta, ses i morra, sov godt...

Ha en koselig fredagskveld!
marianne

Gammel 24-09-04, 23:07   #647
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,juleb ord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,j ulebord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebo rd,julebord,julebord!

*lise trenger noe gøyt og positivt å se frem til*

Så noen som er med på å planlegge?
Begen? Geilo? Hemsedal? Englandsbåten?

Nå synes jeg at jeg har kommet med utrolig gode forslag!

Julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,juleb ord,julebord,julebord,julebord,julebord,
julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,juleb ord,julebord,julebord,julebord!

(poden satt i bilen fra fyllingsdalen til åsane i dag og sang: sjokolade,sjokolade,sjokolade,sjokolade..... )

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 24-09-04, 23:51   #648
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

I dag tror jeg at jeg skulle tatt meg en tur på skytebanen. Mane frem ansiktene til forrige eiere av huset, advokatene dems og et visst selskap på leirduene og plaffe dem løs. Hadde garantert truffet alle sammen. Jeg tror jeg må ta århundredes fest når dette helvetet en gang er over. Og neste gang jeg skal kjøpe meg hus.... skal jeg kjøpe meg telt istedet. Et nytt et. Garantert fritt for råteskader, tette doer, livsfarlig elektrisk anlegg. Og det kommer ikke med en hale med advokater på slep.

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 25-09-04, 09:22   #649
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Julebord, et sted midt i landet, litt høytliggenede, et sted med godt mat. Men nå er lommeboka mi ganske slunken, det er en begrensende faktor for min del. Kankje en stor selvbetjent hytte, ta med sovepose og en buffet-rett hver? Eller kanskje nyttårsbord - altså etter nyttår? Hadde i hvertfall vært veldig hygelig!

Gammel 26-09-04, 00:04   #650
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Julebord er hyggelig. Buffet er hyggelig. Midt i landet er hyggelig. Jeg er trøtt.

Er ikke "alle" fra Hedmarken omtrent? Julebord på Hedmarken? Eller litt sydover? Oslo? Gardermoen??? Snart tre linjer??? Buffet er godt. Skal på kinamatbuffet om et par uker. Sur-søt saus er vældi godt, men jeg lager en supergod en selv, og jeg vet at det er mye sukker i den.

GOD JUL!

marianne

Lukket tråd

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:07.