Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1000 tråden!!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 27-09-04, 15:10   #651
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs
Talking

Øv på denne!

Kommer garantert ved første samling, om det blir julebord, sommerfest eller hva som helst.

EKORN-SANG

(mel. Nøtteliten)

Kjynges uten s- og r-lyder, dvs s = kj og r = j. ……(uuuutjoli bajnkjli)

Ekojntennej dæm e likjom litt i vei’n
Noen kjynekj kankje at det e litt teit.
Vi kjkal kjynge denne kjangen,
Vi kjkal gjøje det ei tund
Og vi kjer litt på hvejandje
Med en kjukkejbit i munn.
Kom å pjøv å væje med å kjynge litt,
alle kjej kor kjæmpegøy det hej haj blitt!
Åh, hopp og pjætt og tjo og hei!
Og alle e kjå nill og gjei!
Nart e det nækjte væjkj – æ gledej meg!

Alle kjynger vi med nebbet vi haj fått.
Og da tjoj vi at det lydej jiktig flott.
Vi haj takt og vi haj tone
Og vi kjynger veldig høyt.
Og da gjøj det ingenting
at det vi kjyng e bæjje kjpjøyt!
Det e kjikli ajti med en liten fækjt,
Og med gode vænna blij det allej bækjt!
Åh, hopp og pjætt og tjallala!
Foj du og æ e bja å ha
Vi kjkåle foj hvæjandje-
Hipp hujja!!!!!!!!!!!!!!!

"Snille" jenter får ingenting....

Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 27-09-04, 23:08   #652
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Marianne: Den du lager selv kan du jo erstatte med fruktose..
Og når vi er inne på mat og julebord, så er det visst utrolig dyrt med slike julebordhelhotellopphold (det ordet skulle jeg splittet opp i tre, så hadde jeg fått flere ord... men slik det ble nå, så ble det vel enda flere... og hvertfal når jeg skrev det i tillegg...
Til poenget: Sjekk denne da:

http://www.detur.no/cfml/katalog/dreamsbeach.htm

... *drømmer* Hva med å stikke av en uke før jul?

Dobbeltrom for 2-3 persLør 11 des 10:55Lør 18 des 9:557NOK 2445

(Tunisia altså) Der får vi nok også brukt sangen til musti...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 28-09-04, 09:30   #653
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Og her er en liten sang på mårras-kvisten - eller mårras-greina. Det er jo tross alt gått noen timer....

Når en liten mus skal ut å gå
må hun vaske seg og klær ta på
Det er mange kalde grader her
som vil kose seg på kroppen til den musa her.

Kanskje er du lei
Kanskje er du kjei
Kanskje er du tralla-lei.

Nedi veien ligger butikken
der er masse mat - ja-ja så menn
Men da må jeg ut å gå en tur
og da kommer denne vinden - og den er så sur!

Kanskje blir jeg her
- under dyna her
Og da trengs jo ingen klær!

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 29-09-04, 08:21   #654
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Hvor: Østlandet
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Ett døgn siden siste innlegg... skjerp dere folkens!!!

Jeg har fått meg ny hodepute og sover godt for første gang på flere år!!
Nå sitter jeg med hårfarge i håret for å bekjempe de små grå.
Og så skal jeg spise og dra for å trene i to timer.
Jeg har gått inn i ketose igjen, og har tisset i hele går og i natt. Forhåpentligvis var de ni hektoene opp, bare vann...
Dette blir et veldig intetsigende innlegg. Men et innlegg er det.

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 29-09-04, 08:31   #655
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

"Et døgn siden sist - og skjerp dere folkens" sier Carbokiller..... Men hvor har hun vært med innleggene sine det siste døgnet da....? Såvidt jeg kan se var det JEG som skrev innlegget for et døgn siden også..... Jaja. Sånn er det med den saken. Jeg har akkurat gått gjennom økonomien min jeg. Burde jo visst at man ikke skal gjøre sånn på mårran - og risikere å ødelegge hele dagen, men det er jo ikke så lurt å risikere å ødelegge nattesøvnen heller......

"Ja de pe-enga! Ja de pe-enga! Er til bekymring - for fattig og for rik"

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 29-09-04, 09:11   #656
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Sitter og spiser soyabønner rett fra boksen, jeg! Misunnelig anyone?

Jeg tisser ikke mye, men allikevel har jeg gått ned en kilo og en centimeter rundt midjen (høres finere ut med midjen enn magen - midjen høres smalere ut, bare et tips...).

Jippii! Etter flere måneder på lindberg MED lindberg-brød og esekielbrød gikk jeg ikke ned et gram, etter to dager på South Beach - yes! yes! yes!

PS - ønsker ingen kommentar om at vekt kan variere osv.

Ha en lett dag!
marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 29-09-04, 13:19   #657
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Skjerp dere folkens.. bare tre innlegg so far i dag??? Hvordan i all verden skal det gå med dette landet her!!!
Jeg har nå definitivt fått hjernesvinn. Gikk glad og freidig avgårde til trening. Hadde skiftet og sto og fyllte opp vannflasken da det plutselig slo meg at det var jaggu lenge siden jeg hadde vært hos kiropraktoren. Mintes i et hjørne av hjernebarken at det muligens en eller annen gang ble sagt noe om at jeg skulle komme tilbake til kiropraktoren...hm..... Kikket i filofaxen som tilfeldigvis var med i sekken. Av ren slump. Og HJEEEEELP!!! Jeg skulle ha vært der for fire minutter siden!!!! Fikk ringt og sagt hvordan det var, skiftet og løp til kiropraktoren som knakk meg opp både her og der. Og så fikk jeg streng beskjed om at IDAG måtte jeg IKKE trene. Så der gikk den treningsøkta rett vest da. Men jeg er skikkelig lealaus og hengslente i kroppen etter opp-brekkingen da... så noe godt har det sikkert gjort!!

Gammel 29-09-04, 13:31   #658
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Hvordan kunne du glemme å gå til kiropraktoren da, Carbokiller. Han som er såååå høy og mørk og kjekk Det er vel ikke bare Fedonistens kiropraktor som er det...og han er på Hedmarken et sted.

Jeg gikk nemlig hos en på ditt hjemsted en stund for maaange år siden som var veeeldig kjekk...kanskje han er gråhåret nå da, men kjekk kan han jo være for det. Antagelig er det ikke han du går hos engang

....men jeg gjør hva som helst for å fylle opp denne tråden litt

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 29-09-04, 14:10   #659
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Sitter på Fedonistens pc, mens hun er ute og farter og shopper. Vi har ikke snakket så mye i dag, for etter at jeg kom hit, så har jeg stort sett sovet. Fra ca. kl. 08-11.30. Da jeg satt og spiste frokost/lunsj, ringte mamma og sa at hun var ferdig på sykehuset allerede. DE FINNER INGENTING! Hun har tatt røntgen av lunger, og masse blodprøver. Tjolahopp. Nå er jeg glad. Legen sa at de kanskje skulle fjerne ene brystet for sikkerhets skyld. Men da svarte min mor at "Det skal vi bli to om!".... Min nyopererte mor er imidlertid ute og shopper hun også nå... Hun skal i selskap på lørdag, og må jo ha noe og ha på seg må vite... Jeg shopper ikke, for jeg skal vente til jeg blir slank og smekker. Så jeg sitter her og jodler for meg selv mens jeg STJÆLER av Fedonistens brus. Tjolahopp! Ha en fortryllende dag alle sammen!

Gammel 29-09-04, 14:21   #660
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Næmen MHM, så deilig å høre. Det er innlegg for 1000 tråden i Livets lyse side det. Det var dagens gode innlegg her.
...men jeg må jo undres litt over at det da på første legebesøk kunne komme så konkret beskjed om hva dette var. Det er jo nok til å skremme vannet av noen og enhver.

Nok om det. Jeg er så glad på deres vegne - kan nesten gråte litt av det

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Gammel 29-09-04, 14:26   #661
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Må svare deg her Anne. De HAR funnet kreftceller i en lymfeknute. Denne skal sendes til Radiumhospitalet, for å få beskjed om hvor mor-svulsten sitter. Hun skal også inn på MR etter hvert. Så det er ikke OVER, men vi er veldige glade for at de ikke har funnet noe på lungene. Den kreftformen med høyest dødelighet er lungekreft. Mens brystkreft har over 90% overlevelse etter 5 år. Så derfor var det gode nyheter i dag. Neste runde er på tirsdag, men det tar vi når det kommer.

Tusen takk for gode ord uansett!

PS: Nå får jeg sikkert kjeft av Fedonisten fordi jeg ikke skriver slike ting i journalen min.... Men hun er jo bare og shopper - nyrik som hun er som har fått lønning....

Gammel 29-09-04, 15:39   #662
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Men, det er uansett gode nyheter, da

Ryktepoeng til deg, og i grunnen din mor, for: Det skal vi nå bli to om! Bravo!

Bedre og bedre!
Marianne

Og her er Nille -midt i Mariannes innlegg !! :
Okey Marianne !
Jeg skal være "snill" i dag og ikke slette innlegget ditt siden det var en hilsen til MHM og moren hennes. MEN det blir bare denne gangen du får disp. altså. 1000 tråden innlegg SKAL være min, 50 ord har vi avtalt .. Alle innlegg under 50 ord blir slettet. Håper det ikke gjorde noe at jeg sneik meg inn i ditt innlegg da ! Skriver smått sånn at det ikke syns så godt !!

NÅ er det 50 ord, så da kan vel ikke HP slette det heller ???

Sist redigert av Nille : 29-09-04 kl 17:43. Årsak: Mindre enn 50 ord, måtte fylle på for å unngå sletting
Gammel 29-09-04, 17:49   #663
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Kjære MHM !!

Ååååååh det var gode nyheter for mamman din og deg !! Vi får bare fortsette å sende positive og kreftbekjempende vibber og masse varme tanker din vei. Det KAN jo hende at all den positive energien hjelper litt i allefall.

Det er alltid vondt når noen nær oss blir syke og vi står der maktesløse uten å kunne gjøre noe. Vi får dårlig samvittighet. Men det blir jo feil. Vi KAN gjøre noe, og de fleste av oss gjør det. Vi kan være der og vise at vi bryr oss. Altfor mange trekker seg unna når det gjelder sykdom. Akkurat som om de er redd for å bli smittet !

Slike ting forteller oss hvor verdifullt livet er og hvor mye vi betyr for hverandre. Man ser liksom på ting på en annen måte.... syns jeg

Hils mamman din så mye og gi hverandre en god klem fra meg

Gammel 01-10-04, 21:25   #664
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Må bare dele denne historien med dere ......

En kamerat av meg jobber på Gardermoen, og opplevde følgende her om dagen:

Jeg hadde knapt satt meg ned på toalettskåla på flyplassen da jeg hørte fra nabobåsen:

Hei, hvordan har du det?

Jeg er ikke typen til å starte en samtale på et offentlig toalett men jeg vet ikke hva som gikk av meg og jeg svarte:

Jo, takk bare bra.

Den andre fyren sa:
Hva gjør du?

Hva slags spørsmål er det tenkte jeg og syntes dette begynte å bli idiotisk og svarte:

Jo, som deg, bare ute og reiser.

På dette tidspunktet prøvde jeg å bli ferdig med mitt gjøremål fort som f..... da det kom et nytt spørsmål:

Kan jeg komme over?

Nå begynte dette å bli noe skremmende men for å være høflig svarte jeg:

Nei.........jeg er litt opptatt akkurat nå.

Da hørte jeg fyren på andre siden noe nervøst si:

Du, jeg må ringe deg opp igjen. Det sitter en idiot i båsen ved siden av meg og svarer på alle spørsmåla mine.

Ha en god helg!

"Snille" jenter får ingenting....

Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 02-10-04, 08:11   #665
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Det er rart hvor glad man kan bli i et menneske bak en "nick". Hvordan man gjennom mange måneders samhold pr. nett kan føle at man har fått en venn på en måte. Og hvor utrolig bekymret man kan bli når dette nicket plutselig forsvinner fra pc-verdenen og jeg ikke aner og vedkommende er død, alvorlig syk eller skadet. Eller bare drittlei.

Gammel 02-10-04, 16:14   #666
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Er helt enig med deg jeg carbokiller. Har "mistet" flere venner på den måten. Noen ganger skjønner man hvorfor de forsvinner - og har forståelse for det. Noen har man kontakt med via mail eller MSN og vet at de lever og har det bra. Noen har ikke tid, orker ikke, makter ikke. Noen har tråkket noen på tærne og blitt utestengt fra forum uten å kunne gi beskjed - ofte uten at de har gjort noe galt. Kjenner noen, og disse er det verre for, - de har kanskje mistet hele nettverket sitt/støtteapparatet uten sjanse til å forklare eller finne vennene sine igjen.

Men de jeg blir leiest for, - det er de som innvolverer seg voldsomt - og så forsvinner fra en ene dagen til den andre, uten et ord, - bare blir borte. SÅ mye betød det vennskapet liksom... Gidder ikke å gi beskjed.... og så sitter de som bryr seg/har brydd seg, og lurer på hva som har skjedd.... DET er trist det, og respektløst overfor "vennene".

Gammel 02-10-04, 18:29   #667
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Dette...

...har jeg også tenkt en del på, og derfor setter jeg stor pris på at folk her inne sier fra hvor de går

Nei da, helt seriøst, det er flott at ikke folk bare blir borte herfra, men sier fra hvis de har en dårlig periode og regner med å bli borte en stund. Det har jeg sett flere ganger her inne at folk har gjort. Det kan jo være noen som ikke har gjort det også, men ingen jeg har blitt kjent med foreløpig i hvert fall.

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
Gammel 02-10-04, 21:49   #668
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Ord kvinner bruker

Ikke rart at det blir krig i verden når kvinnene inrømmer at de ikke mener det de sier...

GREIT
Dette er et ord kvinner bruker for å få slutt på en krangel når de føler at de har rett og at det er på tide at du holder kjeft. Bruk aldri GREIT for å beskrive hvordan en kvinne ser ut. Dette vil forårsake at du ender opp i en krangel igjen.

FEM MINUTTER
Dette kan ansees som å bety en halvtime. Det er sammenlignbart med de fem minuttene fotballkampen kommer til å vare før du tar ut søpla, så der er dere jevngode.

INGENTING
Dette betyr at det er faktisk noe og du bør være på tå hev. INGENTING brukes vanligvis til å beskrive følelsen til en kvinne nåt hun ønsker å spikre deg til veggen. INGENTING antyder som oftest en krangel som vil vare i FEM MINUTTER og som vil ende med ordet GREIT.

GJØR SOM DU VIL (med hevede øyenbryn)
Dette er en utfordring til deg. En utfordring som vil resultere i at kvinnen blir forbannet over INGENTING og vil sannsynligvi endes med ordet GREIT.

GJØR SOM DU VIL (med vanlige øyebryn)
Dette betyr at kvinner sier "Jeg gir opp" eller "Gjør hva fan du vil. Jeg bryr meg ikke." Du vil få et GJØR SOM DU VIL (med hevede øyenbryn) innen få minutter, fulgt av INGENTING og GREIT, og hun vil snakke med deg igjen om FEM MINUTTER når hun har roet seg litt.

(HØYT SUKK)
Dette er egentlig ikke noe ord, men en ikke-verbal meddelelse som ofte blir misforstått av menn. Et HØYT SUKK betyr som oftest at hun for øyeblikket synes du er en idiot og lurer på hvorfor hun kaster bort sin dyrebare tid på å diskutere INGENTING med deg.

(SVAKT SUKK)
Igjen, ikke et ord, men en ikke-verbal meddelelse. SVAKT SUKK betyr at hun er tilfreds. Det beste du kan gjøre nå for å holde henne i denne tilstand er å verken puste eller røre deg.

DET ER GREIT
Dette er en av de farligste yttringene en kvinne kan gi til en mann. DET ER GREIT betyr at hun ønsker å tenke lenge før hun straffer deg for hva du enn har gjort mot henne. DET ER GREIT er ofte brukt sammen med ordet GREIT og i forbindelse med GJØR SOM DU VIL (med hevede øyenbryn). En eller annen gang i nær fremtid kan du forvente deg store problemer.

DET MÅ DU GJERNE
Dette er ikke en ytring, det er et tilbud. En kvinne gir deg muligheten til å komme med hvilken som helst unnskyldning eller grunn som du kan ha for hva det enn er du har gjort. Du har en rimelig god sjanse til å fortelle sannheten. Vær forsiktig så kanskje du slipper unna et DET ER GREIT.

TAKK
En kvinner takker deg. Ikke besvim, bare si værsågod.

TAKK SKAL DU HA
Dette er noe helt annet enn TAKK. En kvinne sier TAKK SKAL DU HA når hun er forbannet på deg. Det viser at du har fornærmet henne på en ufølsom måte og det vil bli etterfulgt med et HØYT SUKK. Vær forsiktig med å spørre hva som er i veien etter et HØYT SUKK, da hun bare vil svare INGENTING.

Gammel 02-10-04, 22:12   #669
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Jeg må få svare Guro her, for jeg fikk ikke gi henne rykte poeng for ovenstående gode ord Den er bare helt fortreffelig.

Også må jeg si at det er så utrolig mange gode innlegg her de siste dagene, og jeg rekker ikke å svare på alle eller være med på alle.

Scilla setter i grunnen fingern på et vesentlig punkt. Neimen om det er godt å følge med på alt. Lett å føle at en kommer til kort, men som Guro sier; Vi skal ikke nødvendigvis svare på alt hele tiden. Vi er her for å hente energi også, ikke tappe oss. Vi har vel hver vår dag, men det er lett å få dårlig samvittighet for ikke å stille opp eller svare på betydelige innlegg. Sorry venner, hvis ikke jeg heller klarer det. Vi er nok alle i samme båt noen ganger.

Men sånn er det vel i heimen også. Det er ikke hver dag vi er på topp, så vi får ta og gi etter dagsform

...men tenke på dere, det g jør jeg hele tiden

Gammel 02-10-04, 22:28   #670
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Ja, det skjer mye her inne og det er ikke lett å få med seg alt, eller følge opp alle. Men er det nødvendig da - at alle følger opp alle hele tiden? Om bare alle blir sett av noen, så trenger vel ikke alle se alle hele tiden vel? Kan vi ikke gi når vi har tid og overskudd, uten å måtte ha dorlig samvittighet for alt vi ikke rekker - her også?

Også 'tar' vi når vi trenger det. Det går natulig litt på omgang!

Gammel 02-10-04, 22:33   #671
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Da er vi igrunnen enige da Guro.

Ikke dårlig samvittighet når vi ikke klarer å følge med å svare hele tiden, for det er ikke liten vilje eller liten interesse som gjør at vi ikke svarer.....også går det jo an å komme tilbake til innlegg senere.

Det er jo det som er så fint med dette forumet

Gammel 02-10-04, 22:40   #672
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Fordeler og ulemper med alt!

Store bryst vs små bryst

Storbrystede kvinner:

• Kan uten problem kapre en taxi i rushtrafikken.

• Har et frekt sted å legge vekslepenger på.

• Har alltid vært midtpunktet innen kunsten.

• Har gjort jogging til en tilskuervennlig sport.

• Kan holde ukebladet tørt når de ligger i badekaret.

• Har større forhandlingsgrunnlag (med menn som er kortere enn dem selv.)

• Finner ofte tiloversblevne popcorn fra kinobesøket.

• Kan alltid bære litt ekstra.

• Flyter bedre.

• Vet hvor de skal lete etter forsvunne øredobber.

• Savner sjelden dansepartnere til "klintangoer".

• Har alltid et sted å sette fra seg drinken.
Småbrystede kvinner:
  • Forårsaker ikke trafikkulykker hver gang de bøyer seg ned.

• Ser alltid yngre ut.

• Oppdager at maten havner i fanget.

• Kan alltid se sine tær.

• Kan sove på magen.

• Har aldri problemer med å smyge seg inn bak rattet i en liten bil.

• Vet at folk kan lese hele teksten på T-skjorten.

• Vet at mer enn en håndfull er bortkastet.

• Kan komme for sent til teaterforestillingen uten å forstyrre en hel rad.

• Kan delta på aerobic-trening uten å slå seg selv i svime.

Gammel 05-10-04, 22:29   #673
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Er denne tråden blitt av da? Kilt seg fast mellom tennene?

Her er det sånn aciton i kveld at jeg nesten ikke klarer å følge med. Ikke her inne, nei - generelt inne på lavkarbo. Jeg prøver å få med meg alt og leser og skriver veldig effektivt (les: raskt). Et øyeblikk trodde jeg at jeg var ajour, men nei da!

Jeg kan ikke jobbe, jeg altså - har ikke tid. Må være hjemmeværende

Gammel 09-10-04, 12:55   #674
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Action?

Ikke nå lenger.....
Fra i går, og fremdeles er det så stille her, at jeg begynner nesten å lure på om folkene her også har et liv, utenfor karbojunkie

Ja, ja, jeg får komme meg ut av huset jeg også snart. Det er en flott dag på sørlandet, og jeg skal ta turen min snart. Legger den til idylliske Buøya, med mange små strender, fin utsikt og passe strekning, ca 50 minutter.

Håper dere andre også har et nydelig høstvær og fine turer

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
Gammel 12-10-04, 09:38   #675
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Jeg ville bare hente opp denne igjen jeg, itillfelle noen ikke fant den Jeg sitter alene på kontoret foreløpig, en er på elgjakt og en kommer senere. Itillegg er oktober den roligste mnd vår, så da har jeg litt tid til andre ting.

Det var så utrolig flott morgenhimmel i dag, litt vinterhimmel med en flott nymåne og stjerneklart. Minus 4 grader og vinterfølelsen kom snikende. Ja sånn er det. Det er snart vinter, og sambo la om til vinter dekk i går. Han liker å være litt tidlig ut Jeg har dekkene mine på dekklager, og pleier å la de sette dem på. Fort og effektivt. Kanskje hrnter vi dem, så sambo kan sette dem på for meg.

Jeg klarer det selv, men det er så tuuuungt a gitt....

Lukket tråd

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.