Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 28-03-11, 20:28   #6801
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

I en perfekt verden har selvfølgelig alle hundeeiere flott kontroll på hundene sine, er ute 3-4 timer dagen med fuglehundene sine/andre hunder som trenger mye trim osv, men jeg har ikke vært borti mange som lever i den verden akkurat..

Jeg har personlig møtt én fuglehund, én hel setter, som til vanlig vil ligge under bordet og slappe av og se på matmor.
Så vidt jeg husker var den dengang landets mest premierte jakthund.

Ikke pynt i bil eller bak gjerdet, men et dyr med mening i livet.

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 28-03-11, 20:29   #6802
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Chanel neglelakk....har ingen planer om å reise i nærmeste fremtid og Strawberry.net hadde ikke .....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 28-03-11, 20:31   #6803
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Chanel i lange baner: http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trk...All-Categories

Eller her er bedre.. Sånne som sender til Noreg.
http://search.eim.ebay.no/?kw=nail+p...t=&eb=S%C3%B8k

http://search.eim.ebay.no/?kw=nail+p...t=&eb=S%C3%B8k

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 28-03-11, 20:44   #6804
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Chanel i lange baner: http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trk...All-Categories

Eller her er bedre.. Sånne som sender til Noreg.
http://search.eim.ebay.no/?kw=nail+p...t=&eb=S%C3%B8k

http://search.eim.ebay.no/?kw=nail+p...t=&eb=S%C3%B8k

Takker og bukker.......Noen som vet hva den koster her hjemme? Kjøpte en Chanel neglelakk på Skin Tonic en gang men jeg husker ikke hvor mye jeg betalte....Det må være den beste neglelakken jeg har prøvd....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 28-03-11, 20:46   #6805
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sitter og leser om fettfestival og fakirmetode - og ser at man skal regne prosenter av proteiner. man skal ha ett gram protein pg kg, så da skal vel jeg ha 114 gram proteiner.

MEN- hvordan finner jeg ut hva jeg skal spise for å få 114 gram proteiner? Regner med det er kjøtt? Dersom jeg spiser 114 gram kylling - har jeg da spist 114 gram protein?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 28-03-11, 20:52   #6806
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Sitter og leser om fettfestival og fakirmetode - og ser at man skal regne prosenter av proteiner. man skal ha ett gram protein pg kg, så da skal vel jeg ha 114 gram proteiner.

MEN- hvordan finner jeg ut hva jeg skal spise for å få 114 gram proteiner? Regner med det er kjøtt? Dersom jeg spiser 114 gram kylling - har jeg da spist 114 gram protein?

Å nei, så enkelt er det selvfølgelig ikke! Vi må finne frem næringsinnholdtabellen igjen og der står det at feks kyllingfilet inneholder 24g protein pr 100g kjøtt.
Og for å gjøre det enda verre, inneholder forskjellige deler av kyllingen forskjellig mengde proteiner!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 28-03-11, 20:52   #6807
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Sitter og leser om fettfestival og fakirmetode - og ser at man skal regne prosenter av proteiner. man skal ha ett gram protein pg kg, så da skal vel jeg ha 114 gram proteiner.

MEN- hvordan finner jeg ut hva jeg skal spise for å få 114 gram proteiner? Regner med det er kjøtt? Dersom jeg spiser 114 gram kylling - har jeg da spist 114 gram protein?

Protein finner du i kjøtt, fisk, meieriprodukter, nøtter m.m. Svært mye av det vi kan/skal spise inneholder proteiner.

100 g kylling inneholder 23,8g protein. Se f.eks matvaregudien.no. Her kan du legge inn mengde og "sende" til din tallerken så ser du næringsinnholdet.

Ellers kan du jo legge inn det du spiser på diett.no og se næringsfordelingen dag for dag. Det er bare og registrere seg som bruker (gratis) så kan man legge inn alt man spiser og få en god oversikt fra dag til dag. Bare vær litt obs på at næringsinnhold ikke stemmer for alle matvarer så det kan være greit å dobbeltsjekke.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 28-03-11, 21:21   #6808
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor har jeg gått opp fire kilo etter at jeg begynte med manuellterapi for fire fem uker siden? Jeg spiser jo akkurat det samme som jeg har gjort og har begynt å trimme i tillegg.
Men FØR jeg begynte med terapien følte jeg jo at musklene var i helspenn hele tiden. Kan det tenkes at musklene faktisk jobbet for meg da jeg var pusk mens nå som musklene begynner bli ok så må jeg selv jobbe for at de skal bidra til forbrenningen? Noen som skjønte hva jeg mente?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 28-03-11, 21:23   #6809
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hjelpe meg ! Dette blir ikke lett da !
Jeg er helt analfabet på regning.
Har registrert meg på diett.no, og får prøve å legge inn der. men det blir ikke lett å regne ut , ser ut som om jeg må spise MASSE kjøtt for å få nok protein?? Hva veier liksom et kyllingbryst?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 28-03-11, 21:29   #6810
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hjelpe meg ! Dette blir ikke lett da !
Jeg er helt analfabet på regning.
Har registrert meg på diett.no, og får prøve å legge inn der. men det blir ikke lett å regne ut , ser ut som om jeg må spise MASSE kjøtt for å få nok protein?? Hva veier liksom et kyllingbryst?

Hva med å veie det?? Kjøp deg en vekt og vei og mål alt du spiser sånn til å begynner med så finner du ut hva du spiser. Ellers kan du jo prøve å følge det som står i Ketolyseboka slavisk!! Er veldig lett at det blir for mye eller for lite av noe dersom man kjører sitt eget opplegg før man har lært opplegget å forstå og lært å kjenne kroppens reaksjoner. Diett.no regner jo ut for deg hva næringsfordelingen er.

500 g kyllingfilet (bryst uten skinn) inneholder 120 g protein og 5g fett, men du skal vel ikke bare spise kjøtt?? Meieriprodukter inneholder også mye protein. Det er nå bare en gang sånn at man bør måle og veie en del i begynnelsen for å få feelingen med hvor mye man skal spise, sorry men det er ikke enkelt. Mange får seg en overraskelse på hva de faktisk får i seg når de registrerer alt de spiser og da mener jeg ALT!! Viktig og være nøyaktig og tro mot seg selv.

Tips: Lån bøker om ulike kostholdsfilosofier på biblioteket og kjøp evt det som er interessant. Det er mye bra info her inne på forumet, men det kan til tider bli litt mye synsing og bastante påstander og alt for mye motstridende info for en stakkars nybegynner

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out



Sist redigert av Lillemy71 : 28-03-11 kl 21:39.
Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 28-03-11, 22:05   #6811
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ugh, jeg har et lite problem..

I sommerferien skal jeg møte en fyr jeg har hatt kontakt med i MANGEMANGE år.
Jeg har i det siste begynt å like han litt, men jeg tror ikke han liker meg noe mer enn at vi er venner og at vi kommer til å være det.

Så kjenner jeg gruer meg litt til sommerferien, for hva om jeg faller helt hodestups?

Føler jeg er dårlig på sjekketing.. ><
Tips generelt hjelper:P

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 28-03-11, 22:11   #6812
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Ugh, jeg har et lite problem..

I sommerferien skal jeg møte en fyr jeg har hatt kontakt med i MANGEMANGE år.
Jeg har i det siste begynt å like han litt, men jeg tror ikke han liker meg noe mer enn at vi er venner og at vi kommer til å være det.

Så kjenner jeg gruer meg litt til sommerferien, for hva om jeg faller helt hodestups?

Føler jeg er dårlig på sjekketing.. ><
Tips generelt hjelper:P

Kanskje han er litt lunken, men er den som faller hodestups? Hvorfor skulle han treffe deg i ferien hvis han bare vil ha en venn? Da må han jo være temmelig ensom i utgangspunktet! Treff ham!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 28-03-11, 22:14   #6813
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kanskje han er litt lunken, men er den som faller hodestups? Hvorfor skulle han treffe deg i ferien hvis han bare vil ha en venn? Da må han jo være temmelig ensom i utgangspunktet! Treff ham!

Jeg skal selvsagt treffe ham uansett, hehe.
Skal være hos ham i en uke.
Men er bare litt usikker likevel.
For jeg flørter helt naturlig når jeg er rundt noen jeg virkelig liker, og er redd for at det kan skremme/dytte bort ham.

Kjærlighet er vanskelig.

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 28-03-11, 23:17   #6814
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hjelpe meg ! Dette blir ikke lett da !
Jeg er helt analfabet på regning.
Har registrert meg på diett.no, og får prøve å legge inn der. men det blir ikke lett å regne ut , ser ut som om jeg må spise MASSE kjøtt for å få nok protein?? Hva veier liksom et kyllingbryst?

Hvis jeg ikke tar heeelt feil, så veier en hel, grillet kylling på Rema1000 ca 800-900 gram - det er med bein og alt mulig.

Men kjøp deg ei vekt.... og les boka...

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 28-03-11, 23:41   #6815
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har vekt, og jeg har boka.
Men jeg har ikke regnet fett og proteiner før - bare karbene - slik som man skal på Ketolyse.
Men siden jeg har stått fast flere uker nå, tenkte jeg å prøve et par uker på fakirmetoden - som jeg leste om her på forumet. men der må man vite alt man spiser i prosenter, og spise så og så mange gram med protein og fett hver dag - og det er der problemene begynner for meg, fordi jeg sliter sånn med å regne

Driver og leser om fakirmetoden, så jeg er ennå ganske grønn - men forstår det slik at man eter masse kjøtt og fett og omtrent null karber en periode, slik at vekten begynner å rase nedover igjen. Og forstått det slik at melkeprodukter skal man begrense veldig.

Det er derfor jeg stresser litt med mengder og slikt, klarer ikke se det for meg. får bare prøve å veie alt igjen, og legge inn på diett.no. Og se om jeg får det til

Vet iallefall at jeg virkelig må ta meg sammen, slutt på funlightsaft og natren, og pisket fløte

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 29-03-11, 10:40   #6816
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Jeg har vekt, og jeg har boka.
Men jeg har ikke regnet fett og proteiner før - bare karbene - slik som man skal på Ketolyse.
Men siden jeg har stått fast flere uker nå, tenkte jeg å prøve et par uker på fakirmetoden - som jeg leste om her på forumet. men der må man vite alt man spiser i prosenter, og spise så og så mange gram med protein og fett hver dag - og det er der problemene begynner for meg, fordi jeg sliter sånn med å regne

Driver og leser om fakirmetoden, så jeg er ennå ganske grønn - men forstår det slik at man eter masse kjøtt og fett og omtrent null karber en periode, slik at vekten begynner å rase nedover igjen. Og forstått det slik at melkeprodukter skal man begrense veldig.

Det er derfor jeg stresser litt med mengder og slikt, klarer ikke se det for meg. får bare prøve å veie alt igjen, og legge inn på diett.no. Og se om jeg får det til

Vet iallefall at jeg virkelig må ta meg sammen, slutt på funlightsaft og natren, og pisket fløte

Fakirmetoden (Skaldeman) innebærer ikke prosentfordeling. Skaldeman snakker om fettkvote og det er det du skal ta utgangspunkt i, men dette har jeg vel forklart deg (tror det var deg) i en annen tråd. Du bør absolutt lese boka GI-null før du gir deg ut på fakirmetoden for å få det riktig.

Her er tråden om Skaldeman fakir, der skriver jeglitt om hva Skaldeman selv sier: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=42270

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 29-03-11, 11:04   #6817
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva kan jeg gjøre med sorte prikker i ansiktet? Kan de bli borte hvis jeg spiser renere mat og drikker mer vann?

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
Gammel 29-03-11, 11:21   #6818
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Hva kan jeg gjøre med sorte prikker i ansiktet? Kan de bli borte hvis jeg spiser renere mat og drikker mer vann?

Sorte prikker er tette porer, altså støv og forurensning har lagt seg på toppen av porene. Enten bestiller du deg en rensetime hos hudsalong (anbefales), eller så åpner du porene dine ved å ha ansiktet over en balje med kokende vann - altså ikke OPPI - men kun i dampen i noen minutter. Vask så hendene dine og klem ut de sorte prikkene forsiktig. Bruk en god rensekrem på ansiktet etterpå, litt hudtonicvann og deretter en lett fuktighetskrem.

Jeg har LAAAAAAAAAAAAAAAANG erfaring med sorte prikker fra da jeg var på din alder - og siden jeg ikke alltid tok meg tid til å dampe opp ansiktet først og være forsiktig, har jeg fått noen "store" porer som i dag nesten 20 år senere vises Derfor jeg anbefaler at du går til en salong og får det gjort profesjonelt - bør ikke koste mer enn rundt 500 kroner for kun rens og utklemming

De blir nok ikke borte av å drikke og spise riktig - de er et resultat av forurensning av huden. Du kan forsøke å rense huden din hver kveld før du legger deg - slik at du unngår at det hoper seg opp såpass at det blir sorte prikker og tette porer

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 29-03-11, 11:30   #6819
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Hva kan jeg gjøre med sorte prikker i ansiktet? Kan de bli borte hvis jeg spiser renere mat og drikker mer vann?

Kjøp deg en skubb og det der renseskummet fra vaselin intesive care på blå flaske. Bruk skummet 2 ganger om dagen og skrubb huden jevnlig. Så blir det borte. Men det kommer tilbake uansett hva man gjør om man ikke passer på huden.

__________________


Sist redigert av Cherry : 29-03-11 kl 12:02.
Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 29-03-11, 11:34   #6820
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Driver og leser om fakirmetoden, så jeg er ennå ganske grønn - men forstår det slik at man eter masse kjøtt og fett og omtrent null karber en periode, slik at vekten begynner å rase nedover igjen. Og forstått det slik at melkeprodukter skal man begrense veldig.

Dette er hva jeg har gjort....har ikke veid eller målt noen ting....
Jeg spiser også en del egg

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 29-03-11, 11:37   #6821
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Hva kan jeg gjøre med sorte prikker i ansiktet? Kan de bli borte hvis jeg spiser renere mat og drikker mer vann?

Etter jeg begynte å bruke hudpleieprodukter fra MD formulations har nesten alle de sorte prikkene jeg hadde blitt borte, så jeg tror det vitkgiste er å bruke gode produkter.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen
Gammel 29-03-11, 21:08   #6822
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er med i en konkurranse og må gjette hva dette er......jeg sår fast! Hjeeeelp... :-)
http://www.flust.no/Global/FB/dk4d2.jpg

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 29-03-11, 21:11   #6823
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Er med i en konkurranse og må gjette hva dette er......jeg sår fast! Hjeeeelp... :-)
http://www.flust.no/Global/FB/dk4d2.jpg

Øverste kanten på en støvel eller nederst kanten på et skjørt feks?
Noe med en påsydd kant i hvert fall!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 29-03-11, 21:14   #6824
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Er med i en konkurranse og må gjette hva dette er......jeg sår fast! Hjeeeelp... :-)
http://www.flust.no/Global/FB/dk4d2.jpg

trusekant

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 29-03-11, 21:20   #6825
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

trusekant

Nope.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no