Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 04-09-12, 20:15   #7051
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Namenam. Det ble karbonader med blomkålmos

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 04-09-12, 20:22   #7052
Colt-pixy
Seniormedlem
 
Colt-pixy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 797
Colt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlys

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Pizza med taco-lefse som bunn, det var lett tilgjengelig i fryseren.

__________________


Colt-pixy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 04-09-12, 20:58   #7053
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Jeg har virka i dag, så energien ble brukt på og vaske og rydde i begge kjøleskapa + kjøkkenskapene mine.
Middagen ble helt enkelt eggerøre med fløte, ost, vårløk og provencekrydder + røykt og kokt sommerskinke + tomater og agurk, ananas og mais (de to siste bare for resten av familien min)
Som tilbehør hadde vi lavkarborundstykker

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 04-09-12, 21:35   #7054
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Laks,brokkoli,blomkål

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 04-09-12, 21:36   #7055
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Trøndersodd

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-09-12, 16:09   #7056
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Jeg fant, jeg fant! Fiskepudding og fiskekaker med lite karbs. Så i dag blir det stekt fiskepudding med grønnsaker og hvit saus laget med jbkm

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 05-09-12, 16:37   #7057
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Vår tyske suppe men uten ost,god den

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 05-09-12, 18:13   #7058
Colt-pixy
Seniormedlem
 
Colt-pixy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 797
Colt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlys

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Eggerøre med ost, stangselleri og paprika.

__________________


Colt-pixy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-09-12, 21:03   #7059
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Torsdag skal det bli fårikål, har handlet i dag

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 06-09-12, 09:35   #7060
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I går ble det skinkestek og grønnsaker. I dag vet jeg ikke helt ennå, men noe enkelt for vi får besøk i kveld så jeg må rydde, støvsuge og vaske litt. Blir ikke så mye tid igjen til laaang matlaging.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 06-09-12, 12:10   #7061
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I dag blir det grønnkål mousaka. Litt eksperimentering. Tror nok det blir godt!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet
Gammel 06-09-12, 16:17   #7062
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Jeg skal spise denne fårikålen, når den blir ferdig om en stund.
Det skulle være nok pepper, hehe
Sulten!

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 06-09-12, 16:30   #7063
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Dilly - det så utrolig godt ut. Må lage snart tror jeg
Her ble det kald skinkestek med salat.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 06-09-12, 17:16   #7064
Målselv
Medlem
 
Målselv sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Målselv
Innlegg: 96
Målselv er på en erverdig vei

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I dag blir det kokt torsk med fløtesurret purre og blomkål. Potet til de uinnvidde i husholdet.

__________________



Målselv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 06-09-12, 17:29   #7065
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Avkokt laks med agurksalat, salat og sursøt rømmedressing!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-09-12, 17:36   #7066
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Stekt torsk med pesto og grønnsaker.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 06-09-12, 17:54   #7067
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Irsk stuing kokt på ferskt lam
Nyplukka jordbær og fløte som dessert. Jeg bor på høyfjellet så mine jordbær kommer sent, og så henter jeg daglig helt til frosten tar slutten av dem i oktober måned. Så langt har vi frosset ned 35 kilo + vi har spist så mye vi har orka.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 06-09-12, 17:58   #7068
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Irsk stuing kokt på ferskt lam
Nyplukka jordbær og fløte som dessert. Jeg bor på høyfjellet så mine jordbær kommer sent, og så henter jeg daglig helt til frosten tar slutten av dem i oktober måned. Så langt har vi frosset ned 35 kilo + vi har spist så mye vi har orka.

Irish stew er nyyyydelig! Jeg spiser det hver gang jeg er i Irland og lager det ofte selv, men det smaker alltid bedre der borte. Har du timian oppi? Det må til synes jeg. Nå fikk du meg til å lengte tilbake dit. Godt det er bare fire uker til vi reiser igjen. Det blir min tur nr 25!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-09-12, 18:24   #7069
Colt-pixy
Seniormedlem
 
Colt-pixy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 797
Colt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlys

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Irsk stuing kokt på ferskt lam
Nyplukka jordbær og fløte som dessert. Jeg bor på høyfjellet så mine jordbær kommer sent, og så henter jeg daglig helt til frosten tar slutten av dem i oktober måned. Så langt har vi frosset ned 35 kilo + vi har spist så mye vi har orka.

Heldig du er som har nyplukket jordbær, de er de aller beste. Håper foreldrene mine lager en ny jordbær åker på hytten, da har vi alt; Rips, solbær og bringebær... hvis hjorten ikke tar de.

Middag i dag var pasta saus med litt ost på toppen.

__________________


Colt-pixy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 06-09-12, 18:45   #7070
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Den gode gamle pink chicken som jeg er så glad i. Både god og rask og lett å lage.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 06-09-12, 22:06   #7071
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Det ble tacosalat.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 06-09-12, 23:47   #7072
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Tacolodd

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥
Gammel 06-09-12, 23:49   #7073
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Tacolodd

Mmmmmmm - det så veldig godt ut

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 06-09-12, 23:54   #7074
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Mmmmmmm - det så veldig godt ut

Den der MÅ du prøve, steike godt, både den dagen og dagen etter

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥
Gammel 06-09-12, 23:55   #7075
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Mmmmmmm - det så veldig godt ut

Og gjett om ej gleda mej til lunsjen i mårgå då, når ej sitte der med min digge lunsj og resten med tørre knekkebrød

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no