Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 27-04-11, 17:09   #7376
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har vokst opp med og bruke soyaolje i majonesen - og SE hvor skrudd kroppen min har blitt! *tuller bare litt* Pappa laget mye hjemmelaget majones, og ikke minst fantastiske italienske-salater/coleslaws.... mhmmmm

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 27-04-11, 17:11   #7377
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har bare olivenolje og rapsolje Og ikke mye penger heller. Da får jeg nok bare vente med majonesprosjektet mitt..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-04-11, 17:31   #7378
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg har bare olivenolje og rapsolje Og ikke mye penger heller. Da får jeg nok bare vente med majonesprosjektet mitt..

Jeg har akkurat prøvd meg på å lage en slump majones selv, med rapsolje. Jeg teoriserer at det bør gå fint hvis man klarer å trikse til riktig smakstilsetning av sennep/sitron eller hvitvinseddik eller hva det nå er som må til. Den jeg lagde har en sånn... besk oljesmak, men jeg trooor det skal gå an å gjemme den under andre smaker.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 27-04-11, 17:46   #7379
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen her som har operert sine tunge øyelokk? Jeg skal det i morgen. I tilfelle, ble du fornøyd?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 27-04-11, 19:21   #7380
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei,
Jeg bare sniker meg inn for å minne alle deltakerne i majonesdiskusjonen om Den store majonestråden!

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 27-04-11, 19:41   #7381
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Noen her som har operert sine tunge øyelokk? Jeg skal det i morgen. I tilfelle, ble du fornøyd?

Ei veninne har. Hun ble storfornøyd, men desverre hekta på plastiske operasjoner...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-04-11, 20:03   #7382
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ei veninne har. Hun ble storfornøyd, men desverre hekta på plastiske operasjoner...

Jeg gjør det fordi lokkene er så tunge at de dytter på kontaktlinsene slik at de ikke funker optimalt.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 27-04-11, 20:19   #7383
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg gjør det fordi lokkene er så tunge at de dytter på kontaktlinsene slik at de ikke funker optimalt.

Hun fikk det dekket pga redusert syn Men hun var bare atten, og fikk en eller annen ide om at alt som ikke funker i livet sikkert skyldes en ytre defekt man kan rette på...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-04-11, 20:42   #7384
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg gjør det fordi lokkene er så tunge at de dytter på kontaktlinsene slik at de ikke funker optimalt.

Jeg har gjort det, og det ble startsparket for meg på lavkarboprosjektet mitt (av alle ting). Jeg gikk ned to kg mens jeg lå til sengs med isposer over øynene - og bestemte meg tvert for at de aldri skulle på igjen. Så brukte jeg to uker på å planlegge og fjorten dager etter operasjonen kuttet jeg karbene. Men det var jo ikke dét du spurte om

Ja, jeg er veldig fornøyd Lokkene mine har alltid vært litt tunge, men har blitt verre med åra og overvekt. Jeg sliter også med ødemer rundt øynene, og dette ble også verre av de tunge øyelokkene. Nå føler jeg at blikket er åpnere og jeg slipper den anstrengte følelsen i hodebunnen siden jeg slipper å heise på pannen hele tiden. Natt- og sidesyn er veldig mye bedre, og jeg blir ikke så fort sliten når jeg kjører. Kosmetisk har det også blitt fint, selv om det var veldig uvant til å begynne med. Mye morsommere med øyesminke nå, altså

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :)
Gammel 27-04-11, 20:57   #7385
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg kommer til å bli svært svært sint ganske snart.

Kjøpte en 40 kgsplasmatv i går på 42 tommer. Baksta den inn døra selv. DEN TAR FAEN IKKE INN SIGNALER. Jeg plages. Jeg blir vred, arg og vil grine. Det er like før den går ut vinduet.

HJEELP! Det er en panasonic TX- P42C3E og er heeelt ny. Neida, det er ikke problem med verken ledninger eller dekodere, den tar ganske enkelt ikke inn signaler.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 27-04-11, 21:02   #7386
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen flere enn meg som er hekta på ordspill.no?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-04-11, 21:07   #7387
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Noen flere enn meg som er hekta på ordspill.no?

åhh?? må sjekke!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 27-04-11, 21:09   #7388
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg kommer til å bli svært svært sint ganske snart.

Kjøpte en 40 kgsplasmatv i går på 42 tommer. Baksta den inn døra selv. DEN TAR FAEN IKKE INN SIGNALER. Jeg plages. Jeg blir vred, arg og vil grine. Det er like før den går ut vinduet.

HJEELP! Det er en panasonic TX- P42C3E og er heeelt ny. Neida, det er ikke problem med verken ledninger eller dekodere, den tar ganske enkelt ikke inn signaler.

Litt lite informasjon her. Antar at du bruker HDMI. Er det via en receiver eller rett inn i fjernsynet?

Hvis rett inn i fjernsynet på HDMI1 skal HDMI1 velges på Panasonicen.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 27-04-11, 21:14   #7389
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Du kan få hjelp her:

http://avforum.no/forum/tv-apparater/

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 27-04-11, 22:03   #7390
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Trenger reisetips til Palma! Drar 17. mai og blir en uke. jeg har bare vært der en dag før, så gleder meg stort til å se mer.
Noen som har kjennskap til forstaden Illetas også? Vi skal bo der.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-04-11, 22:57   #7391
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Trenger reisetips til Palma! Drar 17. mai og blir en uke. jeg har bare vært der en dag før, så gleder meg stort til å se mer.
Noen som har kjennskap til forstaden Illetas også? Vi skal bo der.

Hvis det fremdeles går - ta gamletoget fra Palma til Puerto de Soller! Fantastisk sted og flott tur!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 28-04-11, 07:48   #7392
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Noen her som har operert sine tunge øyelokk? Jeg skal det i morgen. I tilfelle, ble du fornøyd?

Er bare nysgjerrig, betaler du det selv eller får du det dekket og hvor mye betaler du i isåfall?

har tunge øyelokk selv og det blir ikke bedre med åra, har tenkt å få gjort noe men veit ikke om jeg har pengene til det. Tenkt å høre litt med legen først, men han er et gammalt stabeis som sikkert synes det er tåpelig, dessuten kan man vel ikke velge kirurg derom man får det dekka og er prisgitt en elle annen slakter

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 28-04-11, 08:10   #7393
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Er bare nysgjerrig, betaler du det selv eller får du det dekket og hvor mye betaler du i isåfall?

har tunge øyelokk selv og det blir ikke bedre med åra, har tenkt å få gjort noe men veit ikke om jeg har pengene til det. Tenkt å høre litt med legen først, men han er et gammalt stabeis som sikkert synes det er tåpelig, dessuten kan man vel ikke velge kirurg derom man får det dekka og er prisgitt en elle annen slakter

Nå spurte du Lillemy71, men jeg kan vel svare jeg også Jeg fikk det dekket. Det var øyelegen som tok vurderingen om jeg kvalifiserte til å få operasjonen dekket, og øyelegen jeg ble henvist til holdt nesten utelukkende på med slike operasjoner. Man kan vel velge lege på slike ting også, tror jeg, men det må være spesialist med avtale med NAV (andre som har bedre peiling får korrigere meg om jeg tar feil). Man kan nok ikke shoppe fritt på private klinikker og få staten til å dekke det

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :)
Gammel 28-04-11, 08:29   #7394
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Nå spurte du Lillemy71, men jeg kan vel svare jeg også Jeg fikk det dekket. Det var øyelegen som tok vurderingen om jeg kvalifiserte til å få operasjonen dekket, og øyelegen jeg ble henvist til holdt nesten utelukkende på med slike operasjoner. Man kan vel velge lege på slike ting også, tror jeg, men det må være spesialist med avtale med NAV (andre som har bedre peiling får korrigere meg om jeg tar feil). Man kan nok ikke shoppe fritt på private klinikker og få staten til å dekke det

Trodde det var slik ja at spesialist skal ha avtale med NAV (skrekk og gru) og har hørt at det ikke alltid er de beste som har disse avtalene. Jobba med ei som fikk en slik operasjon og fader som hu så ut. Men jeg får vel få meg en time hos legen, vet han har en vikar et par dager i uka som er litt yngre og kanskje litt mer åpen for slikt for det er jo uansett han som må henvise meg.

Noen som vet hva en slik prosedyre koster på en privatklinikk forresten?

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 28-04-11, 08:30   #7395
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Er bare nysgjerrig, betaler du det selv eller får du det dekket og hvor mye betaler du i isåfall?

har tunge øyelokk selv og det blir ikke bedre med åra, har tenkt å få gjort noe men veit ikke om jeg har pengene til det. Tenkt å høre litt med legen først, men han er et gammalt stabeis som sikkert synes det er tåpelig, dessuten kan man vel ikke velge kirurg derom man får det dekka og er prisgitt en elle annen slakter

Dersom du leter på Frittsykehusvalg.no ser du hvor du kan få det gjort!
Jeg gikk inn på Fysisk helse, så Øyesykdommer, så Lavthengende øyelokk og til slutt kan du velge hvor i landet du vil ha det gjort.
Du kan henvises til alle disse stedene og kan godt velge noe langt borte om de har kortest ventetid eller om du kjenner til at en spes kirurg er ekstra flink!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 28-04-11, 08:34   #7396
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takker for svar dere, men må nok innom legen min for å få en henvisning. Er jo ikke sikkert jeg får dekket det heller.

Kommer nok til å gjøre nøye undersøkelser før jeg får noe gjort. Vet at det er ulike måter og gjøre inngrepet på og ikke minst er det jo ulik grad av dyktighet hos spesialistene. Vil ikke risikere store arr ved øynene, dessuten er det jo greit at inngrepet er så lite som mulig. Veit tanta mi fikk gjort det i Tromsø (?) og på henne kunne man ikke se at noe var blitt gjort, utenom løftet da. Kanskje ta en tlf til henne?

fant forøvrig denne siden her og den forklarer det meste også priser.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out



Sist redigert av Lillemy71 : 28-04-11 kl 08:54.
Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 28-04-11, 09:43   #7397
Moxie
Juniormedlem
 
Moxie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Alder: 55
Innlegg: 30
Moxie er på en erverdig vei
Red face

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg finner ikke ut av hvordan jeg kan linke til min journal i signaturen min? Eller legge inn linker generellt?

Hjelp!

__________________
Min Journal
Moxie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 28-04-11, 09:50   #7398
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Moxie, her.

Jeg finner ikke ut av hvordan jeg kan linke til min journal i signaturen min? Eller legge inn linker generellt?

Hjelp!

Prøv sånn:


Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Skal vi se:
du må gå inn på Kontrollpanel og inn på Endre signatur.

Så skriver du feks MIN JOURNAL.

Åpner et nytt vindu med journalen din i, kopierer adressen helt opp i hhtp:// vinduet og tar den med til den første siden.

Der markerer du MIN JOURNAL og klikker for å sette inn hyperlinken!

Husk å lagre signaturendringen.

Sånn, da bør det virke!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 28-04-11, 10:11   #7399
Moxie
Juniormedlem
 
Moxie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Alder: 55
Innlegg: 30
Moxie er på en erverdig vei
Smile

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tusen takk

__________________
Min Journal
Moxie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 28-04-11, 10:17   #7400
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar



Dette er ikke et spørsmål, men jeg måtte bare dele dette

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no