Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 30-04-11, 11:08   #7451
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Vi skulle egentlig ha kyllingsalat til middag, men da kunne prosenten kommer helt opp til 40%, pga kyllingen og grønnsakene, så det var derfor jeg byttet til torsk med kokt blomkål til.. Jeg veier nesten 72kg nå, så det vil si at jeg skal spise hvertfall 72g protein? jeg trener lite nå pga skade i kneet, men når det blir bra så trener jeg litt sykkel hjemme hver dag. 15min -2 timer.

Men da blir vel løsningen å spise de proteinene (som nå utgjør 40%) og øke på fettet (da vil proteinprosenten minske), ikke gå ned på proteinene. Du trenger proteiner.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 30-04-11, 11:09   #7452
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Der hadde Nerthus svart godt og utfyllende før meg

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 30-04-11, 11:28   #7453
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nå har jeg fiklet litt mer her, og byttet ut middagen som nevnt.. Nå er prosentene slik: Fett 63%, Protein 36% og karbo 1%. Da er det snakk om 122g fett, 159g protein og 5g karbo. Det ble da voldsomt mye? kan kutte ut ett produkt og da er protein på 94g i stedenfor da..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 30-04-11, 11:32   #7454
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

aha! Nå spammer jeg voldsomt her, men jeg ser at om jeg tilsetter mer av dressingen som var planlagt på salaten så synker proteinet og daler fint ned mot 20% eller har cocosa i teen min!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 30-04-11, 22:40   #7455
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nytt spørsmål.. Jeg ligger ALLTID under anbefalt dose med sink i følge diett.no, er dette noe som er såpass viktig at jeg burde ta tilskudd?
Søkte litt på det på nett, men finner ingen virkelig god grunn til å ta det..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 01-05-11, 00:06   #7456
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Nytt spørsmål.. Jeg ligger ALLTID under anbefalt dose med sink i følge diett.no, er dette noe som er såpass viktig at jeg burde ta tilskudd?
Søkte litt på det på nett, men finner ingen virkelig god grunn til å ta det..

http://www.matoghelse.no/helse/2010/...-diabetes.aspx

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 01-05-11, 15:40   #7457
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Nytt spørsmål.. Jeg ligger ALLTID under anbefalt dose med sink i følge diett.no, er dette noe som er såpass viktig at jeg burde ta tilskudd?
Søkte litt på det på nett, men finner ingen virkelig god grunn til å ta det..

Jeg har ikke villet tatt anbefalte dagsdoser på www.diett.no som regler for å passe deg og ditt kosthold Bla får jeg kjempestore utslag på fett *ler* fordi det ligger så høyt.

Sjekk heller en eller to ganger i året med legen din - få tatt en vitamin- og mineralstatus så vet du hva du reelt bør forholde deg til

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 01-05-11, 17:02   #7458
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Nytt spørsmål.. Jeg ligger ALLTID under anbefalt dose med sink i følge diett.no, er dette noe som er såpass viktig at jeg burde ta tilskudd?
Søkte litt på det på nett, men finner ingen virkelig god grunn til å ta det..

Diett.no er ikke alltid helt korrekt på næringsverdiene i diverse matvarer bare så du er obs på det. Når det er sagt skader det jo ikke å ta en sinktablett daglig, det er jo et av tilskuddene som Torkil anbefaler.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 01-05-11, 17:06   #7459
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Diett.no hevder som regel at jeg får i meg lite sink også, men jeg velger å overse det - jeg VET jo at jeg spiser massevis av kjøtt, leverpostei, sesamfrø, mørk sjokolade(!) og nøtter, som såvidt jeg vet går for å være sink-rik mat.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 02-05-11, 21:37   #7460
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lurer på om noen vet om Mattilsynet har plikt til å undersøke alle bekymringsmeldinger som kommer inn eller siler de og tar kun de groveste?
Og har de evt. en tidsfrist på seg?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 02-05-11, 21:40   #7461
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

av erfaring så vet jeg at de går bare ut å kjefter om det er grove saker, men de skal vel egentlig sjekke alle.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 02-05-11, 22:16   #7462
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har veldig kraftige menssmerter i dag og mener jeg har lest tips om noen typer te/mat som kan hjelpe. Noen som har et kjærringråd til meg som dei veit funka?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 02-05-11, 22:21   #7463
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg har veldig kraftige menssmerter i dag og mener jeg har lest tips om noen typer te/mat som kan hjelpe. Noen som har et kjærringråd til meg som dei veit funka?

Jeg har hørt at man skal unngå salt og melkeprodukter når man har mensen. Om det er helt sant er jeg usikker på, men tror det kan være noe i det med salt i alle fall.. Og når man har vondt i magen så er det vel heller ikke anbefalt med melk og sånt...?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 02-05-11, 22:30   #7464
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg har hørt at man skal unngå salt og melkeprodukter når man har mensen. Om det er helt sant er jeg usikker på, men tror det kan være noe i det med salt i alle fall.. Og når man har vondt i magen så er det vel heller ikke anbefalt med melk og sånt...?

dette har jeg i alle fall registret som en "sanhet" for min egen del
Salt fører til økt vannansamling, og melkeprodukter gjør at jeg av en eller annen grunn sliter med magen disse dagene.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 02-05-11, 22:33   #7465
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Man blir mer følsom for melkeprodukter under mens da det også gir mer luft, så prøv med amme-te, den er god for magen mot luftsmerter.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 02-05-11, 23:00   #7466
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Bringebærbladte, virker avslappende på livmorkramper og sammentrekkende, så den minsker kraftige blødninger. Og magnesium! Ofte får jeg vondt i hodet også under mens og det virker som magnesiumbehovet øker ganske drastisk.

Te som hjelper på mageplager o.l. er også fennikel, peppermynte, lakrisrot og kamille, Sistnevnte kan også lindre menssmerter pga krampeløsende virkning, er beroligende og betennelsesdempende.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 02-05-11, 23:13   #7467
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg har hørt at man skal unngå salt og melkeprodukter når man har mensen. Om det er helt sant er jeg usikker på, men tror det kan være noe i det med salt i alle fall.. Og når man har vondt i magen så er det vel heller ikke anbefalt med melk og sånt...?

Haha, fint at jeg nettopp spiste bacon med hvitløksdressing

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Bringebærbladte, virker avslappende på livmorkramper og sammentrekkende, så den minsker kraftige blødninger. Og magnesium! Ofte får jeg vondt i hodet også under mens og det virker som magnesiumbehovet øker ganske drastisk.

Te som hjelper på mageplager o.l. er også fennikel, peppermynte, lakrisrot og kamille, Sistnevnte kan også lindre menssmerter pga krampeløsende virkning, er beroligende og betennelsesdempende.

Oj, bringebærbladte hørtes ut som noe jeg burde skaffe meg! Mindre blødning hadde virkelig ikke gjort noe. Fenikkelteen min er på lesesalen desverre (den er jo nam). Men jeg har noe kamillete tror jeg. Kanskje en three mint og. Har vondt i hodet. Skal prøve med litt magnesium. Tusen takk for utfyllende svar

(nå har jeg døyvet det verste med paracet og 70% sjokkis som jeg er femhundre prosent sikker på hjelper. Kanskje ikke på smerten, men på et eller annet )

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 02-05-11, 23:23   #7468
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som trenger en veldig pent brukt sovesofa?
http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=28248991

(vi må tømme barnerommet, så om den ikke er solgt om et par-tre dager er prisen diskuterbar )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 02-05-11, 23:48   #7469
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Spennende tider, Carisma! Trenger dessverre ikke sovesofa ...

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Haha, fint at jeg nettopp spiste bacon med hvitløksdressing



Oj, bringebærbladte hørtes ut som noe jeg burde skaffe meg! Mindre blødning hadde virkelig ikke gjort noe. Fenikkelteen min er på lesesalen desverre (den er jo nam). Men jeg har noe kamillete tror jeg. Kanskje en three mint og. Har vondt i hodet. Skal prøve med litt magnesium. Tusen takk for utfyllende svar

(nå har jeg døyvet det verste med paracet og 70% sjokkis som jeg er femhundre prosent sikker på hjelper. Kanskje ikke på smerten, men på et eller annet )

Jepp, det hjelper med sjokkis!

Jeg tar smertestillende også, hvis det blir for ille (ibux+paracet). Men magnesiumen gir jo virkning som gjør at man ikke trenger å ta så mye av det, eller så ofte. Neste gang skal jeg prøve å få tatt enda litt mer magnesium tror jeg.

Bringebærblad er ganske dyrt i Norge, men du får en kjempepose på iHerb for ni dollar. Jeg bestilte med DHL for at det skulle rekke frem til jeg skulle ha mensen nå ...

Du kan med fordel også øke omega 3-inntaket under mens - det leste jeg ganske nylig, og det virker som det hjelper

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 02-05-11, 23:55   #7470
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Når jeg gikk høygravid så tok jeg bringebærblad kapsler i stedenfor å drikke te, og de fungerer minst like bra. Billig er de også.
For eksempel denne

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 02-05-11, 23:58   #7471
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Spennende tider, Carisma! Trenger dessverre ikke sovesofa ...Jepp, det hjelper med sjokkis!

Jeg tar smertestillende også, hvis det blir for ille (ibux+paracet). Men magnesiumen gir jo virkning som gjør at man ikke trenger å ta så mye av det, eller så ofte. Neste gang skal jeg prøve å få tatt enda litt mer magnesium tror jeg.

Bringebærblad er ganske dyrt i Norge, men du får en kjempepose på iHerb for ni dollar. Jeg bestilte med DHL for at det skulle rekke frem til jeg skulle ha mensen nå ...

Du kan med fordel også øke omega 3-inntaket under mens - det leste jeg ganske nylig, og det virker som det hjelper

Skal ta litt ekstra tabletter og spise litt makrell Iherb er litt skummelt akkurat nå.. Men skal ta å bestille når stipendet kommer Takk for tips!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 02-05-11, 23:59   #7472
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Når jeg gikk høygravid så tok jeg bringebærblad kapsler i stedenfor å drikke te, og de fungerer minst like bra. Billig er de også.
For eksempel denne

Takk for tips

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 03-05-11, 00:07   #7473
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg liker best te jeg da Det er noe terapeutisk ved å gi seg selv en kosestund med hendene rundt en kopp rykende varm te ... og så er den god

Jah, forresten Vimsen, de har poseteer med bringebærblad også, både Alvita og Yogi. Når du får stipend, altså

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 03-05-11, 02:55   #7474
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, bringebærblad skal ha god virkning på livmormuskulaturen. Snart får ein vel ikkje tak i slikt lenger, ettersom Det Store Stygge Farmamonsteret har pressa EU til å forby naturmiddel frå 1. mai i år. Eg syns det er godt med varmepose på magen også, og i mine yngre dagar var det nokre av oss som brukte tigerbalsam og smurde over magen. Luktar sterkt, men det hjelpte no for meg i alle fall. På smertene da. Ikkje så mykje på kvalmen og sånt. Ein gong var eg så dårleg at eg måtte heim frå skolen fordi eg heldt på å svime av av smerter, da fikk eg stesolid med far min som slo meg ut, så eg fikk sove det bort. Men betre å ikkje måtte til med slike bomber.

Ja, Carisma, vi har absolutt bruk for sovesofa, eg har kikka på Finn ei stund no etter den perfekte nye sofaen. Men kanskje ørlittegranne upraktisk for meg å måtte til Oslo etter ein, da. (Ellers hadde eg nok alt handla...)

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 03-05-11, 16:00   #7475
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Hvorfor

føler jeg meg helt ok, til og med sexy med både vekt, fasong og størrelse i alle sammenhenger bortsett fra når jeg er hos manuellputten??

Da føler jeg meg bare stor, klumsete, uhåndteerlig og hvalaktig.

Han masserer ryggen min med tanke på å manipulere ryggsøylen etterpå og jeg ligger der og forestiller meg at han ikke kommer i nærheten av ryggsøylen fordi det ligger en meter spekk utenpå.

Jeg ler det bort og sier at jeg "synes synd i ham som ikke klarer komme ned til materien" grunnet min store kropp..

Vet ikke om jeg skal le eller gråte, men i dag avsluttet han timen litt tidligere fordi han ble så svett og sliten av å holde på med meg!! Jeg ler tydeligvis av det.. men jeg tenker jo mitt.

Jeg synes egentlig synd på ham... Håndtere en hvalross som meg..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no