Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-07-11, 12:53   #51
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Er det bare meg, eller er det litt klamt at alle legger ut norske flagg-bilder på facebook? Siden gjerningsmannen var nasjonalist mener jeg....

Flagget er et symbol på sorg og samhold og at man står samlet som et land i det som har skjedd.

Jeg ser noen diskuterer på facebook og nærmest mener man er rasist om man har flagg og det er utfattelig trist når jeg ser at de jeg kjenner som er direkte rammen ikke skal få bruke flagget som følelse for samhold.

Man har opplevd noe forferdelig, man er utrolig glad for at sine egne er trygge og man gråter over de som er borte også skal det være klamt!!! at man har flagg?

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 14:23   #52
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Det er veldig mye sinne ute og går - vi bør kanskje la være og la det gå utover våre FB venner som jeg ser noen gjør... alle reagerer ulikt, noen vil "henge han" - andre går løs på FrP (fordi han HAR vært medlem der), andre igjen gyver løs på de som legger ut statusmeldinger som ikke handler om det grusomme som har skjedd, eller som tar til seg og misforstår kommentarer på egne statusmeldinger...

Midt oppi det hele legger en god venn ut et bilde av sin nyfødte sønn som etter to dager har kommet ut fra overvåkningen etter et smådramatisk keisersnitt...

Vi må bare leve oss gjennom dette - sammen - men samtidig på hvert vårt helt personlige vis.

Jeg har mange små livsfilosofier jeg prøver og leve etter, men i dag er det bare en som gjelder, nemlig "en dag av gangen..."

Mitt hjerte blør for alle ofre, døde, pårørende og alle som på et eller annet vis fikk dette så tett på seg at det vil sette spor til evig tid.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 15:36   #53
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Virkelig en sorgens dag. Mitt hjerte blør for alle, de skadde, de døde, de pårørende, de etterlatte og spesielt til alle de som fortsatt lever i uvisshet om skjebnen til deres kjære! Nå må vi alle stå sammen!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 16:17   #54
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

http://prableen.origo.no/-/bulletin/...utoeya?ref=mst

Tårene bare triller. Mine tanker går til alle berørte. Min dypeste medfølelse går deres vei.

Leste bloggen, tårene bare rant ...

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Virkelig en sorgens dag. Mitt hjerte blør for alle, de skadde, de døde, de pårørende, de etterlatte og spesielt til alle de som fortsatt lever i uvisshet om skjebnen til deres kjære! Nå må vi alle stå sammen!

Jeg underskriver på dette. Sender medfølelse og kjærlighet til alle involverte og også alle som ikke er direkte berørt, men som er det likevel fordi vi er knyttet sammen som mennesker og samfunn. Vi trenger masse kjærlighet i dag. Klem til alle

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 16:38   #55
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Jeg ser mange legger ut statusmeldinger om at folk skal slutte å bruke dette politisk, men har enda ikke sett noe sånt. Har jeg bare sofistikerte venner?

Jeg klarer ikke helt å ta det inn jeg. Men alt kom mye nærmere når jeg opdaget at ei av mine beste venner fra barneskolen sannsynligvis er savnet!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 16:46   #56
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg ser mange legger ut statusmeldinger om at folk skal slutte å bruke dette politisk, men har enda ikke sett noe sånt. Har jeg bare sofistikerte venner?

Ikke jeg heller. Tydeligvis bare anstendige mennesker på min liste. Hurra for det!

Sitat:

Jeg klarer ikke helt å ta det inn jeg. Men alt kom mye nærmere når jeg opdaget at ei av mine beste venner fra barneskolen sannsynligvis er savnet!

Uff, så trist

Jeg tror ofte man går rundt med et skall, det har vært sånn for meg i mange tragedier som har vært tidligere. Det er en beskyttelse og forsvarsmekanisme. Så det er ikke rart om man ikke greier det, spesielt om man er vant til å takle ting ved å gjøre seg tøff og ikke føle. Det er mange som har det sånn ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 18:35   #57
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Vi har et langt stykke arbeid for oss for å hjelpe de rammede, de savnede og deres pårørende. Men, jeg er av den bestemte oppfatningen av at dette er noe vi, som nasjon, kommer til å stå sammen om. Vi er sterke sammen, og i dag er vi alle AUF'ere og AP'ere.

Hva angår flagget anser jeg det som et budskap om styrket demokrati, fellesskap og brorskap. Dem som tolker det dithen at det handler om rasisme og/eller nazisme må ta seg en tur i skapet. Det er gjort mye stygt med flagget vårt, men for meg - og for sikkert flere enn meg - handler flagget om samhold, demokrati og folkesuverenitet. Patriotisme, giverglede og behov for å hjelpe til.

Det er en sorgens dag. En tur til sentrum av Tromsø var sterkt. Nesten tomme gater overalt. Flere politibiler patrulerte. Domkirken holdt et bryllup, men det var tydelig dempet stemning. Det var annonsert over hele byen meditasjonskonsert og gudsjeneste, og det er så flott! På torgtrappen var der tent flere lys. Rema1000 i nærheten gav hver kunde gravlys og telys.

Det er fremmedfrykt. Ikke for ekstremistiske organisasjoner, Krekar og andre mulige trussler. Det er fremmedfrykt for tanker og ideologier som er innad i nasjonen. Det vi ikke ser med det blotte øyet.

Mine tanker går til alle, uavhengig av hva de har opplevd, opplever og tror. Til hele Norge.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 20:31   #58
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Hva angår flagget anser jeg det som et budskap om styrket demokrati, fellesskap og brorskap. Dem som tolker det dithen at det handler om rasisme og/eller nazisme må ta seg en tur i skapet.

jeg mener ikke aat flagget i seg selv er nazisstisk relaatert, men å bruke flaggbilder som symboler. og jeg sa vel nasjonalistisk.


Ser det dukker opp meninger rundt omkring om at gjerningssmannen bør få dødsstraff. Hvorfor det? Skal han slippe så lett unna? Er det ikke mye større straff å måtte leve i fangenskap resten av livet med vissheten om hva han har gjort? Og å aldri kunne få et normalt liv fordi alle alltid vet hvem du er. Ikke få bolig, omgangskrets, jobb.... DET er vel mer straff!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 20:34   #59
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

jeg mener ikke aat flagget i seg selv er nazisstisk relaatert, men å bruke flaggbilder som symboler. og jeg sa vel nasjonalistisk.

Rettet det ikke mot deg og dine ord, sa det på et generelt grunnlag pga. de meningene jeg ser på nett og særlig facebook.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 20:42   #60
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ser det dukker opp meninger rundt omkring om at gjerningssmannen bør få dødsstraff. Hvorfor det? Skal han slippe så lett unna? Er det ikke mye større straff å måtte leve i fangenskap resten av livet med vissheten om hva han har gjort? Og å aldri kunne få et normalt liv fordi alle alltid vet hvem du er. Ikke få bolig, omgangskrets, jobb.... DET er vel mer straff!

Fengselsstraffene i Norge er jo latterligt lave - i dette tilfellet er vel strengeste straff 21 år ?
Eller er det forvaringsdom i bildet her mon tro ?

Tenk å ha drept over 90 mennesker og kommer til å slippe ut av fengsel i god tid til å gjøre det igjen......

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 20:44   #61
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Flagget er vårt symbol på nasjonens samhold og styrke. Hvis noen bruker det på annen måte, så må vi ta det tilbake. De får ikke lov til å ta det fra oss.

Det er heller ingen som skal skremme oss, eller fylle oss med hat. De som roper om dødsstraff har ikke skjønt det. De er redde og lar redselen fylle hjertet. Det er det siste vi trenger.

Jeg blir glad når jeg se nordmenn stå sammen og være sterke og uredde sammen. Vi har vår frihet og vår åpenhet, og den må vi kjempe for med kjærlighet.

Jeg synes heller ikke det er tiden å glemme at vi er en del av verden. Dette kan skje overalt, og vi må stå sammen både med de som er sterkere enn oss, og de som er svakere enn oss.

Jeg er fryktelig trist og lei i dag, dette går veldig innpå meg. Men jeg ser også et land med ryggrad, og jeg er stolt over å være norsk.

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 21:36   #62
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Føler meg helt satt ut! Hadde panikk en stund i går, da jeg ikke fikk kontakt med min sønn, han svarte heller ikke på sms! Fikk kontakt med kjæresten hans, som kunne fortelle at han var trygg!
Dette er helt grusomt, jeg har ikke ord!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 09:07   #63
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Do not stand at my grave and weep.
I am not there. I do not sleep.
I am a thousand winds that blow.
I am the diamond glints on snow.
I am the sunlight on ripened grain.
I am the gentle autumn rain.
When you awaken in the morning's hush.
I am the swift uplifting rush.
Of quiet birds in circled flight.
I am the soft stars that shine at night.
Do not stand at my grave and cry;
I am not there. I did not die.

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 11:26   #64
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/lenke.php

Liker denne jeg

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 12:23   #65
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Oppfordrer alle som har meldt seg på arrangementet "30 minutters stillhet for ofrene" (eller hva den heter) på facebook om å sjekke det ut på ny. Ser det har blitt hacket en sånn side, og endret til støtte for Anders Behring Breiviks sak ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 12:27   #66
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Oppfordrer alle som har meldt seg på arrangementet "30 minutters stillhet for ofrene" (eller hva den heter) på facebook om å sjekke det ut på ny. Ser det har blitt hacket en sånn side, og endret til støtte for Anders Behring Breiviks sak ...

Den er ikke endret. Derimot så er de som er medlem her kunne få seg en ubehagelig overraskelse: https://www.facebook.com/event.php?eid=166957000044018

Den har nemlig byttet navn i løpet av natten.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 12:33   #67
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Den er ikke endret. Derimot så er de som er medlem her kunne få seg en ubehagelig overraskelse: https://www.facebook.com/event.php?eid=166957000044018

Den har nemlig byttet navn i løpet av natten.

Ja, det var den jeg mente ... Det er fa*n meg helt utrolig.

Nå skal jeg ned til byen en tur. Jeg føler jeg trenger å se sentrum nå.

på alle!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 12:42   #68
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Sentrum er nok for det meste ryddet nå, så bilder av feiebiler som kjørte i skytteltrafikk i går.
Jeg lurer på hva smellet egentlig har gjort med byggene der nede jeg. Kammerat av sambo var innom kontoret sitt i går i møllergata, og vinduene med ramme hadde flytta seg 20 cm innover i rommet (men holdt!). Endel av gårdene der er jo veldig gamle, f.eks den der justisen ligger. Som om ikke den er skeiv nok fra før!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 14:12   #69
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Gå gjerne inn på det eventen som er hacket og rapporter til facebook... håper dritten blir fjernet!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 14:27   #70
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Det virker jo ikke som om fyren har hatt mye til sosialt liv, sånn sett har han vel resonnert seg frem til at han ikke risikerer mye ved fengselsstraff i Norge, ref Greven eller hva han nå kaller seg for tiden.
Beredskapstroppen har vist utrolig beherskelse ved ikke å skyte under pågripelsen.

Jeg må si jeg er glad jeg ikke jobber i politiet eller rettsvesenet og står fritt til å fordømme og hate mannen og alle hans gjerninger. Jeg vil anta at vilkårene for forvaring er veldig aktuelle og vårt sterkeste håp hva gjelder soning utover 15 år i praksis. Det er ganske mye avstand mellom å forakte politiske motstandere og smile om de plages personlig og å iscenesette det mest dramatiske terroren i Norge siden andre verdenskrig for å personlige reise avgårde for å skyte ungdommer du tidligere ikke har møtt på nært hold.
Avstumpet er et ord som ligger nærme...

Og hva i hule helvete er i veien med folk på ytterkantene? Kan ikke tolerere multikulturalisme og raseblanding? Hva skal du gjøre da? bare snakke med tvillingen din? Personlig har jeg hatt problemer nok med å forholde meg til folk i min nærmeste familie, og sånn har vel de fleste hatt det innmellom. Det kalles tenåra og er jævlig for de fleste. Du trenger ikke noe manifest, bare bli voksen og kom deg ut i livet.

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 14:30   #71
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Så-så-så.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 14:40   #72
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Gå gjerne inn på det eventen som er hacket og rapporter til facebook... håper dritten blir fjernet!


Greit at alle går inn på sine kontoinnstillinger og ber om varsling når navn på gruppe man er medlem av blir endret ... fy f... det er mye uintelligente mennesker der ute...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 14:50   #73
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Jeg har nå vært i byen. Det har vært en helt virkelighetsfjern stemning. Soldater med våpen bak politisperring, butikkvinduer erstattet med treplater, politi over alt, og helt utrolig mange folk, smil og gråt, sol og regn. Midt i alt var det herlig trivielt å bare smile til ukjente, og se barn som hoppa i sølepytter.
Venninna mi hadde med seg en blomstbukett og jeg et telys som vi la utenfor domkirken. At det var helt pakket med folk har aldri plaget meg mindre. Og tårene kom de også. Det var sterkt, men samtidig vakkert på sin måte.
Det føles ikke lenger som om verden står helt stille. Jeg er glad jeg har vært i sentrum i dag.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC0000465.jpg (770,5 KB, 17 visninger)
Filtype: jpg DSC0000474.jpg (913,0 KB, 17 visninger)
__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 15:00   #74
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Så-så-så.

Nei.

Dette er vennene til stesøsteren min. For tjue år siden ville det vært en god bit av mine medelever på videregående.

Jeg tenker også at i mine år på Universitetet i Oslo har jeg uforvarende omgåttes folkene som holder liv i denne underskogen av internettavkroker der man anonymt kan hate hele folkeslag og grupperinger.

Jeg trenger ikke ikke å roe meg ned, jeg trenger å føde så jeg kan begynne med kampsport igjen og få ting ut av kroppen. Jeg synes hat og avsmak er helt på sin plass.

Og for ordens skyld vil jeg helst slippe å være auf-er eller ap-er for å ha medfølelse eller oppleve dette riktig.

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 15:04   #75
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Får gåsehud, Photo. Ser det på TV, men kan ikke sette meg inn i hvordan det faktisk er, hvordan det ser ut og hvordan stemningen er.
Verden står ikke lengre stille, og vi må vel sakte, men sikkert, begynne vandre med den.

I morgen er det fakkeltog her i Tromsø, kl 18 for de av dere som er her, hvor det ender i Domkirken etter cirka 2 timers tog.

Selv er jeg trett. Trett av kommentarer det er umulig å gi et vettug svar på. Kommentarer av politisk karakter, tildels rasistiske tilnærminger. Det smerter faktisk oppå det allerede verkede såret vi alle sitter med. Men sinne hjelper ingenting.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Juli-starternes veietråd 2011! kattungen Ketolysekuren 217 17-08-12 06:39
Juli-startere 2011 kattungen Ketolysekuren 218 21-09-11 10:55
Skravle tråd for Juli 2011 startere :D mamae Ketolysekuren 0 03-07-11 16:56
Juli 2011 startere? (Veietråd) mamae Ketolysekuren 1 03-07-11 16:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no