Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvem har rett? Light brus

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 09-09-08, 13:43   #51
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvem har rett? Light brus

Areola :
Takker og bukker, var akkurat de eg mente og skal eg være ærlig så viste eg ikke at det var så mange sorter på markedet

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 14:18   #52
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Karbosara: Høres riktig ut for meg det altså. Kuttet ut pepsi max i sommer og gikk over til ramløsa.. så bon aqua, kaffe og vann. Søtsuget er VEKK faktisk Kan selvfølgelig være i kombinasjon med at jeg spiste mer fiber og mindre sukker også selvfølgelig. Godt er det uansett å være kvitt søtsuget....et problem mindre. Nå har jeg bare lyst på mat

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 14:41   #53
Runegutt
Seniormedlem

Runegutt sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Mat er sundt

Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 00:45   #54
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Sophocles, her.

Apropos denne debatten - tema på PULS på nrk i dag var at man ikke vet nok om aspartam, og det var intervju med en dame som hadde vært skikkelig sjuk, som ble frisk etter at hun sluttet med alle lett-produkter...

Dette er jo fantastiske nyheter, for da betyr det at senskadene er reversible....

Ellers så har jeg strutsementalitet når det kommer til min kjære Tab Xtra. Jeg burde ikke, det er sikkert ikke bra, men jeg VIL ha det... Liker ikke kaffe, te, vin, farris m.m., så tab er min kos. Liker forsåvidt heller ikke narkotika, sigaretter, trådløse pc-er og annet som ble nevnt her heller...

Ang vektnedgang og cravings, så merker jeg ingen forskjell i mine "tørrlagte" perioder. Det betyr at jeg craver og vektstagnerer like utmerket med begge alternativer...

Gammel 11-09-08, 08:20   #55
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Mener at man ikke skaal drikke mere enn et par liter farris om dagen. Er alt for Mineralrikt.

Nå er det vel de aller færreste som drikker et par liter farris om dagen.
Hvor har du det fra, forresten?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 08:27   #56
Runegutt
Seniormedlem

Runegutt sin avatar

Hvor: Nordland
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Tror det varf forbrukerrapporten, eller FBI.
Farris er godt, uansett.
Jeg drikker min rikelige andel av dette, ved høve.

Er litt vettaskremt av denne Aspartamtråden

Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 08:34   #57
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Ok.
Jo, Farris er godt! Men jeg tror ikke jeg drikker det mer enn et par ganger i måneden, og da stort sett i etterkant av stort alkoholinntak

Man BØR bli litt skremt av dette med aspartam, det er min mening at man fortsatt vet for lite. Samt at man burde forske mer på f.eks Stevia, som er hundre prosent naturlig og er det framste søtningsmiddelet i f.eks Japan.

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 11-09-08, 09:56   #58
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Man BØR bli litt skremt av dette med aspartam, det er min mening at man fortsatt vet for lite. Samt at man burde forske mer på f.eks Stevia, som er hundre prosent naturlig og er det framste søtningsmiddelet i f.eks Japan.

Men, så er det og forskjell på å drikke flere liter daglig, og et glass av og til...

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 10:25   #59
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Karbosara, her.

Men, så er det og forskjell på å drikke flere liter daglig, og et glass av og til...

Ja, virkelig!

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 11-09-08, 13:07   #60
Paradis-Oscar
Medlem

Paradis-Oscar sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 50
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ok.Man BØR bli litt skremt av dette med aspartam, det er min mening at man fortsatt vet for lite. Samt at man burde forske mer på f.eks Stevia, som er hundre prosent naturlig og er det framste søtningsmiddelet i f.eks Japan.

Så enig. Men samtidig...
Jeg vet at de legene/kirurgene min mor (aka nurse mom) jobbet med pleide å si at de aldri spiste dette selv, eller ga det til sine barn...forskningen hadde vist alt for urovekkende resultater - og dette er nå 15 år eller så siden hun fortalte meg...

Igjen er jeg derfor redd dette blir et klasseskille melleom ressurssvake foreldre og de med mer kunnskap og utdanning, slik statistikken viser at det allerede er i forhold til annen mat, overvekt og helse.

(Og btw: Japanerne er smarte, skal ikke kimse av de nei - 2 av 3 av de midlene jeg har brukt i min kvikksølvutrensning er produsert og laget der borte )

Gammel 22-09-08, 01:36   #61
ZitCom
Juniormedlem

ZitCom sin avatar

Hvor: Akershus
Alder: 37
ZitCom er på en erverdig vei

Ergo så kan man drikke BonAqua med kullsyre og smak??

Umulig å forstå seg på damer, ingen blir enige

ZitCom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 10:07   #62
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

TEnkte jeg skulle slutte med colalighten min jeg, etter å ha lest trådene her inne, og har hivd meg på farris bris med skogsbær eller lime Det går jo bra det!
Enig i at måtehold er tingen uansett. Men nå fikk jeg endelig sett reportasjen på nett-tv, som gikk i puls forrige uke, og blir jo litt forundret. Det ser jo ut som om dama som er pasient i reportasjen har gått ned 56 kilo bare ved å slutte å drikke brus... Det stemmer neppe... Og det kom heller ingen forslag til alternativ drikke... Dårlig journalistikk!
Farris inneholder mye kalium, som i visse tilfeller kan være skadelig, jeg gikk på intravenøst en stund, hadde en vondd infeksjon, og da fikk jeg påvist for store mengder kalium i blodet, og måtte slutte med farris. Drakk kanskje to halvlitere et par dager på rad, men situasjonen er nok helt annerledes når en spiser skikkelig mat i tillegg.

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Drikker du light-brus? Tussa Ketolysekuren 31 25-03-08 18:01
Light brus Euroslankerinnen Eurodiett 3 18-04-07 17:40
Ost og Light brus polvott Lavkarbo generelt 6 26-01-07 11:27
Light brus? Elink Lavkarbo generelt 11 17-08-06 23:25
Pepsi max/light brus eller "vanlig" brus?? Tusta Barns kosthold 13 19-02-05 18:35

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.