Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Synger på siste vers ...

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 30-09-10, 22:25   #51
RitaBo
Medlem

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Akershus
RitaBo er på en erverdig vei

Sv: Synger på siste vers ...

Ja, Nerthus. Jeg har tenkt på det samme når jeg innimellom har kommet over dine innlegg. Spennende. Jeg tror faktisk at når kroppen over lang tid utsettes for slanking, blir man på en måte immun, og dermed begynner man å legge på seg igjen. Jeg har gått på GR kurs i flere omganger, og hver gang har jeg tenkt at denne gangen blir den siste. Allikevel kan jeg ikke sette fingeren på hvordan jeg faktisk går opp igjen maaaaange av kiloene. De sniker seg på igjen, og jeg har da altså forandret livsstilen og lagt om, som det snakkes om hele tiden. Man leser jo om personer her inne også som legger på seg igjen etter å ha fulgt lavkarbo over lang tid. Og da tenker jeg sånn som deg Nerthus, at det handler om at man etter en tid, for å holde vekta, må tenke både kcal og karboinntak. Eller, hva tenker dere om dette?

RitaBo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 22:34   #52
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Synger på siste vers ...

Opprinnelig lagt inn av RitaBo, her.

Ja, Nerthus. Jeg har tenkt på det samme når jeg innimellom har kommet over dine innlegg. Spennende. Jeg tror faktisk at når kroppen over lang tid utsettes for slanking, blir man på en måte immun, og dermed begynner man å legge på seg igjen. Jeg har gått på GR kurs i flere omganger, og hver gang har jeg tenkt at denne gangen blir den siste. Allikevel kan jeg ikke sette fingeren på hvordan jeg faktisk går opp igjen maaaaange av kiloene. De sniker seg på igjen, og jeg har da altså forandret livsstilen og lagt om, som det snakkes om hele tiden. Man leser jo om personer her inne også som legger på seg igjen etter å ha fulgt lavkarbo over lang tid. Og da tenker jeg sånn som deg Nerthus, at det handler om at man etter en tid, for å holde vekta, må tenke både kcal og karboinntak. Eller, hva tenker dere om dette?

Jeg så alltid på GR som en midlertidig sak... så aldri for meg at det skulle gjennomsyre hverdagen min ETTER vektnedgang

Lavkarbo derimot vil jeg kunne spise resten av livet - forskjellen etter vektnedgang er at jeg kan spise så mye jeg vil... for jeg GÅR IKKE opp så lenge jeg holder meg passe lavt på karbo! (Har testet... i 6 mnd...) Når jeg nærmer meg målet mitt - vil jeg gjøre litt tester - øke karbomengde pr dag med 5 i uka og se hvor langt jeg kan gå opp før det stopper opp. Når jeg kommer dit må jeg ta en helt ny gjennomgang av hva jeg nå kan spise, hva måltidene vil bestå i, hvordan planlegge osv - fordi nå er jeg så "inne i" 20gram karbo om dagen - rundt 1500 kcal. Sitter i fingrene liksom

Jeg har jo en veldig god motivasjon sammen med vekta - jeg har chrons - og med lavkarbo har jeg blitt kvitt 95% av symptomene..

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
De siste kg/cm ... cilemora Spørsmål og svar 7 02-02-08 21:45
Ha lommetørklet klart, en liten jente som synger ... mofe Generell diskusjon 3 28-03-07 23:40
De siste fem kg? Håkon Spis deg ned i vekt med Skaldeman 4 20-02-07 12:50
Siste dag, siste 2 dager.. Fjonken Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 5 08-06-06 12:39

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.