Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Diett.no blir betaling

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 16-01-13, 13:23   #51
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Diett.no blir betaling

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

39,- blir mye når man bruker programmet kanskje en uke annenhver måned...

Jeg bruker det ikke så ofte engang. Mange bekker små. En app her og en app der også for den saks skyld.

Skal sjekke det regnearket etterhvert!

Gammel 16-01-13, 20:39   #52
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

Jeg bruker det ikke så ofte engang. Mange bekker små. En app her og en app der også for den saks skyld.

Skal sjekke det regnearket etterhvert!

Lastet ned gratidversjonen. Har nesten ikke apper jeg har betalt for og ingen med månedspris.

Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 23:52   #53
sylwester
Seniormedlem

sylwester sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Re: Diett.no blir betaling

Arg! Måtte betale for å få tilgang til det jeg har lagt inn der, men det blir det siste de ser av mine penger.

Kan jo ellers nevne at Hackers diet er flink på grafer, men er mest orinetert mot en lavkaloridiett. Den er uansett og vil for alltid være gratis (trivia: Den startet som et Excelark)

Gammel 16-02-13, 10:19   #54
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Ah.... det irrrriterer meg mer og mer at de har lukket diett.no uten å si fra til brukerne. Tross alt er det registrert personlige opplysninger der, jeg har brukt diett.no til å lagre alle oppskriftene mine. vurderer seriøst å betale for en måned, inn og hente ut det jeg har og så slette profilen. Men det burde absolutt ikke være nødvendig!

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 09:37   #55
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

jeg bruker grete roede nå. dumt man må betale for å se prosentdiagram bare

Gammel 20-02-13, 09:41   #56
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Appen shape up har en gratisversjon der man ser fordeling i gram og prosent. Bruker den jeg, liker den mye bedre enn jeg likte diett.no faktisk.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 22:34   #57
Moogie
Seniormedlem

Moogie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 46
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Bruker dere disse sidene til å regne på hva dere spiser? Hvorfor ikke bruke da Mat på data? En gratis program som kan lastes ned fra Matportalen.no Eller er det andre ting dere bruker disse sidene til enn å bare regne på næringsinnhold?

Gammel 21-02-13, 09:09   #58
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

Bruker dere disse sidene til å regne på hva dere spiser? Hvorfor ikke bruke da Mat på data? En gratis program som kan lastes ned fra Matportalen.no Eller er det andre ting dere bruker disse sidene til enn å bare regne på næringsinnhold?

Men da er man vel avhengig av å ha den ene, samme pc'n tilgjengelig hele tiden? Jeg synes det er greit å føre det på nettet for da kan jeg føre det jeg spiser i løpet av arbeidsdagen (når jeg har tid) også så slipper jeg å huske alt og etterføre når jeg kommer hjem.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 20:29   #59
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

Takk for tipset. Jeg registrerer kun en gang i blant og da er denne grei.

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 22:52   #60
Moogie
Seniormedlem

Moogie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 46
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Men da er man vel avhengig av å ha den ene, samme pc'n tilgjengelig hele tiden? Jeg synes det er greit å føre det på nettet for da kan jeg føre det jeg spiser i løpet av arbeidsdagen (når jeg har tid) også så slipper jeg å huske alt og etterføre når jeg kommer hjem.

ikke egentlig. Bare tilgang til programmet der du er (på de uliek PSene, trur ikke det går an å bruke den på nettbrett eller telefon, desverre) Man kan bare registrer det man ev. spiser og lagre det i en fil på serveren man har tilgang til alle steder. Jeg lagrer filer bare inne på skoleserveren og da kan jeg hente de opp og bruker i programmet andre steder. Men ser så klart poenget med å ha en nettbasert løsning. Det er jo klart enklere Men dette programmet er jo norsk, derfor syns jeg den er enkel å bruke

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Betaling på sukkerfritt cici_aries Spørsmål og svar 8 23-03-11 20:31
Betaling Lava Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 3 21-06-09 12:25
Betaling Eurodiett Pia Eurodiett 1 15-11-07 09:18

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:35.