Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Bedre Uten Brød - Wolfgang Lutz

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 07-02-06, 22:33   #51
205gti16v
Medlem

205gti16v sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 45
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys

Sv: Bedre Uten Brød - Wolfgang Lutz

Opprinnelig lagt inn av JEHAGEN

Jeg gir meg forøvrig med diskusjonen her - den er jo på siden av hva lavkarbo.no driver med. Og det er for mye å gripe tak i her til at jeg orker å gjøre det. Jeg har i alle fall lært litt.

Det er jo det beste. Å lære av ting er genialt. Det var ein digresjon men ein interesant ein

Og snart er det natta og

Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig.

Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal http://www.houm.no/produkter/bombekalorimetre.htm

Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip!
Homer Simpson
205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat
Gammel 08-02-06, 13:30   #52
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Bedre Uten Brød - Wolfgang Lutz

Opprinnelig lagt inn av JEHAGEN

Tror du må jobbe litt hardere for å overbevise noen om at du har løst AIDS-problemet.

Det er det jeg mener. Det er ikke lett å overbevise en gjeng "eksperter" som henger over deg og sier at en idé er helt høl i huet. Dette eksempelet jeg viser til er faktisk gjennomført in vivo i Afrika, med slående resultater, og det er i aller høyeste grad reproduserbart. Apparatet koster ca 50 kr å lage. Moro. Men ikke alle er like interessert, derfor er "sannheten" fortsatt at AIDS er umulig å kurere.

Hvis jeg skulle vente til dette blir vitenskapelig akseptert, så hadde ikke jeg vært her i dag. Sånn sett kan det vel ikke være irrasjonelt å tro på egne erfaringer fremfor allment akseptert vitenskap? Jeg bare funderer. Nok om det. Way off topic nå.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Brød for vedlikehold Kristian Vedlikeholdsdietten 6 29-06-05 12:55
Kjøttpålegg-sandwich uten brød gunnhildMP Lunsj 3 10-03-05 13:28

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:08.