Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 21-05-11, 21:57   #7776
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Føler meg skikkelig lurt fordi det ikke ble noen verdensundergang i dag! Eller kanskje det ble det, kanskje vi alle er døde og lever i limbo.

HVEM KAN JEG SAKSØKE? Er for lenge til å vente til i oktober!

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 21-05-11, 22:02   #7777
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Huff, er det noen som vet hvor disse ekle små billene inni huset kommer fra? De er ca en cm lang, svarte, og med et orange felt midt på. Her har de dukket opp bla i en kjøkkenskuff, på gulvet på kjøkkenet, på badet .... Hvor kommer de fra? Jeg HATER å finne insekter inne, takler det ikke, jeg vil ikke bo med slikt rundt meg. Hvordan får jeg dem bort, og hvorfor er de her???

Jeg har også funnet noen fleskebiller i år og det begynner faktisk å bli et par, tre år siden sist jeg så noe til de så det er tydeligvis at iår er året. Har ikke funnet mange og det er på denne tida de kommer, akkurat som bananflua kommer uti august. Er enig at det er ekkelt, men fjerner bare de jeg finner med litt papir. Har all mat i tette bokser, så de kommer ikke bortpå det uansett. Pass på at du har maten i tette bokser, inkludert hundefor, hiv ut søppel og vær nøye med hygienen og at det ikke ligge matrester på kjøkkenet, så skulle det ikke bli noe stort problem. En og annen kan non dukke opp for det dessverre. Dessuten vær forsiktig med radar dersom du har dyr i huset, det er ikke noe bra vherken for tobente eller firbente.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 21-05-11, 22:34   #7778
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det er framleis 21. mai og Island har byrja å spy lava igjen. Hm....

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-05-11, 00:39   #7779
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Fikk brev fra legen i går om at jeg er allergisk mot katt...
Men saken er at jeg reagerer veldig sterkt om sommeren, men ikke noe særlig resten av året...
Kan man reagere på andre ting selv om man egentlig ikke er allergisk mot det??

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 22-05-11, 00:49   #7780
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Fikk brev fra legen i går om at jeg er allergisk mot katt...
Men saken er at jeg reagerer veldig sterkt om sommeren, men ikke noe særlig resten av året...
Kan man reagere på andre ting selv om man egentlig ikke er allergisk mot det??

Ja, det kalles kryssreaksjon og er ganske normalt
Jeg er allergisk mot diverse pollen, og i sesongen kan jeg heller ikke spise jordbær, plomme, kirsebær osv, ei heller nøtter eller sjokolade med litt nøtter i.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 22-05-11, 01:11   #7781
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Ja, det kalles kryssreaksjon og er ganske normalt
Jeg er allergisk mot diverse pollen, og i sesongen kan jeg heller ikke spise jordbær, plomme, kirsebær osv, ei heller nøtter eller sjokolade med litt nøtter i.

Var det jeg syns å huske ja... Takk for svar

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 22-05-11, 10:43   #7782
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 35
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Prøver igjen jeg hehe

Noen som vet om noen butikker ala panduro, i Liverpool?
gjerne med ting som papp-papir, perler (til smykkelaging) osv osv ^^

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 22-05-11, 11:16   #7783
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

Prøver igjen jeg hehe

Noen som vet om noen butikker ala panduro, i Liverpool?
gjerne med ting som papp-papir, perler (til smykkelaging) osv osv ^^

Google is your friend?

http://www.craftysdiscountstore.co.uk/
http://www.martinscards.co.uk/
http://www.splash-art.co.uk/index.html

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-05-11, 11:18   #7784
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 35
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Wow takk skal du ha

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 22-05-11, 16:43   #7785
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Etter en kikke i siste scrapbok, så ser jeg at det er ett år siden jeg fremkalte bilder sist *måpe*
Så det sier seg selv at jeg må sende inn en hel MASSE bilder til fremkalling. Dette er en laaaaang omstendelig prosess, og midtveis så kan jeg miste alt og måtte begynne på nytt, det har hendt før. Eller jeg kan tro at alt er gått som det skal men så får jeg ingen bilder i posten. Og så har det hendt en feil i prosessen.

har noen tips til hvordan jeg på en trygg og enkel måte kan plukke ut de bildene jeg trenger ?

husker ikke om det er fotoknudsen eller leftdal jeg bruker.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 22-05-11, 17:33   #7786
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Etter en kikke i siste scrapbok, så ser jeg at det er ett år siden jeg fremkalte bilder sist *måpe*
Så det sier seg selv at jeg må sende inn en hel MASSE bilder til fremkalling. Dette er en laaaaang omstendelig prosess, og midtveis så kan jeg miste alt og måtte begynne på nytt, det har hendt før. Eller jeg kan tro at alt er gått som det skal men så får jeg ingen bilder i posten. Og så har det hendt en feil i prosessen.

har noen tips til hvordan jeg på en trygg og enkel måte kan plukke ut de bildene jeg trenger ?

husker ikke om det er fotoknudsen eller leftdal jeg bruker.

Jeg pleier å sortere ut de bildene jeg vil fremkalle på dataen. Legger kopier av de ønskede bildene i en mappe og etter jeg har fremkallt de sletter jeg mappen... Enkelt og greit. Pleier også å redigere de på dataen så slipper jeg å gjøre det på nett - mye større sjans for å miste allt arbeidet da...
Jeg vil gjerne anbefale japan photo!
Har tidliger brukt fotoknudsen, men syns kvaliteten ble MYE bedre fra japan photo. Sendte inn noen bilder jeg visste var liten oppløsning på og forventet at de skulle bli veldig kornete, men det ble de ikke Hadde tidligere sendt inn de samme bildene til fotoknudsen og der ble de ganske kornete...

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 22-05-11, 22:03   #7787
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Jeg pleier å sortere ut de bildene jeg vil fremkalle på dataen. Legger kopier av de ønskede bildene i en mappe og etter jeg har fremkallt de sletter jeg mappen... Enkelt og greit. Pleier også å redigere de på dataen så slipper jeg å gjøre det på nett - mye større sjans for å miste allt arbeidet da...
Jeg vil gjerne anbefale japan photo!
Har tidliger brukt fotoknudsen, men syns kvaliteten ble MYE bedre fra japan photo. Sendte inn noen bilder jeg visste var liten oppløsning på og forventet at de skulle bli veldig kornete, men det ble de ikke Hadde tidligere sendt inn de samme bildene til fotoknudsen og der ble de ganske kornete...

takk for svar :-) Å legge kopi i en egen mappe var lurt, for da slipper jeg å miste noe midtveis.

jeg har jo liggende orginalbildene, og det er jo disse jeg sender inn - men ofte har jeg allerede redigert og klippet ut motiver jeg bruker på hjemmesiden min, men vet ikke om disse bildene er av god nok kvalitet til å sende inn til fremkalling. kanskje jeg skulle prøve.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 23-05-11, 15:47   #7788
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

takk for svar :-) Å legge kopi i en egen mappe var lurt, for da slipper jeg å miste noe midtveis.

jeg har jo liggende orginalbildene, og det er jo disse jeg sender inn - men ofte har jeg allerede redigert og klippet ut motiver jeg bruker på hjemmesiden min, men vet ikke om disse bildene er av god nok kvalitet til å sende inn til fremkalling. kanskje jeg skulle prøve.

Du får gjerne en beskjed på nettsidene når du bestille bildene om hvordan kvaliteten på bildene er

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 23-05-11, 23:22   #7789
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 40
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Avocadoolje skal liksom smake så lite... Min kaldpressede avocadoolje smaker mye... Har den harsknet kanskje? Den har ikke gått ut på dato og har blitt lagret i romtemperatur og mørkt som det står på flasken.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 23-05-11, 23:27   #7790
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Å! Jeg vet ikke, men jeg lurer på det samme når det gjelder Cocosaen min ... akkurat samme situasjon, lenge til den går ut på dato og har stått mørkt og i romtemperatur. Synes ikke den var noe god da jeg skulle bruke den i helga, men vet ikke om det bare er fordi det er lenge siden jeg har smakt Cocosa og er avvent smaken ... Er visst egentlig ikke så glad i mye kokossmak jeg, liker f eks ikke kokoskakao ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 23-05-11, 23:30   #7791
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

... men jeg husker en gang jeg hadde en omega 3 jeg var sikker på var harsk, jeg klagde til og med til nettbutikken, men gadd ikke begynne å styre med å sende den inn, så jeg prøvde igjen noen dager seinere - og da var den helt fin

Så kanskje det er mer det at noen dager smaker ting sterkere eller annerledes. F eks før mensen, kanskje ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 24-05-11, 16:59   #7792
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Mamma og pappa feirer 150 årsdag til sommeren. Jeg har for første gang i hele mitt utmerkede gode liv forfattet en tale... Kommer også til å bli siste gang jeg gjør det... Alle vet at jeg hater taler etc. Og i allefall vet de at jeg hater å ta ordet i en forsamling. Grunnen til at jeg lager tale og skal fremføre den er at jeg har brukt ganske mye tid på svigermor de siste årene. Hun er dement. Mamma og pappa har ikke vært i nærheten av å få samme oppmerksomhet fra meg. Vet at de kanskje ikke trenger det, men JEG skulle ønske at jeg hadde mulighet til å gi dem like mye av min tid som det svigermor får. Men slik er det ikke. Så derfor. Tror dere at de vil forstå "tegninga" når jeg som er imot alt av taler skal holde en selvlaget tale for dem på dagen deres??

Det blir MYE personlig i den talen...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 25-05-11, 17:32   #7793
Pøsh
Seniormedlem
 
Pøsh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Akershus
Alder: 46
Innlegg: 738
Pøsh er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det tror jeg absolutt!


Jeg lurer på hvorfor løvetann er så vanskelig å bli kvitt.

__________________
Min journal

Pøsh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 25-05-11, 17:34   #7794
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Pøsh, her.

Jeg lurer på hvorfor løvetann er så vanskelig å bli kvitt.

Prøvd denne? Veldig effektiv og drøy.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 25-05-11, 17:39   #7795
Pøsh
Seniormedlem
 
Pøsh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Akershus
Alder: 46
Innlegg: 738
Pøsh er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Den har jeg. Har tydeligvis litt problemer med å treffe midt på blomsten, det er så mange av dem. Har ikke skjedd stort etter å ha tatt en runde med den, men vurderer en til i morgen. Vet du hvor hyppig man kan bruke den?

__________________
Min journal

Pøsh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 25-05-11, 17:47   #7796
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg bare pøser på jeg, ettersom den også inneholder gjødsel som får fram det som er igjen av gress.

Vær spandabel i posjoneringen.

Man får et par artige kratere her og der, men de er borte i løpet av sommeren når gresset har frødd seg

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 25-05-11, 18:25   #7797
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Pøsh, her.

Den har jeg. Har tydeligvis litt problemer med å treffe midt på blomsten, det er så mange av dem. Har ikke skjedd stort etter å ha tatt en runde med den, men vurderer en til i morgen. Vet du hvor hyppig man kan bruke den?

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Jeg bare pøser på jeg, ettersom den også inneholder gjødsel som får fram det som er igjen av gress.

Vær spandabel i posjoneringen.

Man får et par artige kratere her og der, men de er borte i løpet av sommeren når gresset har frødd seg

Har brukt denne jeg! Den er megaeffektiv, MEN den skal brukes helst før blomstringa av løvetanna... Så klipp plenen kort. La løvetanna vokse til igjen og ha plenrensen rett i planten FØR blomstring!

Funker som fy det.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 25-05-11, 18:39   #7798
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Men slik er det ikke. Så derfor. Tror dere at de vil forstå "tegninga" når jeg som er imot alt av taler skal holde en selvlaget tale for dem på dagen deres??

Det blir MYE personlig i den talen...

Det tror jeg helt sikkert! Og de blir sikkert rørte over en sånn trivelig og personlig tale. Og de bør være stolte over å ha en slik datter som deg!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 25-05-11, 20:44   #7799
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

så det er nok lurt å unngå når man sliter med energinivået uansett. Men det er ikke alltid så lett, nei!

Bli gravid, det funker!
Forøvrig merker jeg at jeg får mindre og mindre lyst til å drikke alkohol ever again jo lenger jeg går uten. Har hatt lange avholdsperioder før også, og må si at etterhvert blir man ganske flau over å se og høre på alle som "må" ha seg en utepils eller et glass vin for enhver pris. Alkohol er jo gift for kroppen, så uansett hvordan man vrir og vender på det MÅ man ikke tylle i seg giftstoffer. Enten man er frisk eller syk.

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Huff, er det noen som vet hvor disse ekle små billene inni huset kommer fra?

Nei, men hvis noen finner det ut vil jeg gjerne vite det! Satt en jævel i en av de dype tallerknene her i dag! (og ikke den øverste i stabelen)
På den andre sida har jeg vært i syden og sett kakkerlakker på str med hundevalper siste uka, så jeg burde kanskje være glad til at det bare er småbiller....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-05-11, 20:49   #7800
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei alle sammen!

Jeg har nettopp kjøpt Graddost, det står at det er 38g fett per 100g. Jeg er litt håpløs og lurer på det er en god fettkilde? 38g er ganske mye, er det ikke?

__________________
Dogs like bones, men like meat.
Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no