Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 29-05-11, 14:59   #7826
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

klær er tollpliktige. mener det er rundt 15%

edit: glem det, er jo ikke et plagg det der, så bare sånn ut ved første øyeblikk


Hehehe lese alt vøttø, tollsats på klær er forøvrig 10,7% eller mindre. Kommer litt ann på hva det er

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 29-05-11, 18:46   #7827
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Lymfedrenasje

Noen her som har prøvd lymfedrenasje??

Omtrent hver gang jeg er hos manuellputten begynner jeg å "lekke". Ikke sånn glufselekking , men det pipler vann utav hodet, nakken og ryggen. Benken jeg ligger på blir klissvåt. Dette er litt småpinlig siden jeg normalt ikke lekker på dette viset og har fleipet det bort mange ganger. Men nå sist spurte jeg om den massasjen han gav meg kunne ligne på lymfedrenasjemassasje siden jeg skvettet sånn. Det bekreftet han.

Det jeg lurer på er; er det han gjør NOK eller kan jeg piple enda mer? Jeg har alltid mye "vann i kroppen" selv om vannmengden i kroppen min er under normalen. Vil så gjerne ha bort denne stinnfølelsen UTEN å bruke vanndrivende.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 29-05-11, 19:36   #7828
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Nå har jeg lest på toll og avgiftsregler så jeg er helt tørr i øynene
men finner ikke helt utav dette her.

Jeg har tenkt til å bestille meg en sy/sømbyste fra UK, noe a la denne:


Vet jo selvfølgelig at jeg må betale 25% moms, men der det noen som vet om denne er toll/avgiftspliktig? Har sendt mail til Tollvesenet, men får jo aldri svar.

Dette er ikke helt hva du spør etter, men. Jeg har en slik, den er kjøpt hos stoff og stil, de har jo nettside som det kan bestilles fra. Om den fortsatt er i salg, da. (stoffogstil.no)

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 29-05-11, 19:59   #7829
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Dette er ikke helt hva du spør etter, men. Jeg har en slik, den er kjøpt hos stoff og stil, de har jo nettside som det kan bestilles fra. Om den fortsatt er i salg, da. (stoffogstil.no)

Jeg vil ha en som er litt (faktiks myyye ) bedre enn den fra stoff og stil, den duger ikke noe særlig til det jeg holder på med. Dersom jeg bestiller fra utlandet kan jeg få en som er atskillig bedre, både i bruk og kvalitet til omtrent samme prisen, forutsatt at jeg bare må betale moms da. Tilsvarende kvalitet som jeg er ute etter har jeg faktisk ikke klart å finne her i landet.

Så jeg lurer fortsatt på om det er toll/avgifter utenom momsen på en slik.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 29-05-11, 23:07   #7830
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan en alkoholiker leve på ketolyse eller generell lavkarbo slik det skal utføres? Da tenker jeg å fortsatt være alkoholiker..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 29-05-11, 23:30   #7831
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Kan en alkoholiker leve på ketolyse eller generell lavkarbo slik det skal utføres? Da tenker jeg å fortsatt være alkoholiker..

Kan jo leve på og får jo i seg en del næring - men det blir vel ikke forbrent særlig med kroppsfett så lenge det er alkohol i blodet vil jeg anta? Men ofte spiser ikke alkoholikere særlig mye mat da - ikke alle ihvertfall.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 31-05-11, 13:15   #7832
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen her som har prøvd akupunktur på rompeballene??

Jeg var hos putten min i dag. Sist jeg var hos ham satte han nåler langs ryggsøyla. Det gav veldig gode resultater. Jeg ba ham i dag sjekke beina mine siden jeg ikke klarer mer en knapt ett minutt på ellipsemaskina før melkesyra gjør det uutholdelig å fortsette.

Ikke bare ryggen min som er forknytt; rompa og lårene er også helt forknytte kunne han fortelle. Han masserte rompa mi en stund , men jeg tror kanskje nåler virker noe mindre erotisk på meg (mannen er jo knallkjekk ). For å massere selv hjemme fikk jeg beskjed om å sitte på en tennisball mens jeg ruller frem og tilbake over den.. Foretrekker nåler.

SÅ derfor, kan noen fortelle meg om sine erfaringer med akupunktur i skinkene??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 31-05-11, 15:48   #7833
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Og såååå kom det som jeg egentlig har ventet på..

Minstepoden vil kalle sambo for pappa, eller noe i den dur siden faren ikke fungerer som pappa. Jeg har nettopp snakket med sambos ekte sønn og han sa det var ok at stebroren kalte faren sin for pappa.. Bør jeg finne på et annet navn, eller er det ok å kalle stefar for pappa??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 31-05-11, 15:50   #7834
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Bør jeg finne på et annet navn

Jeg ville latt de to ta en prat om det jeg, og finne hva som er naturlig mellom dem. (Det så jeg nemlig Jesper Juul råde noen til i lignende situasjon )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-05-11, 15:51   #7835
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg synes det er flott om sønnen din vil kalle ham for pappa, for en tillitsforklaring! Og så lenge det er ok med hans biologiske sønn så fnnes det vel ingen anleding å nekte ham det?

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes
Gammel 31-05-11, 15:53   #7836
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg ville latt de to ta en prat om det jeg, og finne hva som er naturlig mellom dem. (Det så jeg nemlig Jesper Juul råde noen til i lignende situasjon )

Må sjekke siden jeg er fan av Juul...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 31-05-11, 16:04   #7837
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Husker ikke hvor jeg leste det, artikkelen kan ha vært eldgammel. men det handlet om noe sånt som at sønnen hadde dårlig forhold til bilogisk far, og fant seg godt tilrette med stefar. Moren var usikker på hvor mye hun skulle engasjere seg i forholdet dem i mellom. Og hvor nære de burde bli uten at barnet "glemte" sin egen far. Rådet var å la dem snakke samme og finne "sin greie" uten å styre dem. Og det syns jeg egentlig var et ganske godt råd, derfor det festet seg

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-05-11, 17:48   #7838
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan man spiste en boks makrell i tomat som er merket "Best før 14. Mars"? Inget årstall, men den er i alle fall kjøpt i år.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 31-05-11, 17:50   #7839
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Står det mars med bokstaver? Hvis det står 03, så kan det hende det menes mars 2014 Det har jeg opplevd på andre varer før hvertfall.

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat!
Gammel 31-05-11, 18:11   #7840
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

Står det mars med bokstaver? Hvis det står 03, så kan det hende det menes mars 2014 Det har jeg opplevd på andre varer før hvertfall.

Kikket en gang til, og det er nok Mars 2014 som er ment ja. Hvorfor kan de ikke skrive det så jeg slipper å tulle? :P

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 31-05-11, 19:13   #7841
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Dere som har diabetes 1;
Jeg er fremdeles i remisjon, dvs jeg har enda noe produksjon av insulin.
Den siste uka har blodsukkeret mitt hele tiden vært høyere enn vanlig, og jeg har derfor måtte øke insulinmengden.
Det jeg lurer på er enkelt og greitt om dette betyr at bukspyttkjertelen min begynner å ta kvelden? Skjer det sånn plutselig, eller går det sakte og sikkert nedover med den?
Jeg spiser helt vanlig (ca 30-40 karber pr dag) og har ikke blitt syk eller noe.....

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 31-05-11, 19:34   #7842
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Og såååå kom det som jeg egentlig har ventet på..

Minstepoden vil kalle sambo for pappa, eller noe i den dur siden faren ikke fungerer som pappa. Jeg har nettopp snakket med sambos ekte sønn og han sa det var ok at stebroren kalte faren sin for pappa.. Bør jeg finne på et annet navn, eller er det ok å kalle stefar for pappa??

Siden det er greit for stefar og hans sønn så ser jeg ikke problemet. Syns egentlig det er flott at sønnen din vil det, og da må det vel nesten være opp til han. Jeg vet dessverre av egen erfaring at ikke blod alltid er tykkere enn vann. Foreldre er de som stiller opp, og da er det kanskje naturlig at barna kaller de "mamma" eller "pappa" uavhengig av at det er biologisk riktig.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 31-05-11, 19:40   #7843
Pøsh
Seniormedlem
 
Pøsh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Akershus
Alder: 45
Innlegg: 738
Pøsh er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg er litt sær på det der og ville ikke latt sønnen min kalle en annen for pappa.
Fordi han ikke er pappa, selv om han fungerer som en, og fordi det blir knyttet sterke bånd og man vet ikke hva som skjer i fremtiden. F eks brudd i forholdet.

__________________
Min journal

Pøsh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 31-05-11, 20:01   #7844
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg er uenig med siste taler.

Å fungere som pappa er mye viktigere enn å bidra med noen sædceller på begynnelsen. Dersom bio-pappa ikke klarer å fylle funksjonen så skal det være hans tap, ikke noen andres.
Man lager den familien man kan få til.

At gutten selv ønsker å kalle sin primære farsfigur for pappa, betyr jo at han ønsker seg den pappaen han har.

Og jeg er dobbelt skilsmissebarn og har veldig moderne familie. Ikke alle er blodslekt, men man kan ligne for det...

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 31-05-11, 22:52   #7845
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Og såååå kom det som jeg egentlig har ventet på..

Minstepoden vil kalle sambo for pappa, eller noe i den dur siden faren ikke fungerer som pappa. Jeg har nettopp snakket med sambos ekte sønn og han sa det var ok at stebroren kalte faren sin for pappa.. Bør jeg finne på et annet navn, eller er det ok å kalle stefar for pappa??


Vi har litt "dine og mine" barn her, og mellomste som er sønn av min svigersønn, kaller min mor for oldemor, siden vårt biologiske barnebarn gjør det. De to har ett barn hver og ett (helt nytt) sammen, og de kaller ste-mor/far med navn.
Min mor var forøvrig "mormor" til alle ungene i gata der jeg bodde med mine barn, og selv er jeg ekstra mamma til flere ungdommer. Slike jeg har kjent siden de var små. mamma2 kaller de meg ♥

La ungen gjøre som han føler for, så lenge det er greit for dere andre. Dere kan jo kalle biologisk far for far, så er det et skille

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 01-06-11, 07:03   #7846
Beatrixie
Medlem
 
Beatrixie sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 137
Beatrixie er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Og såååå kom det som jeg egentlig har ventet på..

Minstepoden vil kalle sambo for pappa, eller noe i den dur siden faren ikke fungerer som pappa. Jeg har nettopp snakket med sambos ekte sønn og han sa det var ok at stebroren kalte faren sin for pappa.. Bør jeg finne på et annet navn, eller er det ok å kalle stefar for pappa??

Min personlige mening er at om barnet har en far, så blir det rart å skulle kalle en annen mann for pappa.
En venninne som mistet pappaen sin som 6 åring kalte stefaren sin for "papsen", noe jeg synes er litt søtt.
Hvor gammelt er barnet ditt?

__________________
Totalt vekttap




Delmål


Beatrixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Ketolyse
Gammel 01-06-11, 17:08   #7847
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Noen her som har prøvd akupunktur på rompeballene??

Jeg var hos putten min i dag. Sist jeg var hos ham satte han nåler langs ryggsøyla. Det gav veldig gode resultater. Jeg ba ham i dag sjekke beina mine siden jeg ikke klarer mer en knapt ett minutt på ellipsemaskina før melkesyra gjør det uutholdelig å fortsette.

Ikke bare ryggen min som er forknytt; rompa og lårene er også helt forknytte kunne han fortelle. Han masserte rompa mi en stund , men jeg tror kanskje nåler virker noe mindre erotisk på meg (mannen er jo knallkjekk ). For å massere selv hjemme fikk jeg beskjed om å sitte på en tennisball mens jeg ruller frem og tilbake over den.. Foretrekker nåler.

SÅ derfor, kan noen fortelle meg om sine erfaringer med akupunktur i skinkene??

Ingen som kan svare meg på denne?? Jeg skal jo dit i morgen!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 01-06-11, 17:10   #7848
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Ingen som kan svare meg på denne?? Jeg skal jo dit i morgen!

Hadde gått for massasjen, jeg

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt
Gammel 01-06-11, 17:11   #7849
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Beatrixie, her.

Min personlige mening er at om barnet har en far, så blir det rart å skulle kalle en annen mann for pappa.
En venninne som mistet pappaen sin som 6 åring kalte stefaren sin for "papsen", noe jeg synes er litt søtt.
Hvor gammelt er barnet ditt?

Poden er 14 år. Han har så sårt savnet å ha en å kalle pappa som han kunne være glad i. Ekte pappan bryr seg utrolig lite og ungene har begynt å miste denne medfødte lojaliteten, så jeg mener at den som bryr seg kan få den hederstittelen selv om det er stepappa.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 01-06-11, 17:43   #7850
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Poden er 14 år. Han har så sårt savnet å ha en å kalle pappa som han kunne være glad i. Ekte pappan bryr seg utrolig lite og ungene har begynt å miste denne medfødte lojaliteten, så jeg mener at den som bryr seg kan få den hederstittelen selv om det er stepappa.

Ja, absolutt! Det er sønnen din som kom med ønsket om å kalle stepappaen for pappa, ikke stepappaen. Jeg synes sønnen din skal få velge selv hvem han vil kalle pappa.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no