Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 10-06-11, 17:12   #8026
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Arg, fortsatt ikke noen penger inn på konto.
Problemet ligger visst nok hos BBS.

Jeg har fått mine. Fikk de kl 14.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 10-06-11, 17:13   #8027
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Arg, fortsatt ikke noen penger inn på konto.
Problemet ligger visst nok hos BBS.

Hvis de sendte de i dag så kommer de nok ikke fram før i morgen. Jeg tror du har de til i morgen tidlig i såfall.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 10-06-11, 17:14   #8028
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Noen her inne som kjenner til Raynaud's syndrom?
Var hos legen i dag og hun mente det hørtes ut som jeg hadde dette, men jeg har aldri hørt om denne sykdommen før, og lurer på om noen vet noe og kan opplyse meg litt.......

Hadde det når jeg ammet, men bare på the breasteses da. Vondt som faen.....

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 10-06-11, 17:16   #8029
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Vel, mine hender er iallefall ikke så ille som disse bildene. Periodevis blir de sånn gulhvite som bildet øverst til høyre, og så blir det en slik prikkende nummen følelse...... Men da skjønner jeg litt mer hvorfor hun absolutt vil henvise meg til revmatolog.
Ja, ja, var det ikke nok med astma, allergi, psoriasis, lavt stoffskifte, knutestruma, Hashimoto og diabetes 1

Huff.. så uheldig!
Veldig sært det der med likfingre.. er det noe man kan gjøre med det?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 10-06-11, 17:28   #8030
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg aner ikke.
Fortalte legen om hendene mine som oppfører seg rart, spesielt når jeg går tur av en eller annen grunn.
Hun sa det hørtes ut som Raynauds syndrom og ville henvise meg til revmatolog. Utover det er jeg helt blank.....

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 10-06-11, 17:31   #8031
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg aner ikke.
Fortalte legen om hendene mine som oppfører seg rart, spesielt når jeg går tur av en eller annen grunn.
Hun sa det hørtes ut som Raynauds syndrom og ville henvise meg til revmatolog. Utover det er jeg helt blank.....

hmm fingrene mine prikker noe enormt når jeg trener også, samme med overarmene mine, nesten sånn at jeg mistenker at noe er fryktelig galt med hjertet eller noe sånt, men har faktisk aldri sett på hendene mine når de er sånn så jeg vet ikke om de forandrer seg eller ikke.. skummelt. Bra du blir henvist i såfall, og får oppfølging! Mange leger hadde nok blåst i det og ikke trodd det var noe galt..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 10-06-11, 17:34   #8032
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg har fått mine. Fikk de kl 14.

Åååh, dæng, håper mine kommer snart, altså. Ikke i morgen, da. For da er det lørdag, men i tilfelle på tirsdag, ettersom mandag er helligdag.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 10-06-11, 18:04   #8033
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Telenor har problemer og, så det kan hende det er sms'n som ikke kommer frem. Sjekk bankkto.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 10-06-11, 18:08   #8034
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Åååh, dæng, håper mine kommer snart, altså. Ikke i morgen, da. For da er det lørdag, men i tilfelle på tirsdag, ettersom mandag er helligdag.

Ja selvsagt, gikk litt raskt i svingene her tirsdag, ikke i morgen.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 10-06-11, 18:57   #8035
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Telenor har problemer og, så det kan hende det er sms'n som ikke kommer frem. Sjekk bankkto.

Jeg hadde faktisk fått inn penger nå, men jeg har jo ikke Telenor, jeg har Tele2, og så vidt jeg vet bruker de nettet til Netcom.
Men hurra, i alle fall! Vel, etter betalte regninger så er det fortsatt bare lommerusk på konto.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 10-06-11, 20:24   #8036
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kanskje BBS bruker Telenor

Kjekt å få betalt regninger da. Har jeg gjort i dag og...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 10-06-11, 22:13   #8037
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Vel, mine hender er iallefall ikke så ille som disse bildene. Periodevis blir de sånn gulhvite som bildet øverst til høyre, og så blir det en slik prikkende nummen følelse...... Men da skjønner jeg litt mer hvorfor hun absolutt vil henvise meg til revmatolog.
Ja, ja, var det ikke nok med astma, allergi, psoriasis, lavt stoffskifte, knutestruma, Hashimoto og diabetes 1

Jeg har Raynauds. I tillegg til astma, allergier i hytt og gevær (inkl. kulde og varme), atopisk eksem og hypermobile ledd. Rett og slett satt sammen feil. :P

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 10-06-11, 22:49   #8038
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er feilvare jeg og. Desverre ingen garantier og reservedeler å få tak i. Men har det heldigvis ikke altfor gæli, er mest irriterende. Dia2, hypermobil, lymfeødem, albue ute av ledd og derfor muskel og skjelettvridning, og muligens forskjøvet søvnfasesyndrom

Men jeg skulle ønske jeg fikk vite hva disse ekstremt kløende merkene jeg har for tiden er. Hudlegen sa det ikke var allergi, ikke smittsomt, ikke insektstikk og ikke farlig. Men hva kan det være da, da?
(hadde selvfølgelig ikke aktive utbrudd akkurat den dagen jeg var hos lege...)

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 10-06-11, 22:54   #8039
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 40
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

Men jeg skulle ønske jeg fikk vite hva disse ekstremt kløende merkene jeg har for tiden er. Hudlegen sa det ikke var allergi, ikke smittsomt, ikke insektstikk og ikke farlig. Men hva kan det være da, da?
(hadde selvfølgelig ikke aktive utbrudd akkurat den dagen jeg var hos lege...)

Elveblest?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 10-06-11, 22:58   #8040
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

eller helvetesild?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 10-06-11, 22:59   #8041
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Elveblest?

nei, ikke så store utslett.. og har hatt det i snart 5 uker. utbrudd som varer noen dager før det roer seg. noen ganger kommer det nye utbrudd før de gamle har gitt seg, andre ganger kan jeg være nesten symptomfri i et par dager før et nytt utbrudd kommer. noen ganger klør det så ille at jeg våkner midt på natta av at det klør.
Jeg har forøvrig gått på zyrtec i over en uke uten at det hjalp i det hele tatt, og elveblest er en allergisk reaksjon.

ikke verdens beste bilde, men det ser sånn ca sånn ut. mest utbrudd på leggene, men også på lårene, overarm, mage, rygg og hofte.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 10-06-11, 23:01   #8042
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Får du blemmer i det hele tatt eller er det bare rødt og irritert? er det rødt fordi du har klødd eller var det sånn til å begynne med?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 10-06-11, 23:01   #8043
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

nei, ikke så store utslett.. og har hatt det i snart 5 uker. utbrudd som varer noen dager før det roer seg. noen ganger kommer det nye utbrudd før de gamle har gitt seg, andre ganger kan jeg være nesten symptomfri i et par dager før et nytt utbrudd kommer. noen ganger klør det så ille at jeg våkner midt på natta av at det klør.
Jeg har forøvrig gått på zyrtec i over en uke uten at det hjalp i det hele tatt, og elveblest er en allergisk reaksjon.

ikke verdens beste bilde, men det ser sånn ca sånn ut. mest utbrudd på leggene, men også på lårene, overarm, mage, rygg og hofte.

Ta mange bilder og be om henvisning til hudlege?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 10-06-11, 23:05   #8044
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

det hender en sjelden gang at det blir en liten veskefylt blemme, men som regel ikke. er opphovnet og rødt. midten blir hvit hvis du trykker på det.

og nerthus, jeg var hos hudlege på mandag. han vet ikke hva det er, bare hva det ikke er
de tok 4 glass med blodprøver, men jeg får jo bare svar hvis det er noe unormalt. men jeg fikk dermovat for kløen da. men den skal brukes maks en gang om dagen, svineriet.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 10-06-11, 23:09   #8045
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Merkelig sak - men er man ikke A4 så er man ikke A4

Håpe du finner utav det, pyton med kløende utslett - ihvertfall når man ikke vet hvor de kommer fra!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 10-06-11, 23:12   #8046
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kommer da blemmene i grupper sånn som DETTE eller som DETTE ?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 10-06-11, 23:14   #8047
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

ingen av delene. bare en bitteliten veskeblemme i midten av et rødt hovent område. de fleste merkene er på størrelse med kronestykker, av og til får jeg noen digre som femmere eller større.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 10-06-11, 23:16   #8048
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har hørt om det der før, og jeg har det på tunga hva det kan være, men jeg kommer ikke på det. Men da virker det ikke som om det er helvetesild i såfall, ikke elveblest heller.
Kan ikke Kitt komme innom med sykepleier skillsene sine da? Mulig hun har peiling eller noen bedre teorier.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 10-06-11, 23:20   #8049
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Synes dette ser ut som sopp.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 10-06-11, 23:31   #8050
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Jeg har hørt om det der før, og jeg har det på tunga hva det kan være, men jeg kommer ikke på det. Men da virker det ikke som om det er helvetesild i såfall, ikke elveblest heller.
Kan ikke Kitt komme innom med sykepleier skillsene sine da? Mulig hun har peiling eller noen bedre teorier.

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Synes dette ser ut som sopp.

Takk for tillitten!
Kunne ha vært enig med Ignite om det ikke hadde vært for at hudlegen ikke visste hva det var! Han bør be om å få igjen skolepengene sine om han ikke kjenner igjen sopp eller ringorm!
Men han sa også at det ikke var allergi, jeg er ikke så sikker. Naboen fikk nettopp diagnosen cøliaki og samtidig svar på hvorfor hun har klødd seg til blods i årevis. Er jo ikke direkte allergi, men det kommer jo av noe man ikke tåler likevel!

Sanney, det kan ikke ha sammenheng med lymfeødem og opphopning av giftstoffer?
Da er i hvert fall ikke hudlegen rette instans!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 6 (0 medlemmer 6 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no