Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1000 tråden!!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 18-11-04, 17:20   #851
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Gode råd

-Jeg sender dette til deg, for det har definitivt fungert for meg...
og på denne tiden av året kan vi alle trenge litt....ro !!
Ved å følge de enkle rådene jeg leste i en artikkel, har jeg endelig fått
en indre ro.

Artikkelen sier:

Måten å oppnå indre ro på, er å gjøre ferdig alle tingene du har påbegynt.

Så, jeg så meg rundt i huset for å se alt jeg hadde påbegynt og ikke gjort ferdig......
Og før jeg kom på jobben i dag morges, hadde jeg tatt resten av en
rødvinsflaske, en hvitvinsflaske, Baileys`n, Kahlua`en, resten av pakken med paracet, valium`en og en boks med sjokolade.

Du aner ikke hvor forbaska bra jeg føler meg.....

Ha en fin dag!!!!

"Snille" jenter får ingenting....

Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 18-11-04, 21:16   #852
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Oj da, Musti!

Lurer på hva slags kuppelhue du får i morgen. Og da har du vel ikke noe igjen som du kan døyve det med heller - eller kanskje du har noe som ikke var påbegynt.

Det blei ikke nok det gitt så da får vi dra det ut litt mot slutten her da så ingen kommer å sletter meg. Ja det er kanskje ingen som gidder følge med lenger å telle og slette og sånn men.

Gammel 18-11-04, 22:59   #853
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Åjoda, det er det! Går gjennom med jevne mellomrom og sjekker Gøy er det også! Så det så! Vi er ikke langt unna målet nå! Klarer vi å komme i mål til før det nye året begynner dere?
For å sitere min sønn og en viss mr. Bob: Klart vi kan!

(jeg har vel femti ord jeg nå? Er det noen som teller? )
Ha en flott kveld da allesammen!

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 18-11-04, 23:10   #854
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

tjoooblings!

Jeg tror faktisk aldri at jeg har skrevet i denne tråden her jeg, så da er det vel jammen meg på tide. Ikveld tror jeg at jeg begynner å bli syk, slik som kollektiv-samboer pluss kjæresten min er. Feberen sniker seg innpå, hodet føles som en liten søt trykk-koker, med lokk over ørene - suuuuus, suuuuuus...

C-vitaminer er tingen!

Gammel 18-11-04, 23:26   #855
ElinGH
Medlem

ElinGH sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 46
ElinGH er en juvelElinGH er en juvelElinGH er en juvel

Hiver meg på 1000 tråden! Tenkte jeg skulle fortelle alle sammen at i dag har jeg fuget for første gang og det ble kjempefint! Jeg er så stolt!

Vi skal ha inn en peisovn i stua og min far var her for litt siden og bygde et lite fundament på ca 10 cm, som han la fliser på. Men han rakk altså ikke å fuge! Så det har jeg gjort i dag. Etter gode instruksjoner, naturligvis og en telefon underveis!!

www.overvektig.net
En uavhengig nettside laget for og av overvektige som ønsker å gå ned i vekt.

ElinGH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert - snart atkins
Gammel 22-11-04, 13:29   #856
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Den gode fe.....

En fe sa til et gift par: "Fordi dere har vært slikt et eksemplarisk gift

par i 35 år, skal jeg oppfylle hvert deres ønske.

"Jeg vil reise verden rundt med min kjære mann", sa kona. Feen viftet med

tryllestaven sin og ABRAKADABRA så dukket to billetter opp I hendene hennes.

Nå var det mannen sin tur. Han tenkte seg litt om og sa: "Nå er denne

stunden romantisk, men en sjanse som dette dukker bare opp en gang i livet.

Så..... beklager elskling, men mitt ønske er å ha en kone som er 30 år yngre

enn meg."

Kona var ordentlig skuffet, men et ønske er et ønske.

Feen viftet med staven sin igjen og........ ABRAKADABRA! ... Plutselig var

mannen 90 år gammel.

Menn er kanskje noen drittsekker, men feer er ..........kvinnfolk!

Gammel 22-11-04, 13:45   #857
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Guro, du er vel en liten engel. Nå reddet du dagen min...igjen. Akkurat hva jeg kunne trenge å høre i dag

Denne ble sporenstreks skrevet ut, for jeg skal snart på den årlige festen med gamle kjente. I år er det 20 års jubileum.

Alle må avlevere noen fine ord i løpet av kvelden i form av en virkelig god vits eller noe annet som kan muntre 20-24 lattermilde festdeltagere, som trenger noe å skåle for

Og har noen en god vits eller drikkevise på lager...så er vel dette tråden for Livets lyse sider

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 22-11-04, 15:53   #858
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Guro: DEN var bare helt fortreffelig!!! Digger sånne kloke morsomme vitser!!

Tenkte jeg måtte bidra litt til t usen tråden når jeg er innom som snarest. Egentlig sitter jeg å lager jule kort, men det er greit av og til å skrive ned hvor mye man har gått ned, før man går ned igjen i hobbyrommet og fortsetter med dagens produksjon. Imens venter jeg også på gubben i huset som har den flotte oppgaven foran seg å måke hele oppkjørselen. For DET gidder jeg ikke risikere ryggen min på. Ære være mannen sier jeg! Hva skulle man gjort uten han når snøen kom!! Og som vanlig er det totalt snøkaos på veiene på østlandet i dag. Østlendinger må jo være en egen rase tror jeg. Men litt mindre IQ enn andre. For det skjer jo det samme hver bidige gang snøen kommer. Alle står å stirrer opp mot himmelen og lurer på hva det hvite som daler ned er for noe. Alle panikk-skifter dekk. Akkurat som det ikke har vært tid til det før. Og måkebilene, kommunene... ja, de er akkurat like sjokkerte og handlingslammede som de pleier å være. Ingenting blir måkt, f ullt kaos. Måkebilene bryter sammen.
Har ennå ikke fått måkt veien foran husene her. Så kanskje vi snør inne snart. Da får dere sende ut letemannskaper en gang om noen måneder. For jeg har harryhandlet mat nok til å vare noen måneder. Men etter det er jeg redd det kan bli litt magert her.

Snøhulehilsner fra meg

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 22-11-04, 16:31   #859
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

snø-bi-dø

Østlendinger ER en egen rase.. Selv er jeg halvt østerdøling og halvt finnmarking (same )- en aldri så liten hybrid! Men trives med det, altså! Litt av kvart er fint

Snø er snø, og vinter er vinter... og JA, den kommer hvert år. Rundt november en gang. Og det ER ikke lurt å kjøre med sommerdekk da, du KAN komme til å kjøre ut, liksom.. Jeje. Jeg håper jeg blir lurere når jeg engang får bil (først førerkort.. første kjøretime i desember forresten, YESS jeg ble med på den gamle ordningen..)..

Nå skal jeg ut i været med sykkelen min, og krysser fingrene for at DE "sommerdekkene" holder. Jeg funderer på å årne meg piggdekk, men vet ikke hvor mye det koster og om det er styr og sånt. Hvis noen vet hvor mye piggdekk til sykler koster, så er det bare å si fra altså!

Nå må jeg kjappis ut før det blir helt mørkt..

So long, helsefriker!

(Ikke slemt ment, artig ment, altså!)

Gammel 22-11-04, 20:53   #860
ElinGH
Medlem

ElinGH sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
ElinGH er en juvelElinGH er en juvelElinGH er en juvel

Nå sitter jeg foran den nye peisen vår og koser meg! Den står på fliser (som jeg fuget tidligere i uka), i et hjørne av stua! Du og du så deilig og koselig det er! Jeg og samboeren har satt lenestolene ved ovnen og sitter med hver vår bærbare i fanget! Deilig med trådløst nettverk også!! Ganske så fint å sitte med bærbar PC i fanget, foran peisen!! Ha en fin novemberkveld alle sammen!

E.

www.overvektig.net
En uavhengig nettside laget for og av overvektige som ønsker å gå ned i vekt.

ElinGH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert - snart atkins
Gammel 23-11-04, 10:40   #861
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Prinsesse Alexia og Barie nr. femmillionerfemhundreogtrettien

Jeg lå litt i sengen i dag tidlig med lillemor på to ved siden av meg mens vi ventet på å våkne helt. Vi hadde slått på tv'n så hun skulle få med seg barne-morgen-tv. Og jeg blir helt oppgitt jeg. Nå øser de ut med reklame for all verdens shit som ungene skal ønske seg. Det er jo ingen grenser jo!!! SÅÅÅÅÅÅÅ utrolig mye teit det går an å produsere og selge før jul da!! Nå kommer da Barbie i versjon nr. firemillionerfemhundreogtrettien eller noe slikt. Som snurrer rundt når du holder henne på hodet. Og babydukket som er en prinsesse og som lyser opp med lyselektroder når hun er prinsesse.... Så det er valgfritt altså. Enten så er man prinsesse eller så er man ikke sier jeg... Jeg spyr av alt det ubrukelige dritten som blir produsert og forsøkt solgt. Og de verste er at folk går fem på. For hva skal foreldre, tanter og besteforeldre gjøre da... når de bortskjemte drittungene allerede har alle leker på hele jorden? Jeg håper det finnes noen fornuftige mennesker igjen har på jorden som klarer å finne på gode alternativer. Hva med å fjernadoptere en søster eller bror til ungen i stedet? Lære ungene noe om ordentlige verdier?
Nei, jeg blir skikkelig oppgitt jeg.

Gammel 23-11-04, 12:32   #862
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av guro

Jeg er også enig med Carbokiller. Men vi er i 1000-tråden nå, Lise - Hva skjer nå'a?

Kopier og lim det inn i journalen til Carbokiller før dere blir slettet av mafia'n.....Jeg skrev i journalen hennes isteden Og skriver jeg litt til så blir jeg kanskje ikke slettet heller. Jeg er nemlig enig med Carbokiller jeg også...og jeg kan jo kopiere inn Lises svar her også...så ser alle hva vi mener

Sitat:

Enig med carbokiller!

sa Lise

PS..Jammen godt jeg rakk det før mafia'n kom Bare se over..hva som skjer. Ubønnhørlig.

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn

Sist redigert av Anne : 23-11-04 kl 14:08.
Gammel 23-11-04, 14:31   #863
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Carbokiller

Nå kommer da Barbie i versjon nr. firemillionerfemhundreogtrettien eller noe slikt. Som snurrer rundt når du holder henne på hodet. Og babydukket som er en prinsesse og som lyser opp med lyselektroder når hun er prinsesse.

Herreguuuud, som jeg leeer!! Er det mulig..

-

Nå skal jeg ut i vinteren, det er nyyyydelig vær og varmt og snøen smelter, så å ta sykkelen går sikkert strålende.. Jeg trenger røyk (!), og får ikk epenger før imorra, så da later jeg som jeg er "kjempeflink" og panter de tre bæreposene med flasker fra festen de andre hadde her i helgen.. også VIPS, så glemte jeg visst å legge penger i felleskassa.. før i morgen...

Okei, okei, jeg vet det er kjempesleipt, men.. hva gjør man ikke for helsa si?... Dvs, den psykiske helsa si.. Ikke den fysiske, siden jeg skal kjøpe røyk for pengene.. Men jeg vet jeg kommer til å bli helt skrullete om jeg ikke får røyk idag, og jeg FÅR jo penger imorra.. Og den felleskassa har jo ikke vært brukt siden vi flytta inn, og det ER jo snillt å drasse på masse pant i to kilometer, sant..?

HÅH, nå fikk jeg dårlig samvittighet også.. MUFF.

Gammel 24-11-04, 09:30   #864
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Kvinner er intelligente vesener......

En mann ringte hjem til sin kone og sa: "Kjære, jeg har blitt spurt av

sjefen min om jeg og en del andre kollegaer vil være med på fisketur. Vi

vil bli borte i en uke, og dette er en god anledning for meg til å be om

forfremmelsen som jeg har lyst på. Så kan du være så snill å pakke nok klær

for en uke fremover og ta frem fiskeutstyret mitt? Vi drar rett fra

kontoret og jeg svinger hjemom for å hente sakene mine. Og, kan du være så

snill å pakke ned den nye blå silkepyjamasen min?"

Kona tenkte at dette var litt merkelig, men som den gode kone hun er,

gjorde hun som mannen ba om.

På slutten av uken kom han hjem, han så trett ut, men var ellers i fin

form.

Kona ønsket han velkommen hjem og spurte hvordan det hadde godt? Han sa."

Ja! Det ble mange laks, noe ørret og litt sverdfisk. Men hvorfor pakket du

ikke med min nye blå silkepyjamas slik jeg ba deg om?"

Du kommer til å elske svaret....

Kona svarte:" Det gjorde jeg. Den ligger i fiskevesken din....."

Gammel 24-11-04, 15:05   #865
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Stillling som mor ledig:

Bedriften "FAMILIEN" søker medarbeider

Stillingen som MOR ønskes besatt

Som MOR vil du få en sentral rolle i "Familien"s ledelse. Du vil arbeide selvstendig, fatte egne beslutninger, samtidig som du må ha evne til samarbeide og være en pådriver i teamet.

Du vil få ansvar for følgende områder:

- Organisasjon og ledelse

- Planlegging og utvikling

- Forhandlinger og mekling

- Transporttjenester

- Forsyninger, produksjon og logistikk

- Sykepleie

- Pedagogikk

- Verkstedstjenester

- Park og anlegg

- Evenementer

- Andre påkommende oppgaver

Lønn: Kr 0,00

Ferie: Stillingen stiller krav til tilgjengelighet hele året. Eventuelle korttidsfravær må avklares i god tid.

Eventuell tilleggsjobb kan avtales, dersom dette bedrer økonomien i "Familien" og ikke kommer i konflikt med oppgavene som MOR.

Avgjørende krav: Hunnkjønn

Ønskelig: Egen formue. Tilgang til feriesteder som kan passe for "Familien".

Kvalifikasjoner:

1. Førerkort

Du må kunne kjøre et kjøretøy med defekt klimaanlegg gjennom tett trafikk, mens du hører på at spedbarnet i baksetet holder på å kveles. Du må kunne konsentrere deg mens du synger "Lille Petter Edderkopp", og du må vite hvor alle offentlige toaletter befinner seg. Du bør ha erfaring i å drive rundt utenfor klubblokaler og diskoteker sent på kveld.

2. Forsyningssjef

Du må være i stand til å planlegge menyer for enhver appetitt i minst 18 år framover. Det kreves produksjon av egen melk til nyfødte, og det kreves også at det stadig skal kunne lages middagsmat til mange personer. Oppfinnsomhet er sentralt.

3. Administrator

Du vil bli direkte ansvarlig for daglig drift, personell, kontroll med budsjett, regnskap, klager og forhandlinger.

4. Sykepleier

Pleie og omsorg er en sentral del av jobben og krever høy kompetanse og personlig egnethet. Godkjent førstehjelpskurs er obligatorisk. Du må være i stand til å fungere uten søvn oppimot seks dager, for å få utført annet arbeid utover pasientpleien. Du må også utvise dyktighet i behandling av pasienter tidlig om morgenen. Ferdigheter i flekkfjerning verdsettes også høyt.

5. Småbarnspedagog

Du skal kunne sitere alle fortellinger om Ole Brumm og ha kjennskap til alt som er skrevet om dinosaurer. Ferdighet i å lage halskjeder av makaroni og tanntråd er dessuten svært ønskelig.

6. Skredder

Gardinsøm er et pre. Det er også en fordel å kunne stoppe og lappe. Du må videre være i stand til å designe og sy kanindrakter og lignende antrekk til spesielle anledninger.

7. Frisør

Du må kunne oppdage og behandle hodelus, fjerne tyggegummi fra hår og klippe en rett pannelugg, under en strøm av ukvemsord og heftige bevegelser.

8. Sykkelreparatør

Du må være fortrolig med alle aspekter ved vedlikehold av sykler (og annet sportsutstyr), inklusive montering av støttehjul. Søkeren må også kunne lappe sykkelslanger og annet enklere arbeid på en campingplass eller langs landeveien.

9. Dyrlegeassistent

Du må kunne passe på og oppdra et broket utvalg av kjæledyr, etter at eieren er gått lei av dem. Hyppig foring og rengjøring av bur er aktuelt. Du må være flink til å håndtere nabostridigheter omkring dette, samt drive krisepsykologi ved evt. kjæledyrs bortgang (jfr. Sykepleier). Du må påregne å måtte utføre begravelser.

10. Maler og interiørarkitekt

Forefallende interiør jobber må påregnes. Du bør derfor ha erfaring med planlegging av interiør, montering av IKEA møbler ol, maling og tapetsering. Du må være vant til å fjerne klebrige ting og grafitti fra dørene. Det er en klar fordel om du kan male taket mens du lager middag.

11. Sentralbord

Du skal kunne holde en diskusjon i gang i telefonen mens ett barn klamrer seg fast til benet ditt og et annet hamrer på en hermetikkboks med en tresleiv. Du skal forsyne telefonsnakkende tenåringer med næring, slik at de unngår total utmattelse. Du må dessuten holde log på alle innkomne samtaler og formidle beskjeder.

12. Anleggsgartner

Du må være i stand til å starte gressklipperen, betjene hageredskaper og holde stueplanter i live. Du må kunne nummeret til giftinformasjonssentralen, og du må holde deg oppdatert på de siste metoder innen kompostering, beskjæring, frøkultivering og kapping av trær. Du må vite hvor hver eneste avdød mus og fugl ligger begravet.

13. Underholdningssjef

Du må kunne koordinere diverse sportsarrangement via telefon og ved personlig kontakt med lærere og aktivitetsledere. Du vil bli bedt om å trene lagspill i all slags vær, og bli oppmuntret til å gå inn i heftige diskusjoner med motstanderne. Innkjøp og vedlikehold av utstyr vil bli krevet.

Søkeren må også være i stand til å arrangere fester, middager, bake kaker, samt barnebesøk og finne på leker der alle vinner. Julefeiringen blir naturligvis ditt ansvar.

Viktig informasjon:

Jobben som MOR vil vanligvis være i kombinasjon med jobben som KONE,

jmfr. egen stillingsannonse over sidene 4, 5 og 6 i vårt medlemsblad.

Gammel 24-11-04, 18:30   #866
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Ikke nødvendig å søke ....
Beklager jenter ... den jobben er besatt alt!
AV MEG!!

Denne gikk rett hjem hos meg her, både lo og "grein" litt... så sant så sant ...

Er det virkelig sånn livet mitt er .... jepp,- det er nok det!
Men det rare er at jeg trives og er fornøye egentlig!
Trur ikke jeg ville bytte bort "jobben" min heller ??!!

IKKE i dag i alle fall ... men spørr meg i morgen ... kansje jeg har forandra mening da

"Snille" jenter får ingenting....

Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 24-11-04, 20:07   #867
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Har akkurat badet og lagt prinsessen. Nå ligger hun og synger i vilden sky... Trøtt?? Ikke akkurat. Tydelig at hun gleder seg til jul - for her går julesangene i hverandre i et herlig sammensurium...

Du grønne glitrende tre-e mot sky
velkommen med julelys og stjerner i magen (den har jeg virkelig aldri hørt før )

og heller ikke

Og nissefar han har en liten hikke-far
og med sin kopp han gjør et stopp

Sitter på kontoret vegg-i-vegg - og holder på å kveles av innestengt latter.....

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 28-11-04, 15:34   #868
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Nei, nå synes jeg vi skal ta en liten førjulsdugnad i 1000-tråden. Skal vi prøve å ro den i land før jul, eller?? Jeg skal ihvertfall gjøre mitt; det gikk opp for meg at jeg snart har 1000 innlegg innen rekkevidde personlig også. 1000-klubben, yeeeah! Bare at nå er det vel forlengst 2000-klubben som gjelder...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 28-11-04, 16:07   #869
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Å kjære vene deg Scilla! Trodde aldri det var noen som skulle skrive her igjen jeg! Her om dagen hadde jeg bare DEN morsomme historien jeg hadde lyst til å dele med dere - men hvem hadde siste innlegg? Joda - det var jeg det! Da kunne jeg jo ikke svare meg selv - og nå har jeg glemt hele historien. *sukk*

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 28-11-04, 16:23   #870
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Åh, så dumt det var da Fedonisten! Koste meg skikkelig med den du skrev over her ihvertfall...

Nalana lagde en "vente-tråd" her for en stund siden... her er den: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2337

Jeg koser meg fælt i dag jeg, slapp søndag... skal i gang med 2. runde av oppvasken snart, men vannet var så fryktelig varmt at jeg måtte vente litt og stikke inn hit i mellomtiden...

Gammel 28-11-04, 18:27   #871
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Nå har jeg vært ute og sett på at julegrana som ble tent. Masse masse barn med fakler som gikk i fakkeltog og sang julesanger. I tillegg så var det et guttekor som sang. Fikk ikke med meg hvem det var, men tror det var Olavsguttene...

I tillegg har jeg vært på kunstutstilling i dag. Deilig.....

En fin adventssøndag

Gammel 29-11-04, 21:10   #872
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

JA til mere action på 1000-tråden!!

Her sitter jeg altså en sen mandagskveld i slutten av november og leser om.. BENDELORMER!! Muahaha..

I den anledning tenkte jeg å informere dere om følgende;

Bendelorm er en type flatorm.
Bendelormer er blant de best tilpassete dyreparasittene.
Alle voksne bendelormer er tarmparasitter hos virveldyr, der de lever av relativt ferdig fordøyd næring i tarmen.
"Oksens bendelorm" er den vanligste bendelormen hos mennesker. Den kan leve i 10-14 år, og bli 25 meter lang!!

Nyttig informasjon, sant?

Gammel 29-11-04, 22:02   #873
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Jeg har nettopp fått tilsendt boka Juletid av Mads Moe fra bokklubben Kunst og Interiør. Kombinasjonen av at den koster 360,- + at det er masse tradisjonell julemat-oppskrifter som jeg ikke skal lage innimellom de vakre interiørbildene, gjør at jeg vurderte å returnere den. Men - de skulle ha 100 kroner for å sende den tilbake! Uæh!
Nå revurderer jeg...
Hvis jeg beholder boka, har den da egentlig bare kostet meg 260 kroner?

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 29-11-04, 22:48   #874
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Oi, det minner meg på at jeg har en bokklubb-bok å returnere jeg også. Den har ligget her i to måneder... Har glemt den helt. Har ringt og sagt fra da, og de sender ikke purring før om noen dager, men de ville ikke at jeg skulle sende den tilbake nei... Men jeg tror det går bra, har gjort det før... Nå MÅ jeg melde meg ut av de bokklubbene...

Gammel 29-11-04, 22:56   #875
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Jeg spurte mannen min om han ikke kunne flørte litt med hun ***** på postkontoret og så få sendt den for 50 kroner - den ligger nemlig på grensen mellom 50 og 100 kroner. Han så litt sånn rart på meg og svarte at det kunne han IKKE tenke seg, men han trodde jeg mente en ganske sur og ja, ikke så veldig pen dame, han. Men når jeg fikk forklart hvem på posten jeg mente, en ganske søt og hyggelig jente - svarte han Å ja - henne ja - DA kan jeg kanskje ordne det

Jepp - så da blir nok boka sendt tilbake for 50 kroner, tenker jeg

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Lukket tråd

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.