Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#851 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gode råd -Jeg sender dette til deg, for det har definitivt fungert for meg... og på denne tiden av året kan vi alle trenge litt....ro !! Ved å følge de enkle rådene jeg leste i en artikkel, har jeg endelig fått en indre ro. Artikkelen sier: Måten å oppnå indre ro på, er å gjøre ferdig alle tingene du har påbegynt. Så, jeg så meg rundt i huset for å se alt jeg hadde påbegynt og ikke gjort ferdig...... Og før jeg kom på jobben i dag morges, hadde jeg tatt resten av en rødvinsflaske, en hvitvinsflaske, Baileys`n, Kahlua`en, resten av pakken med paracet, valium`en og en boks med sjokolade. Du aner ikke hvor forbaska bra jeg føler meg..... Ha en fin dag!!!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo |
![]() |
#852 |
Sterk og fri!
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
Oj da, Musti!
![]() |
#853 |
Klar for nytt år!
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Åjoda, det er det!
![]() |
#854 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
tjoooblings!Jeg tror faktisk aldri at jeg har skrevet i denne tråden her jeg, så da er det vel jammen meg på tide. Ikveld tror jeg at jeg begynner å bli syk, slik som kollektiv-samboer pluss kjæresten min er. Feberen sniker seg innpå, hodet føles som en liten søt trykk-koker, med lokk over ørene - suuuuus, suuuuuus...
![]() |
#855 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 46
![]() ![]() ![]() |
Hiver meg på 1000 tråden! Tenkte jeg skulle fortelle alle sammen at i dag har jeg fuget for første gang og det ble kjempefint! Jeg er så stolt!
![]() |
#856 |
Sterk og fri!
Den gode fe.....
![]() |
#857 |
Tar i mot hjelp....
Hvor: Østlandet
Guro, du er vel en liten engel. Nå reddet du dagen min...igjen. Akkurat hva jeg kunne trenge å høre i dag
![]() |
#858 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Guro: DEN var bare helt fortreffelig!!! Digger sånne kloke morsomme vitser!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo |
![]() |
#859 |
Seniormedlem
snø-bi-døØstlendinger ER en egen rase.. Selv er jeg halvt østerdøling og halvt finnmarking (same
![]() |
#860 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
![]() ![]() ![]() |
Nå sitter jeg foran den nye peisen vår og koser meg! Den står på fliser (som jeg fuget tidligere i uka), i et hjørne av stua! Du og du så deilig og koselig det er! Jeg og samboeren har satt lenestolene ved ovnen og sitter med hver vår bærbare i fanget!
![]() |
#861 |
Seniormedlem
Prinsesse Alexia og Barie nr. femmillionerfemhundreogtrettienJeg lå litt i sengen i dag tidlig med lillemor på to ved siden av meg mens vi ventet på å våkne helt. Vi hadde slått på tv'n så hun skulle få med seg barne-morgen-tv. Og jeg blir helt oppgitt jeg. Nå øser de ut med reklame for all verdens shit som ungene skal ønske seg. Det er jo ingen grenser jo!!! SÅÅÅÅÅÅÅ utrolig mye teit det går an å produsere og selge før jul da!! Nå kommer da Barbie i versjon nr. firemillionerfemhundreogtrettien eller noe slikt. Som snurrer rundt når du holder henne på hodet. Og babydukket som er en prinsesse og som lyser opp med lyselektroder når hun er prinsesse.... Så det er valgfritt altså. Enten så er man prinsesse eller så er man ikke sier jeg... Jeg spyr av alt det ubrukelige dritten som blir produsert og forsøkt solgt. Og de verste er at folk går fem på. For hva skal foreldre, tanter og besteforeldre gjøre da... når de bortskjemte drittungene |
![]() |
![]() |
#862 |
Tar i mot hjelp....
Kopier og lim det inn i journalen til Carbokiller før dere blir slettet av mafia'n.....Jeg skrev i journalen hennes isteden
sa Lise
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 ![]() ![]() Sist redigert av Anne : 23-11-04 kl 14:08. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP |
![]() |
#863 |
Seniormedlem
Herreguuuud, som jeg leeer!!
![]() |
#864 |
Sterk og fri!
Kvinner er intelligente vesener......
![]() |
#865 |
Seniormedlem
Stillling som mor ledig:Bedriften "FAMILIEN" søker medarbeider Som MOR vil du få en sentral rolle i "Familien"s ledelse. Du vil arbeide selvstendig, fatte egne beslutninger, samtidig som du må ha evne til samarbeide og være en pådriver i teamet. Du vil få ansvar for følgende områder: - Organisasjon og ledelse - Planlegging og utvikling - Forhandlinger og mekling - Transporttjenester - Forsyninger, produksjon og logistikk - Sykepleie - Pedagogikk - Verkstedstjenester - Park og anlegg - Evenementer - Andre påkommende oppgaver Lønn: Kr 0,00 Ferie: Stillingen stiller krav til tilgjengelighet hele året. Eventuelle korttidsfravær må avklares i god tid. Eventuell tilleggsjobb kan avtales, dersom dette bedrer økonomien i "Familien" og ikke kommer i konflikt med oppgavene som MOR. Avgjørende krav: Hunnkjønn Ønskelig: Egen formue. Tilgang til feriesteder som kan passe for "Familien". Kvalifikasjoner: 1. Førerkort Du må kunne kjøre et kjøretøy med defekt klimaanlegg gjennom tett trafikk, mens du hører på at spedbarnet i baksetet holder på å kveles. Du må kunne konsentrere deg mens du synger "Lille Petter Edderkopp", og du må vite hvor alle offentlige toaletter befinner seg. Du bør ha erfaring i å drive rundt utenfor klubblokaler og diskoteker sent på kveld. 2. Forsyningssjef Du må være i stand til å planlegge menyer for enhver appetitt i minst 18 år framover. Det kreves produksjon av egen melk til nyfødte, og det kreves også at det stadig skal kunne lages middagsmat til mange personer. Oppfinnsomhet er sentralt. 3. Administrator Du vil bli direkte ansvarlig for daglig drift, personell, kontroll med budsjett, regnskap, klager og forhandlinger. 4. Sykepleier Pleie og omsorg er en sentral del av jobben og krever høy kompetanse og personlig egnethet. Godkjent førstehjelpskurs er obligatorisk. Du må være i stand til å fungere uten søvn oppimot seks dager, for å få utført annet arbeid utover pasientpleien. Du må også utvise dyktighet i behandling av pasienter tidlig om morgenen. Ferdigheter i flekkfjerning verdsettes også høyt. 5. Småbarnspedagog Du skal kunne sitere alle fortellinger om Ole Brumm og ha kjennskap til alt som er skrevet om dinosaurer. Ferdighet i å lage halskjeder av makaroni og tanntråd er dessuten svært ønskelig. 6. Skredder Gardinsøm er et pre. Det er også en fordel å kunne stoppe og lappe. Du må videre være i stand til å designe og sy kanindrakter og lignende antrekk til spesielle anledninger. 7. Frisør Du må kunne oppdage og behandle hodelus, fjerne tyggegummi fra hår og klippe en rett pannelugg, under en strøm av ukvemsord og heftige bevegelser. 8. Sykkelreparatør Du må være fortrolig med alle aspekter ved vedlikehold av sykler (og annet sportsutstyr), inklusive montering av støttehjul. Søkeren må også kunne lappe sykkelslanger og annet enklere arbeid på en campingplass eller langs landeveien. 9. Dyrlegeassistent Du må kunne passe på og oppdra et broket utvalg av kjæledyr, etter at eieren er gått lei av dem. Hyppig foring og rengjøring av bur er aktuelt. Du må være flink til å håndtere nabostridigheter omkring dette, samt drive krisepsykologi ved evt. kjæledyrs bortgang (jfr. Sykepleier). Du må påregne å måtte utføre begravelser. 10. Maler og interiørarkitekt Forefallende interiør jobber må påregnes. Du bør derfor ha erfaring med planlegging av interiør, montering av IKEA møbler ol, maling og tapetsering. Du må være vant til å fjerne klebrige ting og grafitti fra dørene. Det er en klar fordel om du kan male taket mens du lager middag. 11. Sentralbord Du skal kunne holde en diskusjon i gang i telefonen mens ett barn klamrer seg fast til benet ditt og et annet hamrer på en hermetikkboks med en tresleiv. Du skal forsyne telefonsnakkende tenåringer med næring, slik at de unngår total utmattelse. Du må dessuten holde log på alle innkomne samtaler og formidle beskjeder. 12. Anleggsgartner Du må være i stand til å starte gressklipperen, betjene hageredskaper og holde stueplanter i live. Du må kunne nummeret til giftinformasjonssentralen, og du må holde deg oppdatert på de siste metoder innen kompostering, beskjæring, frøkultivering og kapping av trær. Du må vite hvor hver eneste avdød mus og fugl ligger begravet. 13. Underholdningssjef Du må kunne koordinere diverse sportsarrangement via telefon og ved personlig kontakt med lærere og aktivitetsledere. Du vil bli bedt om å trene lagspill i all slags vær, og bli oppmuntret til å gå inn i heftige diskusjoner med motstanderne. Innkjøp og vedlikehold av utstyr vil bli krevet. Søkeren må også være i stand til å arrangere fester, middager, bake kaker, samt barnebesøk og finne på leker der alle vinner. Julefeiringen blir naturligvis ditt ansvar. Viktig informasjon: Jobben som MOR vil vanligvis være i kombinasjon med jobben som KONE, jmfr. egen stillingsannonse over sidene 4, 5 og 6 i vårt medlemsblad. |
![]() |
![]() |
#866 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Ikke nødvendig å søke .... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo |
![]() |
#867 |
Supermoderator
Alder: 54
Har akkurat badet og lagt prinsessen. Nå ligger hun og synger i vilden sky... Trøtt?? Ikke akkurat. Tydelig at hun gleder seg til jul - for her går julesangene i hverandre i et herlig sammensurium...
![]() |
#868 |
Gudinne
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 53
Nei, nå synes jeg vi skal ta en liten førjulsdugnad i 1000-tråden. Skal vi prøve å ro den i land før jul, eller?? Jeg skal ihvertfall gjøre mitt; det gikk opp for meg at jeg snart har 1000 innlegg innen rekkevidde personlig også. 1000-klubben, yeeeah! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Intuitivt |
![]() |
#869 |
Supermoderator
Alder: 54
Å kjære vene deg Scilla! Trodde aldri det var noen som skulle skrive her igjen jeg! Her om dagen hadde jeg bare DEN morsomme historien jeg hadde lyst til å dele med dere - men hvem hadde siste innlegg? Joda - det var jeg det! Da kunne jeg jo ikke svare meg selv - og nå har jeg glemt hele historien. *sukk*
![]() |
#870 |
Gudinne
Åh, så dumt det var da Fedonisten! Koste meg skikkelig med den du skrev over her ihvertfall... |
![]() |
![]() |
#871 |
Tar i mot hjelp....
Nå har jeg vært ute og sett på at julegrana som ble tent. Masse masse barn med fakler som gikk i fakkeltog og sang julesanger. I tillegg så var det et guttekor som sang. Fikk ikke med meg hvem det var, men tror det var Olavsguttene...
![]() |
#872 |
Seniormedlem
JA til mere action på 1000-tråden!!Her sitter jeg altså en sen mandagskveld i slutten av november og leser om.. BENDELORMER!! Muahaha..
![]() |
#873 |
Livsdesigner
Jeg har nettopp fått tilsendt boka Juletid av Mads Moe fra bokklubben Kunst og Interiør. Kombinasjonen av at den koster 360,- + at det er masse tradisjonell julemat-oppskrifter som jeg ikke skal lage innimellom de vakre interiørbildene, gjør at jeg vurderte å returnere den. Men - de skulle ha 100 kroner for å sende den tilbake! Uæh!
![]() |
#874 |
Gudinne
Oi, det minner meg på at jeg har en bokklubb-bok å returnere jeg også. Den har ligget her i to måneder... |
![]() |
![]() |
#875 |
Livsdesigner
Jeg spurte mannen min om han ikke kunne flørte litt med hun ***** på postkontoret og så få sendt den for 50 kroner - den ligger nemlig på grensen mellom 50 og 100 kroner. Han så litt sånn rart på meg og svarte at det kunne han IKKE tenke seg, men han trodde jeg mente en ganske sur og ja, ikke så veldig pen dame, han. Men når jeg fikk forklart hvem på posten jeg mente, en ganske søt og hyggelig jente - svarte han Å ja - henne ja - DA kan jeg kanskje ordne det
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|