Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvor mye betyr vekten din for selvtilliten din?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-12-11, 17:56   #76
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye betyr vekten din for selvtilliten din?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Snakker med jenta hver dag, blir gjerne 2 og 3 timer, så jeg forsøker det jeg kan. Hun liker å snakke med meg fordi jeg ikke fordømmer og maser. Fortsetter å lytte, spiller en del på hva hun gjør med kroppen sin, om hun er klar for å kanskje aldri få barn, for å bli annerkjent av jenter hun egentlig ikke liker osv.

Føler litt at jeg tramper rundt på måfå i et minefelt.

Det finnes ingen fasit charlott... bare det at du bryr deg og ikke dømmer kan være MER enn nok støtte og hjelp til denne jenta Bare husk at uansett hva som skjer er det hun som tar avgjørelsene i sitt liv, slik at du ikke ender opp med å føle at du har sagt eller gjort noe galt... vær deg selv, si du bryr deg, hvis du er bekymret, og forhåpentligvis vil det være nok til at hun klarer og løsrive seg fra de låste tankene sine og se at det finnes alternativer og et annet liv enn det hun har valgt og leve akkurat nå

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 18:02   #77
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mye betyr vekten din for selvtilliten din?

En ide er å lage en avtale med henne at hun stopper å gå ned i vekt på et visst tall som dere forhandler om.Og du vet jo mye om hvordan gå ned i vekt uten å sulte. Jeg respekterer hennes ønske om å gå ned litt siden idealet er som det er, og hun vil sikkert ikke bli så tynn at folk tar avstand til henne heller, så kanskje dere kommer til enighet? Iks.no kan være til hjelp.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 17:04   #78
Brokkoli
Medlem
 
Brokkoli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 495
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Sv: Hvor mye betyr vekten din for selvtilliten din?

Jeg har selvsagt gode dager og dårlige dager, men i det daglige har ikke vekta noe å si for selvtilliten min. Jeg er sosial og har mange venner, og alt er godt. I de tilfellene størrelsen min knekker selvtilliten min er jeg gjerne i et prøverom med et klesplagg i den største størrelsen de har...

__________________
Fra feit til heit!



Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
MUK ... Vet du hva det betyr? Nannah Generell ernæringsdebatt 40 18-06-11 06:30
Hvor ofte går dere på vekten? Snorkfrøken__ Lavkarbo generelt 10 30-08-10 18:46
Hvor mange karbohydrater bør man ligge på hvis man skal holde vekten? Dolly Spørsmål og svar 7 16-03-07 23:03
Hvor mye betyr en utskeielse? Feline Ketolysekuren 10 26-03-06 23:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no