Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Den store film-tråden!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 01-05-05, 12:13   #76
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jerry Maguire

Gammel 01-05-05, 12:17   #77
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

aha takk, mofe

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 12:18   #78
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Ingen årsak!

Show me the money!

Gammel 01-05-05, 12:18   #79
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Har jeg forresten nevnt Girl, Interrupted?

Nei? Men da har jeg iallfall gjort det nå.

Gammel 01-05-05, 12:19   #80
Aline
Admin

Aline sin avatar

Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Ingen årsak!

Show me the money!

shooooooooooooow meeeeeeeeeeeeeeeeee thee moooneeeeeeeeyyyyyyyyyyyyy

Nybegynnerinfo!

Gammel 01-05-05, 12:21   #81
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Noen som har sett "Tolken" med Nicole Kidman? Den er helt ny. Vurderer å se den på kino. Handler om noe FN-greier

Gammel 01-05-05, 12:24   #82
Albertine
Gjest

Noen som har sett Der Bewegte Mann? En ettertraktet mann på norsk.

Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 12:27   #83
Tidligere bruker
Gjest

I går så jeg og sambo "The Rock" med Sean Connery og Nicholas Cage.
Syke det var en bra film!!!

Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 12:29   #84
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Har jeg forresten nevnt Girl, Interrupted?

Nei? Men da har jeg iallfall gjort det nå.

Opprinnelig lagt inn av Mofe i inlegg nr 31 i denne tråden:

Anbefaler "Girl, Interrupted"

Veeeldig bra
Er med Winona Ryder, og Angelina Jolie. Sistnevnte fikk Oscar for bi-rolle.

Måtte bare...

Linda SD: Hva handler the rock om da?

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 12:40   #85
Tidligere bruker
Gjest

The Rock er Alcatraz-fengselet.
Men det er nedlagt, men en haug med turister har blitt tatt som gisler der av folk som sitter med kjemiske våpen som kan sprenge hele San Fransisco i lufta. Så krever de 100 millioner dollar i løspenger.
Men regjerigen setter sammen et team som skal prøve å få stoppet alt, de må dermed komme seg INN på Alcatraz usett osv.
Connery spiller en mann som tidligere er fange på øya (vært i fengsel hele sitt liv, så er naturlig nok pissed for det ) og Cage spiller FBI-agent som er spesialist på kjemiske våpen. Han hadde tre ukers pistol-trening langt tilbake. Det var liksom alt... hihi... Arti team! Sinnsykt spennende!!!
Nei kan bare si at den ANBEFALES!

Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 14:33   #86
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg glemte jo helt å nevne den "jesus-filmen" da....HerreGud, hva heter nå den igjen da? Den nye..... Som Mel Gibson har laget... Hmm...

Den er i hvertfall heeeeeelt sinnsyk! Vet ikke om jeg vil si sinnsykt BRA, men i hvertfall SINNSYK!

Jeg gråt og jeg gråt og jeg gråt og jeg gråt!

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 14:36   #87
Albertine
Gjest

Passion of the Christ...

Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 15:36   #88
Daizy
Seniormedlem

Daizy sin avatar

Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Passion of the Christ...

Åh.. helt forferdelig... Jeg gårt og gråt og gråt jeg også...

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 18:19   #89
Tidligere bruker
Gjest

Opprinnelig lagt inn av elian

Jeg er STOR Nicolas Cage fan!!

Har du ikke sett "The Rock" eller "National treasure" da???? De erbegge sinnsykt bra! Digger også Cage

At du ikke har sett Grease synes jeg er litt men skal kanskje ikke snakke.... for jeg har ikke sett Dirty Dancing eller Forrest Gump

Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 18:31   #90
Albertine
Gjest

Opprinnelig lagt inn av PrincessMe

Åh.. helt forferdelig... Jeg gårt og gråt og gråt jeg også...

Vet du, jeg MAKTER ikke å se sånne filmer! Jeg lever meg sånn inn i handlingen at jeg blir helt ødelagt etterpå. Derfor har jeg aldri sett Schindlers Liste eller Titanic for den del.

Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 19:57   #91
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Jeg er ikke så god på å huske filmene jeg har sett, men noen av de jeg virkelig har likt er:

* Titanic
* Gladiator
* Pretty woman
* Alle elsker Mary
* Bridget Jones dagbok 1 og 2 (lett søt underholdning)
* Syv år i Tibet
* Dirty dancing
* Hva er det med Gilberg Grape?
* Forrest Gump
* UNO
* 37 1/2
* Stekte grønne tomater

.... og sikkert mange som jeg ikke husker

Jeg har ikke fått sett så mange filmer på kino etter at jeg fikk barn for 1 1/2 år siden. Jeg har sett UNO, 37 1/2 og Alexander. Hvilke har jeg gått glipp av som jeg burde se? Noen som har tips?

Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 21:56   #92
Daizy
Seniormedlem

Daizy sin avatar

Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Vet du, jeg MAKTER ikke å se sånne filmer! Jeg lever meg sånn inn i handlingen at jeg blir helt ødelagt etterpå. Derfor har jeg aldri sett Schindlers Liste eller Titanic for den del.

Nei jeg gjør egentlig heller ikke det... men jeg se de likevel... Jeg er skikkelig tute/sippe berte jeg da, så feks braveheart og holdt på å hulke meg ihjel...
Men lærer jeg...

Gammel 01-05-05, 22:39   #93
Tidligere bruker
Gjest

Enn jeg da.... som blir dødsredd av skumle filmer!!!! Kryper laaaangt ned i sofaen/kinosetet når jeg ser sånne. Og får mareritt et par netter etter at jeg har sett sånne filmer... Men LIKEVEL måååå jeg se dem. Hehe.... *Linda dum*
Det er filmer som The Ring 1+2, The Grudge o.l....

Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 22:41   #94
Daizy
Seniormedlem

Daizy sin avatar

Opprinnelig lagt inn av LindaSD

Enn jeg da.... som blir dødsredd av skumle filmer!!!! Kryper laaaangt ned i sofaen/kinosetet når jeg ser sånne. Og får mareritt et par netter etter at jeg har sett sånne filmer... Men LIKEVEL måååå jeg se dem. Hehe.... *Linda dum*
Det er filmer som The Ring 1+2, The Grudge o.l....

Jeg også, takler bare ikke skumle filmer... Hmm.. lurer på om det er bare romantiske komedie filmer jeg takler (hmm, nei jeg griner vel der og )

Anyways, da bør du (ikke) se Hide&Seek. Vi brukte to kvelder på den for jeg var så feigis...
Den aller verste er "Skygger fra fortiden" *grøss* *grøss* *grøss* Jeg kløp kjæresten min til blods for jeg var så redd.... Never again!

Gammel 01-05-05, 22:41   #95
Aline
Admin

Aline sin avatar

sånn var det med "mulholland drive" igår! satt godt gjemt bak en pute og titte forsiktig fram

Nybegynnerinfo!

Gammel 01-05-05, 22:42   #96
Daizy
Seniormedlem

Daizy sin avatar

Puta er en gooood venn av meg også

Gammel 02-05-05, 03:06   #97
anniejahren
Medlem

anniejahren sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
anniejahren har en fantastisk aura rundt seganniejahren har en fantastisk aura rundt seg

Livet er herlig....

eller La vita e bella som er orginal tittelen....

Italiensk grine film...som fikk 3 oscar for noen år siden....

Roberto Benigni er resigør og har hovedrollen....fantastisk skuespiller.

Handler om en jødisk familie under andre verdenskrig og hvordan faren gjennom humor og lek klarer å få sønnen sin til å ha det bra....uffamei sett den 8-9 ganger og griner like mye hver gang....

Har du ikke sett den....gå og lei den NÅ!!!

Anbefales

anniejahren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-05-05, 07:37   #98
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Så nettopp White Noise på kino. Hadde DE forventningene og hadde gledet meg i månedsvis, men hele filmen var en stor skuffelse. Noen skremmende og creepy scener, men ikke på langt nær så skummel som jeg trodde. Traileren var sinnsykt skummel da.

Snart kommer også House of wax ,en nyinnspilling av en femtitalls-klassiker. Det eneste som trekker VOLDSOMT ned og ødelegger hele forventningene mine, er at Paril Hilton spiller i den. :spy:
Men traileren så jo egentlig bra ut, dersom man holder seg for øynene når Hilton kommer på.

Gammel 02-05-05, 08:01   #99
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Opprinnelig lagt inn av anniejahren

eller La vita e bella som er orginal tittelen....

Italiensk grine film...som fikk 3 oscar for noen år siden....

Roberto Benigni er resigør og har hovedrollen....fantastisk skuespiller.

Handler om en jødisk familie under andre verdenskrig og hvordan faren gjennom humor og lek klarer å få sønnen sin til å ha det bra....uffamei sett den 8-9 ganger og griner like mye hver gang....

Har du ikke sett den....gå og lei den NÅ!!!

Anbefales

Anbefales på det sterkeste, ja

Gammel 02-05-05, 08:24   #100
Albertine
Gjest

Noen som har sett Gudene må være gale? Advarsel; du kommer til å gå rundt med vondt i magen i DAGESVIS etterpå!

Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Info om diverse grønnsaker og frukt mofe Generell ernæringsdebatt 16 22-12-09 00:54
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52
Den store tråden for fest, lek og moro guro Generell diskusjon 2 02-02-05 15:17
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:55.