Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ingen vektoppgang julen 2011!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-12-11, 11:45   #76
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av index, her.

på SATS?

Ja. Følte virkelig tiden var inne for å slutte med den der treninga.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 11:49   #77
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Ja. Følte virkelig tiden var inne for å slutte med den der treninga.

Kurant nyttårsforsett; slutte med teit trening og bli en skikkelig lavkarber som sitter i sofaen og spiser fett

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 11:50   #78
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Neeei, jeg skal aldri bli en skikkelig lavkarber. Men noen andre må gjerne ta det forsettet.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 13:42   #79
Maissa89
Medlem
 
Maissa89 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 122
Maissa89 er ny på veien

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Her går det i ostepop og sjokkis gitt. Herlig. Men jeg spiser jo dette til vanlig også 1 gang i uka uten at det gjør noe med vekta mi. Jeg har forresten gått ned selv om søtsakene har gått inn. Kan ha noe med at jeg trener hver dag kanskje...Men det er bedre å kontrollere inntaket enn å få ukontrollert inntak som ei anna her på forumet legger ut om i egen tråd....talentløst.

Hva er det du snakker om? Kontrollert inntak av ostepop og sjokkis, mens du kaller en annen stakkar talentløs? Nå får du faen meg skjerpe deg. Denne tråden er ikke ment for drittslenging, men for å følge hverandre matmessig gjennom julen.

Maissa89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 15:47   #80
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av Maissa89, her.

Hva er det du snakker om? Kontrollert inntak av ostepop og sjokkis, mens du kaller en annen stakkar talentløs? Nå får du faen meg skjerpe deg. Denne tråden er ikke ment for drittslenging, men for å følge hverandre matmessig gjennom julen.

Jeg følger denne tråden på samme måte som dere andre. Forteller om hva jeg gjør og hvorfor, ja, det går nemlig an å ha et kontrollert inntak av sjokkis og ostepop, jeg er en av de, andre her i tråden fikser det også. At noen av dere ikke klarer det, so be it, det er ikke mitt problem. Når du åpner en tråd med dette så åpner du for alle varianter av "ingen vektoppgang julen 2011". Dette er ikke en "kosemose, let`s hug eachother-tråd" imho. Jeg synes overhodet ikke synd på de som sprekker og det er jeg da i min fulle rett å synes og gi uttrykk for også. Det er jo nok av andre som fikser "hugging and kissing".

  Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 16:01   #81
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

......

hadde du droppet "talentløs" hadde det nok heller ikke blitt reagert på, imho

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 16:07   #82
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Samme om man trøkker i seg kontrollert eller uten kontroll. "Like talentløse" begge metodene. Talentet viser man når man klarer å hente seg inn.. Eller når man lar være å "skeie ut". Et talent aldri jeg kommer til å få hvertfall.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 22:52   #83
Maissa89
Medlem
 
Maissa89 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 122
Maissa89 er ny på veien

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Du kan mene hva du vil, men det er fantastisk unødvendig å kalle andre talentløse. Ok, hvis du liker å trykke andre ned så får du bare fortsette med det da. Har fått med meg at du titt og ofte driver med det her inne. Hva kaller man mennesker som liker å drive med det igjen? Psykopater?

Maissa89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 23:22   #84
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Og si at andre mennesker er talentløse, er helt forkastelig!!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 23:28   #85
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

hadde du droppet "talentløs" hadde det nok heller ikke blitt reagert på, imho

Nei, ser den, det var nok rimelig talentløst av meg å bruke det ordet. Men, at jeg er en talentløs person, der må jeg protestere. Har aldri og kommer aldri til å kalle noen personer talentløse. Har aldri møtt noen som er talentløse faktisk. Men har sett mange gjøre talentløse ting, og det er jo lov så lenge man ikke gjør de igjen og igjen og igjen....

  Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 23:31   #86
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Ingen vektoppgang julen 2011!

Hypah, syns det ofte finnes gode poeng i det du skriver, så det er synd du så ofte føler behov for å bruke ord og formuleringer som trekker vekk fra det.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 23:32   #87
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av Maissa89, her.

Du kan mene hva du vil, men det er fantastisk unødvendig å kalle andre talentløse. Ok, hvis du liker å trykke andre ned så får du bare fortsette med det da. Har fått med meg at du titt og ofte driver med det her inne. Hva kaller man mennesker som liker å drive med det igjen? Psykopater?

Dette er hva jeg vil kalle et talentløst innlegg, men jeg kaller ikke deg for talentløs....du ser forskjellen ikke sant?

Selv om man sier og gjør noe dumt, så betyr ikke det at en person ER dum. Big difference.

Men hvis du mener jeg er psykopat så "by all means", det må du gjerne mene.

Men da er jeg en psykopat som ikke har fått vektoppgang i jula selv om jeg har spist en fin miks av lavkarbo og høykarbo i jula. Det er jeg fornøyd med, og viser for meg at jeg kan kontrollere meg selv i en tid med utrolig mye fristelser. Det gir selvtillit og følelsen av at det er jeg som er i kontroll med mitt matforhold og ikke omvendt.

  Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 23:34   #88
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Re: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Hypah, syns det ofte finnes gode poeng i det du skriver, så det er synd du så ofte føler behov for å bruke ord og formuleringer som trekker vekk fra det.

Ja, har fått tilbakemeldinger om akkurat det Så jeg prøver skjerpe meg, men ikke lett. Dog, klarer man ikke bli for provosert av ordbruken, så kommer det et og annet gullkorn herfra også, om enn sjelden, så begynner jeg få taket på å kommunisere her på akkurat dette forumet....hehe

  Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 23:41   #89
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Re: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Ja, har fått tilbakemeldinger om akkurat det Så jeg prøver skjerpe meg, men ikke lett. Dog, klarer man ikke bli for provosert av ordbruken, så kommer det et og annet gullkorn herfra også, om enn sjelden, så begynner jeg få taket på å kommunisere her på akkurat dette forumet....hehe

Hehe.. Har sett det Er ikke noe jeg tar meg nær av, men jeg har vel aldri følt meg personlig truffet av de "fargerike" ordvalgene dine heller.. Er jo litt unødvendig uansett.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 23:50   #90
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Re: Sv: Re: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

de "fargerike" ordvalgene dine heller.. Er jo litt unødvendig uansett.

Enig, jobber som sagt med akkurat det, men enkelte ganger blir jeg bare så overrasket over enkelte tråder, meg selv inkludert....at da løper fingra løpsk....

  Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 00:27   #91
Maissa89
Medlem
 
Maissa89 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 122
Maissa89 er ny på veien

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Dette er hva jeg vil kalle et talentløst innlegg, men jeg kaller ikke deg for talentløs....du ser forskjellen ikke sant?

Selv om man sier og gjør noe dumt, så betyr ikke det at en person ER dum. Big difference.

Men hvis du mener jeg er psykopat så "by all means", det må du gjerne mene.

Men da er jeg en psykopat som ikke har fått vektoppgang i jula selv om jeg har spist en fin miks av lavkarbo og høykarbo i jula. Det er jeg fornøyd med, og viser for meg at jeg kan kontrollere meg selv i en tid med utrolig mye fristelser. Det gir selvtillit og følelsen av at det er jeg som er i kontroll med mitt matforhold og ikke omvendt.

Det virkes som det er følelsen av å være "bedre" enn andre til å kontrollere egen vekt som gir deg selvtillit. Bra for deg.

Maissa89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 00:46   #92
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av Maissa89, her.

Det virkes som det er følelsen av å være "bedre" enn andre til å kontrollere egen vekt som gir deg selvtillit. Bra for deg.

Det er følelsen av å kunne kontrollere min egen vekt som gir meg selvtillit og styrke ja. Håper virkelig det er tilfelle for flere enn bare meg her inne, noe annet ville jo være ..... talentløst?

  Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 00:52   #93
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Det er følelsen av å kunne kontrollere min egen vekt som gir meg selvtillit og styrke ja. Håper virkelig det er tilfelle for flere enn bare meg her inne, noe annet ville jo være ..... talentløst?

Og , så var det ikke videre morsom lengre!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 07:58   #94
Maissa89
Medlem
 
Maissa89 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 122
Maissa89 er ny på veien

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Det er følelsen av å kunne kontrollere min egen vekt som gir meg selvtillit og styrke ja. Håper virkelig det er tilfelle for flere enn bare meg her inne, noe annet ville jo være ..... talentløst?

Der vrei du helt på det jeg sa, men. Dette er meningsløst og ikke i tråd med tråden. Hadde det for meg som oppstarter av tråden vært mulig å banne deg, hadde det blitt gjort. Siden det ikke er tilfellet håper jeg du kan la vær å kommentere nedlatende på fremtidige innlegg her.

Maissa89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 15:35   #95
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Veiedag i morra så da får vi se om det har blitt noe oppgang. Må forsere veiing en dag før planlagt. Regner med jeg ikke har gått opp, men heller gått noe ned. Mulig ostepopen i går fucker opp, men tror egentlig ikke det.

  Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 15:40   #96
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Jeg gjør ikke annet en å ete sukker og skit nå denne uka, så vekta holder jeg meg langt unna. Satser på kontrollere kcal-inntaket noe så jeg ikke går opp et tonn om ikke annet.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 16:10   #97
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Jeg gjør ikke annet en å ete sukker og skit nå denne uka, så vekta holder jeg meg langt unna. Satser på kontrollere kcal-inntaket noe så jeg ikke går opp et tonn om ikke annet.

Ei anna i familien har ikke veid seg på et par uker, hu tør ikke...hehe. Men jeg synes nå hun er flink og jeg ser iallefall ikke forskjell. De evt kiloene er nok kanskje mest vann allikevel og vil forsvinne straks man er inne i "normal" rytme igjen.

  Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 10:34   #98
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Re: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Enig, jobber som sagt med akkurat det, men enkelte ganger blir jeg bare så overrasket over enkelte tråder, meg selv inkludert....at da løper fingra løpsk....

Jeg foreslår at du sitter litt mer på fingrene dine. Evnen til selvsensur er ikke den dummeste evnen man kan ha.

Moderatorisk hilsen,
Cyan


Sist redigert av Cyan : 02-01-12 kl 12:58.
Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 11:25   #99
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Re: Sv: Re: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg foreslår at du sitter litt mer på fingrene dine. Evnen til selvsensur er ikke den dummeste evnen man kan ha.

Signerer denne!

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 11:28   #100
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Jeg føler at jeg virkelig har kost meg i jula med både lavkarbogodteri og annen lavkarbomat i tillegg til ED-produkter. Har også spist både kålstappe, litt vanlig saus, pølsegrateng og ei skål riskrem. Vekta står ganske så rolig, men jeg krymper faktisk i cm Yndlingsbuksa har blitt for stor

Dette hadde jeg virkelig aldri trodd

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vanlig kost, ingen diett, ingen utskeielser BitTorres Andre dietter 17 19-07-11 14:29
Utskeielse i julen viet60 Ketolysekuren 13 19-12-09 00:35
julen ? stinasol Lavkarbo generelt 31 26-10-06 00:37
Julen er over Summer Generell diskusjon 0 02-01-06 21:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no