Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 26-09-11, 12:48   #10401
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Minsten på 7 måneder har fått vanndiare. Hva kan jeg gi for å stoppe magen?

Svigermor foreslo blåbærsaft, men jeg virkelig ikke lyst til å gi han noe med masse sukker i. Trodde dessuten at det bare var rå blåbær som stopper magen og at kokte blåbær kunne forverre diaréen?

Fått tips om raspet eple, men det er jo ikke så enkelt å gi til en baby som brekker seg av alt som ikke er tilnærmet flytende.

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen
Gammel 26-09-11, 12:51   #10402
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Luggetuppen, her.

Minsten på 7 måneder har fått vanndiare. Hva kan jeg gi for å stoppe magen?

Svigermor foreslo blåbærsaft, men jeg virkelig ikke lyst til å gi han noe med masse sukker i. Trodde dessuten at det bare var rå blåbær som stopper magen og at kokte blåbær kunne forverre diaréen?

Fått tips om raspet eple, men det er jo ikke så enkelt å gi til en baby som brekker seg av alt som ikke er tilnærmet flytende.

Blåbær skal fungere mageregulerende, så hva med å mose ferske/frone blåbær og gi han?
Jeg fikk alltid blåbærsuppe da jeg var liten og hadde mageproblemer. Det var kokt, men det funka.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 26-09-11, 12:51   #10403
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Luggetuppen, her.

Minsten på 7 måneder har fått vanndiare. Hva kan jeg gi for å stoppe magen?

Svigermor foreslo blåbærsaft, men jeg virkelig ikke lyst til å gi han noe med masse sukker i. Trodde dessuten at det bare var rå blåbær som stopper magen og at kokte blåbær kunne forverre diaréen?

Fått tips om raspet eple, men det er jo ikke så enkelt å gi til en baby som brekker seg av alt som ikke er tilnærmet flytende.

På apoteket har de et pulver(husker ikke hva det heter) som skal blandes i vann, det hjelper

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 26-09-11, 12:58   #10404
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

På apoteket har de et pulver(husker ikke hva det heter) som skal blandes i vann, det hjelper

Det heter GEM

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 26-09-11, 13:04   #10405
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Det heter GEM

Det var det ja!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 26-09-11, 13:27   #10406
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg ga alltid snuppa blåbærsaft fra Lerum med en klype salt og det virket som bare det!

Et så lite barn med vanndiare trenger næring, så det sukkeret som er, har det ikke vondt av.

Og det er rå/frosne blåbær som løsner og saft som stopper! Tro meg, etter å ha vokst opp i en "plukket 20- 30 kg blåbær hver høst"- familie!
Det var to ting min bror nektet å spise før trening, ertesuppe og blåbær!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 26-09-11, 13:38   #10407
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Da prøver jeg å koke litt blåbærsuppe. Har litt selvplukkede blåbær i fryseren. Det er skikkelig guffent vær ute så apoteket frister ikke første omgang. Har ikke blåbærsaft i huset heller.

Som liten dro vi alltid på blåbærtur til Siljan. Det var ikke rent få liter med bær som ble med hjem hver høst. Likevel så mener moren min at rå blåbær er best

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen
Gammel 26-09-11, 13:44   #10408
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det var to ting min bror nektet å spise før trening, ertesuppe og blåbær!

Ertesuppe blir ikke fjertesuppe hvis man er ekstra påpasselig med å skylle vekk vannet ertene er bløtlagt i

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen
Gammel 26-09-11, 14:19   #10409
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Luggetuppen, her.

Ertesuppe blir ikke fjertesuppe hvis man er ekstra påpasselig med å skylle vekk vannet ertene er bløtlagt i

Vi snakker 30 år tilbake i tide, så det kommer litt sent, men jeg kan ikke tenke meg annet enn at min mor gjorde ting ordentlig!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 26-09-11, 14:48   #10410
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Men skal man egentlig prøve stoppe en diare? Jeg har fått beskjed mange ganger at det er kroppens måte å kvitte seg med noe den ikke tåler og da bør den få lov til det. Bedre å fylle etter med næringsrik væske.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 26-09-11, 15:03   #10411
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Men skal man egentlig prøve stoppe en diare? Jeg har fått beskjed mange ganger at det er kroppens måte å kvitte seg med noe den ikke tåler og da bør den få lov til det. Bedre å fylle etter med næringsrik væske.

Godt spørsmål. Jeg ringte legesenteret for å høre hva jeg burde gjøre og fikk beskjed om å komme en tur senere i dag.

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen
Gammel 26-09-11, 16:40   #10412
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen som har erfaring med å blokke tåpartiet på Dr Martens støvler? De er jo litt harde ... Trenger litt mer plass til oppstoppertærne mine i mine nye, hotte boots!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 26-09-11, 17:05   #10413
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Er det noen som har erfaring med å blokke tåpartiet på Dr Martens støvler? De er jo litt harde ... Trenger litt mer plass til oppstoppertærne mine i mine nye, hotte boots!

Åh, de var fete! Gleder meg til å se deg i dem!
Min erfaring er at man helst bør gå dem ut, men ettersom det garantert er ekte skinn, ville jeg kanskje tatt dem med til en skomaker.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 26-09-11, 17:14   #10414
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Åh, de var fete! Gleder meg til å se deg i dem!
Min erfaring er at man helst bør gå dem ut, men ettersom det garantert er ekte skinn, ville jeg kanskje tatt dem med til en skomaker.

Takk! Jeg elsker dem allerede De spriker litt øverst på fotballeggene mine, men det ser i grunnen ikke så dumt ut

Ja, tror kanskje det blir vanskelig å gå dem ut når det er oppå tåa de presser ... Det er for øvrig god plass bakover i støvelen. Men tenkte litt på at de kanskje er for harde til å blokke ut også? Det er ganske mykt skinn, men tåpartiet er ganske hardt - tror dog ikke det er noen stålplate inni der.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 26-09-11, 17:23   #10415
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Frøy: Jeg foreslår heller at du gir dem til meg

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 26-09-11, 17:25   #10416
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Frøy: Jeg foreslår heller at du gir dem til meg

Hehe

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 26-09-11, 17:29   #10417
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg prøvde dem igjen nå, og jeg tror kanskje jeg kan gå dem ut. Får ta en prøverunde ute i morgen. Ellers får jeg gi dem til Cyan ... eller skomakeren

(Tror vel for øvrig du har litt mindre føtter enn meg, Cyan ... )

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 26-09-11, 17:34   #10418
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Erfaringsmessig så tilpasser Doc'sa seg fort til foten. I hvert fall har alle mine gjort det

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 26-09-11, 17:53   #10419
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Skinn blokker seg litt raskere ut hvis du bruker fuktige sokker nedi (det er dog ikke veldig behagelig). Det finnes en spray som også skal hjelpe på å blokke ut sko raskere, men den syntes jeg ikke gjorde den store forskjellen til eller fra.

Kule sko forresten

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen
Gammel 26-09-11, 19:33   #10420
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg prøvde dem igjen nå, og jeg tror kanskje jeg kan gå dem ut. Får ta en prøverunde ute i morgen. Ellers får jeg gi dem til Cyan ... eller skomakeren

(Tror vel for øvrig du har litt mindre føtter enn meg, Cyan ... )

Skulle til å foreslå det Luggetuppen sier - gå med våte sokker i skoene. Det er et gammel triks for å få fjellsko i skinn til å gå seg til foten skikkelig i alle fall, fuktige ullsokker inni og så gå i alle de myrhøl og pytter man ser på de første par turene.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 26-09-11, 19:36   #10421
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Skotips fra en skomaker.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 26-09-11, 19:38   #10422
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sprayen er fra Boston og heter Shoe Stretch.

Lykke til med fete sko !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 26-09-11, 21:14   #10423
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det bare meg som IKKE er på fjesboka???

Jeg blir så inn i hampen irritert når det sies:"Sjekk vår fjesbokside"! Jeg er da ikke på fjesboka! Skal man bli ekskludert fra mange ting fordi man ikke vil være med på denne offentlige dagboka???? For det er jo det det er, ei gedigen felles dagbok.... Hvor DU ikke eier det du skriver, men innehaverne av fjesboka...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 26-09-11, 21:15   #10424
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ah, tusen takk for mange gode tips dere!

Sånn spray har jeg faktisk etter et tidligere skokjøp! Husker ikke helt om det fungerte, ga bort skoene pga altfor høye hæler

Jeg har forsåvidt hatt Docs før også, mange år siden nå - det ene paret var Chelsea boots, og de måtte blokkes ut husker jeg ... men de var ikke så harde på skotuppen. Det andre paret var grønne og var rundere og høyere på tuppen ... Har aldri hatt de klassiske svarte Doc'sene før, så det blir spennende!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 26-09-11, 21:21   #10425
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg tok en rask test av kolesterolet på apoteket i dag. Vet den ikke sier stort og hvertfall ikke god/ dårlig kolesterol, men jeg var nysgjerrig. Tok forresten samme test tidligere i vår/sommer. Den hadde ikke forandret seg. 5,5...

Og jeg spiser mye smør og cocosa...

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no