Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 19-10-11, 17:05   #10826
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

De sender vel hjem så fort som mulig. Nevøen min opererte armen og ble sendt hjem med en gang han var skikkelig våken

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 19-10-11, 17:07   #10827
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Kitt nevner Zovirax og den kremen hjelper godt!
Det som hjalp meg enda bedre (i tillegg til at jeg omtrent ikke har munnsår mer på lavkarbo...(bank, bank) ) er Zovirax tabletter! De er nokså dyre, men når såret er omtrent borte på to til fire dager, så er det verd pengene for min del!
Dessuten har jeg tatt et par tabletter hvis jeg har en følelse av at jeg kan få utbrudd - men jeg vet jo ikke om det hjelper .

Før hadde jeg minst ett munnsår i måneden, nå er det 2-3 (?) ganger i året.

Thanks har det ikke mer enn 1-2 ganger i året, men de dukker ALLTID opp når jeg nettopp har tenkt på at det er lenge siden sist. Freaky.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 19-10-11, 17:10   #10828
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tidligere måtte man holde senge lenge(24timer +) etter en ryggmargsprøve, nå er det kun noen timer. Vil uansett ikke anbefale å gå rett på jobb eller bedrive fysisk aktivitet resten av dagen. Den hodepinen man kan få av trykkfallet i spinalkanalen forsvinner ikke med det første og er ikke god!

Den hodepinen fikk jeg oppleve i vinter, gitt. Måtte inn på akutten igjen en uke senere for å lappe sammen lekkasjen. Den opplevelsen klandrer jeg sykepleieren som var tilstede under spinalpunksjonen for, 100%. Ordren var jo at jeg skulle ligge stille en stund, men dama greide ikke å ta blodprøve (kjipe blodårer jeg har) og jagde meg opp for å gå gjennom 3-4 bygg for å komme til blodlabben, etter bare 15 minutter.

Så jeg anbefaler i alle fall å ligge stille så lenge som overhodet mulig etter ryggmargsprøven. Den uka var noe av det kjipeste jeg har opplevd, og jeg ble lagt inn aldeles dehydrert siden det er vanskelig å spise/drikke når man ikke kan løfte hodet mer enn et par centimeter fra flatt underlag...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 19-10-11, 17:48   #10829
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Fikk beskjed fra sykehuset om at de ikke vet hvor mange dager det er snakk om, så nå blir jeg en smule forvirra.
Han skal iallefall legges i narkose, vet vi.

Narkose for hva?
Jeg har tatt to spinalprøver og da måtte jeg være våken. Var innlagt på sykehus allerede, da,(lammelser fra tærne til øyelokkene) men det skal absolutt ikke være nødvendig!

Har assistert på flere muskelbiopsier i låret og da har det bare blitt gitt lokalbedøvelse i huden. Bedøver man muskelen, kan man ødelegge for prøveresultatet!

Kanskje de ikke vet hvor fort de evnt får gjort inngrepene?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 19-10-11, 18:00   #10830
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nå er jeg rimelig forvirra, altså
Jeg ringte og spurte på nevrologisk sengepost der han skal innlegges, og fikk beskjed om at de ikke kunne svare hvor lenge han blir der, men det var snakk om dager, og at han måtte fylle ut det vedlagte skjemaet siden han skal i narkose.
Spurte også hva han skulle, siden nevrologen han var hos tidligere bare hadde spurt om det var greitt at han ville få foretatt en biopsi av en muskel og også ryggmargsprøve. Damen jeg pratet med ved avdelingen sa at han skulle ta begge disse prøvene, men det var helt umulig og si hvor mange dager han ble liggende der.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 19-10-11, 18:06   #10831
daniellechristine
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 5
daniellechristine er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

La oss si at en er undervektig og at en ikke legger på uansett hva en spiser. Det sies at et lavkarbo-kosthold gjør at kroppen finner sin ønskelige vekt. Stemmer dette selvom det betyr at en må gå opp et par kilo?

daniellechristine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 19-10-11, 18:13   #10832
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

For mitt vedkommende har nå vekten stabilisert seg på rundt 48 kilo, ser det ut for. Dvs. jeg har en BMI på ca 18,4.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 19-10-11, 18:27   #10833
daniellechristine
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 5
daniellechristine er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Min er på 17,8 og alle sier at dette er helsefarlig. Men strekker meg så langt som 178 cm opp i været. Jeg har ingen kvinnelige former og ingen tung brystkasse for å si det slik. Jeg får nesten bare prøve meg på denne lavkarbo-greia og se hva jeg ender på!

daniellechristine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 19-10-11, 18:30   #10834
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av daniellechristine, her.

Min er på 17,8 og alle sier at dette er helsefarlig. Men strekker meg så langt som 178 cm opp i været. Jeg har ingen kvinnelige former og ingen tung brystkasse for å si det slik. Jeg får nesten bare prøve meg på denne lavkarbo-greia og se hva jeg ender på!

Lykke til!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 19-10-11, 18:31   #10835
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av daniellechristine, her.

La oss si at en er undervektig og at en ikke legger på uansett hva en spiser. Det sies at et lavkarbo-kosthold gjør at kroppen finner sin ønskelige vekt. Stemmer dette selvom det betyr at en må gå opp et par kilo?

Det er flere her inne som har spist seg opp til "normal" BMI - og en "normal kropp" etter egen oppfatning ja

Om du ender opp med samme vekta, kan det godt hende at du får en bedre kroppsssammensetning, og siden lavkarbo er rene proteinkilder med masse grønnsaker og gode fettkilder er du også sikret at du får i deg god og nok NÆRING!
Når man er så tynn har ikke kroppen særlig reserver og ta av når man feks blir syk, kostholdet vil da være svært viktig

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 19-10-11, 18:32   #10836
daniellechristine
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 5
daniellechristine er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Lykke til!

Takk!

daniellechristine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 19-10-11, 18:36   #10837
daniellechristine
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 5
daniellechristine er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Det er flere her inne som har spist seg opp til "normal" BMI - og en "normal kropp" etter egen oppfatning ja

Om du ender opp med samme vekta, kan det godt hende at du får en bedre kroppsssammensetning, og siden lavkarbo er rene proteinkilder med masse grønnsaker og gode fettkilder er du også sikret at du får i deg god og nok NÆRING!
Når man er så tynn har ikke kroppen særlig reserver og ta av når man feks blir syk, kostholdet vil da være svært viktig

Setter pris på at du tok deg tid til å svare så utfyllende Og du har nok helt rett. Flott side det her!

daniellechristine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 20-10-11, 13:11   #10838
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor mange kilo kjøtt er det lov å ha med fra Sverige til Norge?

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 20-10-11, 13:14   #10839
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Hvor mange kilo kjøtt er det lov å ha med fra Sverige til Norge?

Fra tollvesenets nettside:

Sitat:

10 kg til sammen av kjøtt og kjøttvarer, ost og fôrvarer med unntak av hunde- og kattemat.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 20-10-11, 13:16   #10840
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Katta til naboen spiser rå biff - lurer på om jeg skal si at det er kattemat neste gang jeg blir stoppet med for mye kjøtt

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 20-10-11, 13:24   #10841
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Fra tollvesenets nettside:

Takk

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 20-10-11, 13:46   #10842
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har IKKE diabetes, men fått Metformin pga. hormonelle problemer (manglende mens, langvarig mens over flere uker) hos gynekolog (utredning for pelvic pain syndrome). I felleskatalogen leser jeg KUN påvirkningen Metformin har til diabetes. Jeg kjenner jeg irriterer meg, for jeg vil ikke ha det skrevet NOEN steder en diagnose jeg ikke har!
Og hva angår PCOS, så er det et tilbakelagt tema da jeg ikke har cystene lengre og er "friskmeldt" fra opprinnelig gynekolog. Noen gode forklaringer?

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
Gammel 20-10-11, 16:05   #10843
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Jeg har IKKE diabetes, men fått Metformin pga. hormonelle problemer (manglende mens, langvarig mens over flere uker) hos gynekolog (utredning for pelvic pain syndrome). I felleskatalogen leser jeg KUN påvirkningen Metformin har til diabetes. Jeg kjenner jeg irriterer meg, for jeg vil ikke ha det skrevet NOEN steder en diagnose jeg ikke har!
Og hva angår PCOS, så er det et tilbakelagt tema da jeg ikke har cystene lengre og er "friskmeldt" fra opprinnelig gynekolog. Noen gode forklaringer?

Forklaring på hva???
Har noen gitt deg en diagnose du ikke har?
Legen kan jo gi deg medikamenter mot hva de vil, ikke bare det som står som indikasjon i Felleskatalogen!
At Metformin er et antidiabetika, betyr jo ikke at du har diabetes for det!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 20-10-11, 16:53   #10844
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen gode tips mot løs mage hos baby? Har lokalisert det til at jerntilskuddet han må ta gir magetrøbbel. Men han må jo ha det, så jeg lurer på om det finnes noe jeg kan gi han som veier opp litt? Han kan begynne såvidt med fast føde nå, selv om vi ikke har prøvd enda.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-10-11, 17:03   #10845
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Noen gode tips mot løs mage hos baby? Har lokalisert det til at jerntilskuddet han må ta gir magetrøbbel. Men han må jo ha det, så jeg lurer på om det finnes noe jeg kan gi han som veier opp litt? Han kan begynne såvidt med fast føde nå, selv om vi ikke har prøvd enda.

Du kan gi han litt blåbærsaft eller be legen om å få prøve en annen form for tilskudd. Det finnes som regel flere å velge mellom! Noen gir løs, andre hard mage og det kan ta tid å finne det som passer din sønn best, men må han, så må han!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 20-10-11, 17:14   #10846
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

De er ikke på resept, så kanskje jeg skal sjekke med apoteket først?
Forøvrig skal vi på oppfølging på riksen til uka, så jeg må huske å spørre da.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-10-11, 17:16   #10847
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva er det han får da? Og hvor mye må han ha?
Mine brukte Floradix Jerntilsskudd pga lave jernlagre og det fungerte kjempefint!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 20-10-11, 18:29   #10848
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Hva er det han får da? Og hvor mye må han ha?
Mine brukte Floradix Jerntilsskudd pga lave jernlagre og det fungerte kjempefint!

Neo-fer 9mg/ml heter det

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-10-11, 19:11   #10849
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Her kan du lese om det mine fikk. Også da de var under 3 år etter anbefaling fra barnelegen vår.
Du kan jo høre med legen neste uke om du kan prøve den og i hvor store doser evnt!
De som jober på apoteket har (som regel) greie på sånne ting også, så hør om de har noe annet å anbefale, så kan du spørre legen om doseringer etc siden han er såpass liten enda!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 20-10-11, 19:16   #10850
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Når kan vi forvente at ungene kommer med "knask eller knep" på døra? Er det denne helgen eller neste? Jeg har kjøpt twist, og lurer på om jeg bør gjemme den utenfor synshold for meg selv

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no