Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Dele bilder fra vår lille hverdag?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-10-11, 19:38   #101
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Takk Det skorter ikke på fantasien hos de små!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 13:43   #102
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Savner "småkröllene" mine jeg.......
Dette er "Likör kullet!"
* Sambucca
* Peppermint
* Crene de Cacaò
* Galliano

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 18:38   #103
Alvepia
Medlem
 
Alvepia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Helgeland
Innlegg: 138
Alvepia er på en erverdig vei

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Hei, må bildene ligge på nette for at de skulle kunne vises her?

__________________
En dag møter du sannheten, se den dypt inn i øynene!


Alvepia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 07:53   #104
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Opprinnelig lagt inn av Alvepia, her.

Hei, må bildene ligge på nette for at de skulle kunne vises her?

Nei velg "avansert" og deretter "bindersen", så kan du laste ned bilder fra din datamaskin.

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 23:19   #105
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Litt drittlei av å posere nå!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 19.jpg (235,2 KB, 59 visninger)
__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 23:49   #106
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Litt drittlei av å posere nå!

Så nydelig bilde. Synes faktisk det er like sjarmerende med bilder hvor ungene er sinna jeg, som de hvor de stråler som en sol Vi vet jo alle at de søte små ikke bestandig er like samarbeidsvillige

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 10:11   #107
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Litt drittlei av å posere nå!

Jeg hadde også blitt sinna om noen hadde putta meg i en kurv!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 01:42   #108
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Litt drittlei av å posere nå!

Herlig bilde Carisma! Dette er da et morsomt romjulskort vil jeg si. Får lyst til å ta egne bilder nå. (tidligere jobbet ulønnet som fotograf)

  Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 00:55   #109
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Årets julekort Tatt for noen uker siden, da vi fikk snø

Vedlagte bilder
Filtype: jpg tur i sokndal 088.jpg (1.013,2 KB, 27 visninger)
Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 12:32   #110
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Årets julekort Tatt for noen uker siden, da vi fikk snø

Skikkelig flott bilde!

  Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 13:57   #111
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Søndag-morgen utsikt fra verandaen:

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 23:03   #112
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Julebilde fra julehjemmet! Ønsker alle en trivelig julehøytid!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Julehuset2011-1.jpg (690,4 KB, 24 visninger)
__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 23:15   #113
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Julebilde fra julehjemmet! Ønsker alle en trivelig julehøytid!

Å, så koselig du har det Lindemor!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 23:18   #114
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Bilde nr 1 tok eg i hagen min for 4 dagar sida
Det er vanlig at hagePrimulaer blomstrar seint på hausten. Men eg har aldri opplevd at den ville typen,
Kusymre, remonterer So dette er ganske spesielt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 0046 kusymre.jpg (735,3 KB, 9 visninger)
Filtype: jpg 0045 adventsvindu.jpg (563,8 KB, 16 visninger)
Filtype: jpg 0067 advent.jpg (708,9 KB, 13 visninger)
Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 11:12   #115
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Soloppgang over vårt norske hjem

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 00:05   #116
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Søndag-morgen utsikt fra verandaen:

Virkelig vakkert Gerd!!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 00:27   #117
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Nydelige bilder

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 13:33   #118
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Jeg skulle ønske jeg klarte å mobilisere så mye glede ved oppvaskmaskinen

Vedlagte bilder
Filtype: jpg oppvask.jpg (59,8 KB, 37 visninger)
__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 13:35   #119
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Så nydelig krabat du har Carisma - og så stor han har blitt siden *litenguttvilikkesitteijulekurvenmer* bildet
Deilig dress han har på seg også. Så ut til å være hjemmestrikket. Er det deg som er så flink ?

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 13:46   #120
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Så nydelig krabat du har Carisma - og så stor han har blitt siden *litenguttvilikkesitteijulekurvenmer* bildet
Deilig dress han har på seg også. Så ut til å være hjemmestrikket. Er det deg som er så flink ?

Ja, han har blitt diger!! Begynte å reise seg opp ordentlig (ikke vingle) i går. Derav rett i oppvasken
Dressen er veldig god, fikk den til jul av tanta mi. Med heklede converse til, men de ble desverre for små med en gang.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 13:52   #121
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Da er han jo på vei til å bli en skikkelig flink liten hjelper på kjøkkenet. Kan aldri starte for tidlig vet du
Ja, det er synd at de vokser så fort. Har masse flotte hjemmestrikkede plagg liggende, som jeg aldri har hatt hjerte til å gi bort. En dag skal jeg kjøpe et par dukker, å ta på det fineste og sette til pynt på ei hylle på rommet hans

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 12:57   #122
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Ikke så ille vanskelig å utpeke den skyldige.

20120422_105810-1.jpg

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 12:59   #123
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Ikke så ille vanskelig å utpeke den skyldige.

Vedlegg 10293

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 13:17   #124
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Ikke så ille vanskelig å utpeke den skyldige.

Vedlegg 10293

nei det har du rett i. Nydelig jente du har Nellie - synes hun likner litt på deg jeg. Hva skulle hun bake forresten ?

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 13:49   #125
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?

Tuuuusen takk Hun har mange av mine trekk, men ligner mest på pappan sin!

Tror planen var å spise det bart! Var ihvertfall godt i gang med det. Smakte visst godt!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan jeg dele magnesiumtab i to? guro_no Ketolysekuren 1 06-06-07 11:19
Din hverdag wasabi Spørsmål og svar 16 18-07-06 13:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no