Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 03-04-12, 14:59   #13476
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Det tror jeg ikke Yrla. Mandelkverna er nok altfor grov. Men jeg leste på en eller annen blogg at noen brukte stavmikseren til å kverne sukrin til melis. Hvis du har stavmikser da

Og bruker du stavmikser, må du passe på at det er tett....
Husker når eg skulle male sesamfrø, og det ikkje var tett

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥
Gammel 03-04-12, 15:08   #13477
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Og bruker du stavmikser, må du passe på at det er tett....
Husker når eg skulle male sesamfrø, og det ikkje var tett

Ha, ha. Du er ikke alene om å ha testet ut det der.......

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 03-04-12, 16:39   #13478
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Og bruker du stavmikser, må du passe på at det er tett....
Husker når eg skulle male sesamfrø, og det ikkje var tett

takk, det var det jeg trodde også, men ble forvirra av en oppskrift. takk

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 03-04-12, 18:28   #13479
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

skal nav betale direkte til deg? går ikke pengene via henne? uansett er hun som leier den ansvarlige. Om nav bare garanterer i mangel på depositum er det bare henne du skal ha i kontrakten. hun får antakeligvis penger to ganger i mnd så du gjør lurt i å akseptere at hun betaler halve husleia hver 14 dag sånn at hun skal klare å betale og få en fin rytme.


NAV setter pengene rett inn på vår konto. Det var en betingelse vi satte.

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 03-04-12, 20:04   #13480
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg forsøker å koke fudge.... Den inneholder fløte, smør, vaniljepulver og sukrinmelis. HVORFOR skiller den seg og blir ... icky? Jeg rører ikke mer enn en sjelden gang, men likevel så bare.. Æsj.

Litt sent svar, men min bruker også å skille seg, men blir bra dersom jeg rører kraftig eller tar en liten skvett kald fløte og rører godt..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 03-04-12, 20:15   #13481
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

NAV setter pengene rett inn på vår konto. Det var en betingelse vi satte.

Elin

da er du heldig. ville prata med nav hvordan skrive i kontrakten da

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 03-04-12, 21:28   #13482
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Litt sent svar, men min bruker også å skille seg, men blir bra dersom jeg rører kraftig eller tar en liten skvett kald fløte og rører godt..

fant løsningen!svak varme som økes litt etter hvert, og røring veeeeldig ofte. og når det tykner og koker litt så røres det hele tida

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 04-04-12, 10:33   #13483
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Mens vi snakker om å ha skilt seg... SKILT KOKOSMELK: er det noen som vet om det er noen forskjell i næringsinnhold (i så fall hva) mellom den flytende og faste delen?

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 04-04-12, 10:40   #13484
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Mens vi snakker om å ha skilt seg... SKILT KOKOSMELK: er det noen som vet om det er noen forskjell i næringsinnhold (i så fall hva) mellom den flytende og faste delen?

Jeg har en boks med kokoskrem, den er merket 3 kh/100 (fra Kara). Kokosmelken fra Santa Maria er merket 1 kh/100.
Innbiller meg at den høyere kh'n i kremen er fordi det er ren krem uten melk. Når de merker varer, skal det jo gjenspeile snittet hvis det er flere indigredienser, så jeg tror du må regne litt mer i den skilte melken

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 04-04-12, 12:26   #13485
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Mens vi snakker om å ha skilt seg... SKILT KOKOSMELK: er det noen som vet om det er noen forskjell i næringsinnhold (i så fall hva) mellom den flytende og faste delen?

den faste delen tro jeg er mer fet pga mindre vanninnhold, men hvor karbohydratandelen er størst vet jeg ikke, men antakeligvis i den flytende delen.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 04-04-12, 12:41   #13486
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

den faste delen tro jeg er mer fet pga mindre vanninnhold, men hvor karbohydratandelen er størst vet jeg ikke, men antakeligvis i den flytende delen.

Det hadde jo vært supert for oss, men hvorfor er da ren kokoskrem merket mye høyere i kh ?

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 04-04-12, 14:07   #13487
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Bør man ikke være i ketose ved narkose? Eller er det en myte? Skal gjøre noe fikkel med narkose i begynnelsen av mai, bare lurer på om jeg må forberede meg matmessig også.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 04-04-12, 14:23   #13488
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Det hadde jo vært supert for oss, men hvorfor er da ren kokoskrem merket mye høyere i kh ?

Hm... nå ble jeg bare enda mer nysgjerrig. :P Er jo den faste delen som er best, så det hadde jo vært greit å vite.


Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Bør man ikke være i ketose ved narkose? Eller er det en myte? Skal gjøre noe fikkel med narkose i begynnelsen av mai, bare lurer på om jeg må forberede meg matmessig også.

Jeg var i narkose i desember, og fikk aldri beskjed om det. Jeg tror også at legene visste sånn nogenlunde at jeg var i ketose.
Dvs noen dager før tok de urinprøve, og sa at "det var utslag som sikkert bare var pga at jeg ikke hadde spist på en stund" - og jeg fikk jo beskjed om å ikke spise før operasjonen. Så, en skulle jo tro at legene tok i betraktning at jeg kunne være i ketose da også, dersom det var det han refererte til i utgangspunktet.
Uansett var jeg i ketose, og det gikk helt fint!

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 04-04-12, 14:25   #13489
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Bør man ikke være i ketose ved narkose? Eller er det en myte? Skal gjøre noe fikkel med narkose i begynnelsen av mai, bare lurer på om jeg må forberede meg matmessig også.

Det eneste jeg har fått høre er at man kanskje trenger litt lavere dose av narkosemiddelet.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 04-04-12, 14:37   #13490
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Bør man ikke være i ketose ved narkose? Eller er det en myte? Skal gjøre noe fikkel med narkose i begynnelsen av mai, bare lurer på om jeg må forberede meg matmessig også.

Jeg har vært i narkose flere ganger i ketose, null problem. Eneste jeg har vært påpasselig med er å nevne at jeg ikke skal ha glukose i IV-en.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 04-04-12, 15:03   #13491
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Bør man ikke være i ketose ved narkose? Eller er det en myte? Skal gjøre noe fikkel med narkose i begynnelsen av mai, bare lurer på om jeg må forberede meg matmessig også.

Dr Torkil anbefaler at man går ut av ketose på forhånd dersom det er snakk om større inngrep med flere innleggelses- døgn og lang rekovalens.
Ved dagkirurgi der de kun gir deg Ringer- oppløsning iv bør det ikke være noe problem å være i ketose!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 04-04-12, 17:27   #13492
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Det hadde jo vært supert for oss, men hvorfor er da ren kokoskrem merket mye høyere i kh ?

kokoskrem er jo et annet produkt, du kan jo spørre produsenten om det er mest karbo i det faste eller flytende, jeg vet ikke

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 05-04-12, 14:48   #13493
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vi skal ha ost og kjeks en kveld i påsken. Er det noen som har en god oppskrift på kjeks som er uten gluten og kli?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 05-04-12, 14:56   #13494
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Vi skal ha ost og kjeks en kveld i påsken. Er det noen som har en god oppskrift på kjeks som er uten gluten og kli?

Du kan jo titte litt nedi denne tråden!
Eller denne!
Eller du kan søke opp Gerds grove eller fine brødpinner!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 05-04-12, 15:45   #13495
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

hva er det billigste, men holdbart, produktet jeg kan kjøpe for å få lagd mandelsmør selv?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 05-04-12, 15:47   #13496
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

hva er det billigste, men holdbart, produktet jeg kan kjøpe for å få lagd mandelsmør selv?

Mener du redskap??

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 05-04-12, 18:23   #13497
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har begynt å vemmes hver gang jeg skal til putten grunnet vekt og kroppsfasong. Pga minimalt med bevegelse de siste årene har kroppen blitt pløsete. Jeg har ikke gått opp i vekt, jeg har bare endret fasong.

Jeg synes som sagt at det begynner bli pinlig. Jeg liker ikke kle meg omtrent naken og 'slippe' musklene. Det er jo det han vil for det er det som er med på å gjøre meg syk, mener han.

Jeg klarer ikke nyte behandlingene lengere, jeg vemmes mest over hvordan jeg ser ut. Putten er slank, snerten og kjekk så det bidrar jo ikke akkurat på MIN følelse. Jeg ser for meg at han grøsser for hvert stryk eller hver kontakt han må ha med kroppen min. Jeg liker ikke meg selv for tiden. Så, hvordan få en stram sprek kropp på en uke?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 05-04-12, 18:26   #13498
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har begynt å vemmes hver gang jeg skal til putten grunnet vekt og kroppsfasong. Pga minimalt med bevegelse de siste årene har kroppen blitt pløsete. Jeg har ikke gått opp i vekt, jeg har bare endret fasong.

Jeg synes som sagt at det begynner bli pinlig. Jeg liker ikke kle meg omtrent naken og 'slippe' musklene. Det er jo det han vil for det er det som er med på å gjøre meg syk, mener han.

Jeg klarer ikke nyte behandlingene lengere, jeg vemmes mest over hvordan jeg ser ut. Putten er slank, snerten og kjekk så det bidrar jo ikke akkurat på MIN følelse. Jeg ser for meg at han grøsser for hvert stryk eller hver kontakt han må ha med kroppen min. Jeg liker ikke meg selv for tiden. Så, hvordan få en stram sprek kropp på en uke?

Stoppe tiden?
Men trening med strikker er veldig effektivt da.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 05-04-12, 18:30   #13499
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har begynt å vemmes hver gang jeg skal til putten grunnet vekt og kroppsfasong. Pga minimalt med bevegelse de siste årene har kroppen blitt pløsete. Jeg har ikke gått opp i vekt, jeg har bare endret fasong.

Jeg synes som sagt at det begynner bli pinlig. Jeg liker ikke kle meg omtrent naken og 'slippe' musklene. Det er jo det han vil for det er det som er med på å gjøre meg syk, mener han.

Jeg klarer ikke nyte behandlingene lengere, jeg vemmes mest over hvordan jeg ser ut. Putten er slank, snerten og kjekk så det bidrar jo ikke akkurat på MIN følelse. Jeg ser for meg at han grøsser for hvert stryk eller hver kontakt han må ha med kroppen min. Jeg liker ikke meg selv for tiden. Så, hvordan få en stram sprek kropp på en uke?

Å kjære, hadde jeg vist det, hadde jeg vært et meget rik dame.
Ikke noe god følelse det der, been there - done that. Kan egentlig ikke annet enn å gi deg en veldig god trøste og husk, han har garantert sett værre.

__________________
Den som venter på no' godt.....

Sist redigert av Dietta : 05-04-12 kl 18:49.
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 05-04-12, 18:45   #13500
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Du kan jo titte litt nedi denne tråden!
Eller denne!
Eller du kan søke opp Gerds grove eller fine brødpinner!

Takk Hadde ikke ingrediensene til disse, men fant noen på LCHF-bloggen som jeg nettopp har satt i ovnen. Håper de blir gode

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no