Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1001-tråden

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 19-03-05, 21:51   #126
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo

sommerfugl sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 40
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

skal du være borte såååå masse?? *grue seg masse*
huff, men atte MÅ du...? *vil at mila skal være her hos sommerfugl, for atte sommerfugl er helt alene hjemme i 8 dager og kan ikke gjøre stort annet en å sitter på hybeln*

ey, hvor langt er det fra arendal til kr.sand?? tror jeg skal til kr.sand til høsten, har funnet hybel og alt *mhmh, skal finne på masse mila og meg til sommern og høsten*

Gammel 19-03-05, 21:56   #127
Mila
:)

Mila sin avatar

Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Det ekke langt med tog skulle jeg tro, men har jo søkt i kr.sand meg å vettu! Vet jo ikke hvor jeg kommer inn (OM jeg kommer inn) enda !

Menne... jaa.. MÅ nok være borte så lenge desverre, menne kommer innom sånn innimellom. og du HAR mobil nr mitt.. (jupp du har... DER kom mms en! ... veldige pauser de har fra tromsø og hit da.. )

HEEEY!! det er sånne sko jeg vil ha jo.... *missunlig*

Gammel 19-03-05, 22:07   #128
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo

sommerfugl sin avatar

Hvor: Molde
Alder: 40
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Mila

Det ekke langt med tog skulle jeg tro, men har jo søkt i kr.sand meg å vettu!

ja det har du jo!! *håpe vi begge kommer inn der* kan vi finne på masssssse!!
så må vi dra på den derre bystranda eller no. kan spille volleyball og bade masse
var der med søs for et par år sida, bada nakne på stranda i byen, rett utafor NRK-bygget

Gammel 20-03-05, 15:04   #129
Mila

Mila sin avatar

Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Drar opp denne i dag jeg

Noen som har forslag på dvd jeg kan se? Noe spennende på tv? Forlag?... Kjeder meg, er trett og slite. Men kan sove heeeeelt til klokka TO i mårra (tror neppe jeg får det til men.. )

Ikke 50 ord enda nei, nei nei.. får skrive litt til da . Skal i grunnen bare slappe av resten av dagen, og godt er det

Ha en fin søndag alle sammen

Gammel 20-03-05, 15:07   #130
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Du kan se den Alexander, eller hva den heter.

Kan du leie? For da kan du jo sjekke ut www.imdb.com - også kan du søke opp favorittskuespilleren din, f-.eks Julia Roberts - også får du listet opp alle filmene hun har vært med i - også kan du gå å låne en av dem. Bra ide, sant?

Jeg tror at jeg skal skrive litt til sånn at ikke innlegget blir slettet, det hadde vært kjipt.

Gammel 20-03-05, 15:11   #131
Mila

Mila sin avatar

Suuuper ide mofe!

Ja det er lurest å skrive 50 ord altsåå... skulle tro dem der moderatorne gikk rundt å telte hver innlegg ellerno

Æsj... Bare formel1 (eller hva de er) på tv 2... ( se på nrk om det er noe spennende der.. SKIIII?! Naitakk )

Åsså var det disse 50 ordene da.. Sånn

Gammel 20-03-05, 15:44   #132
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Så hvilke skuespillere liker du da, Mila?

Jeg liker Angelina Jolie, Scarlett Johansen, hun dama fra "Amelie"... hm... Nicholas Cage (men bare skuespillet hans.. liker ikke helt typen..).. hm, også kommer jeg visst ikke på flere? Jo, Julia Roberts! Og.. hm.. h an som spilte i den engelske pasienten? Også Kevin Costner..

Kommer sikkert på flere etterhvert

Gammel 20-03-05, 15:53   #133
Mila

Mila sin avatar

Opprinnelig lagt inn av mofe

Så hvilke skuespillere liker du da, Mila?

Julia Roberts, Paul Walker, Vin Disel, Jhonny Depp, .. sikkert flere men hjernen min følger ikke helt med lenger.. er søppeltrøtt

RUSSEL CROW åsså da.. *hjernen begynner å fungere litt* Og litt Cameron Diaz... menne... nå kommer jeg ikke på flere akkurat nuh.. For hjernen fungerer ikke helt likevel

forbaska med disse 50 ordene man må skriver når man ikke har noe mere å skrive om altså hehe, Sånn.

Gammel 20-03-05, 19:58   #134
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Lurte du på lengden fra Arendal til Kristiansand. Hmmm. ca 7 mil er det jo,og det går jo ekspressbuss byene imellom.

Eller er det noe jeg har gått glipp av ???

Må visst skrive litt til for ikke å bli skubba ut.

Jeg er jo bare en Drammenser som er i Arendal-Grimstad -Kristiansand hver sommer med hovedopphold i Grimstad.

Å den byen er bare herlig

Gammel 20-03-05, 20:03   #135
Mila

Mila sin avatar

HEEY vert mye i Grimstad jeg som lita . Litt nå og da, men mer da jeg var lita, om sommeren.

Tjah... Hva mer skal jeg skrive daa? Må jo skrive noe for ikke å bli sletta

Liker Kristiansand godt jeg, hadde ikke gjort meg noe å komme inn på HiA nei, . men får se hvor jeg kommer inn, tiden vil vise... ellernoe sånnt.

*teller feblisk ordene, men skirver noen ekstra for å være sikker *

Gammel 20-03-05, 20:47   #136
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Mila

HEEY vert mye i Grimstad jeg som lita . Litt nå og da, men mer da jeg var lita, om sommeren.

Tjah... Hva mer skal jeg skrive daa? Må jo skrive noe for ikke å bli sletta

Liker Kristiansand godt jeg, hadde ikke gjort meg noe å komme inn på HiA nei, . men får se hvor jeg kommer inn, tiden vil vise... ellernoe sånnt.

*teller feblisk ordene, men skirver noen ekstra for å være sikker *

Må jeg skrive 50 ord for å svare også? Tror vel egentlig vi er litt på villspor nå,dette er jo 1000 tråden. Dattern gikk på HIA i Grimstad i 3 måneder før hun kutta og fant ut at hun ikke ville bli førskolelærer likevel. Nå jobber hun på REMA og søker seg inn på dyrepleier i Norge,'Sverige,Danmark. Det er nemlig bare 14 i hele norge som blir tatt opp,derfor er hun avhengig av å søke i andre land også Hun har bra karakterer men når det er 14 fra hele landet bare,kan det bli vanskelig.

Gammel 20-03-05, 20:52   #137
Mila

Mila sin avatar

HiA i Grimstad?? *visste ikke Mila*
Åhh, dyrepleier? så gøy, elsker dyr . Har også søkt på skole i danmark , I Hjørring, Thisted og Aalborg. Blir spenneden å se om jeg kommer inn der eller i Kristiansand eller Arendal . Er bare å vente å se.

Gleder meg vertfall til å flytte bort herfra og til en litt større plass liksom, skjønner meg ikke på noen av ungdommene herfra som nekter å flytte fra dalen.. Jeg vil ut, men ikke for langt borte fra mamma å pappa da, men kommer neppe til å bo HER resten av livet. Å blir jeg sykepleier så må jeg jo nesten bo i by..

Gammel 21-03-05, 10:31   #138
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Ny dag - nye 1001-tråd-muligheter!!

--

Idag så våknet jeg og var skikkelig kald! Lurer på om jeg begynner å bli syk, men jeg har jo vært litt sånn opp og ned med immunforsvaret og formen de siste ukene, så det er sikkert bare noe lureri.

Ellers så kan jeg jo fortelle at jeg vurderer å dra ned til byen for å gå på Deichmanske, men det er nok litt lurt å finne ut om de har åpent først!

Gammel 21-03-05, 14:24   #139
boble
Seniormedlem

boble sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: buskerud
Alder: 52
boble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt av

ÅHHH,så dårlig samvittighet. Været ute er helt skjønt og det hadde så absolutt vært på sin plass å GÅTT UT! Ja!!

Meeeeen nei. Sitter jo så godt i sofan med laptopen på fanget te-koppen ved min side.
Har vasket og ryddet leiligheten,så litt nytte for meg har jeg gjort,da.
Men det er altså det at jeg syns jeg må ut.Hører liksom med....
Selv om det sikkert ikke blir noe av.
Godt og vite at det kommer en dag i morgen.
Sukk...

Gammel 21-03-05, 14:56   #140
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Kom deg ut boble!

Kom deg ut i den flotte solen!

La solstrålene falle over ansiktet ditt, og ånd inn D-vitaminene!

Kjenn at kroppen blir yngre, og vakrere - og at du fylles av energi!

Tilbed solen, la solen hele ditt sinn!

... kunne jeg jo ha sagt, men som du så sitter jeg altså inne.. Rart det der, gitt! At man vet at noe er bra for en, men så gjør man det ikke allikevel..

Gammel 21-03-05, 16:09   #141
boble
Seniormedlem

boble sin avatar

boble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt av

Det du kunne sagt gjorde at jeg nesten fikk inspirasjon til å gå ut,men så ops.. forsvant initiativet mitt. Nok en gang!!
Men jeg har satt beina mine utenfor døra,altså. Var jo og hentet minstemann i barnehagen. Så!
Tok selvfølgelig bilen,hadde jo vært for ille om jeg skulle gått.Et sted går grensa!
(Vil nevne at jeg måtte ta bilen da,for jeg hadde dårlig tid.) !! Tidklemma,vettu!!!

Gammel 21-03-05, 16:17   #142
Albertine
Gjest

Shopping, det er fali' det. Sende mor uovervåket på by'n med kontanter og kort, for så å utøve fri dressur i byens overprisede butikkestablisement. Mor har gjort det kun en kvinne kan gjøre, nemlig å bruke masse penger på utrolig kort tid. Tenk, i posene som ble slept hjemover var det faktisk dameklær! Som regel er det barneklær som er hovedfyllet i posene, men i dag var det billige klær som er alt for små. Mor har nemlig tenkt å komme inn i klærne etterhvert. Noe må man jo ha som gulrot.

Svar med sitat
Gammel 21-03-05, 19:23   #143
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

Visste du virkelig ikke at Grimstad er en større skoleby en Arendal???
De har vel det meste av skoler og dataopplæring mmmm. Er det noe særlig med skoler i Arendal da???

Dette er ikke femti ord, Skorpia. Dessuten er det 1001-tråden, så ikke lov å poste to innlegg etter hverandre.

--

Ellers så kan jeg fortelle at jeg har gått på butikken i sinne, og det er jammen meg mye man får gjort på en butikk! F.eks å granske bladhyllene i ett kvarter! Skal jeg kjøpe "bedre helse" eller "iform" eller "CHICA" eller "se&hør" eller "TIQUE!" elller "C" eller "D" eller "her&nå".. i det hele tatt, masse å velge imellom. En tur innom godtehylle fikk jeg også, så nå er det smågodt-kose-seg-tid.

Gammel 21-03-05, 20:01   #144
Mila

Mila sin avatar

Akkurat nå så atte... kom jeg nettopp hjem fra jobb, puhhhsj for ett stress da!!
Skal sove litt lenge i mårra og jeg Så er det på jobb igjen, hehe, vimsa noe volsomt på slutten, STO faktisk 356,- på kassaskjermen atte en kunde skulle ha igjen av penger... men hjernen min kobla det til 536 .. å DET går jo ikke når han betale med en 500 lapp , men vi lo bare begge to da, så fikk han riktig sum tilbake etterpå .

Så tror det snart er leggetid... (neida)

Gammel 21-03-05, 20:25   #145
boble
Seniormedlem

boble sin avatar

Etter litt vurdering frem og tilbake,bestemte jeg meg for å dra og trene. Har ikke kommet
ordentlig i gang med det etter influensa runden.
Hadde minimal lyst men hadde avtale med en venninne,så syns jeg måtte.I siste øyeblikk trakk hun seg,men da hadde jeg fått jobbet opp litt lyst,så jeg dro. OGSÅ VAR DET IKKE NO TRENING. Fordi det er påskeuke.
For noen feiginger. Her hadde jeg overvunnet meg selv,også feiger de ut. Dumminger!!
Så kjøpte Freia 70% på veien hjem,og kommer sikkert til å spise iallefall halve.
Så var den dagen spolert.

Gammel 22-03-05, 21:38   #146
Mila

Mila sin avatar

Kom igjen da folkens! ( drar opp denne i dag jeg).

Hehe, hvorfor må igrunnen alt stress på jobb skje på SLUTTEN?? Bare lurer liksom... for atte det gjorde det i dag nemlig, ingenting som gikk vår vei. En stakkar mann som hadde mista bilnøkkelen sin, og han skulle til kristiansand! (er ett stykke herfra det ja). Så vi var 3 ansatte + han da som fòr rundt å leita etter denne nøkkelen da... Men det endte med at han fant den i ei lomme på buksa han ikke engang visste at han hadde . Åsså var det tid for å telle opp kassa da, min stemte (takk guuuud for det), men ikke den andre... vi gav opp til slutt så får se i mårra hva som var galt. Endte med att vi var en halv time på overtid ... men men, skal heldigvis ikke jobbe kveld i mårra

( DETTE er masse over 50 ord det )

Gammel 23-03-05, 14:26   #147
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Får prøve meg på en ny en på over 50 ord,og siden Mila er i gang med butikkmas tar jeg opp tråden der. Har vært i masse butikker i dag,bortsett fra på meny da.for det var ingen ledige parkeringsplasser. Sånn er det når alle skal handle i siste liten,var innom Rema Stormarked også,hvor eldstedattern jobber.
I dag skulle hun jobbe dobbelt,fra 7.30 til 21 00. Misunner henne ikke det på en sånn dag som denne,men så har hun fri fram til tirsdag etter det da. Siden hun har frukten når hun starter tidlig slipper hun da hvertfall kassa fram til 1600 da hun skal overta for en annen
Men hun skal jo bruke påsken til å ordne med søknader til skoler da
Ha en fin påske alle sammen

Gammel 23-03-05, 23:10   #148
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Jeg sitter her og drikker Baileys jeg.. med isbiter i. Det er godt! Lenge siden jeg har drukket noe nå.. lurer faktisk på om Gol var siste gangen. Hm.. altfor sjelden gitt. Drakk litt hvitvin istad også, til tacoen vi spiste - som vi spiste til den påskekrim-saken på tv2. Artig sak. Fint å se på tv. Tv er morsomt.

Og baileys er godt!

(og jammen meg har jeg over 4000 innlegg, gitt!)

Gammel 24-03-05, 23:53   #149
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Lenge siden jeg har vert her inne nå og tenkte jeg skulle ta meg en tur innom. DE siste dagene har vert hektisk. TG TG TG TG og allter TG og inne mellom alt bråket( om man kan kalle det det. ) har jeg vert innom sverige en lite tur og hamstret kylling og sukkerfritt snop.

Har nettopp sutte meg ned etter 8 timer skift og først nå har jeg internett og faktisk ser deltagerene.. ulempen med å jobbe på kjøkkene..

Maten de spiser her tror jeg ville fått mange av dere til å grøsse nedover ryggen.. kansje jeg senere i uken tar bilde av et såkalt cola tårn. de teiper alle cola boksene de drikker oppå hverandre..

Såg en deltager (sikkert 2 som delte) som hadde 6 KASSER med cola.. altså 24x6 colabokser.. da grøsset jeg litt inni meg, tok en slurk vann og gikk min vei..

men nå skal jeg gjøre mer av det jeg ikke har fått gjort de siste dagene.. surfe rundt på den store vide weben

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-03-05, 00:10   #150
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Helene - det er jenta si som ikke lar 1001-tråden i stikken!

TG ja.. det er slitsomt! Men morsomt Har vært der selv en gang (har jeg sagt det til deg før?) Og folk drikker cola og battery om hverandre, og sover 2 timer i døgnet.. snakk om å ta vare på kroppen sin

Ellerst så kan jeg opplyse om at kjæresten nå plutselig bestemte seg for å bestille mat, så nå får vi indisk på døra om en halvtime eller så Veldig sunt liv, altså!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fine kjoler - tråden mofe Generell diskusjon 114 18-10-11 22:57
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44
Tips/ønske til tråden om bøker Fedonisten Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 17-06-04 00:01

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.