Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#126 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Augustskravletråd for 30+Jeg er helt ærlig litt brisen nå. Har nettopp spist egg og bacon, og det var nydelig. Desverre har jeg drukket noe øl i kveld. Men har ikke spist middag da. Så det var mindre karber i dag enn vanligsvis. Ølen er mer eller mindre unnskyldt da. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
![]() |
![]() |
#127 |
Medlem
Hvor: Sunnmøre.
Alder: 45
![]() |
Sv: Augustskravletråd for 30+
Aha, kjekt med folk som vet mer enn meg.
Min kostholdsfilosofi: Lindberg?
![]() |
![]() |
#128 |
Seniormedlem
Sv: Augustskravletråd for 30+Er veldig glad i dag for at jeg ikke røykte i går |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig! Skjønner ikke greia med å skulle tylle i seg haugevis av alkohol på konserter, for å ende opp med å bruke halvkonserten i dokø (og resten i kø for mer alkohol)!
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#130 |
Seniormedlem
Sv: Augustskravletråd for 30+Kan fortelle at Iron Maiden var fantastisk. Bruce Dickinson nærmer seg vel 60 er i bedre form enn 15 åringer flest... Helt utrolig bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
åhallo! heldig du er |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
![]() |
![]() |
#132 |
Gjest
|
Sv: Augustskravletråd for 30+Konserter er herlig åkkesåmm! Har fått med meg at også enkelte leger i Bergen liker det og prioriterer å dra på konsert framfor å være på jobb. Håper inderlig det får konsekvenser på en eller annen måte. Det ville det hatt om en annen skulket og! |
![]() |
![]() |
#133 |
Seniormedlem
Les litt om de forskjellige retningene her inne på forumet f.eks og bestem deg for hvilken retning du tror kan passe deg best. Jeg synes Skaldeman er best, andre igjen Ketolyse, Lindberg etc. Vi andre kan ikke si hvilken du skal velge, det er noe du må kjenne på selv mtp grønnsaker, fett og kjøtt og hvilken mengde av hva du ønsker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Seniormedlem
Sv: Augustskravletråd for 30+Jeg kjenner ikke så mye til de forskjellige bøkene rundt om, men kjenner til kurene da. Jeg leser Skaldemann sin GI-NULL! og liker den veldig godt. Som han sier, vi blir noen fettforbrenningsmaskiner! |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Seniormedlem
Sv: Augustskravletråd for 30+Hilste til Eddie fra deg vaskeklut. Han hilste tilbake |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Gjest
|
Sv: Augustskravletråd for 30+Takker. Spørs om jeg må lese GI-null og da |
![]() |
![]() |
#137 |
Seniormedlem
Spist er spist! |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Gjest
|
Sv: Augustskravletråd for 30+Vaskeklut da! Vil ikke magen ha annet enn epler og Pepsi max?!? Det er ikke bra. Flott at du går til legen! Ikke alle ville gjort det...Skaldeman sier også at du skal gi kroppen det kroppen vil ha - akkurat som du gjør. Fortsett med det og lykke til hos legen! |
![]() |
![]() |
#139 |
Gjest
|
Sv: Augustskravletråd for 30+PS! Er forresten sånn ekkelt "stinn i magen" i dag, sånn som jeg alltid var før - tross minimalt med kcal osv. Altså konkluderer jeg med: dette har noe for seg! |
![]() |
![]() |
#140 |
Seniormedlem
Nei, den er forferdelig teit den der magen min for tida! Jeg er jo så utrolig sulten og har så lyst på skikkelig mat (ikkeno i veien med matlysta altså!), men den vil bare ikke ..ha det i magen.. Og helt ærlig, jeg er ikke så sikker på om jeg vil leve på pepsi max og epler resten av livet |
![]() |
![]() |
![]() |
#141 |
Seniormedlem
Sv: Augustskravletråd for 30+Prøv å få i deg noe salt, det binder magen i alle fall. Jeg liker sprite zero når jeg er sånn i magen... Pepsimax/cola zero osv. er så surt og gjør magen bare mer opprørsk for min del i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Gjest
|
Sv: Augustskravletråd for 30+Lurt med salt ja. Farris er også ok å drikke for saltets del. Bra du skal til legen så fort |
![]() |
![]() |
#143 |
Seniormedlem
Sv: Augustskravletråd for 30+Pepsi Max og cola generellt er jo veldig surt for magen. Jeg merker i alle fall mye til halsbrann og urolig mage om jeg drikker for mye. Men sprite zero tåler jeg veldig godt |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Seniormedlem
Sv: Augustskravletråd for 30+Jeg vet, det er jo helt sykt. Drikker ikke spesielt mye pepsi max da, det går mest i vann. Men salt mat har jeg forsøkt, det funker heller ikke. Farris med eplejuice i funker heller ikke. Jeg VET det ikke er omgangssjuka, siden jeg har holdt på i snart en mnd og føler meg frisk ellers |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Gjest
|
GLED DEG!!! Jeg har hatt HD2 i mange måneder og stortrives! Den er dessverre på en liten servicebehandling nå; hatt litt prakk med den men har ikke greid å levere den inn før nå |
![]() |
![]() |
#146 |
Seniormedlem
Tuller du, har du levert den inn ÅTTE GANGER?!?! for samme feil? Om du leverer den inn tre ganger for samme feil har du krav på ny.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2010
![]() |
bare en tanke som slo meg,bor du i orkdal? det gjør jeg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketose
![]() |
![]() |
#148 |
Seniormedlem
Sv: Augustskravletråd for 30+8 ganger ja. Det har stortsett vært forskjellige ting, bortsett fra 2 ganger, da var det det samme. Jeg har sagt at det burde kvalifisere til ny telefon. Men Sony Ericsson sa nei. Jeg hadde egentlig forelsket meg litt i X10, men har gitt opp SE for ganske så lenge nå når det er så dårlig service. Gleder meg mye til HTC'en kommer! Det blir min første! Og jeg som deg er utrolig svak for sånt... Deler gjerne erfaringer, og kommer sikkert med et par spørsmål etterhvert også |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Sv: Augustskravletråd for 30+Vaskeklut: Har du forsøkt med idoform-tabletter? De for akutt mageproblemer? De var de eneste som fikk stabilisert min mage etter en særdeles hardnakket matforgifting...
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#150 |
Gjest
|
Sv: Augustskravletråd for 30+God morgen! En nydelig dag i trøndelag; det var 20 grader kl 06 i morges! Att det går an! Det er faktisk bare 18 gr nå, så det er vel noe i at en ikke skal sove bort sumarnatta... Frokosten er inntatt; omelett med røkt ørret, smør og rømme + div vitaminer/mineraler. Nå skal jeg angripe et av husets rom og rydde! Er hjemme alene og da kan jeg rydde (les: sende til gjenvinning/kaste) i fred og ro. Ellers er mann og barn tilnærmet hysteriske for att alt som de ikke visste de hadde og ikke savnet kan forsvinne |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|