Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Spis deg slank

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-04-10, 14:50   #151
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

Noen som har epostadressen til spis deg slank? slanking@online.no funker IKKE.. VIl bare sende de litt kritikk for at ALL maten deres er søtet..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 21:55   #152
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Det var den adressen jeg brukte når jeg klaget på noen varer jeg hadde fått feil engang.....

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 12:11   #153
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

Problemet er visst på vår nettleverandør.. Vi får ikke sendt mail noen av oss her.. Så da får vi fikse det når vi friskner til.

Nå har jeg spist pizzaomelett, biffsnadder, pannekake med epler og mandler, pizzabolle, frokostgrøt( tilsatte en klikk smør og 3ss cottage cheese) og bringebærkrem med nøttemix. Alt var godt, men bar såklart preg av å være mikro/opptint frossenmat.
Biffsnadderet var godt, men den var tilsatt bønner og ananas og det må jeg plukke ut, det hjelper ikke med lavt karboinnhold totalt her, det er for heftig for blodsukkeret. Så måltidet ble jo mikroskopisk( greit nok når man ikke har matlyst etter en runde med omgangssjuke).
Pizzabollen var kjempegod! Anbefales
Pizzaomeletten likeså, veldig god!
Karboinnholdet på bringebærkremen var helt på jordet, både nettsidene og etiketten angir 0.0g karber.. Nøtter og granateple er IKKE karbofritt, heller motsatt.
Innholdet av søtning er for meg helt uforståelig, biffsnadderet var på tilsammen 125g og inneholdt 5g søtning(sukrin), det er temmelig MYE. Og det har ikke noe der å gjøre, med mindre man liker "sukrintunge".

Jeg skjønner at folk slenger seg på dette opplegget, men jeg skjønner også hvorfor folk gir opp, ikke bare pga ekstremt små porsjoner og dyr mat( det ER dyrt sett i forhold til all maten jeg lager selv til samme pris), men pga søtsmaken som preger all maten!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 18:23   #154
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Fikk en mail fra de om at det er trykkfeil på etikettene ang karbo innhold...var visst noe feil med etikkettmaskinen.
Ja det er synd de bruker mye søtstoff i maten, veldig dumt.
Jeg liker IKKE pizzabolle og pizza omelett....jeg brakk meg av det, men smaken er forskjellig

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 18:38   #155
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

Opprinnelig lagt inn av sunroad, her.

Fikk en mail fra de om at det er trykkfeil på etikettene ang karbo innhold...var visst noe feil med etikkettmaskinen.
Ja det er synd de bruker mye søtstoff i maten, veldig dumt.
Jeg liker IKKE pizzabolle og pizza omelett....jeg brakk meg av det, men smaken er forskjellig

Ja, men det er jo feil på nettsidene også, ikke bare maskina deres

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 20:48   #156
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Hehe ok.....

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 10:20   #157
dontomazo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2
dontomazo er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

tirsdag morgen til mandag morgen 141.7 ned til 135.8 = 5.9kilo/6dager
Ketogen startdiett ekstrem - For deg som er passiv (14 dagers meny - 56 måltider)

følg slaviskt, drikk kunn vann, grønn te og light brus.
Pålegg: kalkun, skinke, leverpostei, ribberull ( alle mellom 1-1.5g karbo per 100gram) vill du kan du bruke litt smør, jeg tar det annen hver dag.
Inta C-Vitamin for å drive ut vann av kroppen, bruk pulver form og ta mellom 5-10gram, kommer an på følsomheten av magen.

Funker fint for meg hvert fall

Skall oppdater resultat senere.
Håper dere har hatt en fin helg.

dontomazo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ingen, men prøver herbalife Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 21:09   #158
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Lykke tildu går helt sikkert ned.
Jeg har gjort som deg spist annen lavkarbo mat ved siden av for å fylle på med proteiner og fett.

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 11:16   #159
tattoogl
Medlem
 
tattoogl sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Aurskog/Høland
Alder: 47
Innlegg: 172
tattoogl er ny på veien
Talking

Sv: Spis deg slank

Nå er det 5 uker siden jeg begynte på spis deg slank.. Siste uka har jeg lagd lunsj og middag selv.. Ingen sprekk!!
Har på de 5 ukene gått ned 6,5 kg Kjempefornøyd og må bare skryte av meg selv..

tattoogl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Max 40 g karbohydrater Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 14:32   #160
savoy
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 66
savoy er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Så flott nedgang tattogirl!
Jeg startet på mandag med lavkarbo og veide meg i dag og hadde gått ned 0,8 kg. Det syns jeg er bra for jeg har hatt eggløsning i disse dagene her og da går jeg alltid opp. Jeg fortsetter med godt mot.
Bursdag i helga og neste helg så er det 17. mai. Men dette skal gå bra Jeg håper jeg klarer å kvitte meg med iallefall 5-8 kg frem til slutten av juni for da skal jeg være forlover i et bryllup og vil så gjerne føle meg ekstra fin i kjole.

__________________
Tilsammen mistet 76 kg bare 5 kg til mål..
savoy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 20:27   #161
sommern2010?
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1
sommern2010? er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Hei Hei , er ny her og føler meg helt alene i lavkarbo jungelen av matvarer...

Som en start har jeg kutta helt hvete,ris,poteter og sukker og lager nå for det meste oppskrifter selv. Problemet er at det kan bli litt kjedelig i lengden, spesiellt når man har dårlig tid. Lett å sprekke...

Ønsker å gå ned ca 15 kilo pga barneønske så har bestillt mat fra SpisDegSlank.no som kommer til uka. Så litt spesiellt ut, men moro å prøve !

Håper på å få litt inspirasjon og støtte (siden sambo iallefall ikke vil begrense seg )

sommern2010? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert inspirert av Forseid`s Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 22:35   #162
tattoogl
Medlem
 
tattoogl sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Aurskog/Høland
Alder: 47
Innlegg: 172
tattoogl er ny på veien

Sv: Spis deg slank

Jeg har nå spist Spis deg slank produkter til frokost, mellommåltid og kvelds i litt over en uke. Til lunsj og middag har jeg lagd egen mat, som f.eks omelett, salat med tunfisk og egg, kjøtt med grønnsaker og fløte.. osv.. Men jeg har blitt så løs i magen... Noen som vet hva jeg kan gjøre med det? Hva er det som gjør at dette skjer nå? Kanskje fordi jeg spiser mer fett i kosten?? Tips godtas med stor takk

tattoogl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Max 40 g karbohydrater Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 21:18   #163
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

Inneholder ikke disse Spis deg slank- produktene mye kunstig søtstoff?
I kombinasjon med en del fett i kosten kan det by på mage- trøbbel!
Kutt ned på tilsatt fett en ukes tid og se om det hjelper!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 08:21   #164
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Inneholder ikke disse Spis deg slank- produktene mye kunstig søtstoff?
I kombinasjon med en del fett i kosten kan det by på mage- trøbbel!
Kutt ned på tilsatt fett en ukes tid og se om det hjelper!

Mye søtstofff, alt for mye

Jeg fikk rumling i magen, men dte var ikke så ille, og jeg åt masse smør på grøten osv. Men jeg åt bare av maten en ukes tid da, bare for å overleve på Riksen Aldri mere spis deg slank, neste gang lager jeg mat og tar med.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 22:03   #165
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

Slettet....


Sist redigert av Imse : 08-06-10 kl 20:23. Årsak: Innlegget er slettet av pga jeg ordla meg dumt i mail til SDS.
Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 20:10   #166
savoy
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 66
savoy er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Åh hjelpes meg.. det var jo litt av en måte å takle kritiske spørsmål på.
Tankevekkende spør du meg.

__________________
Tilsammen mistet 76 kg bare 5 kg til mål..
savoy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 20:20   #167
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

Slettet....


Sist redigert av Imse : 08-06-10 kl 20:23. Årsak: Innlegget er slettet av pga jeg ordla meg dumt i mail til SDS.
Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 20:23   #168
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

Slettet...


Sist redigert av Imse : 08-06-10 kl 20:24. Årsak: Innlegget er slettet av pga jeg ordla meg dumt i mail til SDS.
Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 23:05   #169
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk
Cool

Sv: Spis deg slank

Siden du ber om tilbakemelding, jeg synes faktisk du var ganske krass - du bruker bastante setninger som "ingen fornuftig sjel..." og "man bruker da virkelig ikke søtning ..." noe som ofte kan trigge litt defensive svar når man kommuniserer uten å se den motparten. Det eneste spørsmålet du faktisk stiller de - inniblant all "belæringen" er "hvorfor søte all maten?"

Siden de ikke svarer, kan jeg prøve - fordi det smaker bedre Dessuten, selv om ikke du er vant med søtt i middagen feks, er jeg ihvertfall vokst opp med litt søtt i både ertestuingen og spesielt i eggerøra. (skyld på pappa...)

Om det er så BRA med all søtningen er en annen sak. Jeg har Chrons og tåler ikke kunstig søtet brus - men har minimale problemer med spis deg slank maten heldigvis

jeg tror til syvende og sist som med så mye annet i verden at man må prøve litt forskjellige veier å gå til målet - og finne den som fungerer best for seg. pt fungerer spis deg slank ferdigmat for meg, snart skal jeg begynne å lage maten selv etter deres prinsipp (men med mindre søtningsstoffer

jeg ha gått på spis deg slank i snart 4 uker. Gått ned 4 kg på 3 uker, og er rimelig fornøyd. Det er lite kcal - men jeg går faktisk ikke ned et gram på "vanlig" lavkarbo - så derfor er dette et godt alternativ for meg.

Noen klager på små porsjoner - men etter to dager er all sultfølelse borte, og jeg har faktisk problemer med å få i meg middagen på ettermiddagen (føler meg stappmett konstant). Synes også det er kjempeflott med et lavkarbo OG lavkcal tilbud som også har dessert hver dag *gliser* (hjelper på søtsuget faktisk, som er blitt borte. )
Tok med meg en dessert fra spis deg slank på 17.mai på skolen med niesene mine og mens andre gasset seg i pølser brus og kake, så spiste jeg min lille søte og drakk vann. Det gikk kjempefint!!

Jeg har lest litt forskjellige og også uriktige ting om spis deg slank opplegget på forumet, så jeg anbefaler de som er interesserte i å sjekke ut sidene deres (som kan være litt kronglete å få oversikt over dessverre).

Ellers anbefaler jeg boka - som ga meg mange tips som jeg legger til min lavkarbo-kunnskap

Oi, ble mye dette - tydeligvis litt pratsjuk i kveld. Ønsker alle en fin lavkarbo-kveld!

Hilsen Nerthus

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 00:08   #170
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Siden du ber om tilbakemelding, jeg synes faktisk du var ganske krass - du bruker bastante setninger som "ingen fornuftig sjel..." og "man bruker da virkelig ikke søtning ..." noe som ofte kan trigge litt defensive svar når man kommuniserer uten å se den motparten. Det eneste spørsmålet du faktisk stiller de - inniblant all "belæringen" er "hvorfor søte all maten?"

Jeg skjønner hvor du vil Men man svarer ikke kunder på den måten. Og jeg var skikkelig småsur på de, jeg fikk med en blekke sammen med maten med en hel side der teamaet er kunstig søtning og at man skal etterstrebe å unngå dette. Du skjønner hvor det skurrer i forhold til maten? Man trenger ikke søtning i omelett, man trenger ikke søtning i tomatsaus når man koker den lenge så lenge man skal, man trenger ikke sååå mye søtning som det var i de pannekakene( jeg bruker sukrin i søt mat, og den pannakaka smakte som det var 4ss sukrin i den lille lappen) og dessuten pleier man ikke å ha søtt i pannekaker.
Det var den belæringen om å unngå kunstig søtning som fikk meg til å tenne, nå all maten smaker oversøtet av sukrin.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 06:32   #171
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Spis deg slank

Imse, jeg har INGEN problem med å forstå din side av saken - og er også ganske enig med deg. Samtidig KAN jeg faktisk forstå den tilbakemeldingen du fikk - på bakgrunn av din henvendelse. De HAR 15 000 kunder som alle går ned jevnt og trutt og er fornøyde, da er det nok vanskelig å bruke tid på den "ene" som klager - istedet for å fokusere på de som er fornøyde.

Vi er alle "bare" mennesker - og som jeg forstår har ikke spis deg slank et profesjonelt kundemottak, det er grunderen selv med fru som besvarer mail (ihvertfall mine )



Hilsen Nerthus
-4.5 kg på 30 dager! (ok kanskje ikke verdensrekord, men 5 av disse var på tur hjemme hos mamma som heldigvis også spiser lavkarbo - og det ble en del hvitvin og litt mer fett og større mengder kan man godt si *ler*)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 19:45   #172
kungen1975
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4
kungen1975 er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Et kjapt spørsmål til dere andre som følger denne dietten. Har akkurat begynt selv, og nå i startfasen har jeg ikke trent da dette ikke var anbefalt. Har nå planer om å begynne med treningen igjen, og lurer da rett og slett på hvordan det vil fungere med så lite inntak av karbo? Sykler 40 km 3 dager i uka t/r jobb, og er litt bekymret for hvordan jeg vil takle det

kungen1975 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 21:28   #173
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

Opprinnelig lagt inn av kungen1975, her.

Et kjapt spørsmål til dere andre som følger denne dietten. Har akkurat begynt selv, og nå i startfasen har jeg ikke trent da dette ikke var anbefalt. Har nå planer om å begynne med treningen igjen, og lurer da rett og slett på hvordan det vil fungere med så lite inntak av karbo? Sykler 40 km 3 dager i uka t/r jobb, og er litt bekymret for hvordan jeg vil takle det

Send mail til Spis deg slank og spør da

Men sånn ellers tror jeg du kommer til å klappe sammen av SÅ lite energi og syklingen til og fra jobb.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 19:08   #174
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

Du må vel bare prøve og se hvordan det går - vi er alle så forskjellige. Jeg går veldig raskt 45-60 minutter hver dag i kupert terreng og har ingen problemer...
Hvis du føler du blir litt svimmel, fyll på med proteindrikk og/eller en atkins sjokolade som anbefalt om du føler du trenger litt mer Drikk mye vann!

Hilsen Nerthus

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 13:45   #175
kungen1975
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4
kungen1975 er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Takker for svar. Jeg får bare prøve meg frem nå i starten, så får man se hvordan det går. Ellers er jeg veldig fornøyd med dette alt etter en uke. Kg går av, og når det i tillegg er god mat er alt fint

kungen1975 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spis Deg Slank - igjen! Sommerglad Spørsmål og svar 2 14-03-10 14:06
Spis deg slank Fat lemmy Lavkarbo generelt 2 28-05-09 00:16
Spis deg slank Heksehilda Spørsmål og svar 0 04-11-08 19:21
spis deg slank Flax Lavkarbo generelt 6 10-03-06 21:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no