Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;) |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#152 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Det blide sølandet
Alder: 50
![]() |
Sv: THEs dagbokKanskje jeg begynner på coashing kurs til høsten.. er på kveldstid hver mandag så det passer fint. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Eurodiet
![]() |
![]() |
#153 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
![]() |
Sv: THEs dagbokJa, ikke sant, det er ikke greit å bare være hjemme, og heller ikke greit å slite seg helt ut! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg - sånn ca..
![]() |
![]() |
#154 |
Gjest
|
Sv: THEs dagbokHusarbeid er alltid dritt!!! Når man går hjemme blir man mere fokusert på huset og hvordan ting er hjemme, man føler at folk forventer at man alltid skal ha et ryddig hus fordi man er så mye hjemme... Jeg er ikke noe flink til å ta huset, har jo så god tid, så det meste kan jo vente til i morgen |
![]() |
![]() |
#155 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: THEs dagbokHa en fin 17.mai, THE! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter...
![]() |
![]() |
#156 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: THEs dagbok
Nei for all del, jeg blir ikke snurt |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: THEs dagbokMen ellers har jeg minsket 10,5 cm siste uke, og 36,5 siden midten av april!!!!!!!!!! Blant annet 8cm. rundt midjen. Hurra!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: THEs dagbokIdag: Ferskendessert, 3-4 kaffe, shake, to barer, 4-5 skiver gravet laks, 2ts. sennepssaus (sikkert full av sukker). 1-2ss hoummus pga frykt for migrene, tre-fire skinkeskiver. Et par cherrytomater. Gud som man spiser på stående buffet.... Sist redigert av THE : 17-05-07 kl 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Seniormedlem
Sv: THEs dagbokSynes ikke du spiste så mye jeg da |
![]() |
![]() |
![]() |
#161 |
Seniormedlem
Sv: THEs dagbokGrattis med vekttap og cm! |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Gjest
|
Sv: THEs dagbokJøss så mange cm du har "forsvunnet" da. Kjempegøy. Jeg har det første magemålet legen tok under første konsultasjon, men har ikke målt meg etter det. Venter med å måle til jeg trenger en glad nyhet |
![]() |
![]() |
#163 |
Seniormedlem
Sv: THEs dagbokHar ikke målt meg enda jeg heller, tenker som deg Ani, jeg må spare det litt |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Seniormedlem
![]() |
HelsecoachHelsecoach kostet om lag 5000 for et år, og innebar vel omtrent 10 oppfølginger. Gikk til lege i begynnelsen, så til ernæringsfysiolog noen ganger i forbindelse med oppstart av fase 3, tror jeg det var, og så tilslutt til en ernæringscoach to ganger, den siste gangen betalte jeg selv. Der ble jobbet vi litt med hva man tenker/føler når man overspiser, lære seg å kjenne etter hva kroppen sier, og særlig det å slutte med å være så overfokusert på vekt, bl.a å veie seg MAX en gang i uka. (Det var en begynnelse, men tror godt jeg kunne ha gått videre og tatt mye grums med en psykolog). |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: THEs dagbokÅ ja, tips, spurte du om... La meg tenke.. Nei, tror det går på mye av det som sies i dette forumet, spise lav-karbo, mye forklaringer på hva som skjer i kroppen når man spiser feil, at fett er fint, osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Gjest
|
Sv: THEs dagbokTakk for svar |
![]() |
![]() |
#167 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: THEs dagbokJeg vet ikke om du har hatt det slik, men jeg har hatt utrolig ustabilt blodsukker, slik at jeg er blitt fysisk dårlig om jeg har gått "over tiden", skjelvende hender, og utrolig amper, kvalm, og alt dette gjorde at jeg fikk nesten litt hamster-tendenser. Best å spise litt ekstra nå, vet ikke når det blir mat neste gang, liksom. Så det synes jeg er veldig bra med denne dietten, å kunne drøye en time med middag, ikke "måtte" ha mat om en handletur ble lengre enn planlagt. Det er sikkert slik andre mennesker har det hele tiden, men for meg har det vært nødvendig å spise en yoghurt før jeg går i middagsselskap "i tilfelle" det drøyer med maten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Seniormedlem
Sv: THEs dagbokJa, vi har vel alle stått og stirret inn i kjøleskapet fordi vi er sugne på noe |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: THEs dagbok.. og den irritabiliteten har vel å gjøre med dårlig blodsukkerregulering, tror jeg. I allefall, i det siste har det faktisk hendt at jeg har glemt (!) å spise, og det er nytt for meg. Bare plutselig være litt svimmel, og kommet på at jeg ikke har spist på maaange timer.. Sist redigert av THE : 18-05-07 kl 21:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Gjest
|
Sv: THEs dagbokJo det stemmer nok det at jeg alltid har blitt fryktelig irritert og sinna hvis jeg ikke har spist på lenge! |
![]() |
![]() |
#171 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: THEs dagbokJeg har nesten hatt "føling" av og til, nesten svimt av, og jeg har ikke hatt såå dårlige insulinverdier. Tenker at jeg senere forhåpentligvis kan ha et stabilt blodsukker, men at det også kan være lurt å ha med seg en pose nøtter eller en bar i vesken - alltid. Da kan jeg kanskje frigjøre meg fra tanken om å spise litt ekstra, eller ikke gå bare halvmett fra bordet. Det med å spise seg mett er vel også noe som henger igjen hjemmefra og også fra mannen min til en viss grad, men jeg har nå tenkt det er bedre å ta seg en yoghurt en time - halvannen etter middag hvis man har spist "for lite", enn å måtte spise seg (for) mett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: THEs dagbokIdag: Sist redigert av THE : 20-05-07 kl 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Gjest
|
Sv: THEs dagbokIngenting er jo bedre hvis du klarer å begrense deg når du spiser nøtter o.l Jeg har hatt store problemer med å kun spise 5 nøtter... da har som regel en hel pose gått med. Det er derfor det er så mye lettere for meg nå å gå på ED for da vet jeg akkurat hva jeg skal spise, og lurer ikke meg selv med å ta litt til av alt mulig |
![]() |
![]() |
#174 |
Seniormedlem
Sv: THEs dagbokHa en fin søndag, THE! |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: THEs dagbokJo, har tro på at alle må finne sin vei. Og jeg trenger nok mer øvelse før jeg er mester på det å begrense seg... Men tenke så deilig om jeg kunne ta to ruter sjokolade å være fornøyd, virkelig fornøyd med det? Sist redigert av THE : 20-05-07 kl 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Dagbok? | mabe | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 9 | 17-08-11 14:21 |