Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#151 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Augustskravletråd for 30+Med fare for å virke "n00b" så må jeg spørre; HTC HD2 og HD2 Leo er det samme? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
![]() |
![]() |
#152 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Augustskravletråd for 30+
Jeg har hatt 3-4 SE og de har alle fått samme problem etterhvert. De slutter å gi beskjed når det kommer nye meldinger i innboksen, plutselig bare ligger det melding der (Ikke lyd eller melding på skjerm). Spurte hos en forhandler om det var tilfeldig at det hadde skjed med alle mine telefoner og han sa det var velksjent og at det skjedde med "alle" SE før eller seinere....
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#153 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bærum
Alder: 44
![]() |
Det der er da ikke android.... Samsung har ikke android-telefoner såvidt jeg vet... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Eurodiet - Fase 1
![]() |
![]() |
#155 |
Seniormedlem
Sv: Augustskravletråd for 30+Ok, jeg begynte å søke rundt for å finne forskjellen |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Seniormedlem
Hmm, jeg har lest flere steder at det er den beste android-telefonen på markedet. Den har ikke android operativsystem, men jeg regner med de bruker android som et videre begrep på denne typen telefoner....
![]() |
![]() |
#157 |
Gjest
|
Sv: Augustskravletråd for 30+God morgen! Veiedag for min del; selv om jeg har tjuvkikka de siste 5-6 dagene og... en liten oppgang igjen; den som jeg manglet sist mandag |
![]() |
![]() |
#158 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
Alder: 49
![]() ![]() |
Sv: Augustskravletråd for 30+Skal til legen i dag og få undersøkt armen som jeg tror jeg har senebetennelse i. Veldig spent på hva han sier at jeg kan og ikke kan gjøre med den fremover. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo
![]() |
![]() |
#159 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei Dollsine (herlig navn forresten - skikkelig trøndersk med trykk på dobbel l...) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
![]() |
![]() |
#160 |
Gjest
|
|
![]() |
![]() |
#161 |
Seniormedlem
Sv: Augustskravletråd for 30+Det med partystoppere er det jeg har minst peiling på av alt. Når det gjelder proteiner, fett og kh så har Skaldemann en fettkvote. Alt over 1 er veldig bra der. Det går ut på at fettet skal veie minst like mye som proteinet (med lav kh-andel), og fettet kan gjerne veie dobbelt så mye som proteinet, eller mer. Skaldemann elsker sånt |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg må spise ca dobbelt så mye fett som proteiner for å få vektnedgang, så en vanlig dag for meg er ca 70g proteiner, 150-200g fett og max 15g karbohydrater. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
![]() |
![]() |
#163 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Augustskravletråd for 30+Da har jeg vært hos legen. Han slengte rundt seg med uttrykk som musearm og tennisalbue før han fortalte meg at jeg kunne forvente at det går minst tre måneder før jeg blir helt bra. Derifra gikk det litt bedre da, jeg har fått øvelser jeg skal gjøre, betennelsesdempende medisiner, 50% sykemelding i 3 uker og en del gode råd om hva jeg kan og ikke kan gjøre. Så bør det bli en god del bedre i løpet av de tre ukene. Hvis ikke skal jeg komme tilbake og vi skal se på mer drastiske behandlingsformer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
![]() ![]() ![]() |
Godt å høre at du har fått litt hjelp, selv gikk det vel en uke før min var borte. Men da brukte jeg ikke armen i det hele tatt, prøvde å holde den mest mulig i ro.
![]() |
![]() |
#165 |
Seniormedlem
Sv: Augustskravletråd for 30+OI så flink du er da |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Gjest
|
GJØR SOM LEGEN DIN SIER!! Jeg har slitt med tennisalbue i over ett år og det går kanskje ikke over |
![]() |
![]() |
#167 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: det blide sørland
![]() |
Sv: Augustskravletråd for 30+HURRA |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: xtravaganza og LK generelt
![]() |
![]() |
#168 |
Seniormedlem
Sv: Augustskravletråd for 30+Gratulerer! kanskje jeg må skaffe meg målebånd? Gjør jo nytten det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Denne signerer jeg! HØR PÅ LEGEN! Tennisalbue er noe dr*t!!! Manuellterapeuten min sier og at jo lengre man går med de uten å gjøre noe, jo vanskeligere er de å kurere. Såh. Gjør noe asap! Jeg har vært uten jobb i et halvt år nå på grunn av albuen. IKKE kødd med tennisalbue, det er noe svineri som du ikke vil ha lengre enn nødvendig. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
![]() |
![]() |
#170 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Augustskravletråd for 30+Skal helt klart gjøre som legen sier ja. Selv om jeg ble møtt med en god del motvilje på jobb når jeg presenterte at jeg har blitt sykemeldt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Seniormedlem
Det skal du så absolutt ikke bry deg noen ting om! De kan bli så sure de bare orker. Det viktigste er faktisk at du blir bra og kan fortsette å gjøre jobben din skikkelig når du blir bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
![]() ![]() ![]() |
Bra jobbet!
![]() |
![]() |
#173 |
Gjest
|
Henger meg på vaskeklut jeg og; ikke bry deg om dem. Det er din helse, og det er du som skal leve med den - og handa - i mange mange år ennå. Det er ingen som kommer til å takke deg for godt arbeid den dagen du sitter der med kronisk betennelse og alltid må ta hensyn. Forklar dem at det er viktig ved slike betennelser å ikke overbelaste. De skal være glade du er på jobb i 50% tenker jeg! Det irriterer meg at det skal være sånn!!! Da jeg var på det verste med to tennisalbuer ble jeg helt sykmeldt noen uker. Selvfølgelig måtte noen kommentere at jeg kunne nå være på møter osv. Selvfølgelig; men hvem skulle kneppe buksa når jeg var på toalettet? Hvem skulle bære maten og kaffekoppen min? Eller åpen døra som en måtte bruke to hender på for å få opp? Skulle likt å se han mest kritiske gjøre det |
![]() |
![]() |
#174 |
Seniormedlem
Eller skjære opp maten din om dere fikk lunsj! Da jeg var på mitt verste klarte jeg hverken løfte vannglasset eller dele maten min |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Seniormedlem
De syns heller du burde bli sykmeldt 100% ja?
Ouch, nå kom jeg på han som studerte på samme plas som meg som presterte å brekke begge armene!
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|