Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Slankepiller

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-12-08, 18:06   #1
solå
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Karmøy
Innlegg: 5
solå er på en erverdig vei
Question

Slankepiller

Hei, lurer på om noen kjenner til slankepillen LIDA som visstnok skal være bra.

solå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 21:12   #2
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 46
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Slankepiller

Min mening er at sånt ikke virker, uansett navn og pris...

__________________


Sist redigert av elian : 08-12-08 kl 22:23.
elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 21:17   #3
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Slankepiller

Med mindre du får det på resept da. Har ei venninne som gikk ned 37 kg på 7 måneder med resept piller, samt sunt kosthold (usikker på om hun trente..) Ulempen nå er jo at hun sliter noe enormt med løs hud da..

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 22:08   #4
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Slankepiller

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Min mening er at sånt ikke hvirker, uansett navn og pris...


godt mulig det ,men personen spurte om noen visste om eller hadde erfaring med disse pillene ,,ikke hva din mening var

sorry men er så dumt når folk spør om ting , så svarer folk på noe helt annet

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 22:35   #5
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Slankepiller

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

godt mulig det ,men personen spurte om noen visste om eller hadde erfaring med disse pillene ,,ikke hva din mening var

sorry men er så dumt når folk spør om ting , så svarer folk på noe helt annet

Jojo sant det. Men greit å være obs på at det er masse tull der ute også

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 08:35   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Slankepiller

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

godt mulig det ,men personen spurte om noen visste om eller hadde erfaring med disse pillene ,,ikke hva din mening var

sorry men er så dumt når folk spør om ting , så svarer folk på noe helt annet

Piller som Emagrece Sim, Herbathin, Super Fat Burning, LiDa Daidaihua Slimming Capsule og Fat Rapid Loss Capsules, er noen av slankemidlene på markedet. De er ikke godkjent som legemidler, men inneholder forskjellige legemidler som kan gi alvorlige bivirkninger eller påvirke effekten av andre medisiner.

At Lida er basert på gammel kinesisk naturmedisin betyr ikke at den er sunn dessverre.

Ang. svarene du får. Det er kanskje ingen her inne som kjenner til disse pillene da vet du, og så prøver de bare å hjelpe..... De fleste som er her har prøvd ALT - inkludert slankepiller av forskjellig type. Og vi VET at det ikke finnes noen mirakelpille. Hvis det hadde vært en slik som var ufarlig, og som virket, ville det ikke ha vært overvektige mennesker i verden. Korreksjon: Det finnes noen de kaller mirakelpiller, men de dør folk av og dessuten er de forbudt (de som inneholder efedra og andre amfetamin lignende stoffer).

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 21:21   #7
solå
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Karmøy
Innlegg: 5
solå er på en erverdig vei

Sv: Slankepiller

Er veldig glad for svar som er gitt. Det er jo det når man har prøvd det meste av kurer,slankekurs og dvs "slankepiller" går du veldig lei av alt som aldri virker. Synes selv at jeg gjør det som slankekurer sier man skal gjøre trimmer ,spiser ofte og lite,spiser ikke hvetemel, pasta, poteter,spiser magre produker osv, osv.
Har jo veldig lyst og bare ta en pille og slippe å tenke mer på hva og når og hvor mye man skal spise. Men det er jo bare ønsketenkning.
Har noen noen tips om hva som er en god slankekur.

solå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 22:07   #8
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Slankepiller

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Jojo sant det. Men greit å være obs på at det er masse tull der ute også

ja det er jeg enig med deg i

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 16:03   #9
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Slankepiller

Opprinnelig lagt inn av solå, her.

...når man har prøvd det meste av kurer,slankekurs og dvs "slankepiller" går du veldig lei av alt som aldri virker.

Skjønner veldig godt! Kjenner igjen den fortvilelsen ja. Mitt siste forsøk før ketolyse gikk ut på gulerøtter, yoghurt og tørt knekkebrød, (karbo, karbo OG karbo...), og hardtrening hver dag, seks dager i uka, i fire måneder, uten å gå ned et gram!!! Jeg var så fortvila og oppgitt til slutt at jeg bare grein og grein. INGENTING virka.

Takk og lov at jeg snubla over ketolyse. Nå har jeg gått ned 38 kilo på 18 måneder, og har hele tida spist meg mett hver dag på deilig koldtbordmat; sånt som jeg liker. Eggerøre, roastbeef, røykalaks og remoulade er ketolysemat! Har ikke trent i det hele tatt, bare etpar turer med hunden hver dag. Ketolyse går ut på at du skal hente energien fra fett og protein i stedet for karbohydrater, og samtidig brennes det masse kroppsfett. Helt utrolig at jeg torde å gå stikk imot alle "gode slankeråd", men det virker faktisk. I mitt tilfelle har det vært det eneste som har virket.

Opprinnelig lagt inn av solå, her.

Synes selv at jeg gjør det som slankekurer sier man skal gjøre trimmer, spiser ofte og lite, spiser ikke hvetemel, pasta, poteter, spiser magre produker osv, osv.

På ketolyse spiser du når du er sulten. Forbrenninga går av seg selv hele døgnet uansett. Jeg spiser ofte feite koteletter med bearnaisesaus klokka ti på kvelden; DA er jeg sulten. Ikke om morran. Noen dager spiser jeg bare to måltider. Det gjør ingen forskjell. Hvis du allerede har kuttet ut mel, sukker og poteter, så er du nesten på ketolyse allerede. Men da skal du IKKE spise magre produkter. I magre produkter har de fjerna fettet og tilsatt karbohydrater i stedet, -ikke bra. Da får du i deg skjulte karbo'er som du ikke veit om. (Karbohydrater oppfører seg som sukker når de kommer inn i kroppen, kroppen ser ikke forskjell...) På ketolyse skal du bruke de feite produktene; meierismør, ekte majones, seterrømme etc.

Opprinnelig lagt inn av solå, her.

Har noen noen tips om hva som er en god slankekur.

Ja. Ketolyse.
Skaff deg boka "Slank med ketolysekuren", LES den fra perm til perm, hold deg religiøst til boka i starten til du veit hva du holder på med, og fortsett å være med oss her inne på forumet! Vi skal nok hjelpe deg på vei vi! Boka kan kjøpes på www.ketolyse.no eller lånes på biblioteket. Noen Meny-butikker har den også.

Ønsker deg riktig masse lykke til!
Beste hilsen fra Nic.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.

Sist redigert av Nicpins : 10-12-08 kl 16:11.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Therma cuts/slankepiller blå blomst Lavkarbo generelt 5 08-12-09 07:58
Se på dette reklame-tullet for slankepiller! donjuanwannabe Generell ernæringsdebatt 1 20-07-08 07:57
"slankepiller" test Fridolina Nyheter / media 8 20-01-07 14:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no