Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestlandet
![]() |
Therma cuts/slankepillerSer de reklamerer for disse inne på sidene her. Har noen prøvd dem? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: protein, fett og litt karbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Therma cuts/slankepillerDet er google som automatisk kommer med annonser relatert til innholdet på sidene her..
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestlandet
![]() |
Sv: Therma cuts/slankepillerTakk for svar. Er nok best med kost ja. Har vært ei uke på eurodiet, går greit, men har allerede byttet ut omletten med egen av egg og suppa med egenprodusert suppe basert på litt kyllingbuljong, en kyllingpølse, brokkoli og spinat, med en liten dæsj matfløte og cayennepepper |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: protein, fett og litt karbo
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
![]() Sv: Therma cuts/slankepillerHar gått på Eurodietten selv. den er veldig tøff. Gikk en mnd på fase 1 med posemat. Omeletten var ikke god, men ved å krydre den masse, legge til ost og løk, så gikk det litt bedre. Den skal få deg til å endre kosthold. Og den virker, hvis du da ikke får karbokikk og trøkker i deg alt mulig av karbo etter noen mnd. :-) Men man må ha oppfølging med lege når man går på denne. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: eurodiett
![]() |
![]() |
#5 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Dec 2009
![]() |
Sv: Therma cuts/slankepillerBeklager å vekke opp en gammel tråd, men fant noen gratis slankepiller her.. Har hørt en del om epleeddik, men aner ikke om det stemmer.. Dette her er jo så godt som gratis, så er jo ikke noen stor risk å prøve det, men man må kansje bruke det en lenger periode enn bare en måned for å merke betydelig vektnedgang? Noen som veit? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Therma cuts/slankepillerHvis man spiser lavkarbo, så får ikke kroppen noen karbohydrater man trenge epleeddik for å unngå... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Se på dette reklame-tullet for slankepiller! | donjuanwannabe | Generell ernæringsdebatt | 1 | 20-07-08 07:57 |
"slankepiller" test | Fridolina | Nyheter / media | 8 | 20-01-07 14:47 |