Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 08-07-12, 21:24   #15551
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hvordan får man kroppen til å glemme ting som har skjedd?
Det skjedde endel psykiske ting for endel år tilbake som fikk kroppen min til å knyte seg fullstendig. Tingene er oppgjort, og mentalt er det ute av verden, men hvorfor vil ikke kroppen gi slipp? Jeg kjenner kroppen knyter seg hver gang noe lignende skjer, men som sagt så vet psyken at det ikke skjer.

Det plager meg for jeg vil at kroppen også skal innse at det er ingen grunn til fare!

du må kjenne på følelsene som er i kroppen

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 08-07-12, 21:49   #15552
vibsen
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 95
vibsen er ny på veien

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

takk for link.

Jeg var ikke klar over at det var så komplisert med apple. Jeg har iallefall ingen planer om å drive å kjøpe musikk. Jeg vil høre musikk på tlf fra WIMP jeg, for jeg har canal digital, og dermed wimp.

Kan man legge til musikk fra wimp som ringetone? Jeg savner ringetoner, ikke bare disse lydene som følger telefonen.

Du får wimp som app til iPhone.

__________________


vibsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo under 50 g kh pr dag
Gammel 09-07-12, 11:36   #15553
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Grrrrrrr !

Hvorfor er det komplett UMULIG å overføre bilder og sanger fra min bærbare PC til min nye IPHONE??

Har alltid med andre mobiltelefoner kunnet dra bildene eller sangene over fra lagret mappe på pc, og over til telefonen. Er iphone helt annerledes eller??

Alle apple produkter er anderledes og ikke nødvendigvis så fantastiske som mange skal ha de til. ER blitt en skikkelig hype de der greiene.


Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

apple er apple. itunes er vel en av de største grunnene til at det aldri kommer iphones i hus. itunes er et overføringsprogram, og brukes også til apple's musikkkjøp.

Samma her, det er ganske utolig at de har klart å lage ganske brukbare dibbidutter og dingsebomser, men Itunes suuuger herifra til evigheten. Det er så elendig det programmet at jeg blir sinna hver gang jeg må bruke det. Har nemlig en Ipod som jeg vant og syntes det ble for dumt å kjøpe en ny mp3-spiller når den lå her og slang.

Det jeg synes er så festlig er at man må ha en pc for å starte en Ipad første gang og at for de som opplever at den "henger" seg så må de koble den opp mot en pc for å få gang på den igjen Ikke særlig smart løsning det gitt......

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 09-07-12, 21:38   #15554
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Søren heller, ante ikke det var SÅ bakvendt og dumt med apple ..... :-/
Men nå som jeg har kjøpt tlf må jeg bare gjøre det beste av det ..... sukk, og så jeg som gledet meg sånn til å lettere kunne overføre ting ... trodde jeg .

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 09-07-12, 22:20   #15555
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Søren heller, ante ikke det var SÅ bakvendt og dumt med apple ..... :-/
Men nå som jeg har kjøpt tlf må jeg bare gjøre det beste av det ..... sukk, og så jeg som gledet meg sånn til å lettere kunne overføre ting ... trodde jeg .

Jeg har iphone og synes det er kjempelett å overføre ting; både bilder og musikk.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 09-07-12, 22:49   #15556
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor finner jeg smilefjes når jeg sender meldinger med iphone 4 ???

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 10-07-12, 00:14   #15557
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hvor finner jeg smilefjes når jeg sender meldinger med iphone 4 ???

Mener ganske sikkert at jeg har hørt du må laste ned en app. Det gjelder visst alle disse Iphone'ene.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 10-07-12, 01:27   #15558
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Mener ganske sikkert at jeg har hørt du må laste ned en app. Det gjelder visst alle disse Iphone'ene.

Hjelpe meg ! Lurer på om det finnes noe sted man kan levere tlf fra seg, og få den fiks ferdig og klar til all mulig bruk med smilefjes og musikk og bilder ... Koster disse appene penger?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 10-07-12, 01:34   #15559
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hjelpe meg ! Lurer på om det finnes noe sted man kan levere tlf fra seg, og få den fiks ferdig og klar til all mulig bruk med smilefjes og musikk og bilder ... Koster disse appene penger?

Jeg aaaaner ikke. Det er ikke uten grunn at jeg holder meg langt unna alt med Apple-stempelet på seg. Håper sågar å kunne knuge på min to år gamle knappetelefon og få slippe unna smarttelefoner og alt det der så langt det er mulig
Ja. Jeg spiller LP-er også.
Søk på smileys+iphone4 på google, så finner du sikkert ut av det.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 10-07-12, 12:01   #15560
vibsen
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 95
vibsen er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Det jeg synes er så festlig er at man må ha en pc for å starte en Ipad første gang og at for de som opplever at den "henger" seg så må de koble den opp mot en pc for å få gang på den igjen Ikke særlig smart løsning det gitt......

Nei, det må man ikke. Har aktivert tre ipader her i huset på kort tid, og ingen av dem har vært tilkoblet en pc noen gang.

__________________


vibsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo under 50 g kh pr dag
Gammel 10-07-12, 12:56   #15561
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

altså, nå føler jeg meg komplett amatør her altså - men hvor søren finner jeg ut hvilket blekk jeg skal ha til min Hp photosmart 5510?? Jeg har googlet, jeg har søkt etter produktanmeldelser, jeg har prøvd clas ohlson - for det er der jeg tror jeg får det billigst. Men ikke søren at jeg finner 5510. Jo foresten, men ikke som photosmart - og det er photosmart jeg har.

Regner med at det skal være en nummerkode på blekket??
Det er forøvrig sort jeg skal ha. det er fire blekk patroner, ikke blandet i en.

har liggende en lapp hjemme med info, men er selvsagt ikke hjemme nå, så jeg får ikke sjekket om det står noe der om merke og nummer.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 10-07-12, 13:14   #15562
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

altså, nå føler jeg meg komplett amatør her altså - men hvor søren finner jeg ut hvilket blekk jeg skal ha til min Hp photosmart 5510?? Jeg har googlet, jeg har søkt etter produktanmeldelser, jeg har prøvd clas ohlson - for det er der jeg tror jeg får det billigst. Men ikke søren at jeg finner 5510. Jo foresten, men ikke som photosmart - og det er photosmart jeg har.

Regner med at det skal være en nummerkode på blekket??
Det er forøvrig sort jeg skal ha. det er fire blekk patroner, ikke blandet i en.

har liggende en lapp hjemme med info, men er selvsagt ikke hjemme nå, så jeg får ikke sjekket om det står noe der om merke og nummer.

komplett.no?
Sjekk tilbehør...

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg

Sist redigert av annex : 10-07-12 kl 13:22.
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
Gammel 10-07-12, 13:26   #15563
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

altså, nå føler jeg meg komplett amatør her altså - men hvor søren finner jeg ut hvilket blekk jeg skal ha til min Hp photosmart 5510?? Jeg har googlet, jeg har søkt etter produktanmeldelser, jeg har prøvd clas ohlson - for det er der jeg tror jeg får det billigst. Men ikke søren at jeg finner 5510. Jo foresten, men ikke som photosmart - og det er photosmart jeg har.

Regner med at det skal være en nummerkode på blekket??
Det er forøvrig sort jeg skal ha. det er fire blekk patroner, ikke blandet i en.

har liggende en lapp hjemme med info, men er selvsagt ikke hjemme nå, så jeg får ikke sjekket om det står noe der om merke og nummer.

http://www.inkmann.no/Blekkpatroner/...tosmart%205510
http://www.inkmann.no/Blekkpatroner/...osmart%205510e
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=430966
http://www.inky.no/print/Photosmart_5510/13503
http://www.mytrendyphone.no/shop/hp-...-174973c1.html
http://www.staplesbutikken.no/blekk-...art-5510-e-aio
http://www.clasohlson.com/no/Blekkpa...64/Pr383154000

Kan finne flere også.....

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 10-07-12, 15:21   #15564
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hvorfor klarer jeg aldri spise middag når jeg har laget den maten jeg har lyst på??

Det er banna bein... Hver gang jeg lager middag klarer jeg aldri spise den. I går lagde jeg noe jeg hadde veldig lyst på, men når maten var ferdig??? NOPE! Da sa magen nei. I dag har jeg stekt fisk! gledet meg lenge til det.. Nå er fisken snart ferdig og det andre står på bordet.. Vil jeg ha??? Nei da!!

HVORFOR klarer jeg ikke spise mat når jeg selv har laget den??
Lager andre den hiver jeg innpå!

Mora til sambo var helt lik, hun spiste aldri en eneste middag med oss så lenge jeg kjente henne... Ikke at jeg har noe råd da.

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Er det noe jeg kan bruke for å fjerne voksfarger barn bruker når de tegner når det har sittet lenge på en tavle? Zalo funka ikke. Har ikke white spirit.

I huset vi kjøpte bodde det en treåring før oss, så jeg har MYE erfaring med voksfarger på uønskede steder! Jeg kjøpte en sånn magic eraser svampå på kiwi og den tok alt.

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Jeg og, noen gode avvenningsråd?

Konkurrer med deg selv om hvor mange dager du kan gå uten!

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

7up free sliter jeg med å kutte ut.

Alle typer sitronbrus blir jeg kvalm av rett og slett fordi det var det jeg fikk å drikke da jeg hadde omganssyke som liten. Så det er en mental greie. Kanskje skaffe en sånn mentalting?

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Merkelig at det må være så tungvindt, at man ikke bare kan overføre slik som på mine gamle mobiler.

Fordi det er Apple... De skal kontrollere alt, og ha egne løsninger for å låse seg til seg når man først er inne i edderkoppnettet deres... Eller har tråkka i fruktsalaten som sjefen min kaller det

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

altså, nå føler jeg meg komplett amatør her altså - men hvor søren finner jeg ut hvilket blekk jeg skal ha til min Hp photosmart 5510??

Inne på HP.no skal det finnes en guide hvor du velger produktet og så får opp hvilket blekk du skal ha. Men jeg har ikke god nok oversikt over printerne til å finne det. Eller du kan forsøke å spørre på hp sin side på facebook?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 10-07-12, 17:16   #15565
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

altså, nå føler jeg meg komplett amatør her altså - men hvor søren finner jeg ut hvilket blekk jeg skal ha til min Hp photosmart 5510?? Jeg har googlet, jeg har søkt etter produktanmeldelser, jeg har prøvd clas ohlson - for det er der jeg tror jeg får det billigst. Men ikke søren at jeg finner 5510. Jo foresten, men ikke som photosmart - og det er photosmart jeg har.

Sjekk på denne linken? (og klikk på supplies and accessories) HP 364?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 10-07-12, 17:29   #15566
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Sjekk på denne linken? (og klikk på supplies and accessories) HP 364?

Takk for hjelpen folkens.
Jeg var inne på denne før, men så klikket jeg bare på spesifikasjoner , og der fant jeg jo ikke noe. Rart det når man stresser, hvordan man ikke ser det som er forran øynene på en.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 10-07-12, 19:00   #15567
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har mange ganger spist mexicansk biff med en topping av bacon og chili. Den er knallgod og sykt sterk (etter min gane). Nå vil jeg prøve å lage tilsvarende hjemme, men jeg vet ikke helt denne toppingen hva den består av bortsett fra småhakket bacon og chili? Det kan da ikke være bare det?
Noen tips?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 10-07-12, 22:50   #15568
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har mange ganger spist mexicansk biff med en topping av bacon og chili. Den er knallgod og sykt sterk (etter min gane). Nå vil jeg prøve å lage tilsvarende hjemme, men jeg vet ikke helt denne toppingen hva den består av bortsett fra småhakket bacon og chili? Det kan da ikke være bare det?
Noen tips?

Om du har spist den på restaurant kan du jo ringe dit og høre? Lat som du er hyperallergisk eller noe

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 11-07-12, 19:36   #15569
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Etter en permanent skade i høyre fot etter ankelbrudd for snart to år siden har jeg nå gadvis begynt å få vondt i den venstre foten. De siste dagene har det blitt verre og nå klarer jeg knapt å sette beinet i gulvet. Kan det være betennelse? Eller har jeg bare feilbelastet?

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 12-07-12, 09:15   #15570
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor mye bonus har jeg, når det gjelder bilforsikring?
Jeg har hatt egen forsikring og kjørt uten skader i tre år.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 12-07-12, 09:16   #15571
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Etter en permanent skade i høyre fot etter ankelbrudd for snart to år siden har jeg nå gadvis begynt å få vondt i den venstre foten. De siste dagene har det blitt verre og nå klarer jeg knapt å sette beinet i gulvet. Kan det være betennelse? Eller har jeg bare feilbelastet?

Ta en tur til kiropraktor og få han til å se på det?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 12-07-12, 09:23   #15572
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Og eh.. Er det bare til å bytte bilforsikring som man selv vil? Bilen min kan jeg nok gjøre akkurat som jeg vil med, men kjæresten leaser bil. Det er ikke sånn at man er bundet til å bruke et visst forsikringsselskap, fordi at man leaser?

Sikkert sykt teit spørsmål, men.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 12-07-12, 12:31   #15573
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hvor mye bonus har jeg, når det gjelder bilforsikring?
Jeg har hatt egen forsikring og kjørt uten skader i tre år.

Der er det vel best å ringe/maile forsikringsselskapet ditt?

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 12-07-12, 12:34   #15574
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Der er det vel best å ringe/maile forsikringsselskapet ditt?

Trodde det var sånn fast opplegg/stigning hvert år, jeg..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 12-07-12, 12:44   #15575
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Trodde det var sånn fast opplegg/stigning hvert år, jeg..

Det kan det godt være, men jeg synes å huske at det var noen selskaper som gir deg en begynnerbonus med en gang og så må du kjøre skadefritt i tre år før du stiger.
Andre ser på alderen din (men det er vel bare for premien?)

Det beste er i allefall å kontakte de
(eller se på hjemmesiden deres?? Det bør vel også stå i kontrakten du har fått?)

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no