Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-11-11, 10:50   #1
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

Er helt forelska i disse vidunder maskinene, men aner ikke hvor man får kjøpt dem? Og hvor mye en slik en koster?

Noen som vet?

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 10:52   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

De er hvertfall dyre som stein

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 11:01   #3
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

De selges på Kitch'n

https://www.kitchn.no/ProductList.asp?Cat=47&id=16838

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 11:07   #4
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

Oi, var visst litt dyre ja! Men, de er jo så gode også!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 11:10   #5
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

Har lenge gått og sikla på de lekre kjøkkenmaskinene! Hadde vært så kult å hadd en slik i rosa på kjøkkenbenken

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 11:13   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Men, de er jo så gode også!

Er de? De har kommet vesentlig dårligere ut enn andre tilsvarende på tester.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 11:37   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

Jeg kan skjønne at noen faller for Kitchen Aid-designet, men som Carisma sier så kommer de ikke så veldig bra ut i test, eller helt greit. Skulle jeg først ha investert i en skikkelig kjøkkenmaskin i sånne prisklasser ville jeg gått for en Kenwood! Mamma hadde sin forrige i over tjue år før den knela og hun måtte kjøpe ny. Ikke minst kan du fort spare en tusenlapp eller to i forhold til KA.

Se test fra Teknisk Ukeblad her!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 11:51   #8
mayeliz
Medlem
 
mayeliz sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Kr.sand S
Innlegg: 85
mayeliz er på en erverdig vei

Sv: Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

Jeg har den og en Boch Prof. Mum, og jeg er aldri i tvil om hvilken som er best og mest annvendelig. Det er ikke Kitchen Aid`n :/

__________________
Ferdig slanket i 2006. Lavkarbo - siden våren 2011.



mayeliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat med fett, <50 karber pr dag Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 11:52   #9
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

Kenwood min største drøm!!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 11:52   #10
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Er de? De har kommet vesentlig dårligere ut enn andre tilsvarende på tester.

Jeg har ihvertfall vært kjempefornøyd med den jeg lånte av tanta mi

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 12:03   #11
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

Prisjakt.no er et greit sted å søke på mye forskjellig
Skal ikke legge meg opp i hva du har lyst på

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 12:05   #12
macadamia79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 187
macadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlys

Sv: Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

Eller for oss som har blåst halv-skatt-pengene på hjortekjøtt: http://www.netthandelen.no/visAuksjo...onsid=27403957

__________________
"HVA du spiser er med på å bestemme HVOR MANGE kalorier kroppen bruker, fordi hjernen justerer energiuttaket etter både HVA SLAGS og HVOR MYE energi vi tar inn"
macadamia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: paleo 3.1 iceman Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 14:32   #13
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

Her i landet koster de 6000 og opp til 9000 eller noe sånt avhengig av finish og utstyrspakker. Mener Kitchn hadde kampanje på akkurat den rosa (om det er det du ser etter) nå da jeg gikk forbi på senteret.

I USA får du de for $250 i butikken, 1400 kroner (artisan-varianten) og er ikke regnet som noe spesielt, helt ordinært. Gadd ikke dra med meg en hjem denne gangen da jeg hadde mer enn nok i kofferten.

Ikke bestill fra en utenlandsk nettside med mindre du er 100% sikker på at det er en beregnet på europeisk spenning. (Med mindre du eier et lokomotiv av en transformator slik som jeg har )

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 14:33   #14
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

Kenwood er bedre som mange sier forøvrig, vokste opp med den. Men det blir jo å vekte design vs brukbarhet.

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 14:35   #15
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

Har aldri vurdert kenwood eller noe slikt siden jeg har vært så fornøyd med Kitchenaid sin. Men, hvilken kenwoodmaskin er det dere snakker så veldig varmt om? Er den billigere, eller bedre? Eller begge deler? Del gjerne altså, siden er så bra!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 14:48   #16
r.o
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 188
r.o er ny på veien

Sv: Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Har aldri vurdert kenwood eller noe slikt siden jeg har vært så fornøyd med Kitchenaid sin. Men, hvilken kenwoodmaskin er det dere snakker så veldig varmt om? Er den billigere, eller bedre? Eller begge deler? Del gjerne altså, siden er så bra!

Kenwood Major er den som du overfører til din datter i fremtiden Skal vare hele livet. Finnes i mange forskjellige varianter og styrke. Kjøpte min i hvit variant med 900W styrke(inkl blender) på tilbud hos Elkjøp. Pris: 1595. Sjekket prisen på nettbutikken til Ekjøp og lokale butikken ga da samme pris! Finnes også i børstet stål. Kjempemaskin og stilig også! Har den oppstilt og klar til bruk på benken hele tiden. Tar litt plass.

r.o er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 15:34   #17
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

Kenwood'en ser ganske nøytral ut. Et litt traustere valg, men enklere å jobbe med og sterkere motor, og bedre form på bolle og redskap når du baker. På 80-tallet da mamma kjøpte sin, synes jeg den så moderne ut, og at Kitchen Aid (en annen familie som hadde) så skikkelig retro 70-tall med sære farger, og gammeldags ut. I dag ser Kitchen Aid moderne ut igjen, og Kenwood litt mere gammeldags. Men sånt forandrer seg hele tiden.

Motoreffekten har faktisk mye å si for kvalitet og prestasjon på en slik dings, greit å være obs på.

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 15:59   #18
ftdmia
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 155
ftdmia er på en erverdig vei

Sv: Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

Kenwood major er den du får mest for pengene i forhold til kvalitet. Den vanlige hvite er jo kjempebillig. De har også noen i stål med ekstra stor motor, men da blir det opp på samme prisen som kitchen aid.

Kenwood har jo også en mixer i k-mix serien som ligner mer i design på kitch'naid. Til den får du også veldig fin vannkoker og brødrister som matcher.

__________________
Loading Swag...
████████████████ 100%
ftdmia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi i denne gården Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 19:52   #19
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Jeg har ihvertfall vært kjempefornøyd med den jeg lånte av tanta mi

Det var faktisk en butikkselger som a det til meg da jeg siklet på en KA blender. Hvis du skal ha pynt til benken anbefaler jeg Kitchen Aid, sa han, men om du skal ha noe med effekt ville jeg gått for noe annet. Endte med at vi kjøpte en som kostet en tredel, men i følge han gjorde en mye bedre jobb.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 20:04   #20
LaLa77
Medlem
 
LaLa77 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 355
LaLa77 har en fantastisk aura rundt segLaLa77 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

Jeg har både KA kjøkkenmaskin og blender.
Skal du bare bake fungerer maskinen veldig bra, men det er en del funksjoner du må kjøpe dyrt ved siden av. Blenderen har jeg rett og slett tatt med på hytta, for vi brukte den så lite.
Jeg har kjøpt en magemix kjøkkenmaskin ved siden av, og har man den + KA maskinen så har man en perfekt kombo. Men ja, en latterlig dyr kombo som kommer på over 10 000,- til sammen.

De holder i en evighet, og det er 0 slitasje men det kommer jo helt an på hvor "psyk i hodet" man er når det kommer til kjøkkenutstyr

__________________


LaLa77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som fungerer for meg :) Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 21:18   #21
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

har kenwood sin,, kjempefornøyd, men den er jo ikke like stilig som kitchen aid sin.. men litt billigere er den jo

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 21:30   #22
fiffi
Medlem
 
fiffi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 70
Innlegg: 145
fiffi har en fantastisk aura rundt segfiffi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

Kenwood har kommet med en lignende design som Kitchen Aid nå.

Har forøvrig hatt min Kenwood Major siden jeg giftet meg i 1975! Den er fortsatt helt uunnværlig...


Sist redigert av fiffi : 08-11-11 kl 22:04.
fiffi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 23:23   #23
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

Jeg kjøpte en ny kenwood (nesten ny, brukt to ganger) på finn.no. Børstet stål, halv pris. Kjempefornøyd!
Sjekk finn.no er mitt tips

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 23:25   #24
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

Tadaaa! http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=30928339

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 22:25   #25
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Hvor kjøpe KitchenAid kjøkkenmaskin?

http://www.elkjop.no/product/hus-hje...-kjokkenmaskin har jo denne typen her, den er jo tøff

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor kjøpe sol66 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 4 24-09-11 21:27
Hvor kjøpe bra ismaskin? krokodillen Generell diskusjon 5 01-11-10 09:49
Hvor kjøpe GG Helseklibrød? ingunnsj Lavkarbo generelt 2 02-02-10 20:19
Hvor kan jeg kjøpe bakemix? Ella-A Ketolysekuren 3 09-11-08 00:03
Hvor kjøpe fedonbrød? Tussi jenta Dr Lindbergs 7 15-10-07 11:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no