Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Neineinei HP!

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-10-05, 00:05   #1
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Neineinei HP!

Nå må du gjøre noe med den derre menyen som skal inneholde noe lurt! Jeg plages nok som det er med de nye fiksfakseriene dine, om jeg ikke skal plages med at alt jeg skriver blir skviset sammen pga menyen din!!!! Du må gi innleggene plass!!!

  Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 09:20   #2
Ametyst
Ubekreftet Medlem
 
Ametyst sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 51
Ametyst er ny på veien

Sv: Neineinei HP!

Signerer denne. Dette likte jeg ikke... (PS -er ikke sint, bare syns det så bedre ut før)

__________________
Ametyst


Sist redigert av Ametyst : 12-10-05 kl 12:17.
Ametyst er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 10:08   #3
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Neineinei HP!

Kanskje jeg skulle krydret skriveriene mine med noen smiler? Nå høres jeg fryktelig sint ut... Og det er jeg ikke!

  Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 10:21   #4
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Neineinei HP!

Jeg er også nysgjerrig....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 10:49   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Neineinei HP!

Synes den er litt søt jeg.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 11:17   #6
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Neineinei HP!

jeg liker menyen om man kan ha mulighet til å velge om man vil ha den der eller ikke.

altså, jeg liker ideen, men jeg jeg skulle gjerne hatt muligheten til å velge den bort

under innstillinger eller noe??

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 11:40   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Neineinei HP!

Hvilken meny er det dere snakker om?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 11:41   #8
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Neineinei HP!

øverst til høyre ;-)

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 12:25   #9
Ametyst
Ubekreftet Medlem
 
Ametyst sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 51
Ametyst er ny på veien
Thumbs up

Sv: Neineinei HP!

Man vender seg til alt tydeligvis ! Nå syns jeg faktisk dette ser bra ut, bare "noe lurt" dukker opp etterhvert til høyre her

__________________
Ametyst

Ametyst er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 12:29   #10
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Neineinei HP!

Opprinnelig lagt inn av Aline

øverst til høyre ;-)

Skjønner fremdeles ikke jeg ... Ser bare at jeg har meny øverst jeg ...

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 12:39   #11
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Neineinei HP!

Opprinnelig lagt inn av guro

Skjønner fremdeles ikke jeg ... Ser bare at jeg har meny øverst jeg ...

Det er kanskje det som er "morsomheten" ; Vi venter på noe mer... Noe lurt...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 12:41   #12
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Neineinei HP!

Opprinnelig lagt inn av Anne

Det er kanskje det som er "morsomheten" ; Vi venter på noe mer... Noe lurt...

Ja, nå ble jeg klokere gitt ... men så er jeg veldig sløv og tungnem i dag . Venter bare på at gubben skal komme hjem fra apoteket med medisiner til meg ...

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 13:01   #13
Blåveispiken
Juniormedlem
 
Blåveispiken sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Alder: 57
Innlegg: 49
Blåveispiken har en fantastisk aura rundt segBlåveispiken har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Neineinei HP!

Nå ble jeg også nyskjerrig, har jo sett det der "meny", men ikke tenkt over det hi hi

__________________
Blåveispiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg/egen definert Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 13:09   #14
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Neineinei HP!

jeg venter også i spenning på noe lurt !!! .... hvor lenge skal dere holde oss på pinebenken åsså synes jeg kanskje vi burde bytte tittel på dette innlegget til jajaja HP! en smule mer motiverende

ja også go bedring guro !!

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 13:10   #15
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Neineinei HP!

Ikke alle har samme profil på her inne.

Noen har den som vi jobber med, mens andre har den som det ikke jobbes med, derfor ser ikke alle det samme.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 13:10   #16
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Neineinei HP!

Også er noen på skolen nå

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 13:56   #17
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Neineinei HP!

Under menyen så kommer det noe lurt

Hva kan jeg nevne?
- Siste innlegg?
- Nyttige interne lenker?
- Og noe nytt morsomt som er på gang

Hvis det blir for trangt, så er det gjerne på tide å bytte til en større skjerm? Når jeg lager sidens å tar jeg hensyn til skjermstørrelser fra 800px bredde til 1680px bredde. Med den smaleste bredden så kan en lese tråden med menyen skjult, og med 1024px så får en tråd pluss meny, og ved 1280px (17/19" flatskjerm) (som etterhvert er vanligst) så blir det gjerne for bredt igjen - etter min smak. Med større skjermer (1280px ++) så er det lurt å bruke et vindu, og ikke fullskjerm.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 14:08   #18
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Neineinei HP!

oj jeg må bare innrømme at jeg ikke aner ossen skjerm jeg har ??? har sånn vanlig hjemme pc tror jeg hadde pittelitt større skjerm må den gamle pcen ... eller snakker jeg om noe annet nå ??

haha nå føler jeg meg som en som svarer en rød på spørsmålet om hvilken bil man har kjøpt seg .... jaja

men siste innlegg er veldig bra !! og noe lurt er sikkert bedre

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 14:17   #19
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Neineinei HP!

Ville bare si att jeg begynner å like endringene jeg blir sikkert kjempebra når allt er klart Har lært av dette: man KAN venne seg til alt nesten bare man gir det tid,

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 15:21   #20
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Neineinei HP!

Opprinnelig lagt inn av Mila

Ville bare si att jeg begynner å like endringene jeg blir sikkert kjempebra når allt er klart Har lært av dette: man KAN venne seg til alt nesten bare man gir det tid,

SYnes den avslutningen med det kommaet var veldig bra... Jeg har sittet en stund her og gitt det litt tid i påvente av hva som kommer etter kommaet... *ertehumør*

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 15:28   #21
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Neineinei HP!

*le* skulle vært ett punktum det der da ertekråka...

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no