Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvor skal jeg begynne?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-03-11, 09:05   #1
SiljeX
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 2
SiljeX er på en erverdig vei

Hvor skal jeg begynne?

Hei!
Jeg er ny her, har kjennskap til lavkarbo filosofien og hvordan det fungerer. Men så var det den biten å sette seg selv igang....
Jeg trenger å bli fortalt hvor jeg skal begynne rett å slett
Hva vil det være riktig å spise på en dag, ser noen stresser med at de spiser for lite. Hjernen min er laget slik at å spise lite er fint, også er jeg sukkeravhengig i perioder uten selvkontroll.
Når jeg kontrollerer meg selv - lever jeg på proteinshake, kaffe og vann så lenge jeg klarer - også skjærer det seg selvfølgelig...
Trener brukbart - seks ganger i uka. Todelte økter- f eks 1 time styrke +40 min kondisjon eller en time kondisjon + 30 min svømming. har også en fysisk jobb.
Er ca 15 kg overvektig, god form - men vil ikke slepe på overvekta lenger, samtidig som jeg trenger å spise da jeg trener såpass mye. Økte treningsprogrammet til dagens mengde for ca en mnd siden har ikke gått ned ett eneste gram, men har gått inn cm.

Så flinkinger - Hjelp en stakkar med det berømte baksparket her så skal jeg følge opp =)

SiljeX er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 09:28   #2
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hvor skal jeg begynne?

Du skal selvfølgelig begynne her, med en fantastisk samling linker som forklarer det aller meste Lurer du på mer er det selvsagt bare å spørre!
Hjertelig velkommen og lykke til!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 10:03   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor skal jeg begynne?

Hei,
Jeg har ingen tro på å tre en lavkarbofilosofi nedover hodene på folk. Du må rett og slett sette deg ned å finne ut hvilken retning du kan leve med over tid. Jeg valgte et ketolyse på grunn av de veldig enkle reglene å forholde seg til, men som sagt ikke alle trives på ketogent kosthold.
Når det gjelder sukkeravhengighet så pleier det å forbausende fort over… dersom jeg passer på å få i meg nok fett i løpet av dagen så kan gå inn i de store gottebuttikkene i sverige uten å kjøpe med meg noe sukkerfritt engang.
Anbefaler at du tar en tur innom tråden som Chalott gav deg...

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 12:18   #4
SiljeX
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 2
SiljeX er på en erverdig vei

Sv: Hvor skal jeg begynne?

Tusen takk
Har lest treningsforumet opp og ned i mente nå, det er den viktigste biten å få treningen og kostholdet til å stemme da jeg har en konkurranse jeg skal delta i til sommeren.
info siden til nybegynnere er lagt som favoritt

SiljeX er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor skal jeg begynne? Calvin Spørsmål og svar 15 06-04-08 20:00
Nykomling som ikke aner hvor hun skal begynne Budeia Spørsmål og svar 6 25-02-08 14:35
Hvor skal jeg begynne? Vaffel Spørsmål og svar 3 13-10-05 20:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no