Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Til alle Jærbuer!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-09-10, 13:25   #1
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Til alle Jærbuer!

Ser her at det er mange østlendinger som drar til Sverige og kjøper godt lavkarbobrød. Det blir litt langt for oss.... MEN! På Jærbakern sine nettsider ( http://jærbakeren.no/site.php?select...ection=Spesial )
fant jeg følgende tekst: Kommer: LG eller lavkarbo er noe som kommer, danske rugbrød er også et brød med lav Glykemisk verdi.

Har skrevet mail til Jærbakern og spurt om det er noen som har startet med dette, og eventuelt hvor lenge det er til, og hvor mye karbo som faktisk er i det mm.

Melder fra når jeg får svar!

(hadde vært så deilig å finne et lavkarbobrød som funket, jeg har gitt opp å bake altså! Blir uspiselige alle sammen....)

*krysser fingre!*

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 16:06   #2
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Til alle Jærbuer!

Gleder meg til mer informasjon om dette. Kan nesten ikke vente.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 18:06   #3
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: Til alle Jærbuer!

Eg vente og i spenning

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 20:31   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Til alle Jærbuer!

Hold oss oppdatert! I mens må jeg spørre om du har smakt spis-deg-slank brødet? Mamma er ikke så glad i Karins beste brød - og prøvde spis-deg-slank brødet - og hun synes det er mye mer likt "brød" enn andre varianter.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 21:34   #5
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Til alle Jærbuer!

ja det blir spennende å høre om det er noe brukbart! Sikkert for mange karbs for min del. Men så savner jeg ikke brød heller!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 22:18   #6
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Til alle Jærbuer!

Opprinnelig lagt inn av Mailin, her.

(hadde vært så deilig å finne et lavkarbobrød som funket, jeg har gitt opp å bake altså! Blir uspiselige alle sammen....)

*krysser fingre!*

Nå vet jeg jo ikke hvor du ligger i karbo-inntak, men har du prøvd Fedon-brødet? 18 karber pr. 100 g så det er jo ikke noe for dem i ketose, men du har skrevet lavkarbo ser jeg. Det smaker og ser ut helt som et vanlig brød synes jeg. Selges på Rema.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 00:52   #7
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Til alle Jærbuer!

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk absolutt skal ha brød, jeg. Synes ikke det smaker så godt... Spiser heller pålegget!

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 23:15   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Til alle Jærbuer!

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk absolutt skal ha brød, jeg. Synes ikke det smaker så godt... Spiser heller pålegget!

Før, når jeg "måtte" spise brød lasset jeg alltid på hauger med pålegg for jeg var livredd for å kjenne smaken av brød

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 10:06   #9
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Til alle Jærbuer!

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk absolutt skal ha brød, jeg. Synes ikke det smaker så godt... Spiser heller pålegget!

Men på eurodiet fra fase 3 og på Lindberg skal vi ha litt brød av god kvalitet (les lavkarbo). Da er det greit å av og til slippe å bake selv.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no