Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Easy-Life februar 2010

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-10, 08:51   #1
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Easy-Life februar 2010

Starter ny tråd jeg - siden det tross alt er februar nå....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 12:10   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life februar 2010

2 uker er nå unnagjort, og resultatet totalt viser ned 6 kilo. Syns faktisk andre uka har vært vanskeligere enn første uka, men det går greit uansett.

Sliter litt med måltidsrytmen og å få til å fordele måltidene utover dagen. Det er jo en del av spiseforstyrrelsen min - men håper jeg skal klare å få det til i løpet av et noen uker til.

Spiser ekstra proteiner i tillegg til de tre posene, for hvis ikke blir det for lite proteiner - og muskler er ikke det jeg trenger å få mindre av.....

Hvordan går det med dere andre?

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 16:53   #3
Kakeåndsen
Medlem
 
Kakeåndsen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 81
Kakeåndsen er ny på veien

Sv: Easy-Life februar 2010

Så bra resultat!!

Jeg er inne i min tredje uke nå. Først ei uke på pulver, så ei med mat og nå pulver igjen.

Er det kurslederen din som har sagt det om protein? For jeg lurer litt selv også, om jeg ikke skal spise litt protein.

__________________
Kakeåndsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 17:43   #4
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av Kakeåndsen, her.

Er det kurslederen din som har sagt det om protein? For jeg lurer litt selv også, om jeg ikke skal spise litt protein.

Nei, det er ikke kurslederen som har sagt det. Hun har riktignok sagt at vi kanskje må begynne å spise mat hvis vi trener veldig mye - men jeg har ei venninne som er ernæringsfysiolog og veldig bra på lavkarbo som har både sett på næringsinnhold i pulveret og sett på vektresultatene mine disse to ukene - og hun sier det. Og da er det sant!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 21:49   #5
Kakeåndsen
Medlem
 
Kakeåndsen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 81
Kakeåndsen er ny på veien

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Nei, det er ikke kurslederen som har sagt det. Hun har riktignok sagt at vi kanskje må begynne å spise mat hvis vi trener veldig mye - men jeg har ei venninne som er ernæringsfysiolog og veldig bra på lavkarbo som har både sett på næringsinnhold i pulveret og sett på vektresultatene mine disse to ukene - og hun sier det. Og da er det sant!

Jeg måtte bare kaste forsettet om ei pulveruke over bord nå. Var på håndballtrening og ble helt skjelven. Så da innfører jeg et måltid per dag.

__________________
Kakeåndsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 16:36   #6
Venna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 22
Venna er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Nå er jeg inne i min 5 uke med pulver. Merker at det begynner å bli litt tungt. Ikke det at jeg kjenner så mye sult, men er stadig frista når resten av familien koser seg med lørdagspizzaen med rømmedressing...
Jeg sliter faktisk med å få i meg allt pulveret. 3 poser fordelt på 6 måltider. blir som regel 2 eller 2.5 poser. vanndrikkinga går det greit med. Får i meg et sted mellom 2 og 3 liter pr dag.
Har humørsvingninger til den store gullmedaljen. Jeg har ALDRI tidligere vært plaget av PMS men nå...Stakkars mannen min sier jeg.

Men, jeg er fast bestemt på å klare 11 uker på kun pulver. Det skal nok gå bra. Har bare noen skikkelige drittdager akkurat nå

__________________


Venna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: easylife Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 17:06   #7
Fomle
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Alder: 40
Innlegg: 61
Fomle er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Lenge siden jeg har skrevet noe her. Er nå i dag ferdig med 4 uker på pulver. Og det vil si at jeg egentlig har ti uker igjen på pulver, etter min opprinnelige plan. Vet ikke om 14 uker, kanskje blir litt lenge. Vet at jeg 18 mars i hvertfall skal spise et ordentlig restaurant måltid.

Er i dag ganske sulten, og tenker at dagen blir litt hard.

Hvordan fordeler dere maten/shakene? Jeg pleier å ta en på jobb i 11tiden på formiddagen, så tar jeg en i fire-fem tiden etter jobb og en på kvelden i åtte-ni tiden. Blir jo lenge i mellom hver gang. Blir ikke så sulten heller i mellom, innbiller meg at å dele de opp bare gjør vondt verre. Drikker masse vann, ingen problemer på det området.

Trener 4 ganger i uken. Er det fornuftig når man nesten ikke spiser kalorier/karber? Føler meg ikke svimmel eller sliten i forbindelse med trening eller i hverdagen generelt. Er vanlig trøtt etter jobb, men føler jeg har mer energi enn tidligere.

Ned 8 kg så langt i hvertfall.

Trener dere mye? Hva trener dere? Hvor lenge har dere tenkt å drikke på shaken? Sulten? Hvor mye skal dere ned?

Fomle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 18:05   #8
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Jeg spiste pulver i ca 14 uker, pluss minus. Gikk helt fint det, og jeg har ikke gått opp igjen etterpå. Har nå vært "pulverfri" i 6 uker. Spiser lavkarbo nå da, er nok derfor det går så bra.
Men jeg anbefaler å dele opp de 3 posene, i alle fall to av dem. Tror jeg ville blitt veldig sulten om jeg hadde gått fra kl 11 til 16-17 uten å spise noe.. Da får jo også magen litt å jobbe med, og forbrenningen vil kanskje ikke gå helt på sparebluss.
Jeg følte meg ikke sulten, spiste ca hver 2,5-3. time. Funka bra med min dagsrytme. Trente også ca 3-4 ganger i uka da jeg spiste kun pulver, og det gikk egentlig veldig fint.
Ang PMS, så merket jeg det mye mer etter kroppen havnet i ketose. Var veldig lite plaget med det før, men ketosen gjør at hormonene i kroppen kommer på "rett kjøl" igjen, så det kan jo være forklaringen. Håper det retter seg litt etterhvert

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 00:03   #9
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Hei alle sammen

Endelig fant jeg et forum som handler om easy life. Jeg startet 20 januar og har gått ned ca 8 kg. Må jo si meg rimelig fornøyd med det. Jeg startet på 104,4 og nå er jeg 97,4. Veldig motiverenes når man ser så raskt resultat. På det kurset jeg går er det ikke anbefalt å gå lenger enn 6 uker på kur. Det er jeg glad for. Jeg har både sjokolade, jordebær og grønnsakssuppe. Shakene deler jeg opp i 2 med 2 dl vann i hver. Suppa deler jeg ikke opp. Jeg synes shakene er greie etterhvert. Suppa synes jeg smakte helt jæ........... første gangen, men når jeg bruker varmt vann er det mye bedre. De to første ukene synes jeg var vanskelig, men nå føler jeg det er enklere. Mitt langsiktige mål er 69 kg, men jeg har satt hver 5 som delmål. Er glad vi er flere i samme båt.

fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 09:53   #10
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life februar 2010

hva slags pulverkur er det easy-life benytter? Jeg bor så langt unna et senter at det er uaktuelt å kjøre hele pakken dessverre...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 10:10   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life februar 2010

EasyLife får su kun kjøpt ved å deltapå kurs.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 19:56   #12
Mie79
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8
Mie79 er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Strålende fornøyd etter første uka, men synes også denne uka er tøffere. Begynte 2. januar, og gikk ned 5 kg første uka! Helt utrolig deilig, og jeg vil jo fortsette den veien. Det er bare det at jeg har så lyst til å spise noe... I tillegg så har jeg et enormt saltbehov! Men det er vel bare å bite sammen å se framover - så kanskje bunaden passer i mai!

__________________



Mie79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 21:34   #13
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Hei
Halvveis inne i uke 3 og det går strålenes. Har klart meg gjennom dagen idag også. Tenk jeg er snart halvveis gjennom bare pulverukene. Det føles godt. Jeg kan ikke forstå hvorfor disse kurslederne har forskjellige meninger. Det burde vært likt. Noen går 6 uker, andre går 9uker og noen går enda mer. En annen person jeg snakket med skulle gå 5 uker og så trengte de ikke suppa. Vi har fått beskjed om at suppa skal ned pga. fiber og andre næringsstoffer. Hadde vært artig å høre hva andre har fått beskjed om. Finnes det Easylife barer? Jeg har ikke hørt om det





fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 21:36   #14
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Kan noen fortelle meg hvordan jeg legger inn ticker for nå kopierte jeg den og limte den inn i innlegget

fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 21:37   #15
onlyxx
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 22
onlyxx er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Hei hei
Så gøy å finne et forum med andre i samme båt Jeg begynte på Esylife for bare 3 dager siden og syns det er kjempe spennende! Har egentlig gått kjempefint, litt hardt å se familien kose seg med god mat i helgen, men er kjempe motivert så har IKKE tenkt å sprekke!) Det værste for meg er alle de dårlige vanene mine...er blitt kjempe oppmerksom disse dagene, på hvor mange situasjoner jeg er oppi hver dag der eg putter et eller annet unødvendig i munnen. Ikke rart vekten er høy!! Men nå skal det jo bli en forandring på det!)

Lykke til alle sammen!

onlyxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 21:39   #16
onlyxx
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 22
onlyxx er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Jeg kan vist ikke hjelpe, prøvde nettopp selv men fikk det ikke til.

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wdaSqA7/]

onlyxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 21:41   #17
onlyxx
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 22
onlyxx er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Hey...tror jeg fikk det til...kopierte inn den bb-koden

onlyxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 14:28   #18
Fomle
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Alder: 40
Innlegg: 61
Fomle er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Da var jeg i gang med uke 5 på kosterstattere, begynte en fredag. Og kurset er på mandager, skal på kurs nr.3 i dag. Mitt kurs går over 26 uker med møter hver uke, og så en gang i mnd i 6 mnd etterpå.

Hoppet på vekten i dag, og den viste 73.1 kg. Altså ned 9,9 kg på noen korte uker.

Erfarer at jeg synes det går greit i ukedagene, men at helgene med mye kos i hjemmet er harde. Så i motsetning til alle andre gleder jeg meg til mandag morgen og fem dager uten fristelser, eller hvertfall færre fristelser.
Det går greit, og tror jeg skal holde ut til delmål en: 18.mars (10 uker). etterpå det er neste suppemål 22.april. (14 uker). Og da håper jeg at jeg har nådd mitt hovedmål om minus 23kg og kanskje drømmen om 25kg i minus. Hvis ikke fortsetter jeg da på halvfart med kombinasjon matvarer/shake til de ønskede kilo har forlatt åstedet!
Tickeren min samarbeider ikke..

Fomle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 20:49   #19
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av Fomle, her.

Da var jeg i gang med uke 5 på kosterstattere, begynte en fredag. Og kurset er på mandager, skal på kurs nr.3 i dag. Mitt kurs går over 26 uker med møter hver uke, og så en gang i mnd i 6 mnd etterpå.

Hoppet på vekten i dag, og den viste 73.1 kg. Altså ned 9,9 kg på noen korte uker.

Erfarer at jeg synes det går greit i ukedagene, men at helgene med mye kos i hjemmet er harde. Så i motsetning til alle andre gleder jeg meg til mandag morgen og fem dager uten fristelser, eller hvertfall færre fristelser.
Det går greit, og tror jeg skal holde ut til delmål en: 18.mars (10 uker). etterpå det er neste suppemål 22.april. (14 uker). Og da håper jeg at jeg har nådd mitt hovedmål om minus 23kg og kanskje drømmen om 25kg i minus. Hvis ikke fortsetter jeg da på halvfart med kombinasjon matvarer/shake til de ønskede kilo har forlatt åstedet!
Tickeren min samarbeider ikke..

Jeg er veldig enig med deg. Det er som jeg skulle ha skrevet det selv. Jeg også gleder meg til mandager så jeg slipper helgene.

fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 21:43   #20
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Easy-Life februar 2010

Jeg begynte på EasyLife kurs 28. januar - og er inne i 2. uka med kosterstatter. I andre uke fikk vi også beskjed om at vi kunne spise 1 salatmåltid om dagen + en liten kyllingfilét - så det har jeg gjort. Grønnsakene vi kan spise er litt begrenset - bladsalat, agurk, litt paprika og tomat. Ikke mais og ananas f.eks..Er ganske lei av å gå på kosterstatter, jeg da - og regner ikke med å gå på shake mer enn 2 uker. Kanskje litt kortere - da jeg ikke "orker" kjøpe flere suppeposer. Det er veldig varierende hvordan de ulike kursdeltakerne gjør det - noen gikk rett på mix, mens jeg valgte kosterstatter. Har følt meg helt ok - og er ikke spesielt sulten. Men er som sagt lei - og vil spise igjen.Skal prøve å følge matforslagene i kursheftet + supplere med generell lavkarbo. Men er langt fra sikker enda.EasyLife bar har jeg kjøpt og den erstatter en pose. MEN - den smaker pyton, og det er bare stahet som gjør at jeg har fått den i meg. Når jeg har spist den siste skal jeg ikke kjøpe noen flere i allefall. (Har kjøpt karamellsmak).

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 23:21   #21
Venna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 22
Venna er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Uff, nok en kjip dag her. Helga var tung. -er skikkelig plaga av PMS. Har hatt megavondt i hode i flere dager. I dag var hodepinen borte, men har blitt skikkelig forkjøla med feber og det hele. Proppa meg med paracet og holdt ut på jobb, men måtte tilslutt innse at mandagens faste treningsøkt måtte vike.
Mulig jeg blir hjemme fra jobb i mårra også.
Akkurat nå, har jeg problemer med å skjønne hvordan jeg skal klare 5-6 uker til på kosterstattere. Flørter med tanken på å steke meg en kyllingfilet hver dag nå. Men jeg håper det bare er hormonene som spiller meg noen puss.

__________________


Venna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: easylife Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 10:19   #22
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

ei

Jeg har nå holdt på 3 uker til onsdag. De to første ukene var ikke noe særlig, men jeg beit tenna sammen og prøvde å tenke på hvordan jeg kom til å bli før året er slutt. Jeg har slitt med overvekt i så mange år at det virker helt fjernt for meg bare å komme under nitti.
Nå går det heldigvis veldig greit med både shake og suppe. Har ikke vondt noe sted eneste er at jeg føler meg trett, men det går vel over. Det går også bra med treningen. Har avtalt med en på kurset og treffes tre ganger i uka, og det fungerer veldig bra.
Jeg er stolt av meg selv for tiden, og det bør dere være også. Husk at dette er bare en liten periode av livet

fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 10:53   #23
Selma46
Nytt Medlem
 
Selma46 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1
Selma46 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Easy-Life februar 2010

Hei!
Meldte meg inn i forumet her i dag. har gått påEasylife kurs i snart 2 uker og gått på kosterstatter i 8 dager Det har vært tøft og tungt men føler at det snur nå. Har gått 5 kilo, og det motiverer. spiser agurk uten skall med pepper og lakerol pastiller. Var med på spinning for første gang i livet, og etter 15 min ble jeg skikkelig svimmel så jeg avbrøt timen der. Må satse på å gå turer, piltaes og yoga og rolig trening.
Planlegger å klare kosterstatterre i 4 uker før jeg begynner med 1 måltid. Leste at noen kunne spise salat og kylling...er man fortsatt i ketose da? Vi fikk beskjed at vi fikk masse energi i ketose-fasen, og jeg håper at jeg snart kjenner det Drikker masse vann da. Suppen bruker jeg også, og da tar jeg pulvere i litt kaldt vann, pulver og rører det før jeg tar i varmt vann, med pepper da er den ikke så ille!
Ønsker alle lykke til og en god dag!

Selma46 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 13:13   #24
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Easy-Life februar 2010

Jeg er iallefall fortsatt i ketose, og har spist salat og kylllingfilét hver dag siden fredag. Utenom det har det gått i kosterstatter og litt läkerol innimellom.

Er rimelig lei shake nå - og må nok over på vanlig mat. Jeg har vært fæl til å hoppe over måltider tidligere - og ser at det er på vei tilbake igjen. Det har igrunn ikke noe å gjøre med smaken, men heller at jeg ikke vil være på pulverkur såpass lenge. Hadde bestemt meg for en uke opprinnelig, men er nå inne i 2. uka. Etter kurset på torsdag kan jeg jo ha ombestemt meg og fortsetter enda litt med pulver - men det vet jeg jo først da. Kursleder er ganske god på motivering

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 13:56   #25
Jeylo
Juniormedlem
 
Jeylo sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Oslo
Alder: 57
Innlegg: 12
Jeylo er på en erverdig vei
Smile

Sv: Easy-Life februar 2010

Heisann

Jeg begynte på kurs den 21. januar og er idag på min 10. dag med pulver. Skal holde ut i tre uker, og har nedtelling hver dag til dag 21. Ser for meg at dag 22 blir det fest, men innser jo at det ikke blir det for det er ikke snakk om at vekten skal på igjen. Har gått ned vel 4 kg så langt og er strålende fornøyd med at dette funker. Hadde nesten begynt å tro at jeg ikke kunne slanke meg etter mage mislykkede forsøk. Men det å kunne begynne å gå over i en mer normal fase med kosthold er uansett en fest bare å tenke på. Og tanken på en sommer med lett kropp er også en fest, og når man allerede kan se i speilet at det funker er dette flott spør du meg.

Det går greit med pulveret nå, det er jo forferdelig kjedelig men det går seg til. Problemet er slapphet og svimmelhet på ettermiddag og kveld. Jeg har før jeg begynte på kuren alltid trent masse og hardt og det er det ikke snakk om nå, så slapp som jeg er. Det synes jeg er kjedelig og kanskje litt skremmende.

Hadde vært kjekt å høre fra noen som er over i sitt 2 år på dette, mht hvordan kosthold fungerer og hvor vanskelig/lett det er å stabilisere.

Jeylo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Easy Life høst 09 Camillas Andre dietter 228 02-12-09 16:37
Easy Life Propellen74 Spørsmål og svar 3 24-09-09 17:59
Easy life kurs celma Spørsmål og svar 4 15-06-09 22:03
Easy life? cathrine Andre dietter 3 25-03-08 15:41
Easy-Life Carisma Lavkarbo generelt 1 11-09-06 22:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no