Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hodepine etter karbokutt

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-02-11, 17:29   #1
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg
Question

Hodepine etter karbokutt

Har nå vært i ketose noen dager, å sliter med grusom hodepine! Kan dette ha noen sammenheng?

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 17:32   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hodepine etter karbo kutt

Hodepine er helt vanlig i starten, men det går over

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 17:32   #3
achillea
Medlem
 
achillea sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Jæren
Alder: 51
Innlegg: 155
achillea er ny på veien

Sv: Hodepine etter karbo kutt

Ja!
Pleier å gå over i løpet av 3-5 dager.

__________________



Start Ketolyse - 87.1 kg (29/9-08) --- 78.5kg (juni-09), Restart 25/1-10 - 81 kg - nå 78.6 kg (31/03-10)
achillea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 17:45   #4
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Hodepine etter karbo kutt

Jepp, hadde migrene i en uke jeg. Holdt på å gå i bakken flere ganger på jobb. Men går over.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 17:59   #5
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hodepine etter karbo kutt

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Jepp, hadde migrene i en uke jeg. Holdt på å gå i bakken flere ganger på jobb. Men går over.

Kjenner igjen migrene symptomene ja! Er kjempe vondt Håper det går etter noen få dager, for jeg har en liten sønn på halvannet år å løpe etter

Ser du har gått ned 30 kilo! Pang bra! Hvor fort gikk du ned?

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 18:01   #6
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hodepine etter karbo kutt

Opprinnelig lagt inn av achillea, her.

Ja!
Pleier å gå over i løpet av 3-5 dager.

Ser du også har gått ned ganske mye Syns du at det gikk tregt i starten, eller rant de fort av?

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 18:04   #7
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Hodepine etter karbo kutt

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Kjenner igjen migrene symptomene ja! Er kjempe vondt Håper det går etter noen få dager, for jeg har en liten sønn på halvannet år å løpe etter

Ser du har gått ned 30 kilo! Pang bra! Hvor fort gikk du ned?

Gikk ned det meste mellom mai 2010 og desember samme året. Etter jul har det stått noenlunde stille siden jeg er godt inni normalvektigland nå - BMI på eksakt 23. Har noen få kg til jeg har lyst å bli kvitt, men de må nok trenes bort. Men fortsetter å spise ketogent, kroppen min liker det best.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 18:07   #8
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hodepine etter karbo kutt

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Gikk ned det meste mellom mai 2010 og desember samme året. Etter jul har det stått noenlunde stille siden jeg er godt inni normalvektigland nå - BMI på eksakt 23. Har noen få kg til jeg har lyst å bli kvitt, men de må nok trenes bort. Men fortsetter å spise ketogent, kroppen min liker det best.

23 er jo en relativt lav bmi da. Syns bmi er litt vanskelig å regne etter, for jeg har så stor benbygning, å selv når jeg smal og bena stakk ut av kroppen min når jeg var ungdom var min bmi relativt høy i forholdt til hvordan jeg så ut... Jeg skal ned 20 kilo, å håper jeg klarer det før høsten

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 18:18   #9
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Hodepine etter karbo kutt

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

23 er jo en relativt lav bmi da. Syns bmi er litt vanskelig å regne etter, for jeg har så stor benbygning, å selv når jeg smal og bena stakk ut av kroppen min når jeg var ungdom var min bmi relativt høy i forholdt til hvordan jeg så ut... Jeg skal ned 20 kilo, å håper jeg klarer det før høsten

Jeg er høy - 180cm - og har ganske så kraftig beinbygning. Har aldri vært "normalvektig" i mitt liv, ikke engang som barn. Så det faktum at jeg faktisk har kommet ned der jeg er nå, er fantastisk. Og jeg har klart å begynne å trene nå, noe som er ennå bedre enn bare å ha gått ned i vekt. Men er jo alltid de siste kg man vil bli kvitt da...

20kg før høsten kan gå, men det kommer jo an på flere faktorer. Og for hud og hår sin del er det jo greit å fordele vekttapet utover. Jeg må innrømme, manken min er halvert i forhold til den tykkelsen håret mitt brukte å ha, og det er selv med dobbel daglig dose B-vitaminer.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 18:26   #10
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hodepine etter karbo kutt

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Jeg er høy - 180cm - og har ganske så kraftig beinbygning. Har aldri vært "normalvektig" i mitt liv, ikke engang som barn. Så det faktum at jeg faktisk har kommet ned der jeg er nå, er fantastisk. Og jeg har klart å begynne å trene nå, noe som er ennå bedre enn bare å ha gått ned i vekt. Men er jo alltid de siste kg man vil bli kvitt da...

20kg før høsten kan gå, men det kommer jo an på flere faktorer. Og for hud og hår sin del er det jo greit å fordele vekttapet utover. Jeg må innrømme, manken min er halvert i forhold til den tykkelsen håret mitt brukte å ha, og det er selv med dobbel daglig dose B-vitaminer.

Min bmi er på 31.5 nå... å vil ha den ned på 25, da er jeg fornøyd Du er jo superflink som har kommet så langt! Jeg er ikke flink til å trene, jeg går turer og gjør noen øvelser hjemme, men thats is Syns det egentlig er litt tungt å trene nå, så håper egentlig jeg klarer å gå ned litt før jeg må begynne å trene skikkelig igjen...

Ja jeg håper jeg kan klare 20 kilo, å gå ned fra størrelse 42/44 til 36/38. Jeg har vanvittig tykt hår, å er litt redd for at det skal bli tynt etterhvert som jeg går ned Å jeg tar alle vitaminer jeg trenger hver dag.

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 18:38   #11
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Hodepine etter karbo kutt

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Min bmi er på 31.5 nå... å vil ha den ned på 25, da er jeg fornøyd Du er jo superflink som har kommet så langt! Jeg er ikke flink til å trene, jeg går turer og gjør noen øvelser hjemme, men thats is Syns det egentlig er litt tungt å trene nå, så håper egentlig jeg klarer å gå ned litt før jeg må begynne å trene skikkelig igjen...

Ja jeg håper jeg kan klare 20 kilo, å gå ned fra størrelse 42/44 til 36/38. Jeg har vanvittig tykt hår, å er litt redd for at det skal bli tynt etterhvert som jeg går ned Å jeg tar alle vitaminer jeg trenger hver dag.

Var vel rundt der jeg hadde utgangspunktet mitt og, på rundt 31 i BMI. Gikk ned MYE i starten, og det var da håret fikk lide. Men var hos legen og målte div verdier, og alt av vitaminlagre var OK. Så var nok bare stresset kroppen ble utsatt for. Men det vokser ut igjen, sakte men sikkert. Har masse 10cm lange tuster nå, heh. Om du har skikkelig tykt hår, er det nok ikke så mye å bekymre seg for. Er nok verre om det er tynt i utgangspunktet.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 18:39   #12
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hodepine etter karbo kutt

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Min bmi er på 31.5 nå... å vil ha den ned på 25, da er jeg fornøyd Du er jo superflink som har kommet så langt! Jeg er ikke flink til å trene, jeg går turer og gjør noen øvelser hjemme, men thats is Syns det egentlig er litt tungt å trene nå, så håper egentlig jeg klarer å gå ned litt før jeg må begynne å trene skikkelig igjen...

Ja jeg håper jeg kan klare 20 kilo, å gå ned fra størrelse 42/44 til 36/38. Jeg har vanvittig tykt hår, å er litt redd for at det skal bli tynt etterhvert som jeg går ned Å jeg tar alle vitaminer jeg trenger hver dag.

Jeg har holdt på i 1.5 år - ligget på maks 20 gram karbo pr dag og mye fett og ikke mistet noe hår i det hele tatt - så dette er en individuell sak. Gikk på pulverkur med en venninne for "hundre" år siden - og hun mistet enormt med hår - mens jeg beholdt alt Tror det kan oppleves som litt stress for håret når man lever på ketoner/er i ketose kanskje? Ikke vet jeg - bare gjetter litt

Når det gjelder trening har jeg et supertips å komme med som jeg har prøvd selv:

30 minutters veldig rask gange HVER dag... du vil bli enormt overrasket hvor oppstrammende dette er på kroppen din selv om du har litt kilo til gode- til og med min sambo kommenterte at ting tightet seg til
Gå med musikk - i tempo hhv etter Sunny og Ma Baker (Boney M) og om du klarer - Womanizer med Britney spears. Det er lettere å gå så fort på mølle enn i virkeligheten. Gå med bøyde armer som du bruker aktivt (jfr kappgang) og drit i om du ser teit ut hehe. Det er som sagt lite som skal til - men du må gå med full guffe! Anbefales egentlig for alle som ikke er treningsvante - 30 minutter av en dag - hva er nå det? Gå ute om du ikke har råd til treningssenter - jo mer kupert jo bedre

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 18:43   #13
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Hodepine etter karbo kutt

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jeg har holdt på i 1.5 år - ligget på maks 20 gram karbo pr dag og mye fett og ikke mistet noe hår i det hele tatt - så dette er en individuell sak. Gikk på pulverkur med en venninne for "hundre" år siden - og hun mistet enormt med hår - mens jeg beholdt alt Tror det kan oppleves som litt stress for håret når man lever på ketoner/er i ketose kanskje? Ikke vet jeg - bare gjetter litt

Sikkert sant - jeg gikk fra ekstrem høykarbo - levde på pasta og ris - rett i ketose. Det må da forårsake en eller annen for for stress på kropp, hud og hår, eller? Men definitivt individuelt.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:09   #14
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hodepine etter karbo kutt

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Sikkert sant - jeg gikk fra ekstrem høykarbo - levde på pasta og ris - rett i ketose. Det må da forårsake en eller annen for for stress på kropp, hud og hår, eller? Men definitivt individuelt.

Her kjenner jeg meg ekstremt igjen! Gikk rett fra omtrent å leve på brød og pasta til å leve i ketose.. Det MÅ jo gjøre noe med kroppen... Eller?

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:20   #15
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hodepine etter karbokutt

Du trenger veldig mye vann nå, og mangel på det kan lett gi hodepine.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:39   #16
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hodepine etter karbokutt

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Du trenger veldig mye vann nå, og mangel på det kan lett gi hodepine.

Jeg drikker mellom 3 og 4 liter vann daglig Så mangel på det er det nok ikke

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 20:59   #17
trollmamma
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 160
trollmamma er på en erverdig vei

Sv: Hodepine etter karbokutt

Jeg sleit skikkelig med hodepine i starten, og ingen av de vanlige hodepinetablettene hjalp, men det går seg heldigvis til.

Det er sukkeravhengigheten som slår ut i hodepine, også om du drikker mye. Bit tenna sammen, det er verdt det så snart det går over.

__________________


trollmamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 21:01   #18
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hodepine etter karbokutt

Opprinnelig lagt inn av trollmamma, her.

Jeg sleit skikkelig med hodepine i starten, og ingen av de vanlige hodepinetablettene hjalp, men det går seg heldigvis til.

Det er sukkeravhengigheten som slår ut i hodepine, også om du drikker mye. Bit tenna sammen, det er verdt det så snart det går over.

Ja denne hodepinen er virkelig vondt! Kan vel egentlig sammenliknes med migrene Men, jeg biter tenna sammen

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 17:57   #19
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Hodepine etter karbokutt

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Ja denne hodepinen er virkelig vondt! Kan vel egentlig sammenliknes med migrene Men, jeg biter tenna sammen

Veldig migrenelignende for min del og - forverret seg om jeg bøyde meg fremover. Noe som var spesielt gøy når jeg jobbet med småbarn på det tidspunktet.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 18:17   #20
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hodepine etter karbokutt

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Veldig migrenelignende for min del og - forverret seg om jeg bøyde meg fremover. Noe som var spesielt gøy når jeg jobbet med småbarn på det tidspunktet.


Skjønner enormt godt hva du mener! Jeg har en sønn på halvannet år, å det smeller ekstra godt når jeg lener meg ned for å løfte opp han... Syns det er bedre i dag enn i går da Har skikkelig søthunger i dag, så biter tenna sammen her nå

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 18:26   #21
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Hodepine etter karbokutt

Her er vel en situasjon der det virkelig hjelper å ta tiden til hjelp, for en gangs skyld ja. XD Bra det blir bedre!

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 23:30   #22
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Hodepine etter karbokutt

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Skjønner enormt godt hva du mener! Jeg har en sønn på halvannet år, å det smeller ekstra godt når jeg lener meg ned for å løfte opp han... Syns det er bedre i dag enn i går da Har skikkelig søthunger i dag, så biter tenna sammen her nå

Prøv å spise mer salt når du drikker så mye vann. Det bruker å hjelpe. Kroppen vil ha balanse i alt, vet du...

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 23:45   #23
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hodepine etter karbokutt

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Prøv å spise mer salt når du drikker så mye vann. Det bruker å hjelpe. Kroppen vil ha balanse i alt, vet du...

Ja jeg får prøve det Jeg har jo kuttet ned på saltet jeg!

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 22:45   #24
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Hodepine etter karbokutt

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Ja jeg får prøve det Jeg har jo kuttet ned på saltet jeg!

Det må du ikke gjøre. Når vi drikker så mye vann som vi gjør MÅ vi ha mer salt. For mye vann i forhold til salt kan gi hodepine på samme måte som for lite vann kan gi hodepine. Alt MÅ være i balanse, vet du

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veldig slapp etter karbokutt torsth09 Lavkarbo generelt 2 21-07-10 09:39
Hodepine Nuppe Lavkarbo generelt 3 17-08-09 21:52
I dag starter jeg på igjen etter at hele ketosen gikk til h.... etter sykehusopphold. Nitja Ketolysekuren 6 06-03-09 12:18
Uventet virkning av karbokutt martefie Fysisk og mental helse 40 14-01-09 09:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no