Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Benhinnebetennelse

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-04-11, 22:39   #26
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Benhinnebetennelse

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Tripperpunktbehandling triggerpunktsbehandling triggerpunktsbehandlig.

og...spesialsåler opbygd under. Du er plattfot er og sikkert der alle problemene dine ligger.

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Hjelper sikkert på noen - men sinnsykt smertefullt... jeg har ikke sjanse i havet og jeg tåler egentlig mye smerte - men ikke på triggerpunkt i betente områder INGEN får røre beina mine under knærne i dag - har forsøkt naprapatbehandling med triggerpunktbehandling - EN gang... gikk aldri tilbake *ler* (Har heldigvis ikke smerter i beina i dag - men de er som tømmerstokker under knærne...)

Jeg var til fysio en gang - husker ikke om det var sist gang eller gangen før det - og da kommenterte han på at muskelen på "yttersida" av leggen var veldig stram når jeg viste ham at det hadde vært ganske vondt på yttersida, cirka 10 cm nedenfor kneskåla og skrått utover til høyre. Det endte opp med at han brukte en nål for å få muskelen til å slappe av. Vet ikke om det er noe á la det dere mener - jeg var litt øm på det punktet dagen etter (noe fysioen hadde fortelt meg var helt vanlig), men etter et par dager synes jeg å huske at det føltes litt bedre...

Og tusen takk, begge to, for svar!

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 22:54   #27
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Benhinnebetennelse

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Jeg var til fysio en gang - husker ikke om det var sist gang eller gangen før det - og da kommenterte han på at muskelen på "yttersida" av leggen var veldig stram når jeg viste ham at det hadde vært ganske vondt på yttersida, cirka 10 cm nedenfor kneskåla og skrått utover til høyre. Det endte opp med at han brukte en nål for å få muskelen til å slappe av. Vet ikke om det er noe á la det dere mener - jeg var litt øm på det punktet dagen etter (noe fysioen hadde fortelt meg var helt vanlig), men etter et par dager synes jeg å huske at det føltes litt bedre...

Og tusen takk, begge to, for svar!

Akupunktur er mindre smertefullt enn triggerbehandling, så kan du få det vil jeg anbefale det! Det øker sirkulasjonen - slik som gelen - og da hjelpes kroppen til å hele seg selv raskere

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no