Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :) |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
12-08-10, 18:06 | #1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2010
|
Tips ønskesønsker veldig gjerne få noen tips som faktisk fungerer for å gå ned i vekt.. |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert |
12-08-10, 18:42 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
|
Sv: tips ønskesDu bør kanskje lese deg opp på de forskjellige lavkarbofilosofiene for å finne en metode som passer for deg. Det er litt avhengig av hvor mye du skal ned. Hvis du skal ned mange kilo, er gjerne ketolyse et godt valg. Skal du ned noen få kilo er gjerne Lindberg et bedre valg fordi den ikke setter så sterke begrensninger i kosten. På meg hadde ikke ketolyse så god effekt, men eurodiett har hatt en fantastisk virkning. Men den er en litt dyr diett og så må du ha legeattest for å få bruke den. Spis deg slank er en liknende diett. Både den og eurodiett er både lavkarbo og lavkalori. Jeg vil anbefale deg å velge en diett og så følge den. For å få effekt av en egnekomponert diett, så skal man ha MYE kunnskap. Uansett hva du velger så får du ha lykke til.
12-08-10, 18:56 | #3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
|
Sv: tips ønskesLes deg opp på de forskjellige retningene og se om du finner en som passer best for deg i forhold til mat og mengde - prøv så ut! |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Oslotips ønskes | sykavsukker | Lavkarbo generelt | 13 | 26-08-09 09:52 |
Jeg lever i ketose, fruen ammer og skal prøve Lindberg - ALLE tips til henne ønskes! | screwball | Dr Lindbergs | 5 | 10-02-09 14:03 |
En riktig god jul ønskes dere | Ignite | Generell diskusjon | 12 | 25-12-08 12:23 |
Induksjonsmat - friske tips ønskes | Fjonken | Atkins kosthold | 10 | 02-04-06 13:48 |