Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 01-12-11, 08:08   #11576
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan jeg tørketromle nyfargede klær? De har tatt en ekstra runde i vaskemaskina for å få vekk overskuddsfarge, men det vil ikke skje noe uventet om de tromles? Eller? Ja, jeg er lat ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 01-12-11, 08:46   #11577
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Kan jeg tørketromle nyfargede klær? De har tatt en ekstra runde i vaskemaskina for å få vekk overskuddsfarge, men det vil ikke skje noe uventet om de tromles? Eller? Ja, jeg er lat ...

Har gått fint det, men ta dem ut når trommelen stopper. Halvvått eller varmt&tørt nyfarget tøy som blir liggende i dunge kan bli rart...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 01-12-11, 08:49   #11578
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Har gått fint det, men ta dem ut når trommelen stopper. Halvvått eller varmt&tørt nyfarget tøy som blir liggende i dunge kan bli rart...

Takker!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 01-12-11, 10:31   #11579
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg bestilte noen vitaminer fra shopping4net som ble sendt forrige mandag (antar fra Sverige). Jeg har enda ikke fått dem i posten, så jeg regner med at det ligger i tollen (bestilte for ca 400,-). Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 01-12-11, 11:48   #11580
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg bestilte noen vitaminer fra shopping4net som ble sendt forrige mandag (antar fra Sverige). Jeg har enda ikke fått dem i posten, så jeg regner med at det ligger i tollen (bestilte for ca 400,-). Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar?

Har du uflaks kan det ta lang tid. En venninne av meg hadde varer som lå på tollager i nesten 3 uker Men, det er helt sikkert et unntak, og ikke vanlig altså...

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 01-12-11, 13:58   #11581
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Om du bestiller for over 200 kroner fra Shopping4net så deler de det opp i flere pakker. Det er nok bare en forsinkelse.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 01-12-11, 15:32   #11582
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ønsker meg en god detox te jeg. (Jada. Detox er tullete osv, men jeg er en sucker for placeboeffekten) Noen som vet hva de har på en vanlig normal helsekost som er brukbart?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 01-12-11, 16:30   #11583
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Ønsker meg en god detox te jeg. (Jada. Detox er tullete osv, men jeg er en sucker for placeboeffekten) Noen som vet hva de har på en vanlig normal helsekost som er brukbart?

Tja. Yogi "pure" (het detox tidligere) er suveren på smak, synes jeg, og inneholder litt diverse løvetann og sånt, som jeg aldri har registrert noen faktisk effekt av.

Oppdaget litt tilfeldig for noen uker siden av te med senna kan hjelpe litt mot forstoppelse. Vet ikke om det finnes i norsk helsekost, men jeg fikk fra iherb uten problemer.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 01-12-11, 17:15   #11584
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Tja. Yogi "pure" (het detox tidligere) er suveren på smak, synes jeg, og inneholder litt diverse løvetann og sånt, som jeg aldri har registrert noen faktisk effekt av.

Oppdaget litt tilfeldig for noen uker siden av te med senna kan hjelpe litt mot forstoppelse. Vet ikke om det finnes i norsk helsekost, men jeg fikk fra iherb uten problemer.

Ja, kom til helsekosten og da sto det mellom den og Pukka detox, men så så jeg at yogi inneholdt akkurat det samme som Pukka pluss enda litt til, så da tok jeg den.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 01-12-11, 17:19   #11585
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Ja, kom til helsekosten og da sto det mellom den og Pukka detox, men så så jeg at yogi inneholdt akkurat det samme som Pukka pluss enda litt til, så da tok jeg den.

Håper du får rensa deg skikkelig før jul da

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 01-12-11, 17:22   #11586
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Håper du får rensa deg skikkelig før jul da

Haha, blir heller omvendt vel!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 01-12-11, 19:11   #11587
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

De detox-teene i poser er ganske svake, men prøv de samme urtene i hel form, da blir effekten mye større.

Selv synes jeg Pukka sin virker bedre enn Yogi, og den virker for meg på den måten at jeg blir kvitt slaggstoffer/melkesyreopphopning i musklene fortere, og gjør kroppen mindre sur generelt (tar vekk halsbrann f eks). Ellers "gjør" den ikke så mye annet enn å hjelpe kroppen med å kvitte seg med toksiner og slaggstoffer. Ikke noe hokus pokus, egentlig. Noen av urtene er vanndrivende også.

Yogi sin er god, men den har svak effekt. Pukkaen er med peppermyntesmak, litt svak i smaken, men helt ok.

Base-te fra Helios er ganske virksom og veldig billig, men ikke fullt så god ...


Sist redigert av Huldr : 01-12-11 kl 19:16.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 01-12-11, 19:24   #11588
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

De detox-teene i poser er ganske svake, men prøv de samme urtene i hel form, da blir effekten mye større.

Selv synes jeg Pukka sin virker bedre enn Yogi, og den virker for meg på den måten at jeg blir kvitt slaggstoffer/melkesyreopphopning i musklene fortere, og gjør kroppen mindre sur generelt (tar vekk halsbrann f eks). Ellers "gjør" den ikke så mye annet enn å hjelpe kroppen med å kvitte seg med toksiner og slaggstoffer. Ikke noe hokus pokus, egentlig. Noen av urtene er vanndrivende også.

Yogi sin er god, men den har svak effekt. Pukkaen er med peppermyntesmak, litt svak i smaken, men helt ok.

Base-te fra Helios er ganske virksom og veldig billig, men ikke fullt så god ...

Jeg kan ikke si jeg har halsbrann, men det går vel innunder det. Jeg skikkelig brenner i magen noen ganger.
Tror du Pukkaen kan hjelpe på det?

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 01-12-11, 19:37   #11589
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Jeg kan ikke si jeg har halsbrann, men det går vel innunder det. Jeg skikkelig brenner i magen noen ganger.
Tror du Pukkaen kan hjelpe på det?

Det hjelper meg hvis jeg har spist mye feil mat (det er da jeg av og til får halsbrann), så det kan nok hjelpe på magen også . Men det kommer jo litt an på hva årsaken er. Lakrisrot er veldig bra mot "sår" mage, det danner en slags hinne som beskytter (og det virker som regel ganske fort også )

Men det kan være individuelle forskjeller også, noen ting virker bedre på noen og andre ting på andre

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 01-12-11, 19:47   #11590
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Det hjelper meg hvis jeg har spist mye feil mat (det er da jeg av og til får halsbrann), så det kan nok hjelpe på magen også . Men det kommer jo litt an på hva årsaken er. Lakrisrot er veldig bra mot "sår" mage, det danner en slags hinne som beskytter (og det virker som regel ganske fort også )

Men det kan være individuelle forskjeller også, noen ting virker bedre på noen og andre ting på andre

Jeg spiser ikke mye feil mat, akkurat Men har i mange år vært plaget med denne brannen i magen...

Kanskje jeg skal prøve lakrisrot. Takk for tips

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 01-12-11, 19:52   #11591
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Jeg spiser ikke mye feil mat, akkurat Men har i mange år vært plaget med denne brannen i magen...

Kanskje jeg skal prøve lakrisrot. Takk for tips

Jeg burde kanskje presisert hva jeg mener med feil mat. Et nøkkelord er "lite grønnsaker" Blir forverret av kaffe, alkohol etc. Proteiner er også syredannende.

Håper du finner ut av det, det er ikke godt å ha vondt i magen

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 01-12-11, 20:03   #11592
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg burde kanskje presisert hva jeg mener med feil mat. Et nøkkelord er "lite grønnsaker" Blir forverret av kaffe, alkohol etc. Proteiner er også syredannende.

Håper du finner ut av det, det er ikke godt å ha vondt i magen

Jeg spiser en kilo grønnsker hver dag, så da er det ikke det. Drikker ikke kaffe heller.
Men alkohol, ja. Det er jo grusomt! Drikker jeg sprit, selv om den er blandet ut, brenner det som et helvete nedi her... Så det har jeg kuttet helt ut. Tar litt vin innimellom, men det merker jeg ikke så mye til. Men jeg kjenner jeg har drukket, altså

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 01-12-11, 22:34   #11593
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

bør jeg gå til legen med en utvekst i det ene neseboret som har kommet og gått det siste året men som nå er begynt å bli irritabel og blør, eller kan jeg like gjerne vente til legetimen min i februar? føler jeg flyr til legen støtt...
ellers har kriblingen i venstrehånda kommet tilbake, hele 2 mnd var jeg symptomfri. men innen jeg får ny time hos nevrolog har det vel dratt sin vei igjen og de finner ingenting....

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 01-12-11, 23:18   #11594
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

bør jeg gå til legen med en utvekst i det ene neseboret som har kommet og gått det siste året men som nå er begynt å bli irritabel og blør, eller kan jeg like gjerne vente til legetimen min i februar? føler jeg flyr til legen støtt...
ellers har kriblingen i venstrehånda kommet tilbake, hele 2 mnd var jeg symptomfri. men innen jeg får ny time hos nevrolog har det vel dratt sin vei igjen og de finner ingenting....

Gå heller en gang for mye til legen. Saken ser ut til å plage deg litt, så gå og få det sjekket ut

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 02-12-11, 15:23   #11595
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

De detox-teene i poser er ganske svake, men prøv de samme urtene i hel form, da blir effekten mye større.

Selv synes jeg Pukka sin virker bedre enn Yogi, og den virker for meg på den måten at jeg blir kvitt slaggstoffer/melkesyreopphopning i musklene fortere, og gjør kroppen mindre sur generelt (tar vekk halsbrann f eks). Ellers "gjør" den ikke så mye annet enn å hjelpe kroppen med å kvitte seg med toksiner og slaggstoffer. Ikke noe hokus pokus, egentlig. Noen av urtene er vanndrivende også.

Yogi sin er god, men den har svak effekt. Pukkaen er med peppermyntesmak, litt svak i smaken, men helt ok.

Base-te fra Helios er ganske virksom og veldig billig, men ikke fullt så god ...

Beklager, jeg sa feil! Teen jeg har fra Pukka heter Cleanse, det er den jeg beskriver over her. Detox'en deres har jeg ikke prøvd

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 02-12-11, 15:30   #11596
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Beklager, jeg sa feil! Teen jeg har fra Pukka heter Cleanse, det er den jeg beskriver over her. Detox'en deres har jeg ikke prøvd

Sto og vurderte den også, men tenkte jeg venta siden den fokuserte mest på huden.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 02-12-11, 19:25   #11597
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Skal til London neste uke. Noen som vet om butikker det selges Pukka te?

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 02-12-11, 21:05   #11598
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Skal til London neste uke. Noen som vet om butikker det selges Pukka te?

Har ikke peiling - men god tur

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 02-12-11, 21:28   #11599
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Har ikke peiling - men god tur

Takk for det

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 02-12-11, 22:47   #11600
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Takk for det

Googla pukka te london, og fikk en del adresser ja! God tur!! Hils London

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no