Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Noen med samme erfaring. Fett ikke ned i vekt

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-05-12, 09:32   #1
milja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 68
milja er på en erverdig vei

Noen med samme erfaring. Fett ikke ned i vekt

Jeg har prøvd LCHF konseptet før. Gikk ikke ned..Mannen min funka det bra på, han var 30 kg overvektig. Han gikk ned 10 kg på 3 uker. Vi spiste fløte, oster, bacon, grønnsaker etc. Jeg gikk ikke ned. Det eneste som jeg kan tenke meg er at vi ikke tenkte på hvor store porsjoner vi spiste.. Når jeg kuttet ned på fettet så gikk det bedre, og gikk ned i vekt. Men da spiste jeg lavkarbo og lav fett. Da faller jo konseptet med at man må ta energien fra fettet bort. Samtidig som jeg vet dette funker for det er jo dette Fosseid kuren går ut på. Spisdegslank.no.
Noen som gjør det samme? Lavkarbo og lavkalori?


Nå er jeg gått opp det jeg gikk ned for 1 år siden. Jeg er 163 cm og veier 74 kg. Jeg vil ned 10 kg. Det også er vanskelig for man skulle tro at når man "bare" skal ned 10 kg vil det gå greit. Men ikke for meg, det er vanskelig. Men hjelp meg gjerne, for mulig jeg tenker feil: Jeg har spist godteri daglig, sjokolade, chips, lakris osv. Absolutt hver dag. Spist brødmat 3 ganger daglig og til middag er det pasta, poteter og ris til. Jeg har alltid spist mye grønnsaker da. Når jeg nå har kuttet ut snopet og bare spiser mat fra spisdegslank.no. Men..pga pinsehelg har vi hatt endel besøk og det har blitt litt frukt spising og litt chips og litt sjokolade i løpet av disse to dagene. Jeg begynte slankingen sist mandag og gikk ned 200 gram i løpet av 5 dager før jeg begynte syndene med frukt etc. Ok, til poenget mitt.. Jeg ville trodd at med det snop forbruket jeg har hatt og har kuttet ned på alt og spist kanskje 20% av hva jeg spiser av det i løpet av en dag men nå fordelt på to dager ville jeg trodd at noe mer ville skjedd med vekten? Jeg merker overhode ingenting forandring, ikke på klærne eller ser det på vekten. Er det sånn for alle at man ikke kan kose seg med noe som helst uten at vekten da står stille? Jeg skjønner at man ikke går ned like mye,men noe bør vel skje? Jeg tar også noen kostpiller som skal hjelpe på blodsukkeret så man ikke har søtsuget, det hjelper faktisk
Jeg har bare vært på slankere 1 uke, jeg vet det men andre her inne går jo ned fra dag 1.. Inkludert mannen min. Hva kan jeg forvente? Hvor raskt kan jeg gå ned disse 10 kiloene?

milja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helsemeny1. Lav karbo, lav kalori, mye protein Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 10:26   #2
Themaia
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 8
Themaia er på en erverdig vei

Sv: Noen med samme erfaring. Fett ikke ned i vekt

Jeg har nå tatt av 6 kg og det har tatt over 2 mnd, skal ta 4 kilo til. I starten telte jeg ikke kalorier, men etterhvert så viser det seg at det må jeg. Jeg bruker diett.no daglig. Der ser jeg hvor mye jeg kan spise av de forskjellige matvarene. Jeg bruker satse på fett i form an tyrkisk yoghurt, bacon og fløte/creme fraiche som jeg koker ut panna med etter middagslaging.
Kort sagt: Det går greit, men du må telle kalorier og satse på fett og gode karbohydrater. ( Jeg holder meg unna 50 karber daglig)

Lykke til

__________________


Themaia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 10:29   #3
Themaia
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 8
Themaia er på en erverdig vei
Smile

Sv: Noen med samme erfaring. Fett ikke ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av Themaia, her.

Jeg har nå tatt av 6 kg og det har tatt over 2 mnd, skal ta 4 kilo til. I starten telte jeg ikke kalorier, men etterhvert så viser det seg at det må jeg. Jeg bruker diett.no daglig. Der ser jeg hvor mye jeg kan spise av de forskjellige matvarene. Jeg bruker satse på fett i form an tyrkisk yoghurt, bacon og fløte/creme fraiche som jeg koker ut panna med etter middagslaging.
Kort sagt: Det går greit, men du må telle kalorier og satse på fett og gode karbohydrater. ( Jeg holder meg unna 50 karber daglig)

Lykke til

Ble en del skrivefeil......jeg holder meg UNDER 50 karber daglig. Glemte også å nevne at jeg spiser en god del valnøtter, brokkoli og blomkål.

__________________


Themaia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 10:35   #4
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Noen med samme erfaring. Fett ikke ned i vekt

Skal forsøke å svare litt systematisk.

1) det er ikke sikkert kroppen din vil ned i vekt. Så de 10 kiloene kan være svært vanskelig å bli kvitt

2) Lavkarbo er mange retninger. Generelt kan du si at dess flere karbohydrater, dess mindre fett.

3) Disiplin: Velger du et kosthold med mye fett og lite karbo, så er utskeielser fy.

4) Jojoslaking er like ille på lavkarbo som på lavkalori, så skal du ned og holde deg der, må du tenke langt frem, og sette deg en bra plan

-------------------------------------------------------
Jeg vil anbefale deg å se litt på Fedons kosthold.
Kortvarianten er: Spis 5-6 måltid pr. døgn
3 av disse er hovedmåltid. og 2-3 mellom

Hovedmåltidene SKAL bestå av en handflate i omkrets og tykkelse med protein (kylling, fisk e.l) og det doble av dette som grønnsaker

Mellommåltider:
Et beger 0,1% yoghurt, eller en liten lavglykemisk frukt+litt nøtter eller en skål bær (sunneste alternativ)

Skal du ned i vekt, holder du deg unna brød, ris, pasta kaker osv.
Skal du holde vekten kan du la 1/4 (eller mindre) av grønnsakene være ris/pasta/grovbrød på KUN ETT måltid/døgn.

Du kan spise erter/bønner/linser på fedon.


Dette var kræsjkurs. Boka "kost i ballanse" er herved anbefalt

Rune

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 11:29   #5
milja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 68
milja er på en erverdig vei

Sv: Noen med samme erfaring. Fett ikke ned i vekt

Takk for svar! Mulig jeg ikke formulerte meg så godt tidligere. Men jeg spiser mat fra spisdegslank.no. Det er ferdig mat jeg bestiller. Ca 15-20 karbo og mellom 1100-1300 kalorier om dagen.

Kan du forklare litt hva du mener med at kroppen min kanskje ikke vil ned i vekt? :-)

milja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helsemeny1. Lav karbo, lav kalori, mye protein Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 11:44   #6
milja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 68
milja er på en erverdig vei

Sv: Noen med samme erfaring. Fett ikke ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av Themaia, her.

Ble en del skrivefeil......jeg holder meg UNDER 50 karber daglig. Glemte også å nevne at jeg spiser en god del valnøtter, brokkoli og blomkål.

Det er oppmuntrende å lese at du har det litt som meg. Har følelsen at folk spiser mye mat og mye fett på lavkarbo og raser ned i vekt. Det er kjipt å lese om he he!

milja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helsemeny1. Lav karbo, lav kalori, mye protein Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 11:51   #7
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen med samme erfaring. Fett ikke ned i vekt

Du har gått på spisdegslank altfor kort tid til å si om det fungerer ennå, spesielt ettersom du i løpet av den korte tida også har skeiet ut med godteri.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 12:03   #8
milja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 68
milja er på en erverdig vei

Sv: Noen med samme erfaring. Fett ikke ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Du har gått på spisdegslank altfor kort tid til å si om det fungerer ennå, spesielt ettersom du i løpet av den korte tida også har skeiet ut med godteri.

Jeg er sikkert utålmodig, men jeg ville trodd at med et veldig høyt kalori og karbe inntak daglig til vanlig så ville kroppen merket noe med så drastisk kutt. Selv om jeg har skeiet ut.

milja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helsemeny1. Lav karbo, lav kalori, mye protein Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 12:48   #9
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Noen med samme erfaring. Fett ikke ned i vekt

Det er mange forhold som spiller inn på om kroppen din vil ned i vekt. Stress, medisiner, sykdom, aktivitetsnivå...

Lavkarbo i forhold til spis deg passe mett er ikke alltid nok for å få bort pyntekiloene.

Selv spiser jeg noe lignend Hexeberg, men metthetsfølelsen er ikke til å stole på, så jeg må være forsiktig særlig med fett. Bacon, rømme, fløte, smør, ost gir fort uante mengder energi...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 12:51   #10
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen med samme erfaring. Fett ikke ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av milja, her.

Jeg er sikkert utålmodig, men jeg ville trodd at med et veldig høyt kalori og karbe inntak daglig til vanlig så ville kroppen merket noe med så drastisk kutt. Selv om jeg har skeiet ut.

Det kommer an på så mye, og vi er forskjellige, så jeg tror nok du bare må være litt tålmodig.

Men med dette spisdegslank-opplegget er det vel meningen du skal komme i ketose, og da er det vel ikke så lurt å spise høykarbo-mat innimellom. Jeg tror du bør bestemme deg om du vil være i ketose eller om du vil satse på litt mer karbohydrater generelt sett (og dermed kanskje bruke litt mer tid på å gå ned i vekt, men kanskje ha større sjanse til å holde vekta etterpå).

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 13:11   #11
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Noen med samme erfaring. Fett ikke ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av milja, her.

Takk for svar! Mulig jeg ikke formulerte meg så godt tidligere. Men jeg spiser mat fra spisdegslank.no. Det er ferdig mat jeg bestiller. Ca 15-20 karbo og mellom 1100-1300 kalorier om dagen.

Kan du forklare litt hva du mener med at kroppen min kanskje ikke vil ned i vekt? :-)

Hvis du har vært på dagens vekt en lang periode, så vil kroppen tilstrebe akkurat denne vekten.

Ser ellers du får litt bra råd.
Kortversjonen: Lever du ketogent, må du IKKE skeie ut.
Lever du med flere karbohydrater, kan du gå utenfor skjema av og til.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 13:26   #12
LaLa77
Medlem
 
LaLa77 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 355
LaLa77 har en fantastisk aura rundt segLaLa77 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen med samme erfaring. Fett ikke ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.


Ser ellers du får litt bra råd.
Kortversjonen: Lever du ketogent, må du IKKE skeie ut.
Lever du med flere karbohydrater, kan du gå utenfor skjema av og til.

Dette er en sannhet med modifikasjoner.
Man kan skeie ut når man er i ketose, det tar bare litt tid før forbrenningen kommer i gang.
Men skeier man ut hver uke, så er det poengløst, da kommer aldri kroppen ordentlig i gang med fettforbrenning.
Jeg har spist ketogent i ca et år, og på den tiden har jeg hatt 3 veldig planlagte utskeielser.
Og ja, det har tatt ca en uke hver gang å få i gang forbrenningen ordentlig igjen, men å si at man aldri, og overhode ikke kan skeie ut blir litt bastant.

Men å skeie ut etter en uke er bare dumt, da er jeg enig i at man IKKE må skeie ut

__________________


LaLa77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som fungerer for meg :) Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 14:16   #13
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 41
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen med samme erfaring. Fett ikke ned i vekt

Jeg begynte også for en uke siden og har gått ned 3,3 kg på den første uka...

var 75,9 og nå 72,6....

Jeg har ligget på 1500-2000 kalorier daglig og 5-15 karbohydrater...

ideelt sett ønsker jeg å holde meg til 10 karb per dag, men noen dager er ikke det så lett...

Synes det er lett å begrense måltidene og ikke småspise nå....

Ett tips hvis du vil ha noe kakeaktig når du er i ketose er disse pannekakene med blåbær og krem... nydelig
http://lenabeatrice.net/lavkarbomat/...rem-og-blabar/

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 16:46   #14
milja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 68
milja er på en erverdig vei

Sv: Noen med samme erfaring. Fett ikke ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

Jeg begynte også for en uke siden og har gått ned 3,3 kg på den første uka...

var 75,9 og nå 72,6....

Jeg har ligget på 1500-2000 kalorier daglig og 5-15 karbohydrater...

ideelt sett ønsker jeg å holde meg til 10 karb per dag, men noen dager er ikke det så lett...

Synes det er lett å begrense måltidene og ikke småspise nå....

Ett tips hvis du vil ha noe kakeaktig når du er i ketose er disse pannekakene med blåbær og krem... nydelig
http://lenabeatrice.net/lavkarbomat/...rem-og-blabar/

Oj så bra! Gøy å høre:-) Hva spiser du på en dag?

milja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helsemeny1. Lav karbo, lav kalori, mye protein Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 22:11   #15
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Noen med samme erfaring. Fett ikke ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av milja, her.

Jeg har prøvd LCHF konseptet før. Gikk ikke ned..Mannen min funka det bra på, han var 30 kg overvektig. Han gikk ned 10 kg på 3 uker. Vi spiste fløte, oster, bacon, grønnsaker etc. Jeg gikk ikke ned. Det eneste som jeg kan tenke meg er at vi ikke tenkte på hvor store porsjoner vi spiste.. Når jeg kuttet ned på fettet så gikk det bedre, og gikk ned i vekt. Men da spiste jeg lavkarbo og lav fett. Da faller jo konseptet med at man må ta energien fra fettet bort. Samtidig som jeg vet dette funker for det er jo dette Fosseid kuren går ut på. Spisdegslank.no.
Noen som gjør det samme? Lavkarbo og lavkalori?


Nå er jeg gått opp det jeg gikk ned for 1 år siden. Jeg er 163 cm og veier 74 kg. Jeg vil ned 10 kg. Det også er vanskelig for man skulle tro at når man "bare" skal ned 10 kg vil det gå greit. Men ikke for meg, det er vanskelig. Men hjelp meg gjerne, for mulig jeg tenker feil: Jeg har spist godteri daglig, sjokolade, chips, lakris osv. Absolutt hver dag. Spist brødmat 3 ganger daglig og til middag er det pasta, poteter og ris til. Jeg har alltid spist mye grønnsaker da. Når jeg nå har kuttet ut snopet og bare spiser mat fra spisdegslank.no. Men..pga pinsehelg har vi hatt endel besøk og det har blitt litt frukt spising og litt chips og litt sjokolade i løpet av disse to dagene. Jeg begynte slankingen sist mandag og gikk ned 200 gram i løpet av 5 dager før jeg begynte syndene med frukt etc. Ok, til poenget mitt.. Jeg ville trodd at med det snop forbruket jeg har hatt og har kuttet ned på alt og spist kanskje 20% av hva jeg spiser av det i løpet av en dag men nå fordelt på to dager ville jeg trodd at noe mer ville skjedd med vekten? Jeg merker overhode ingenting forandring, ikke på klærne eller ser det på vekten. Er det sånn for alle at man ikke kan kose seg med noe som helst uten at vekten da står stille? Jeg skjønner at man ikke går ned like mye,men noe bør vel skje? Jeg tar også noen kostpiller som skal hjelpe på blodsukkeret så man ikke har søtsuget, det hjelper faktisk
Jeg har bare vært på slankere 1 uke, jeg vet det men andre her inne går jo ned fra dag 1.. Inkludert mannen min. Hva kan jeg forvente? Hvor raskt kan jeg gå ned disse 10 kiloene?

Jeg blir litt forvirret - du spiser ferdigmat fra Spisdegslank, men spiser samtidig frukt, og skeiet kraftig ut i helga? Jeg tror du skal starte med regel nummer en først, og det er å holde deg 100% til planen, nemlig SDS maten. Du kan ikke spise NOE annet samtidig - men det vet du vel.

SDS er i tillegg faktisk satt sammen etter 5% kh - 20-25% protein og resten fett, jeg har regnet på måltidene De er dog lavkaloriske i tillegg - men det er likefullt lavkarbo.

Enig i det du sier - noen får ikke en naturlig stopp i inntatt mengde på lavkarbo, og det betyr at man må justere porsjonene.

Er det slik at du kommer til å fortsette å skeie ut med litt frukt og sånt framover, kan du ikke regne med vektnedgang etter min mening. Da får du heller finne en diett som passer til det du ønsker å spise litt av innimellom, ellers kommer kroppen din til å havne på en blodsukker-berg og dalbane den ikke vil være komfortabel med over tid.

Så, da er mitt første poeng - er du egentlig klar for å fullføre planen du har lagt for å gå ned i vekt? Hvis ikke bør du bruke litt tid på mental rydding, planlegge framover, tenke gjennom at du nå i en periode vil måtte spise strikt for å oppnå resultater. Du kan spise litt frukt av og til når du har nådd målvekt - da må du nemlig trene på å vedlikeholde vekta.

Ellers er mine generelle råd - jeg antar du vil fortsette å spise SDS en stund til, og så gå over til et ketogent kosthold til du når målvekt? Og da vil du spise generell lavkarbo for å vedlikeholde?

1. Drikk MASSE vann eller feks farris. Ikke lettbrus, lettsaft, kaffe med fløte eller noe annet. (
2. Spis alle måltidene du skal spise i løpet av en dag.
3. Når du går tilbake til å spise mat du lager selv, spis rent protein (kjøtt, fisk, fugl, sjømat), variert med grønnsaker og PASSE med fett. Du trenger ikke drukne maten i verken majones, fløte eller smør, men ikke vær redd for å bruke moderate mengder.
4. Planlegg måltidene dine flere dager i forveien, og ha alltid noe lett tilgjengelig som er lovlig.
5. Kutt lavkarbo-søtsakene i en lengre periode, det kan godt hende det er det som gjør at du sprekker etter bare 5 dager...

5 dager er ikke nok til å få i gang kroppens fettforbrenning, så du må nok sannsynligvis oppleve at du "begynner på nytt" igjen etter helga.

Smør deg med tålmod, ikke tenk på hvor mye du kan forvente å gå ned på hvilken tid, tenk heller på å spise næringsrikt og variert, og tenk at du samtidig skal "lære" å spise slik du skal senere når du skal vedlikeholde.

Hvis du setter deg mål som viss antall kg ned på en viss tid, og ikke klarer det, får du en unnskyldning for å sprekke. Hvis du heller setter deg som mål å spise X antall måltid hver dag, som skal inneholde protein+grønnsaker+ litt fett, og ingenting annet, vil feks en utskeielse med feks lavkarbodessert uten at du er sulten være motiverende til å klare deg UTEN dagen etterpå.

Husk vektnedgang er for en bestemt periode. Hvis du fortsetter å sprekke, vil du oppleve å være på "slankern" fryktelig lenge - uten resultat. Sett det perioder på 1-4 uker, og gi deg selv en belønning, eller feks sett av EN dag i måneden hvor du kan spise akkurat det du vil. Du MÅ ikke spise det, men du KAN om du vil. Evt kan du finne andre ting som du vet vil oppleves som belønning og vil motivere deg videre

Mitt siste råd i denne omgang - slutt å sammenlikn deg med andre!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 10:07   #16
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 41
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen med samme erfaring. Fett ikke ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av milja, her.

Oj så bra! Gøy å høre:-) Hva spiser du på en dag?

Jeg spiser mye pannekaker de til Lena Beatrice med 2 egg og en halv dl fløte

De kan jeg finne på å spise med pålegg, Krem, kjøtteig hakka tomater ost, pølse og alt mulig inni.... Geniale

Til lunch kjøper jeg avogtil 2 stekte koteletter på ICA

Middag spiser jeg ikke så veldig ofte, men det blir noe kjøtt og litt egg eller pannekaker med kjøtt inni

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skaldeman versjon med mye fett for de som ikke går ned i vekt? BPN Spis deg ned i vekt med Skaldeman 4 03-02-12 11:45
Noen med samme erfaring? (Ang. nedgang) senka Generell ernæringsdebatt 15 10-01-12 23:09
Noen som har samme erfaring? helle50 Ketolysekuren 4 25-10-10 18:49
Går ikke ned i vekt, kan noen hjelpe meg? sverrem Spørsmål og svar 5 14-12-09 09:32
Noen som vet ang. vekt som måler %fett og %vann? silje Generell diskusjon 4 08-06-05 14:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no