Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Kjapp og saklig innføring i lavkarbo? Anyone?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-06-10, 15:48   #1
bowie82
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 2
bowie82 er på en erverdig vei

Kjapp og saklig innføring i lavkarbo? Anyone?

Klarer liksom ikke helt å finne en plass hvor det står nøyaktig hva som er greia med lavkarbo...... oppskriftene er jo greie og veldig fine og varierte...men mengde? skal man spise ofte og lite eller mye og sjeldent... er det greit med mye aktivitet i tillegg?? Sånne ting lurer jeg på, er det noen som kan være så snille å gi meg en kjaåå innføring i dette? På forhånd tusen takk

bowie82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ingen Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 15:52   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: kjapp og saklig innføring i lavkarbo??? Anyone??

Siden lavkarbo er et samlebegrep på allt fra 0-150 karber, anbefaler jeg deg å starte med å lese all infoen ArnaKristin har samlet her:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 16:21   #3
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: kjapp og saklig innføring i lavkarbo??? Anyone??

Denne linken er også veldig grei - brukte den for eksempel for å slippe å forklare mamma og bestemor og andre som er bekymret og interessert om hva dette går ut på ;D

http://lchfnorge.no/lavkarbo3minutter.pdf

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 17:28   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: kjapp og saklig innføring i lavkarbo??? Anyone??

Opprinnelig lagt inn av bowie82, her.

skal man spise ofte og lite eller mye og sjeldent... er det greit med mye aktivitet i tillegg??

Jeg spiste når jeg var sulten og spiste til jeg var mett. Dvs. de 10 dagene jeg holdt på - jeg ble fullstendig kraftløs, sykt tung i beina og orket ikke engang tenke på å trene! Og jeg som elsker å sykle, jogge og gå tur i skogen!

Derfor gikk jeg tilbake til en del karbo og nå er formen på topp igjen! Så mer karbo og mer overskudd er tingen for meg. Når det er sagt så har jeg i grunnen ikke noe vektproblem heller, tenkte bare å prøve det for helsas skyld.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En kort innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 96 14-02-15 20:30
Kolesterol - en innføring Sungrazer Generell ernæringsdebatt 2 13-03-10 22:23
Kjapp og god lunsj Pipp Lunsj 5 08-10-08 20:57
Kjapp dessert Grovsnus Kake/dessert og snacks 19 28-08-08 18:58
Liten innføring i blogging ... Gerd Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 10 18-02-08 22:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no