Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Julegaver

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-12-11, 22:19   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Julegaver

Jeg fikk mange fine julegaver i dag, men det er en julegave jeg vil fremheve.
Jeg fikk mange nye sesonger av de seriene jeg ser på når jeg er sliten og sengeliggende. Jeg fikk dem fra sambo aka copiloten. Han er copilot når han ligger der solidarisk sammen med meg når jeg har "pilotmasken" på og ser tv.

__________________
Æ står han a!

Sist redigert av Kanutten : 25-12-11 kl 11:54.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 24-12-11, 23:50   #2
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Julegaver

Så hyggelig!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 00:44   #3
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Julegaver

Søte mannen

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 00:54   #4
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Julegaver

Tror jeg må ha vært ekstra snill i år! Så mye fint jeg har fått!!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 10:54   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Julegaver

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Tror jeg må ha vært ekstra snill i år! Så mye fint jeg har fått!!

Du et da alltid snill! Hva for noe fint fikk du da?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 11:45   #6
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Julegaver

Jeg fikk varmeovn til badet, vispemaskin og elektrisk tannbørste av mamma. Jeg har aldri prøvd en før og jeg er imponert over hvor bra den børster. Føles som å ha pusset hos tannlegen etterpå. Herlig. Og den varmeovnen til badet funker som føner også, for mitt korte hår Kjempefornøyd med gavene i år.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 11:50   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Julegaver

Jeg fikk syyyyyyyyyykt fin stekepanne! Gleder meg til å bruke den.

Middagen ble litt sein i går, så lillesnuppa sovnet etter middagen. Igjen lå et LASS av gaver som skal åpnes i dag hos foreldrene mine. Gleder meg til det. Hun fikk en film og tre kluter i julestrømpa si og klemte og kooooosa på de fire små gavene, så spent på om det ikke blir litt gledesoverdose med alle de gavene hun skal få i kveld.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 12:11   #8
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Julegaver

Fikk mej blandt anna créme brûlé former og gassbrennar, mmmmmm det blir deilig dessert i jula

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 12:13   #9
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Julegaver

Jeg fikk et roooosa kamera. og et par gode kjøkkenkniver, og flotte promarker-tusjer med godt tegnepapir. Alt var veldig etterlengtet!

Men det fineste var forsåvidt at de andre så ut til å sette pris på det jeg hadde med til dem, også.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 12:39   #10
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Julegaver

Jeg fikk masse flotte, hjemmelagede krydderblandinger og diverse poser med spennende krydder, krem og badebomber, te, bok, lyslykt, og flere andre ting

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 12:56   #11
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Julegaver

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg fikk et roooosa kamera. og et par gode kjøkkenkniver, og flotte promarker-tusjer med godt tegnepapir. Alt var veldig etterlengtet!

Men det fineste var forsåvidt at de andre så ut til å sette pris på det jeg hadde med til dem, også.

Sambo fikk blant annet ei ny lite lommebok av meg. Han så litt snurt ut til å begynne med. Ei lita lommebok, liksom. Han trodde det var ei slik gratislommebok i skai fra Nordeabanken. Men da han så at det var ei i skinn fra Samsonite gliste han bredere enn bredest. Endelig ei lommebok som kanskje holdt en stund! De andre har nemlig ramlet fra hverandre etter kort tid.

Minstepoden min fikk 260 timer med Startrek ++ mens den eldste fikk nytt hovedkort, rambrikker, ekstra kjølevifte, kjølepasta og kvittering på allerede betalt trafikalt grunnkurs. Begge mente at det var de beste julegavene noensinne.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 12:57   #12
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Julegaver

Sambo og jeg fikk dessuten den fineste gaven av dem alle; vi blir henholdsvis farfar og steppbæsta igjen til sommeren!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 19:46   #13
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Julegaver

Gratulerer, Kanutten

Jeg fikk iskremmaskin!

Også en bok, dusjsåper, vin, sjokolade (som gikk videre til gubben...) og et par pynteting.

Av besteforeldra mine fikk jeg i tillegg 700 kroner og det kom veldig godt med, siden jeg herpa mobilen min i går og måtte bestille ny

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 20:50   #14
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Julegaver

fikk 2 stk Diesel dongeribukser og en Bergans Sastrugi dunjakke fra kona. Kom godt med når andre klær er blitt for store....

Fra kidsa fikk jeg noe håndsydde greier og et brodert bilde. Ja og så fikk jeg en glassrein til å henge på juletreet fra ungene også. Alt var like flott!

  Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 20:51   #15
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Julegaver

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

fikk 2 stk Diesel dongeribukser og en Bergans Sastrugi dunjakke fra kona. Kom godt med når andre klær er blitt for store....

Fra kidsa fikk jeg noe håndsydde greier og et brodert bilde. Ja og så fikk jeg en glassrein til å henge på juletreet fra ungene også. Alt var like flott!


Glassreiner er kuuule dyr!! Jiiihaaa!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 20:52   #16
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Julegaver

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Glassreiner er kuuule dyr!! Jiiihaaa!!

øøøh, vel, det kan vel diskuteres. men siden ungene har lagt ned masse "love" i anskaffelsen så liker jeg de selvsagt

  Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 22:41   #17
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julegaver

Jeg fikk bølgetang til håret, flere sett med sengetøy, sjokoladefondu-skåler med telys under (sååå søte! ), div nipsting jeg har siklet på hele julen og noen klesplagg i RIKTIG størrelse (det trengtes!). I tillegg fikk jeg 1500 kr på BSU og 1500 kr til Tanzaniaturen jeg skal på i februar. Slett ikke dumt! Jeg tror ikke jeg har vært så fornøyd med gavene noen gang før

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 22:42   #18
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: Julegaver

Fikk veldig mye fint, men en av de jeg ble mest overrasket over og glad for, hehe, er ismaskin!

Mamma og pappa hadde fått tak i den fra OBH Nordica, og jeg hadde ønsket meg den leenge !
Så da blir det lavkarbois i juleferien

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 22:48   #19
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Julegaver

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Fikk veldig mye fint, men en av de jeg ble mest overrasket over og glad for, hehe, er ismaskin!

Mamma og pappa hadde fått tak i den fra OBH Nordica, og jeg hadde ønsket meg den leenge !
Så da blir det lavkarbois i juleferien

Akkurat den vi fikk Nå blir det is-kos

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 22:53   #20
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Julegaver

Mannen og jeg, fikk elektriske tannbørster og tannkrem fra ungene, lurer på om de syns vi har dårlig ånde (vi er stort sett i ketose begge)

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 11:02   #21
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Julegaver

Fått veldig mye fint jeg også, tror nesten jeg må ha vært litt snill
Veldig glad for nye støvletter (fra mannen, men fikset av undertegnede), for det trengte jeg virkelig. Koser meg i sofaen under nye skinnpledd, med nye bøker og bare nyter livet. Den rareste gaven under treet her i år, var en stor, svart dildo som mannen kjøpte til svigermor (hans egen mor altså). Jeg lo så jeg hold på å tisse i buksa flere ganger......

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 13:14   #22
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Julegaver

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Den rareste gaven under treet her i år, var en stor, svart dildo som mannen kjøpte til svigermor (hans egen mor altså). Jeg lo så jeg hold på å tisse i buksa flere ganger......

Oi, det var jo gaven sin... Håper nesten det var en forhistorie inne i bildet der, at det ikke var noe han bare fant på av seg selv...

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 13:14   #23
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Julegaver

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Fått veldig mye fint jeg også, tror nesten jeg må ha vært litt snill
Veldig glad for nye støvletter (fra mannen, men fikset av undertegnede), for det trengte jeg virkelig. Koser meg i sofaen under nye skinnpledd, med nye bøker og bare nyter livet. Den rareste gaven under treet her i år, var en stor, svart dildo som mannen kjøpte til svigermor (hans egen mor altså). Jeg lo så jeg hold på å tisse i buksa flere ganger......

Mener å ha lest et sted at hun ikke visste hva det var, men det fulgte kanskje med ei bruksanvisning?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 13:31   #24
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Julegaver

Jeg har virkelig ingen grunn til å klage på julegavene jeg heller. Har fått veldig mye av det jeg ønsket meg, og mere til!
Fikk bl.a. en stanse-maskin til kortlagingen min, og flere ulike former til den. Helt toppers! To gensere som begge var litt trange, men jeg håper jeg snart "vokser" inn i dem... I mars skal vi på Else Kåss Furuseth sitt show, takket være min bror. Og på kjøleskapet henger det et stort bilde av min lille nevø. Elsker sånne gaver, og så er det jo selvfølgelig et usedvanlig vakkert lite barn. (helt upartisk sagt fra meg selvfølgelig)
Med en svigerfamilie som er pakkegale har jeg fått mye mer og Tør ikke engang tenke på hvordan det vil bli om svigermor får barnebarn...

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 13:38   #25
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Julegaver

Ingen forhistorie, bare mannen som er fæl med practical jokes Hehe. Og helt riktig Kanutten, hun skjønte ikke hva det var med en gang. "Det er noe med batterier" sa hun.... Jag satt i batteriene, og skrudde på knappen, så dimmet jeg opp lyset...... Da skulle dere sett ansiktsuttrykket. Helt ubetalelig Det ble veldig mye latter av det hele kvelden, og i dag fikk vi telefon fra broren hennes i England. Hun hadde ringt dit og fortalt - og nå er hun vistnok gravid allerede
Men slapp av - vi er nesten helt normale i familien altså, det høres bare ikke slik ut.........

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Julegaver Kitsu Generell diskusjon 33 22-11-11 18:31
Hjemmelagede julegaver ... Sivi Smoothies / drikke 4 02-12-09 00:24
Hjemmelagede julegaver mofe Generell diskusjon 13 17-10-05 17:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no