Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Lavkarbo i helsekostbutikken på Maxi, Drammen

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-08-11, 22:53   #1
tasseladd
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 18
tasseladd er på en erverdig vei

Lavkarbo i helsekostbutikken på Maxi, Drammen

Tidligere har jeg hatt problemer med å finne lavkarbo varer i helsekostbutikker i Drammen, og spesielt på CC senteret er det tydelig at de syntes lavkarbo er noe tull.
Så jeg ble nærmest sjokkert når jeg idag oppdaget jeg at det ble annonsert med lavkarbo brød på Maxi senteret i Drammen. Husker ikke navnet på brødet, men det inneholdt 4 KH ifølge plakaten. pris ca 50,-

Jeg kjøpte ikke brød, da min kone tidligere idag hadde bakt en stor stabel med "Karins beste brød" til meg (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25639)

Jeg endte opp med å kjøpe en pose 500g mandelmel til 90,- og damen bak disken skulle skaffe glutenmel i løpet av noen få dager.

Tenkte at det var kjekt å dele info med andre i Drammensområdet, da jeg selv har lurt på hvor pokker jeg skulle få tak i varene.
Jeg har sett at andre handler på iherb, men for å være ærlig så syntes jeg det var vanskelig å finne fram på sidene deres.

__________________


tasseladd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 18:12   #2
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Lavkarbo i helsekostbutikken på Maxi, Drammen

Jeg synes butikkene i drammen har et veldig bra utvalg når det gjelder lavkarbo Var innom maxi i går og kjøpte en brødmiks av et tysk lavkarbobrød, har ikke bakt det enda, men gjør det til uka en gang

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Byavisa Drammen uke 26: Lavkarbo – hva er det? arnakristin Nyheter / media 11 01-07-11 07:57
Tusen takk til Ica Maxi! Kosebamsen Middag 8 07-07-09 13:41
Ketolysepølser Drammen Lizzi Ketolysekuren 5 26-05-09 19:59
Damen fra helsekostbutikken Tidligere bruker Generell diskusjon 9 09-02-05 21:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no