Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Hvordan se hvor jeg har lagt inn tråd...?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-04-05, 21:55   #1
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill
Question

Hvordan se hvor jeg har lagt inn tråd...?

Trodde jeg kunne se det i kontrollpanelet, men der kommer det ikke opp noe...Hva gjør jeg feil? Eller hva betyr "abbonerer på disse"...? Noen som skjønner hva jeg mener?

cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 24-04-05, 22:44   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Er ikke sikker på hva du mener, men hvis du klikker på navet ditt over avataren din ( i en post f.eks). Så kommer dette: cathrine
Se offentlig profil
Send en privat melding til cathrine
Finn fler innlegg av cathrine
Legg til cathrine i vennelisten din

Trykk på Finn fler innlegg av cathrine da får du opp alle innlegg du har skrevet.

Eller du kan gå på søkefunksjonen og velge Avansert søk, søk på brukernavn (legg inn navnet ditt) og velg innlegg eller tråder startet av bruker.

eller du kan gå på kontrollpanel - endre valgmuligheter i meldinger og varsler og sette innstilling slik at du abonnerer på alle tråder du svarer i eller lager ...

Hm...er ikke god å forklare sånne tekniske ting. HP !!!! Hjæææælp !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile

Sist redigert av Nille : 24-04-05 kl 23:22.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-04-05, 22:47   #3
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

eller tenker du på knappen nye innlegg?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-05, 23:08   #4
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Synes du har svart bra jeg Nille

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 25-04-05, 16:32   #5
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill

Nille,du svarte akkurat på det jeg lurte på! Takk!

Takk til dere andre også....

cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fitday FAQ smosje Lavkarbo generelt 37 22-08-07 15:53
Atkins & Armour mam Fysisk og mental helse 20 09-02-05 17:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no