Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Vær så snill, del

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-11-11, 04:05   #1
Gange
Medlem
 
Gange sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: bergen
Innlegg: 79
Gange er ny på veien

Vær så snill, del

Hei

Me er mange som er på lavkarbo.

Når det er mangel på ei vare er det utruleg egoistisk å hamstra.

Eg var i butikken idag, på lavkarbo eg også, og såg etter smør. Rett forran meg var det ei dame som helte det siste brettet med meierismør i handlekorga si. Det var sikker 13-14 pakker. Eg spurte om eg kunne få ein, men ho sa nei, ho er på lavkarbo. Det sa eg at eg også var, men ho brydde seg ikkje.

Det er utruleg egoistisk å hamstra når det er mangel på ei vare. Tenk på det, det er fleire i liknande situasjon, og når du går og plukker med deg alt til deg sjølv, ja då vert det mindre til andre...

__________________


Gange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og trening Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 07:45   #2
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Vær så snill, del

Au... Uting denne hamstringa. Eg kjøper ein pakke no og då, fordi eg mislikar å plutseleg stå utan smør når butikkane er stengde, men 13-14 pakkar er enormt?!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 07:50   #3
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Vær så snill, del

Huff da - det var voldsomt til hamstring Her hadde de gått av dato lenge før vi hadde brukt de opp.....
Jeg har 3 pakker meierismør i kjøleskapet, men de har jeg ikke dårlig samvittighet for. De er kjøpt inn på forskjellige tidsrom, og kan ikke kalles hamstring. (Synes jeg da..)

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 08:01   #4
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Vær så snill, del

Er folk blitt sprø av alt fettet(smøret)

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 10:47   #5
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vær så snill, del

Huffameg....er helt enig med deg. Her er det en pakke med smør i kjøleskapet, og den er kjøpt i sverige....har hamstra fløte og Cf/rømme da.....men fra sverige de og
De som hamstrer så jævli må da ha store kjøleskap til alle smørpakkene?

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 10:52   #6
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Vær så snill, del

Jøss, hva skal man med så mye, da? Er det mulig å bruke det opp før det kommer mer i butikkene?

*målløs*

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 11:02   #7
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Vær så snill, del

Akkurat det synes jeg er tankeløst og frekt av dama. Vi spiser forholdsvis mye smør, vi er 5 stykk som spiser smør her hjemme, men 13-14 pakker er smør til uti februar og innen den tid har kanskje flere kyr fått kalvet og satt i gang med melkeproduksjonen også. Når du spør om å få EN pakke og hun sier nei, da er hun rett og slett ikke noe medmenneske, men ei hurpe, for hun har hamstret for mange måneder, eller så har hun misforstått lavakrbo helt og tror hun kan leve på smør alene.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 12:32   #8
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Vær så snill, del

At man er på lavkarbo er da virkelig ikke noe argument for å hamstre smør uansett, er ikke akkurat som at VI har noe mer krav på det smøret enn andre..

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 12:48   #9
blucher
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 813
blucher er på en erverdig vei

Sv: Vær så snill, del

Jøsses, så tankeløst og ganske frekt!
Jeg har alltid spist meierismør uansett lavkarbo eller ei. Synes ikke det går så mye mer nå heller, for jeg spiser jo ikke brød, bruker smøret bare til steking og oppå omeletten til frokost.
Jeg har ca. 1/4 halvkilospakke igjen i smørbutten, en påbegynt bordpakning med setersmør og en uåpnet halvkilospakning med vanlig meierismør i kjøleskapet nå. Regner med at det skal holde en god stund, men det spørs jo litt om jeg skal bake noe til jul eller ikke... Vi får se. Jeg gidder ikke hamstre til meg flere pakker før jeg har begynt på den som nå er uåpnet, i alle fall!

blucher er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman-inspirert, egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 13:00   #10
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Vær så snill, del

Herre min hatt
So mykje smør er det no ingen som treng, verken til lavkarbomat eller julebakst....
Eg innrømmer gjerne at eg kjøper 2 i slengen, men det får no vere måte på

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 16:29   #11
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Vær så snill, del

Hun gikk sikkert ikke på lavkarbo engang, bare slang det ut så vi skulle få mere skylda...

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 16:34   #12
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Vær så snill, del

Synes også den automatiske koblingen lavkarbo-smørhamstring er litt absurd. Jeg bruker i alle fall ikke abnormale mengder smør - til å steke i, og en gang i blant i spesifikke typer matretter, men man skulle jo tro alle lchf'ere spiste 500g meierismør med fløte på til middag. Siste uka har jeg faktisk brukt null smør, helt tilfeldig, siden jeg har vært på et asiatisk mat-kick med mye wok og oljer og greier...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 17:14   #13
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vær så snill, del

Den dama har nok misforstått lavkarbo fullstendig i likhet med ca halvparten av andre som "sier de er på lavkarbo"....
Men, det å irritere seg for at han før deg i køen kjøper alt nytter ikke. Vil jeg har 15 pakker smør så kjøper jeg det. Vi som kunde har frihet til å velge. Butikken kan dog sette begrensninger, men det har de tydeligvis ikke gjort.

  Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 17:22   #14
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Vær så snill, del

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Den dama har nok misforstått lavkarbo fullstendig i likhet med ca halvparten av andre som "sier de er på lavkarbo"....
Men, det å irritere seg for at han før deg i køen kjøper alt nytter ikke. Vil jeg har 15 pakker smør så kjøper jeg det. Vi som kunde har frihet til å velge. Butikken kan dog sette begrensninger, men det har de tydeligvis ikke gjort.

Dagens samfunn i et nøtteskall??

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 17:24   #15
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Vær så snill, del

Ja, man KAN jo velge å kun tenke på seg selv og hamstre inn. Også kan man velge å bruke fornuften litt og tenke på at andre og kjøpe det man trenger.. Vanskelig det der altså.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 17:25   #16
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vær så snill, del

Nei, demokrati kalles det. Og de fleste av oss har selv valgt det. Klart, 15 pakker smør høres for dumt ut, men om man tar 3-4 eller 15 spiller i prinsipp ikke noen rolle. Men hadde dama bak meg spurt om hun fikk en, så hadde jeg selvsagt gitt henne en så fremt jeg ikke faktisk trengte 15 selv til konfirmasjon, julebakst etc etc...

  Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 17:45   #17
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Vær så snill, del

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Nei, demokrati kalles det. Og de fleste av oss har selv valgt det. Klart, 15 pakker smør høres for dumt ut, men om man tar 3-4 eller 15 spiller i prinsipp ikke noen rolle. Men hadde dama bak meg spurt om hun fikk en, så hadde jeg selvsagt gitt henne en så fremt jeg ikke faktisk trengte 15 selv til konfirmasjon, julebakst etc etc...

Om du tar 15 eller 4 pakker spiller stor rolle. Men du velger jo selv om du vil være egoistisk og kun opptatt av deg selv eller dele av din godhet og glede mange andre. Om du tar 4 pakker( som i for seg er mye, når vi VET at det snart kommer smør) og ikke 15, så betyr det jo at vi andre som bare kjøper en og en pakke får tak i også.
Du er kanskje den typen som parkerer midt i mellom to parkeringsplasser når det er de to siste og låser den fine bilen din og låser og går med et smil om munnen mens gamlemor som er dårlig til bens må finne seg i å finne en parkeringsplass 500 m unna?

Det ER LOV å tenke på andre, å ta hensyn til andre kan glede andre mye! Tenk hvilken glede det er å ta hensyn til andre!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 20:18   #18
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vær så snill, del

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Om du tar 15 eller 4 pakker spiller stor rolle. Men du velger jo selv om du vil være egoistisk og kun opptatt av deg selv eller dele av din godhet og glede mange andre. Om du tar 4 pakker( som i for seg er mye, når vi VET at det snart kommer smør) og ikke 15, så betyr det jo at vi andre som bare kjøper en og en pakke får tak i også.
Du er kanskje den typen som parkerer midt i mellom to parkeringsplasser når det er de to siste og låser den fine bilen din og låser og går med et smil om munnen mens gamlemor som er dårlig til bens må finne seg i å finne en parkeringsplass 500 m unna?

Det ER LOV å tenke på andre, å ta hensyn til andre kan glede andre mye! Tenk hvilken glede det er å ta hensyn til andre!

Handler kun 3-4 ganger pr mnd fordi det er billigere, det betyr at den gangen jeg handler til storfamilien så bruker jeg rundt 2-2500,- hver gang og det vil unektelig se ut som jeg kjøper halve butikken. Særlig for en som handler hver dag ja.

Når det gjelder parkering så bruker jeg parkere der det er ledig plass, men det er tydeligvis feil det også...

Vi må ikke bli sure her inne fordi andre har andre handlevaner enn deg. Tidligere handlet vi inn 1 gang pr mnd med unntak av ferskvarer. Da måpte stort sett alle i kassen og ble irritert fordi vi handlet så mye slik at de måtte vente.....vi lever i en rar verden....

  Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 21:20   #19
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Vær så snill, del

Og jeg som nesten syntes det var i overkant da jeg kjøpte de 5 siste meierismørpakkene på Rimi... Jeg tenkte å kjøpe 4 (både jeg og Lille Gubben skulle ha, to husstander), men tok like godt med den siste som sto igjen også.

Vi baker litt nå før jul og bruker kun smør (og bremykt) og det er ikke noe stort problem å få unna 2 kg smør, selv om vi ikke er så veldig lavkarbo-sentrert i matveien.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 21:44   #20
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vær så snill, del

I min butikk, som er en bitteliten butikk så har vi kun gått tom for smør en gang. Heldige oss. Merker at det har vært litt hamstringstendenser også hos oss de siste dagene. Yey for oss som sliter med omsetningen for jeg har bestillt godt med smør (og bremykt). Kom de som trenger smør!

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 23:59   #21
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Vær så snill, del

Jeg kjøper to til tre pakker i slengen vanligvis, men vi er en familie med fem voksne.
Mengdemessig går det ikke mer nå enn før, men margarinen og Vita er byttet ut med smør.
Jeg baker forøvrig ganske ofte, minst en gang i uka + vi spiser CC-vafler til lunsj stort sett daglig.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 11:18   #22
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.198
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Vær så snill, del

Kjøpte smør he rom dagen jeg også. Men jeg kjøpte bare den ene pakken, selv om hylla var full. Skjønner ikke helt hva som skal til for at jeg skal få behov for flere kilo smør på en gang..

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 11:22   #23
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Vær så snill, del

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Nei, demokrati kalles det. Og de fleste av oss har selv valgt det. Klart, 15 pakker smør høres for dumt ut, men om man tar 3-4 eller 15 spiller i prinsipp ikke noen rolle.

Nei, det kalles ikke demokrati, det kalles egoisme.

Og jo, det spiller en rolle om man plukker med seg 4 eller 14 pakker

*

Helt utrolig, altså! Både at (mange?) tror at man MÅ gafle smør på lavkarbo, er så frekke at de ikke deler, og at smør oppfattes som den eneste fettkilden...

Men det sier jeg dere: Ikke spre informasjon om at avocado, nøtter, laks, rømme, creme fraiche, fløte, oljer, makrell, kjøtt, majones, egg og ost er gode fettkilder, for da kjøper de opp alt av dette også

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 11:27   #24
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Vær så snill, del

Jeg synes nesten det er flaut å være lavkarber for tiden..

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 11:38   #25
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Vær så snill, del

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Jeg synes nesten det er flaut å være lavkarber for tiden..

Er det...

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny her. Vær snill og hjelp meg igang! Vick2ria Spørsmål og svar 1 16-02-11 01:04
Spark meg bak er du snill! only39 Ketolysekuren 56 17-10-10 23:35
Se her, vær så snill! Idaaee89 Spørsmål og svar 12 04-02-10 13:47
Litt hjelp vær så snill? Hannehk Ketolysekuren 3 18-11-08 16:32
Vær så snill, kan noen hjelpe meg! Miro Generell ernæringsdebatt 2 04-04-04 23:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no