Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Utskeielse

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-10-09, 11:52   #1
Tonemi
Medlem
 
Tonemi sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Finnmark
Innlegg: 93
Tonemi er på en erverdig vei

Utskeielse

Lurer virkelig på om jeg skal skeie ut i helgen med litt junk food eller smågodt.....HAr sååå lyst på noe "ulovlig". Har nå gått på ketolyse kuren i snart 5 mnd med ett resultat på minus 25 kilo.

__________________
The beat of your heart is the rhythm of your soul
Tonemi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 12:01   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Utskeielse

Du vil nok oppdage at det ikke smaker så godt som du husker

Slik har det i allefall vært med meg

Gratulerer med kjempeflott resultat, forresten!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 10:42   #3
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Utskeielse

Så skei ut da, og gå videre på lavkarboveien. Sannsynligvis smaker det ikke så godt som du husker

Jeg har alstå skeia ut en gang nå og da om jeg har hatt slike tanker i hpdet som jeg ikke blir kvitt, og da har jeg i lang tid ikke lyst på noe ulovlig.

og hey, du har gått ned 25kg! En is, eller en sjokolde eller pasta eller hva du har lyst på ødelegger IKKE for alt! Kanskje vekta står stille en stund, og du kan føle deg uvel..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En utskeielse - hva gjør det med kroppen? Paris Generell diskusjon 1 28-08-09 20:42
Ble visst utskeielse i går ... Millsi Ketolysekuren 6 14-06-09 23:16
Vondt i kroppen etter utskeielse MorStine Fysisk og mental helse 10 02-01-08 16:04
Hvor mye betyr en utskeielse? Feline Ketolysekuren 10 26-03-06 23:45
Gikk ned i vekt etter STOR utskeielse melene Lavkarbo generelt 14 03-09-04 11:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no